quote:
Ja, waarom niet. Speel dan wel op twee servers, maar wil wel 1 actieve guildquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:09 schreef DaFan het volgende:
[..]
GA je echt rerollen op LOL
Mn ingame is Malf of Malfunction, tot vanavond
No Win Scenario is een actieve guild, elke avond wel +10 mensen online!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Speel dan wel op twee servers, maar wil wel 1 actieve guild
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:29 schreef DaFan het volgende:
http://www.darthhater.com(...)update-1-2-starts-to
Dat zou dan niet aankomende week zijn. Dinsdag wordt de site alleen geupdate. Tijdens die maintenance kan je gewoon doorspelen. Dus dan zou het de 17de zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:29 schreef DaFan het volgende:
http://www.darthhater.com(...)update-1-2-starts-to
Ja, eerst waren de servers overbelast en toen zijn ze vergeten dat je moet kunnen migreren. Hopelijk komt dat spoedig.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:05 schreef Roellie80 het volgende:
1.2 moet mensen weer laten inloggen. Zo niet dan voorspel ik dat ze een probleem hebben
Het gaat echt down de drain met de bezetting op mijn server en denk dat het op andere servers niet heel anders zal zijn.
Voor mij is een MMO gezamelijk dingen doen. Maar wanneer ik zoals gisteren een uur moet zoeken na een healer of een tank dan is voor mij de lol er snel af.
Het was ook wel te verwachten dat het zou teruglopen na een paar maanden. Maar wat ik heb begrepen hebben ze niet eens normaal rekening gehouden met het migreren van servers.
Heb nu ook bevestigingsmail dat het verstuurd is. Hendig.quote:
Nee, klopt. 1.1 was ook niet op een dinsdag (volgens google). Dus dat zou best eens waar kunnen zijn. De site op dinsdag klaar maken voor 1.2 en dan een paar dagen later op de servers. Laten we het hopen.quote:
Ik had al een maand niet gespeeldquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:21 schreef Pixell het volgende:
Eind volgende week ben ik ook weer klaar met tentamens etc. kan ik ook weer wat meer spelen!
Heb al 2 weken niet ingelogd ofzo
quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:21 schreef Pixell het volgende:
Eind volgende week ben ik ook weer klaar met tentamens etc. kan ik ook weer wat meer spelen!
Heb al 2 weken niet ingelogd ofzo
Scoundrel, wat hendig is, want ik was bij imp net druk aan het levellen met de agent, beide via dezelfde tree ook nogquote:Op zondag 8 april 2012 12:56 schreef LeaderRoel het volgende:
Welkom bij de guild Morthill, ik zie je binnenkort wel in SWTOR
wat voor class ben je eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |