Alleen even je class quests afmaken, de rest van de quests boeit niet erg want je krijgt toch geen xp meerquote:Op maandag 9 april 2012 21:19 schreef S1gnum het volgende:
Marauder is level 50 en ik moet allern nog mijn quests op Correlia afmaken. Ik heb alleen een grafhekel aan die planeet. Het is net een doolhof. Ik ben maar een trooper begonnen, erg leuk verhaal. Nu nog doorlevelen naar 22 en dan kan ik leuk harpoon in huttball gaan gebruiken.
quote:Op maandag 9 april 2012 22:50 schreef suijkerbuijk het volgende:
mijn smokkelaar heeft een lange jas aan
Beetje cowboy style (je kan de wapens ook niet echt zien)
Je ziet wel soms jedi en sith kijken als ik langskomt .
Kleding is meer iets voor hun dan voor een smokkelaar .
Bijna al mijn poppen heb weel de oranje kleding
Alleen kan ik niks vinden voor je riem en polsbanden in het oranje ?
Gebruik daar de blauwe versie voor
Alle wapens zijn bijna ook oranje kan je lekker zelf klote met de specs
Bijna onmogelijk met die droid, vraag gewoon aan een vriend of hij even wil komen met een healing companion en alles komt goedquote:Op dinsdag 10 april 2012 02:40 schreef Rhalius het volgende:
Bijna het jedi knight verhaal uitgespeeld.. ik sta alleen vast omdat ik @%(%(**(% perse die vervloekte droid verplicht als companion mee moet nemen en die heeft geen fatsoenlijke gear.
ook geen bind points of zo dus kan ik heel het eind terug lopen, gear verzamelen voor dat kutding en weer opnieuw beginnen.
Flinke designflawquote:Op dinsdag 10 april 2012 02:40 schreef Rhalius het volgende:
Bijna het jedi knight verhaal uitgespeeld.. ik sta alleen vast omdat ik @%(%(**(% perse die vervloekte droid verplicht als companion mee moet nemen en die heeft geen fatsoenlijke gear.
ook geen bind points of zo dus kan ik heel het eind terug lopen, gear verzamelen voor dat kutding en weer opnieuw beginnen.
Zit je in Legions of Lettow? Dan wil ik je wel helpenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:57 schreef Rhalius het volgende:
Inderdaad, je hebt zo gewoon een flinke handicap. Dat ding is een tank, en mijn jedi guardian ook.
De andere companions heb ik hier en daar nog wel gear gegeven onderweg, spullen die ik zelf niet kon gebruiken maar gear voor droids dat krijg je alleen als reward, niet als loot.
Ik zal inderdaad eens kijken of er nog van mijn guild zijn die een keer kunnen helpen die het jedi knight verhaal al hebben uitgespeeld.
Klopt. Maar ik kan me herinneren dat minimaal 1 van de 2 iets moet aanvinken in de opties.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:49 schreef DaFan het volgende:
Je kan om het even wie je wilt meenemenze kunnen mee in je classinstance (en je ship ook trouwens).
Was ook zo vervelend met de trooper. Aan het einde van Act 2 moest je dat verplicht doen met2 verschillende companions. Ik was juist erg gewend aan mijn healer, moest ik het opeens doen met melee DPS en melee tank. Paar keer bijna dood geweest in gevechten die ik zonder probleem had gewonnen met mijn healer aan mijn zijde.quote:
Alleen als je ook een Jedi knight meeneemt (allow same class in story instance oid)quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:36 schreef pjats het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik kan me herinneren dat minimaal 1 van de 2 iets moet aanvinken in de opties.
Bron?quote:
Geluksvogelquote:Op woensdag 11 april 2012 07:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Vervelend dat ik vrijdag weer vrij ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |