quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:36 schreef pjats het volgende:
Ik heb net even gelachten om iemand's problemen met een stalker in SWTOR. Eigenlijk zielig en humoristisch tegelijk. Als iemand even wil lachen en de tijd heeft, lees dan dit: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=364454
Ik las de reply van Firefly, maar dat is nog redelijk standaard dat mensen blijven whinen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:36 schreef pjats het volgende:
Ik heb net even gelachten om iemand's problemen met een stalker in SWTOR. Eigenlijk zielig en humoristisch tegelijk. Als iemand even wil lachen en de tijd heeft, lees dan dit: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=364454
wellicht deed hij het eromquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik las de reply van Firefly, maar dat is nog redelijk standaard dat mensen blijven whinen.
Maar dat voorbeeld in de link is erg creepy, vooral als je 3 uur later terugkomt en die persoon staat voor je en zegt instant: "come" dus is 3 uur met z'n gedachten erbij blijven kijken naar zijn en jouw char totdat je terug was LOL
Voor meer info over legacy en wat er in 1.3 kan komen: http://mmo-mechanics.com/(...)egacy-system-previewquote:
Dat Legacy-systeem is gemaakt zodat je door de game vliegt. Veel meer XP, sneller lopen, eerder mounts. Willen ze dat je zo snel mogelijk naar level 50 knalt?quote:Legacy speeder license: Grant the ability to use level 25 speeders at level 10.
Human Legacy is iets van een +100 bonus op presence. Dus je companions worden sterker.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:33 schreef Rhalius het volgende:
Goeie info, maar waarom staat erbij dat je humans kan unlocken? die zijn toch al speelbaar voor iedere class?
Uhm, dit is een van de snelst levellende MMO's volgens mij. Dus voor je main hoeft er niks te veranderen. Het is alleen wel makkelijk als je alts wat sneller levellen, aangezien je het meeste dan wel gezien hebt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:46 schreef Rhalius het volgende:
ook wel een goed idee, mischien dat Kira dan eindelijk eens meer dan 10 punten meer damage dan bij doet terwijl mijn character de tank is.
Klinkt zowiezo wel goed dat het allemaal wat sneller gaat met legacy spullen, het duurt nu allemaal gewoon erg lang, vooral met sidequests.
Het voelt een beetje als onnatuurlijk oprekken aan.
Voor degene die het te snel vinden gaan.. je kan 8 characters per server hebben en het spel is nu eenmaal grotendeels herhaling. Als het wat sneller gaat denk ik dat er meer spelers het spel daadwerkelijk tot het einde gaan spelen in plaats van halverwege afhaken wat nu vaak gebeurt.
Heb ik ook!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:02 schreef Questular het volgende:
Nieuwe muis besteld nu hopelijk eindelijk eens minder last van pijntjes tijdens het SWTOR-en
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:36 schreef pjats het volgende:
quote:Anyway, to update on whats going on, last night I logged on and he wasnt online so, the coward I am, I quickly blocked him and let out a sigh of releif before continuing on my merry way.
Only, five minutes later, I got a message from some random person saying "Hi omw! " - you guessed it, it was his alt.
To avoid an inevitible scene, I took him back off ignore and we grouped up, doing quests, following him around, collecting stuff why I waited, healing him etc.
I decided to find out more about him, you guys gave some good advice and assumptions only serve to make an *** out of most people, so I asked him where he is from (Greece, as it turns out - not china) and asked him a couple more questions that he didnt (perhaps he couldnt understand?)
He told me he is 33 though - so I know he's 33, from Greece and likes to smoke - a lot! Every 10 minutes "Smoking brb!"
I decided, after an hour of folowing him arund, to be blunt - I said "Ok. I want to play by myself for a while so im leaving the group."
He said "Ok, I come with you "
"No. Dont come with me please, I want to do some quests by myself." (me)
"You want my help? Ok (him)
"No thank you, I want to solo them!" (Me)
"Ok, you need help you shout! " (him) - and off he went.
I sat there, looking at the chat thinking to myself 'No, it cant be THAT easy!' but decided to take my new found freedom to another planet and catch up with some quests there.
Fives minutes later "You need help yet?"
"No thanks! " I reply.
"Ok, I follow you!"
A minute later, he was standing infront of me, inviting me to a group (I dunno how the heck he found me!)
*RAGE*
My alt is now my main Im thinking once he outlevels me he will go away. .
Ik was aangenaam verrast dat er een editie bestaat voor linkshandigen dus ik hoop dat deze muis aan mijn (linkshandige) verwachtingen voldoetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:43 schreef DaFan het volgende:
[..]
Heb ik ook!
En is ook veel relaxten met skills, je kan veel sneller casten.
Ik hou toch meer van de matches die lekker lang duren. Dan kan ik altijd de 400k halen als ik goed m'n best doequote:Op zondag 25 maart 2012 00:07 schreef pjats het volgende:
Vandaag mijn eerste potjes PVP gedaan. Ik moet zeggen dat ik het leuker vind dan verwacht. Gelukkig niet al te veel erge verliezen meegemaakt. Alleen de laatste (Voidstar) ging helemaal mis. Tegenstanders haalden zonder veel tegenstand het eindpunt
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:24 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Ik hou toch meer van de matches die lekker lang duren. Dan kan ik altijd de 400k halen als ik goed m'n best doe
quote:
EAquote:Je kon er geen genoeg van krijgen, dus hier is hij dan: een nieuwe subscription code voor Star Wars: The Old Republic!
Hierbij de 60 dagen toegangs code:
Secondedquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:46 schreef Rhalius het volgende:
Kunnen ze datzelfde dreigement ook met Kira doen? Een tijdje weg blijven is haar dood mij wel waard.
goh, wat vind ik nu in mijn mailboxquote:
quote:With the Star Wars: The Old Republic Game Update 1.2 coming out soon which will be bringing new end game content and brand new game features including the next evolution of the Legacy system and building out your family tree, we wanted to check in to see how many characters/classes you’ve started and what level you’ve reached with them.
We’ve also included your new 3-month game time code here
Kijk maar uit, morgen staat er iemand van EA aan de deur om het eens te hebben over de nieuwe review die je gaat schrijvenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:58 schreef Morthill het volgende:
De normale man betaalt EA en daarmee mijn speeltijdhet is net belasting en ik trek de uitkering
Dan zullen ze vast eerst willen praten over de oude review, want een 8 is nu ook wer niet zo'n indrukwekkend cijferquote:Op woensdag 28 maart 2012 06:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kijk maar uit, morgen staat er iemand van EA aan de deur om het eens te hebben over de nieuwe review die je gaat schrijven
Ow, je kan al lvl 40 stuff kopen? Dat wist ik niet. Meteen maar gedaan. Bedanktquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:38 schreef DaFan het volgende:
Lvl 40 pvp stuff.
Met 1.2 gaat de limiet omhoog naar 2000.
En je kan dan voor 50 al Battlemaster gear kopen met warzone comms (totaal 12050 nodig).
GTN is alleen maar op je eigen server. De meesten zijn ook alleen maar voor 1 kant, dus alleen Republic of alleen Empire. Alleen die op Nar Shadda is voor beiden. Die op Nar Shadda kan je straks ook op schip krijgen via Legacy.quote:Op zondag 1 april 2012 16:17 schreef suijkerbuijk het volgende:
ben nu bezig om eigen speeders te maken en te verkopen
prijs is normaal 8000 verkoop word dadelijk 5500 van af prijzen per stuk
speeders die ik ga bouwen zijn 90% 100% en 110% (110% moet even wachten maar de schema heb ik al)
Vraag me alleen af of het voor alle servers geld of alleen voor de server waar ik op zit ?
Ga er van uit alle servers eigelijk
surequote:Op zondag 1 april 2012 16:19 schreef Sapstengel het volgende:
Wil de game al een tijdje proberen en zie dat er nu een trial is op invite-basis. Heeft iemand toevallig een trial invite over? Kan mijn gegevens dan wel DM-en.
Ik heb ook al eens een speeder als loot-drop gehad die ik kon verkopen dus neem aan dat het bij crafting niet anders gaat.quote:Op zondag 1 april 2012 16:41 schreef pjats het volgende:
[..]
GTN is alleen maar op je eigen server. De meesten zijn ook alleen maar voor 1 kant, dus alleen Republic of alleen Empire. Alleen die op Nar Shadda is voor beiden. Die op Nar Shadda kan je straks ook op schip krijgen via Legacy.
Maar kan je die speeders wel verkopen? De meesten zijn nu toch Bind op Pickup? Tenminste dat had ik gelezen.
Bij mijn commando zijn alle drie de versies Bind on Pickup. Dus verkopen wil niet. Maar goed dat gaat wel veranderen.quote:Op zondag 1 april 2012 18:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb ook al eens een speeder als loot-drop gehad die ik kon verkopen dus neem aan dat het bij crafting niet anders gaat.
quote:Cybertech
If your character has the Cybertech profession, you will now be able to sell any of the vehicles you create on the Galactic Trade Network, as we have removed their binding restrictions from the game.
Dit is echt de dikste dps actie welke gaat wegvallen. Hele rotatie naar de kenkerquote:We got pummeled with the nerf bat. This bat has nails sticking out of it. No more instant Wrath Chain Lightnings.
quote:Our DPS is bout 30% below others which very little amount of skill and control will ever cover.
We may be the lowest dps but Bio gave us light armor to compensate!..... oh wait...
But at least we get the highest burst potential!..... oh wait...
quote:How you take away the hybrid spec and give us no viable alternative is insane.
Nee, verhaal afmaken en dailies unlockenquote:Op maandag 2 april 2012 10:13 schreef Rhalius het volgende:
Eindelijk mijn eerste character op level 50 gekregen, van level 47 naar 50 gegaan gisteren.
Ik was er bijna en had genoeg rested xp om het te halen, dus ik wilde gewoon even doorgaan om het te halen.
Het verhaal nog niet uitgespeeld, maar het is sowiezo niet erg boeiend. Eerst maar eens wat betere gear verzamelen en wat flashpoints doen voordat ik daarmee verder ga.
Ligt eraan welk verhaal je doet, Jedi Knight en Imperial Agent vond ik op het eind toch erg spannend!quote:Op maandag 2 april 2012 10:13 schreef Rhalius het volgende:
Eindelijk mijn eerste character op level 50 gekregen, van level 47 naar 50 gegaan gisteren.
Ik was er bijna en had genoeg rested xp om het te halen, dus ik wilde gewoon even doorgaan om het te halen.
Het verhaal nog niet uitgespeeld, maar het is sowiezo niet erg boeiend. Eerst maar eens wat betere gear verzamelen en wat flashpoints doen voordat ik daarmee verder ga.
nee gaat niet dusquote:Op zondag 1 april 2012 18:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb ook al eens een speeder als loot-drop gehad die ik kon verkopen dus neem aan dat het bij crafting niet anders gaat.
Ah, heb ik me vergist denk ik... niet zo heel boeiend toch? Je verdient zo gruwelijk veel geld in dit spelquote:Op maandag 2 april 2012 20:11 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
nee gaat niet dus
wat een kut zooi
Gaat er niet omquote:Op maandag 2 april 2012 20:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah, heb ik me vergist denk ik... niet zo heel boeiend toch? Je verdient zo gruwelijk veel geld in dit spel
Welke class story?quote:Op maandag 2 april 2012 20:43 schreef Sjiznit het volgende:
Mwhehe, gare bug. Tijdens een stuk van mijn class story op een schip van iemand was ik bij elke deur de beveiliging eraf aan het halen en dat ging gepaard met holo communicatie met allemaal crew members.... zonder shirt aan.
quote:
SPOILER: ConsularOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
Gratzquote:
lvl 45 en ik heb net 200k aan "geld" en dan heb ik de 200k voor de snellere speeder nog niet uitgegeven dus gruwelijk veel geld? Niet echt.quote:Op maandag 2 april 2012 20:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah, heb ik me vergist denk ik... niet zo heel boeiend toch? Je verdient zo gruwelijk veel geld in dit spel
Nog afgezien van dat; de normale quest-rewards geven ook al behoorlijk wat. Een uurtje space-missions geeft je al 40k. The Foundry in je uppie doen op lvl 50 is ook zo'n 40k per keer en dat is dan nog afgezien van de dailies op Ilum en Belsavis.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:33 schreef Roellie80 het volgende:
ga vanaf lvl50 maar structueel de daily quests doen op Ilum en Belsavis. Da's 150k-200k per dag.
Had ook zoiets op lvl 50, zit nu op bijna 5m inmiddels. Doe geen dailies meer dus blijf daar beetje op steken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:30 schreef Questular het volgende:
[..]
lvl 45 en ik heb net 200k aan "geld" en dan heb ik de 200k voor de snellere speeder nog niet uitgegeven dus gruwelijk veel geld? Niet echt.
Het is met Jedi knight, ik moet zeggen dat het allemaal erg zwak is. Iedere planeet is een beetje hetzelfde.. Sith of dark jedi heeft een superwapen en moet gestopt worden.quote:Op maandag 2 april 2012 10:27 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ligt eraan welk verhaal je doet, Jedi Knight en Imperial Agent vond ik op het eind toch erg spannend!
Questen doe ik meestal ook solo, maar ik speel een online spel omdat het online is met andere mensen en nu betaal ik 13 euro per maand zonder dat ik echt het gevoel heb online te spelen. 45 lvl's verder in de game en ik ben 1x een republic speler tegen gekomen... ik kies niet voor niks een pvp server uit...quote:Op woensdag 4 april 2012 09:45 schreef Rhalius het volgende:
questen doe ik zowiezo vrijwel altijd alleen, werkt vaak beter. Kan je tenminste even naar de wc, wat eten of drinken pakken en stoppen op ieder moment.
Toevallig, ik zit op op LoL (hihi) en in een gezellige guild!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zit nu op Legions of Lettow met een vrij gezellige guild, elke avond zijn er wel +10 mensen online waar we HM's en Raids mee doen
Niet zo heel gek.. Bioware had beter wat langer kunnen wachten met het aankondigen met 1.2 of er sneller aan kunnen werken. Als je 2 maanden van tevoren gaat aankondigen dat er zo vreselijk veel fundamentele dingen gaan wijzigen dan raken mensen een beetje de zin kwijt om nog verder te gaan zonder die patch.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:39 schreef Questular het volgende:
Ik moet zeggen dat de game een beetje "dood" aan het gaan is op mijn server. WZ's die 50% van de tijd niet vol zijn en de andere 50% van de tijd kom ik steeds dezelfde pre-made groep tegen. Mn sniper lijkt voor geen meter dmg meer te doen en gisteren rond 19.00 in de avond waren er 7 man op de fleet en was ik helemaal alleen in Vos aan het questen. Jammer want zo ben ik toch minder snel geneigd om in te loggen.
Ja die maand uitstel van 1.2 is bijna de doodsteek geweest. Enorme fout van Bioware/EA. Laten we hopen dat ze er van leren, want het zou zonde zijn als het spel nu al dood gaat.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:44 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Niet zo heel gek.. Bioware had beter wat langer kunnen wachten met het aankondigen met 1.2 of er sneller aan kunnen werken. Als je 2 maanden van tevoren gaat aankondigen dat er zo vreselijk veel fundamentele dingen gaan wijzigen dan raken mensen een beetje de zin kwijt om nog verder te gaan zonder die patch.
Weet niet of je serieus bent maar jullie zitten dus in dezelfde guildquote:Op woensdag 4 april 2012 11:49 schreef ex het volgende:
[..]
Toevallig, ik zit op op LoL (hihi) en in een gezellige guild!
Watquote:Op woensdag 4 april 2012 16:38 schreef DaFan het volgende:
[..]
en in 1.3 wellicht al cross-server LFG tool
Vanmiddag ergens op forumquote:Op woensdag 4 april 2012 16:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat? Dat ding zou server only worden. Bron?
Volgens de Guild Summit is het server only voor Flashpoints, Ops en missies. Warzones zouden misschien cross-server kunnen worden, maar daar moeten ze nog naar kijken.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:08 schreef DaFan het volgende:
[..]
Vanmiddag ergens op forum
Maar nu twijfel ik of het cross server is
Echtquote:Op woensdag 4 april 2012 16:38 schreef DaFan het volgende:
[..]
Weet niet of je serieus bent maar jullie zitten dus in dezelfde guild
In 1.2 komt uit nog (als je al lang wacht) cross-server PVP, en in 1.3 wellicht al cross-server LFG tool
I know, het is fucking waardeloosquote:Op donderdag 5 april 2012 12:48 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik logde even in op mijn Crimson Order char, die hele guild is uitgestorven
Kom Republic op Legions of Lettowquote:Op donderdag 5 april 2012 21:52 schreef Morthill het volgende:
niet de servers zijn het probleem, mijn guild is gewoon dood
Op calypho?!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:52 schreef Morthill het volgende:
niet de servers zijn het probleem, mijn guild is gewoon dood
Maar mijn lvl 50 en 29 danquote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Kom Republic op Legions of Lettow
Ik heb 2 level 50 chars, een Sniper en een Sentinelquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar mijn lvl 50 en 29 dan
Ik zal eens kijken, mijn rep character is toch nog niet eens level 10
Mijn Agent was ook al healerquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:17 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik heb 2 level 50 chars, een Sniper en een Sentinel
Onze guild op Legions of Lettow heeft healers nodig, dus als je een healer voor Republic maakt ben je helemaal welkom!
quote:
Ja, waarom niet. Speel dan wel op twee servers, maar wil wel 1 actieve guildquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:09 schreef DaFan het volgende:
[..]
GA je echt rerollen op LOL
Mn ingame is Malf of Malfunction, tot vanavond
No Win Scenario is een actieve guild, elke avond wel +10 mensen online!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Speel dan wel op twee servers, maar wil wel 1 actieve guild
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:29 schreef DaFan het volgende:
http://www.darthhater.com(...)update-1-2-starts-to
Dat zou dan niet aankomende week zijn. Dinsdag wordt de site alleen geupdate. Tijdens die maintenance kan je gewoon doorspelen. Dus dan zou het de 17de zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:29 schreef DaFan het volgende:
http://www.darthhater.com(...)update-1-2-starts-to
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |