Questen doe ik meestal ook solo, maar ik speel een online spel omdat het online is met andere mensen en nu betaal ik 13 euro per maand zonder dat ik echt het gevoel heb online te spelen. 45 lvl's verder in de game en ik ben 1x een republic speler tegen gekomen... ik kies niet voor niks een pvp server uit...quote:Op woensdag 4 april 2012 09:45 schreef Rhalius het volgende:
questen doe ik zowiezo vrijwel altijd alleen, werkt vaak beter. Kan je tenminste even naar de wc, wat eten of drinken pakken en stoppen op ieder moment.
Toevallig, ik zit op op LoL (hihi) en in een gezellige guild!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zit nu op Legions of Lettow met een vrij gezellige guild, elke avond zijn er wel +10 mensen online waar we HM's en Raids mee doen
Niet zo heel gek.. Bioware had beter wat langer kunnen wachten met het aankondigen met 1.2 of er sneller aan kunnen werken. Als je 2 maanden van tevoren gaat aankondigen dat er zo vreselijk veel fundamentele dingen gaan wijzigen dan raken mensen een beetje de zin kwijt om nog verder te gaan zonder die patch.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:39 schreef Questular het volgende:
Ik moet zeggen dat de game een beetje "dood" aan het gaan is op mijn server. WZ's die 50% van de tijd niet vol zijn en de andere 50% van de tijd kom ik steeds dezelfde pre-made groep tegen. Mn sniper lijkt voor geen meter dmg meer te doen en gisteren rond 19.00 in de avond waren er 7 man op de fleet en was ik helemaal alleen in Vos aan het questen. Jammer want zo ben ik toch minder snel geneigd om in te loggen.
Ja die maand uitstel van 1.2 is bijna de doodsteek geweest. Enorme fout van Bioware/EA. Laten we hopen dat ze er van leren, want het zou zonde zijn als het spel nu al dood gaat.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:44 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Niet zo heel gek.. Bioware had beter wat langer kunnen wachten met het aankondigen met 1.2 of er sneller aan kunnen werken. Als je 2 maanden van tevoren gaat aankondigen dat er zo vreselijk veel fundamentele dingen gaan wijzigen dan raken mensen een beetje de zin kwijt om nog verder te gaan zonder die patch.
Weet niet of je serieus bent maar jullie zitten dus in dezelfde guildquote:Op woensdag 4 april 2012 11:49 schreef ex het volgende:
[..]
Toevallig, ik zit op op LoL (hihi) en in een gezellige guild!
Watquote:Op woensdag 4 april 2012 16:38 schreef DaFan het volgende:
[..]
en in 1.3 wellicht al cross-server LFG tool
Vanmiddag ergens op forumquote:Op woensdag 4 april 2012 16:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat? Dat ding zou server only worden. Bron?
Volgens de Guild Summit is het server only voor Flashpoints, Ops en missies. Warzones zouden misschien cross-server kunnen worden, maar daar moeten ze nog naar kijken.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:08 schreef DaFan het volgende:
[..]
Vanmiddag ergens op forum
Maar nu twijfel ik of het cross server is
Echtquote:Op woensdag 4 april 2012 16:38 schreef DaFan het volgende:
[..]
Weet niet of je serieus bent maar jullie zitten dus in dezelfde guild
In 1.2 komt uit nog (als je al lang wacht) cross-server PVP, en in 1.3 wellicht al cross-server LFG tool
I know, het is fucking waardeloosquote:Op donderdag 5 april 2012 12:48 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik logde even in op mijn Crimson Order char, die hele guild is uitgestorven
Kom Republic op Legions of Lettowquote:Op donderdag 5 april 2012 21:52 schreef Morthill het volgende:
niet de servers zijn het probleem, mijn guild is gewoon dood
Op calypho?!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:52 schreef Morthill het volgende:
niet de servers zijn het probleem, mijn guild is gewoon dood
Maar mijn lvl 50 en 29 danquote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Kom Republic op Legions of Lettow
Ik heb 2 level 50 chars, een Sniper en een Sentinelquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar mijn lvl 50 en 29 dan
Ik zal eens kijken, mijn rep character is toch nog niet eens level 10
Mijn Agent was ook al healerquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:17 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik heb 2 level 50 chars, een Sniper en een Sentinel
Onze guild op Legions of Lettow heeft healers nodig, dus als je een healer voor Republic maakt ben je helemaal welkom!
quote:
Ja, waarom niet. Speel dan wel op twee servers, maar wil wel 1 actieve guildquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:09 schreef DaFan het volgende:
[..]
GA je echt rerollen op LOL
Mn ingame is Malf of Malfunction, tot vanavond
No Win Scenario is een actieve guild, elke avond wel +10 mensen online!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Speel dan wel op twee servers, maar wil wel 1 actieve guild
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:29 schreef DaFan het volgende:
http://www.darthhater.com(...)update-1-2-starts-to
Dat zou dan niet aankomende week zijn. Dinsdag wordt de site alleen geupdate. Tijdens die maintenance kan je gewoon doorspelen. Dus dan zou het de 17de zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:29 schreef DaFan het volgende:
http://www.darthhater.com(...)update-1-2-starts-to
Ja, eerst waren de servers overbelast en toen zijn ze vergeten dat je moet kunnen migreren. Hopelijk komt dat spoedig.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:05 schreef Roellie80 het volgende:
1.2 moet mensen weer laten inloggen. Zo niet dan voorspel ik dat ze een probleem hebben
Het gaat echt down de drain met de bezetting op mijn server en denk dat het op andere servers niet heel anders zal zijn.
Voor mij is een MMO gezamelijk dingen doen. Maar wanneer ik zoals gisteren een uur moet zoeken na een healer of een tank dan is voor mij de lol er snel af.
Het was ook wel te verwachten dat het zou teruglopen na een paar maanden. Maar wat ik heb begrepen hebben ze niet eens normaal rekening gehouden met het migreren van servers.
Heb nu ook bevestigingsmail dat het verstuurd is. Hendig.quote:
Nee, klopt. 1.1 was ook niet op een dinsdag (volgens google). Dus dat zou best eens waar kunnen zijn. De site op dinsdag klaar maken voor 1.2 en dan een paar dagen later op de servers. Laten we het hopen.quote:
Ik had al een maand niet gespeeldquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:21 schreef Pixell het volgende:
Eind volgende week ben ik ook weer klaar met tentamens etc. kan ik ook weer wat meer spelen!
Heb al 2 weken niet ingelogd ofzo
quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:21 schreef Pixell het volgende:
Eind volgende week ben ik ook weer klaar met tentamens etc. kan ik ook weer wat meer spelen!
Heb al 2 weken niet ingelogd ofzo
Scoundrel, wat hendig is, want ik was bij imp net druk aan het levellen met de agent, beide via dezelfde tree ook nogquote:Op zondag 8 april 2012 12:56 schreef LeaderRoel het volgende:
Welkom bij de guild Morthill, ik zie je binnenkort wel in SWTOR
wat voor class ben je eigenlijk?
Volgend weekend ben ik er weer! Dus nog 1 weekje tentamens en schoolprojecten en dan kan ik weerquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wacht, dus na deze week of pas de week daarop?
Wijs besluit, dan kan je misschien ook bij onze guildquote:Op zondag 8 april 2012 14:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien dat ik ook maar een character aanmaak op de server van leaderroel, ook een republic, nog geen enkele republic character gehad
De Codex bevat een hoop informatie, maar het craften is toch vrij zinloos volgens mijquote:Op zondag 8 april 2012 18:29 schreef mpc007 het volgende:
Vraagje, is het mogelijk om met dezelfde account op meerdere pc's te spelen? Zit nu thuis (op de laptop) en speel de gratis weekendtrail, maar straks zit ik weer op mn kamer en dan wil ik daar ook de game hebben staan.
Verder bevalt SWTOR goed tot nu toe, hoewel ik eigenlijk alleen maar singleplayer gespeeld heb. Ben nu lvl 12 Sith Assassin (Inquisitor). Helaas is mijn laptop niet al te snel, waardoor ik de instellingen zo veel moet terugdraaien dat je al het mooie een beetje mist..
Baal er wel van dat er geen fatsoenlijke tutorial in de game zit, heb bijna alles zelf uit moeten vinden.. Zo snap ik nog geen hout van het gathering / crafting systeem voor je companion.. Ook het doel van de gigantische hoeveelheid shops snap ik niet echt...
Ohja, ben nu bezig met storyline op Drummond Kaas, SWTOR forumnaam is ConsularNL en character (enige die ik heb) heet Quaraan.
Ja, je karakter wordt niet gewist.quote:Op zondag 8 april 2012 21:06 schreef mpc007 het volgende:
Haha hoezo? Omdat het niets oplevert?
Verder staat in de Manual op SWTOR.com inderdaad ook al een berg informatie, die ben ik nu even aan het doorspitten...
Nog een vraag die ik heb. Mijn free weekend trail loopt morgen af, maar wat gebeurt er dan met mijn account? Het zou toch zuur zijn als mijn karakter, waar ik vanaf vrijdag toch zeker tien uur in gestoken heb, gewoon gewist wordt? Dus is het mogelijk om bijvoorbeeld na een maand ineens te besluiten om een Game Time Card te kopen en dan gewoon verder te spelen met je al bestaande personage?
We hebben meer healers dan tanks nodig.quote:Op maandag 9 april 2012 10:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nunet aangemaakt;
op server legions of lettow;
Honoris, trooper.
Wordt m'n eerste rep, en heb die class nog nooit gespeeld, bij emp is dat bountyhunter, dus geen ervaring mee.
Heb zelf veel ervaring met zowel healen als tanken en met deze class kan ik kiezen naar gelang de guild nodig heeft.
http://nowinscenario.co.uk/quote:Op maandag 9 april 2012 10:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
maar wat hebben jullie het liefste, mij maakt het toch niet uit
Oké mooiquote:Op maandag 9 april 2012 10:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik had m'n tropper alweer gewist
Maak wel een trooper commando aan heb me al ingeschreven op de site van no win scenario
Wat ik wel jammer vind is dat de spec van de Smuggler identiek is aan de Operative. Dat is wel heel makkelijk balans creëren in een game.quote:Op maandag 9 april 2012 10:52 schreef DaFan het volgende:
Elke class die kan tanken heeft ook 2 dps trees, idem voor healers.
Maar een healer is inderdaad het handigst.
Bevalt het verhaal een beetje?quote:Op maandag 9 april 2012 11:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat ik wel jammer vind is dat de spec van de Smuggler identiek is aan de Operative. Dat is wel heel makkelijk balans creëren in een game.
De verhalen zijn gelukkig totaal verschillend, dus heb wel een unieke ervaring verder
Verhaal is gaafquote:
Alleen even je class quests afmaken, de rest van de quests boeit niet erg want je krijgt toch geen xp meerquote:Op maandag 9 april 2012 21:19 schreef S1gnum het volgende:
Marauder is level 50 en ik moet allern nog mijn quests op Correlia afmaken. Ik heb alleen een grafhekel aan die planeet. Het is net een doolhof. Ik ben maar een trooper begonnen, erg leuk verhaal. Nu nog doorlevelen naar 22 en dan kan ik leuk harpoon in huttball gaan gebruiken.
quote:Op maandag 9 april 2012 22:50 schreef suijkerbuijk het volgende:
mijn smokkelaar heeft een lange jas aan
Beetje cowboy style (je kan de wapens ook niet echt zien)
Je ziet wel soms jedi en sith kijken als ik langskomt .
Kleding is meer iets voor hun dan voor een smokkelaar .
Bijna al mijn poppen heb weel de oranje kleding
Alleen kan ik niks vinden voor je riem en polsbanden in het oranje ?
Gebruik daar de blauwe versie voor
Alle wapens zijn bijna ook oranje kan je lekker zelf klote met de specs
Bijna onmogelijk met die droid, vraag gewoon aan een vriend of hij even wil komen met een healing companion en alles komt goedquote:Op dinsdag 10 april 2012 02:40 schreef Rhalius het volgende:
Bijna het jedi knight verhaal uitgespeeld.. ik sta alleen vast omdat ik @%(%(**(% perse die vervloekte droid verplicht als companion mee moet nemen en die heeft geen fatsoenlijke gear.
ook geen bind points of zo dus kan ik heel het eind terug lopen, gear verzamelen voor dat kutding en weer opnieuw beginnen.
Flinke designflawquote:Op dinsdag 10 april 2012 02:40 schreef Rhalius het volgende:
Bijna het jedi knight verhaal uitgespeeld.. ik sta alleen vast omdat ik @%(%(**(% perse die vervloekte droid verplicht als companion mee moet nemen en die heeft geen fatsoenlijke gear.
ook geen bind points of zo dus kan ik heel het eind terug lopen, gear verzamelen voor dat kutding en weer opnieuw beginnen.
Zit je in Legions of Lettow? Dan wil ik je wel helpenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:57 schreef Rhalius het volgende:
Inderdaad, je hebt zo gewoon een flinke handicap. Dat ding is een tank, en mijn jedi guardian ook.
De andere companions heb ik hier en daar nog wel gear gegeven onderweg, spullen die ik zelf niet kon gebruiken maar gear voor droids dat krijg je alleen als reward, niet als loot.
Ik zal inderdaad eens kijken of er nog van mijn guild zijn die een keer kunnen helpen die het jedi knight verhaal al hebben uitgespeeld.
Klopt. Maar ik kan me herinneren dat minimaal 1 van de 2 iets moet aanvinken in de opties.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:49 schreef DaFan het volgende:
Je kan om het even wie je wilt meenemenze kunnen mee in je classinstance (en je ship ook trouwens).
Was ook zo vervelend met de trooper. Aan het einde van Act 2 moest je dat verplicht doen met2 verschillende companions. Ik was juist erg gewend aan mijn healer, moest ik het opeens doen met melee DPS en melee tank. Paar keer bijna dood geweest in gevechten die ik zonder probleem had gewonnen met mijn healer aan mijn zijde.quote:
Alleen als je ook een Jedi knight meeneemt (allow same class in story instance oid)quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:36 schreef pjats het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik kan me herinneren dat minimaal 1 van de 2 iets moet aanvinken in de opties.
Bron?quote:
Geluksvogelquote:Op woensdag 11 april 2012 07:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Vervelend dat ik vrijdag weer vrij ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |