Want dan komen ze altijd je huis in om gestolen waar te zoeken?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Daar merken we met koninginnedag anders weinig van...
Ik gok dat het volledig afhangt van de lokale telefoon/balieagent(e).quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:16 schreef -Techno- het volgende:
Vreemd. Wordt je auto gestolen en je hebt een GPS tracker dan werkt de politie wel mee....
Nee met koninginnedag wordt je huis mogelijk doorgezocht op mogelijke bedreigingen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:17 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Want dan komen ze altijd je huis in om gestolen waar te zoeken?
Of ben je in de war met fouilleren?
Helemaal gemist.. Dat is wel ernstig ja, mits het verhaal klopt...quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:22 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Nee met koninginnedag wordt je huis mogelijk doorgezocht op mogelijke bedreigingen.
http://forum.fok.nl/topic/1789425
Waarschijnlijk om dat ze daar meer verstand van hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:16 schreef -Techno- het volgende:
Vreemd. Wordt je auto gestolen en je hebt een GPS tracker dan werkt de politie wel mee....
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:05 schreef slashdotter3 het volgende:
Het opgegeven adres was een bekend adres van de politie, en bevond zich in Deventer.
...
De politie mag alleen een woning binnentreden als er een concrete verdenking is tegen een persoon die zich bevindt in de woning.
Ook als die auto nog 599 als waarde heeft en in de garage van het huis staat?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:16 schreef -Techno- het volgende:
En wanneer er iemand vanwege vermeende wietteelt meld misdaad anoniem belt is het opeen wel concreet genoeg. Dan kan het OM weer scoren.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:05 schreef slashdotter3 het volgende:
frontpage: Frustratie om gejatte iPad
De politie mag alleen een woning binnentreden als er een concrete verdenking is tegen een persoon die zich bevindt in de woning.
Mijn auto kan maar 260 en ik ben al een keer met die snelheid betrapt. Ik legde heel rustig uit dat ik zo snel mogelijk naar huis reed omdat mijn remmen kapot waren maar die stommerds pikten het nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:43 schreef NightH4wk het volgende:
Gewoon het volgende doen. Rij 300 op de snelweg totdat de politie achter je aanzit. Rij dan naar het huis, doe net of je naar binnen gaat, en verstop je ergens. Dan gaan ze wel naar binnen.
Ze vertrouwen zo'n app gewoon nog niet. Maar wat moet die jongen nu doen... staan wachten tot de dader een keer naar buiten loopt met z'n ipad en dan blijven volgen totdat de politie er is? (als ze al zin hebben om te komen)quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:16 schreef -Techno- het volgende:
Een GPS tracker in een auto is niet heel veel anders dan in een ipad hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:27 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om dat ze daar meer verstand van hebben.
Ja.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ook als die auto nog 599 als waarde heeft en in de garage van het huis staat?
Dat jij een brakke iphone hebt is niet relevant.quote:En hoe betrouwbaar zijn GPS gegevens, die van mijn iPhone is niet helemaal je van het meer
Wat hij moet doen is in het vervolg beter op zijn telefoontje passen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze vertrouwen zo'n app gewoon nog niet. Maar wat moet die jongen nu doen... staan wachten tot de dader een keer naar buiten loopt met z'n ipad en dan blijven volgen totdat de politie er is? (als ze al zin hebben om te komen)
Dit dus. Aangezien de Nederlandse staat geen gebruik wenst te maken van haar geweldsmonopolie en mandaat om criminaliteit te bestrijden, moet je het recht maar in eigen hand nemen in dergelijke gevallen...quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:33 schreef ems. het volgende:
Voor dat soort zaken met je ook juist de politie niet inlichten en even met de jongens langs gaan.
Sowieso schijnt het weinig zin te hebben om de politie ergens bij te betrekken
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mijn auto kan maar 260 en ik ben al een keer met die snelheid betrapt. Ik legde heel rustig uit dat ik zo snel mogelijk naar huis reed omdat mijn remmen kapot waren maar die stommerds pikten het niet![]()
![]()
Laat die politie toch eens een keer wat uit gaan voeren, of heeft dit soms ook met de stakingen te maken?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Daar merken we met koninginnedag anders weinig van...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |