Als je geen data-wipe doet, blijven al je instellingen staan. Bij dit soort updates hoef je alleen je cache te wissen en raak je dus geen info kwijt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:50 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb 15 april nog...is het de moeite waard om te updaten? (Ik snap geen hol van die change logs)
En als ik de nieuwste erover gooi, ben ik dan instellingen kwijt, of blijft alles hetzelfde
Hoe doe ik dat?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Als je geen data-wipe doet, blijven al je instellingen staan. Bij dit soort updates hoef je alleen je cache te wissen en raak je dus geen info kwijt.
In recovery alleen voor wipe cache kiezen en niet voor wipe data/ factory reset voordat je install zip from sdcard kiest.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
In recovery alleen voor wipe cache kiezen en niet voor wipe data/ factory reset voordat je install zip from sdcard kiest.
Nee, vooralsnog een zinloze gadget. Alleen erg irritant.quote:
Nee, inderdaad. En het brengt zoveel plezier!quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:42 schreef Parafernalia het volgende:
En geupdate naar laatste nightlyFlashen stelt echt niks voor zeg
Damn. Das lang. Maar ja, in ieder geval heb je nu wel ICS op je S.quote:
't Is pas m'n eerste smartphone, ik red t nog wel even. Vooral met ICS jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Damn. Das lang. Maar ja, in ieder geval heb je nu wel ICS op je S.
Ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zie je nou echt uit naar een S3 als je met deze ICS vloeiend kan draaien? Het kost een bak geld en 't enige wat er anders is is een hogere resolutie scherm. Ik vind 't juist tof om op zo'n telefoon de allernieuwste software te draaien (zonder Samsung-shit).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |