Je moet niks, maar als je niet al te ervaren bent met flashen dan zou ik een stable build pakken.quote:Op maandag 16 april 2012 14:27 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik moet gewoon de bovenste pakken?
quote:Op maandag 16 april 2012 19:09 schreef Parafernalia het volgende:
CM9 meldt
Ooit word ik een ervaren flasher
bevalt hier ook stukken beter dan DKquote:Op maandag 16 april 2012 20:07 schreef Parafernalia het volgende:
Hij is stuk sneller dan Dark Knight....en tot nu toe werken alle apps gewoon, dat was bij DK niet zo.
Is inderdaad minder dan op GB, maar het helpt als je na het flashen je battery stats reset. Een paar daden later ontlaad CM9 nog maar 15% per nacht. Bij mijn instellingen dan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:50 schreef Parafernalia het volgende:
Accuduur is wel echt matig @ ics zeg. Na een nachtje niks doen al op 50%
Of booten in recovery en resetten onder het 'advanced'-menu.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
Hoe? In market zoeken naar reset batterystats.
maar dan wel met 100% accu.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Of booten in recovery en resetten onder het 'advanced'-menu.
Daarom is die app zo ideaal. Die geeft instructies zodat je batteryindicator weer snel betrouwbaar is.quote:
Ik denk dat het nog wel wat verbeterdquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:33 schreef Parafernalia het volgende:
Dank je wel
Is het batterijverbruik gewoon een bijkomstigheid van ICS? Of komt het omdat het custom roms zijn, en wordt het wellicht in toekomstige versies nog verbeterd?
Dit dus.quote:Op woensdag 18 april 2012 07:37 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel wat verbeterd
Nou 2.3 was bij mij toch echt een stuk zuiniger hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 16:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dit dus.
Vergeet niet dat er geen basis is voor ICS op onze foon. En daarbij, cm9 is nu al zuiniger dan stock Samsung 2.3, in mijn beleving althans. Dat sommige 2.3 customs nog beter zijn is alleen maar mooi. Overigens, in potentie is ICS volgens mij wel minder zuinig dan geoptimaliseerde 2.3 android.
4 is fucking chill.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:57 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Nou 2.3 was bij mij toch echt een stuk zuiniger hoorVind het nog steeds de overstap wel waard hoor, 4 is gewoon fijn.
Dat juicydefender...werkt dat?
Maar dan krijg je dus ook geen meldingen van whatsapp?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
4 is fucking chill.
Wat ik van Juicedefender weet is dat je WiFi en data ook uitgaan in de standby-stand.
Good thinking there, bro.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Maar dan krijg je dus ook geen meldingen van whatsapp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |