abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109126801
Ik werk ook 2 dagen per week (1,5 eigenlijk) en dan is mart bij mijn ouders.
Op de psz zijn het toch 'vreemde' waar ik hem achter laat. Verder heeft er ook nog nooit iemand anders op hem gepast dan mijn ouders of schoonmoeder, dat is voor mij even wennen. Komt wel goed :) Mart had het duidelijk naar zijn zin op de psz. Mengde zich direct (voordat zijn jas uit was al) tussen al het spelende grut om mee te doen. Zo leuk!
pi_109128531
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:40 schreef _Bar_ het volgende:
Fijn dat hij het leuk vond Ymme :D Vaak vinden ze het ook leuk om met andere kinderen te spelen.

Estrys en Migonne kunnen onze kleintje ook niet een beetje last hebben van een winterdipje en dat in combi met ziek zijn?
Ik zou er voorlopig maar aan toegeven, misschien dat het ineens omdraait .
s6 ermee :*

Ingrid het zegt mij zo niets, maar Tyler heeft dat of?
Hoe bedoel je?
pi_109131142
Oudste (inmiddels kleuter) heeft hier ook een tijd zo'n dip gehad. Lusteloos en moe.
Geen idee wat het geweest is, ze heeft in die tijd ook nog wel een parasiet gehad, maar het is nu sinds een jaar ofzo dat ze weer fitter is.

Ssserpente, hoe is het bij jullie? ( ik lees niet elke dag bij, maar diarree was het toch?)

Peuter hier zit in de peuterpuberteit :o
Ze wil het liefst ALLES zelluf doen en anders is het brullen...
Fake it till you make it...
  donderdag 15 maart 2012 @ 20:03:16 #64
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109141697
Ging over je vraag Ingrid ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_109146428
De EMDR bedoel je denk ik?
pi_109148104
De orthopedagoog heeft Thijs laatst geobserveerd, en daaruit kwam dat hij het prima doet, op alle vlakken leeftijd-conform. Het enige aandachtspunt is het slissen / open mond-gedrag. Joepie!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_109148403
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef McLaura het volgende:
De orthopedagoog heeft Thijs laatst geobserveerd, en daaruit kwam dat hij het prima doet, op alle vlakken leeftijd-conform. Het enige aandachtspunt is het slissen / open mond-gedrag. Joepie!
*O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_109148438
Yeah, inderdaad Simmu! En voor dat slissen zit hij dus al op logopedie!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_109149004
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef McLaura het volgende:
Wat goed! Weet het kdv dit al? Die vonden m toch niet helemaal 'oké'?

Lief dat je t vraagt, Nijna. Lente poept nog steeds slijm. Echt waterdun is het niet meer, maar wel vreemd qua structuur dus. Ben erg benieuwd wat er uit dat onderzoek komt.
pi_109149505
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:56 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Wat goed! Weet het kdv dit al? Die vonden m toch niet helemaal 'oké'?

PSZ idd... daar is hij de laatste tijd (sinds hij zijn bril draagt) enorm vooruit gegaan. Jammer dat ik dat niet van de juf(fen) heb gehoord, maar in het verslag las.

quote:
Informatie leidster: Sinds Thijs een bril draagt wordt een duidelijke verandering in zijn gedrag gezien. Zo gaat Thijs nu duidelijk in op een contactinitiatief van hun kant en geeft hij een reactie, ook zien ze Thijs met aandacht spelen, hij onderzoekt het spelmateriaal.

Samenvattend:
Thijs vermaakt zich goed op de peuterspeelzaal. Hij lijkt zich op zijn gemak te voelen en zoekt de verschillende juffen op als hij iets van hen wil. Thijs is duidelijk het (spel)materiaal aan het onderzoeken. Hij speelt met voldoende aandacht. Zijn reactie op vragen en opdrachtjes is wisselend. Thijs zoekt verschillende keren contact met de juffen, de andere kinderen observeert hij vooral.
pi_109149542
Ik moest laatst idd ook nog aan de diarree van Lente denken. Het was dus niet de Roosvicee?
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:05:44 #72
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109149668
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
De EMDR bedoel je denk ik?
yep ;)
pi_109150479
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:03 schreef McLaura het volgende:

[..]

PSZ idd... daar is hij de laatste tijd (sinds hij zijn bril draagt) enorm vooruit gegaan. Jammer dat ik dat niet van de juf(fen) heb gehoord, maar in het verslag las.

[..]

Wauw. Dat dat zoveel verschil kan maken. Geloof jij ook dat de bril de oorzaak was? Zie je thuis ook verschil?

Het was niet de Roosvicee idd, of een ander sapje. Ik bedacht me wel nadat ik het potje van de ha had meegekregen (en het formulier waarop staat waarop het onderzocht wordt) dat onze buurvrouw pas behandeld is voor clostridium difficile, een besmettelijke darmbacterie. Dus die heb ik na overleg met de ha ook nog even aangekruist.
pi_109150690
Hm, ik lees nu dat die bacterie bijna alleen voorkomt bij mensen die een verzwakte weerstand hebben omdat we antibiotica slikten. Dat zal het wel niet zijn dan.
pi_109151344
wat voor test was het ssserpente? 1 potje of 3?
:)
pi_109157814
Één. :)
pi_109157920
ah, je zou ook kunnen vragen om een TFT (triple feces test) als hier niets uit komt. Huisartsen doen dat niet standaard omdat het vrij nieuw schijnt te zijn? of ongebruikelijk? ik weet niet zo goed waarom het niet standaard wordt getest. Maar die test die spoort een aantal parasieten op die met dat enkele potje niet zijn op te sporen.
Vraag me niet hoe t werkt verder :') schijnt dat een of andere tropische darmparasiet staat vaker voorkomt hier en dan vage klachten veroorzaakt zoals diarree of buikpijn.
pi_109157940
Ah, thanks. Ga ik zeker vragen als hier niets uitkomt.

En dat vermoed ik eigenlijk wel. Er hebben zo ontzettend veel peuters diarree zonder dat daar een oorzaak voor wordt gevonden, las ik. Meestal komt het idd door te veel suikers uit sapjes en te weinig vet. Maar bij Lente geloof ik daar niet ik. Ze krijgt sporadisch een beetje appelsap aangelengd met water en eet sowieso nauwelijks zoetigheden. Hiernaast drinkt ze volle melk en eet ze dagelijks roomboter. Bovendien is het het ineens gekomen. Ze had altijd prima ontlasting.

Nu ik het opschrijf zit ik m

[ Bericht 41% gewijzigd door Ssserpente op 16-03-2012 07:12:07 ]
pi_109157979
Potver, mobiel schermpje vol of zo.

Ik bedenk me dus dat die melk best wel eens de boosdoener zou kunnen zijn. Hoewel dat dat óók wel weer heel ineens is. Is, als er niets uit die kweek komt iig het proberen waard.
pi_109158050
TFT is volgens mij niet meer eerste keuze. bij m hebben we die tft de eerste keer gedaan. bij controle hoefden we maar 1 buisje. volgens mij vertelde HA dat dat de standaard werd.

sssserpente ik hoop dat jullie een oorzaak vinden. sterkte.
pi_109158929
Oh! Wat gek? Ik moest idd aan jouw meiske denken toen nijna. Tegen mij zei de KA het toen juist andersom, dat tft nog niet standaard is maar dat er wel meer mee gevonden wordt ofzo. Nouja het zal wel verder, Lente heeft geen last van die testjes, hooguit jij zelf ssserpente als je weer een potje vol moet schrappen :+ (dat was hier nog een gedoe zeg :') drie dagen achter elkaar poep verzamelen van je heftig geobstipeerde kind, ik was blij dat er uberhaupt gepoept werd eens in de drie dagen :X)
pi_109159425
ueeeh, waarom staan de teletubbies de bubbling-dans te doen?
:?

ben ik nou zo ouderwetsch?
pi_109159647
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:25 schreef simmu het volgende:

Nou nee...ik vond het ook redelijk shocking. Prima dat het een andere cultuur is maar ik zou er niet blij van worden als mijn dochter onder de 18 (minimaal ;) ) zulke bewegingen zou maken.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  vrijdag 16 maart 2012 @ 10:03:17 #84
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_109160167
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:25 schreef simmu het volgende:
ueeeh, waarom staan de teletubbies de bubbling-dans te doen?
:?

Hahahaha, ik had ook al zoiets van wtf?! :?
Tirza vond het totaal niet interessant, die wilde net als mama ook oogsaaduw op! O+
Dus mijn meisje loopt nu met glitteroogjes en lippenstift (is er intussen weer af) en geurtje (van papa! :') ) op!!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_109160334
wel goed nieuws: selene is zindelijk *O*

ze vraagt keurig netjes om een luier als ze moet poepen of plassen :s)
is niet helemaal de bedoeling he :@

ze is heeeeeeeeeel knap :Y
pi_109161556
komend weekend ff een projectje; eens kijken of we selene der schwalbe's op film kunnen krijgen :+

echt he. ravi raakt haar met 1 vingertje aan en KLETSBENGBAF! valt selene met veel misbaar huilend op de grond "raaahaaaavi maaahaaag niet duhuhuhuhuhuhuhwen" sniksnotterhuil
pi_109184897
Nou ja, da's iig een stap in de goede richting, Simmu!

Hoe is het nu eigenlijk met het poepen van je oudste, Mignonne?
  zaterdag 17 maart 2012 @ 12:41:20 #88
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109199923
Mijn peutertje is (alweer) ziek. Als hij zich net zo rot voelt als ik me voel.. :X
Vanmorgen moest hij zo hard hoesten dat hij er bijna van moest spugen. Helemaal over de rooie :{
  zaterdag 17 maart 2012 @ 13:08:29 #89
57497 happyme28
I'm so happy
pi_109200575
Beterschap Asy, zowel voor jezelf als voor Harry. Sneu hè als die kleintjes zo ziek zijn.

Daan is momenteel heerlijk dwars, luistert echt dramatisch, denkt alles wel zelf te kunnen. Het lastigste is dat hij gewoon zo wegrent, omdat dat gewoon gevaarlijk is, maar verder is het regelmatig apart zetten totdat hij weer is bijgedraaid. En hij is zo druistig, afgelopen week al 2 keer een tand door zijn lip.

Nu hopen dat hij zo gaat slapen want mijn broer en zijn vriendin komen straks en we gaan uit eten dus dan is een uurtje slaap wel prettig.
pi_109205678
De mijnes gaat eindelijk na bijna 2.5 jaar praten! We zijn zo opgelucht. Hij ook volgens mij.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 16:58:25 #91
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109205888
happy, vermoeiende fase hè?

wat fijn Aoraki!
Ik merk nu toch wel iets van verandering/verbetering sinds hij naar de psz gaat en hij is pas 5x geweest! :o
pi_109207122
Er komt snot uit de oren van onze peuter. Ja smakelijk eten dames. Maar dat lijkt me een goede reden om niet lekker in je vel te zitten toch? Hij is ook zojuist in slaap gevallen op de bank. Hopelijk is het er snel allemaal uit en is hij weer lekker Seb.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_109207970
Lekker, zat net aan mn pizza ;). Maar lijkt me idd wel een reden om niet lekker in je vel te zitten, beterschap!
  zaterdag 17 maart 2012 @ 18:35:31 #95
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109208582
Lijkt mij ook reden genoeg Estrys! Hopelijk knapt hij nu snel op :*

Kiektan wat vanavond hier op de bank zat *;
check die voetjes van Harry O+
pi_109225510
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 18:35 schreef Asyniur het volgende:
Lijkt mij ook reden genoeg Estrys! Hopelijk knapt hij nu snel op :*

Kiektan wat vanavond hier op de bank zat *;
check die voetjes van Harry O+
[ afbeelding ]
O+

Hoe is het nu met Seb en zn snot?

Hier heeft er een in twee dagen dr woordenschat verdriedubbeld. :o
pi_109226380
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2012 10:50 schreef -Spring het volgende:

[..]

O+

Hoe is het nu met Seb en zn snot?

Hier heeft er een in twee dagen dr woordenschat verdriedubbeld. :o
Niet normaal hoe vlug het gaat, hé :o Hier moeten/mogen we tegenwoordig ook maar één keer een woord zeggen of hij heeft het al opgepikt :Y
pi_109226448
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 11:35 schreef leonieke het volgende:

[..]

Niet normaal hoe vlug het gaat, hé :o Hier moeten/mogen we tegenwoordig ook maar één keer een woord zeggen of hij heeft het al opgepikt :Y
Het is alleszins ongelooflijk!
pi_109226860
quote:
12s.gif Op zondag 18 maart 2012 11:39 schreef -Spring het volgende:

[..]

:D

Hij zegt trouwens nog steeds geen "alleszins" -O- ;( Misschien houdt hij niet van mij :'(

De "hè" en "hé) heeft hij dan anderzijds wel van mij O+
Mooi, hè! Flink, hè! Kijk, hé!

Alles komt goed *;

[ Bericht 14% gewijzigd door leonieke op 18-03-2012 12:02:45 ]
pi_109228344
quote:
12s.gif Op zondag 18 maart 2012 11:39 schreef -Spring het volgende:

[..]

_O-

ik zie nu pas je vorige vraag, t gaat okay hoor met poepen. Bij vlagen dan ineens weer een dag of drie of vier niet. En dan is een klein beetje extra forlax de truuk en poept ze de dag erna een hoop waar een volwassen persoon van schrikt :')
Maar ze geeft nauwelijks meer buikpijn aan enzo dus das fijn. wat wel een flinke bummer is is dat t met die kleine een beetje t zelfde verhaal wordt, 's nachts wakker, buikpijn, heel veel pijn bij windjes, weinig poepen enz enz. Wat een gedoe :X
pi_109228799
-Spring, het kwartje valt nu :P

Mignonne, ik hoop echt dat je jongste niet dezelfde (of andere) ellende heeft -O- Wel fijn dat het bij je oudste een beetje onder controle is.

Ik lees nog alles mee hier, maar heb vaak niet de puf om te reageren. Het gaat gewoon niet zo lekker met mijn grote. Het kwakkelen, de dramatische eten, het dramatische slapen, de nachtangsten. Ze zit niet lekker in haar vel en ik weet niet waarom. Misschien toch maar eens een doorverwijzing vragen voor een kinderarts want ik wil gewoon mijn oude vrolijke wildebrasje terug.
  zondag 18 maart 2012 @ 13:45:21 #102
61183 leonieke
Dan toch?
pi_109230423
mignonne, ik heb het waarschijnlijk al eens gevraagd, maar is dat iets waar jullie zelf ook last van hebben?

Octo, jammer dat ze niet lekker in haar vel zit. Hopelijk snel beterschap!

Hier gaat het eten thuis niet meer zoals het vroeger ging. Bij de onthaalmoeder en bij oma/opa gaat het anderzijds nog steeds zoals vroeger. Geen idee aan wat het kan liggen. Thuis neemt hij één hap en zegt hij dat hij genoeg heeft, ergens anders zou hij 4 boterhammen na elkaar opeten.
pi_109232545
We hebben geen obstipatie-klachten zelf hoor, lief sowieso niet, en bij mij is t eerder eigk juist omgekeerd :Y) :') .
Maar ik heb zelf wel wat allergieën, behoorlijk wat eigk. Lief niet verder hoewel hij wel gevoelig lijkt voor huismijt, maar hij is te eigenwijs om het te testen.
  zondag 18 maart 2012 @ 15:59:16 #104
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109236394
vervelend hoor Octo, keertje door een ka na laten kijken kan nooit kwaad he :*
Hopelijk is ze snel weer de oude!

Hier gaat het eigenlijk heel fijn, wel afentoe heel kleine aanvallen, dan is Roy even helemaal afwezig.
De cursus die wij volgen is interesant en het lijkt te werken :)
Roy zijn begrip komt nu ook op gang, geef maar aan papa/mama begrijpt hij goed.
Hij zoekt zijn schoenen als ik aangeef naar buiten te gaan.
Bij doei,doeg,dag,tot ziens begint Roy te zwaaien
en bij klap eens in je handjes of gewoon klap, klapt hij in zijn handen.
Gaan we slapen dan legt Roy zichzelf neer.

Morgen komen ze bij ons filmen van de cursus, en woensdag komen ze weer spelen ;) en hebben we smiddags controlle bij de kinderarts.

Hij eet hier nog prima, maar alleen datgene wat wij eten :P van de week aten we shoarma en de laatste keer moest Roy daar niks van weten, dus besloten om wat anders voor Roy te maken, stamppot spinazi met ei, maar dat was geen s6;)
Hij wilde het echt niet, dus geven we een stukje shoarma en dat smikkelde meneer lekker naar binnen.

En we gaan een potje aanschaffen, hoorde dat Roy op het kdv telkens op een potje gaat zitten, niet om wat in te doen, maar gewoon zitten.
Dus dat gaan we thuis ook maar proberen wie weet.
  zondag 18 maart 2012 @ 19:57:40 #105
57497 happyme28
I'm so happy
pi_109245736
Klinkt goed Bar! Wat fijn dat de cursus lijkt te werken.

Octo, ik hoop dat Hannah snel weer de oude is, lijkt me zo lastig als je de oorzaak niet kunt vinden. Ik zou zeker de Ka proberen.
pi_109263310
Octo, hopelijk gaat het snel beter! Dit is ook niet leuk voor jullie allemaal. :*

Bar wat fijn dat het lijkt te werken!

Hier zit Mart nu aan de pap. Zijn rugzak is ingepakt en de camera ligt klaar.
Zijn eerste echte peuterspeelzaal ochtend O+ ;(
Ik vind het spannenender dan hem geloof ik :D
pi_109263715
Ik had mezelf nog zo voorgenomen niet te gaan huilen.. :{ Fail.
  maandag 19 maart 2012 @ 08:50:18 #108
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109263782
ach ymme, het is ook niet makkelijk...

octo, wanneer kwam er iemand bij jullie langs?

Bar, fijn dat het allemaal zo goed gaat zeg!
pi_109263849
Is het al 11u40?
:{
Ik hou me maar vast aan het idee dat hij het heel leuk heeft. We waren nog niet binnen of het was meteen, Mart spelen? Ja schat jij mag lekker spelen! Mama weg? Ja schat mama gaat weg en komt jouw straks ophalen en toen kreeg ik een kus. Toen heb ik maar heel snel tegen de leidsters doei tot straks gezegd en ben naar buiten gestormd.

Voel je jezelf zo voor aap staan hè, terwijl dat helemaal niet nodig is, weet ik.
pi_109263895
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 08:53 schreef ymme het volgende:
Is het al 11u40?
:{
Ik hou me maar vast aan het idee dat hij het heel leuk heeft. We waren nog niet binnen of het was meteen, Mart spelen? Ja schat jij mag lekker spelen! Mama weg? Ja schat mama gaat weg en komt jouw straks ophalen en toen kreeg ik een kus. Toen heb ik maar heel snel tegen de leidsters doei tot straks gezegd en ben naar buiten gestormd.

Voel je jezelf zo voor aap staan hè, terwijl dat helemaal niet nodig is, weet ik.
:*

hier mijnes met koorts en al afgeleverd op de psz. met een paracetamolletje erin ;) als hij fut genoeg heeft om rondjes te rennen met selene, eet, drinkt en algeheel praatjes zat heeft, nou ja. dan proberen we het wel. de juf weet waar ze op moet letten en belt als de koorts stijgt (dan gaat mijn wurmpie zitten en voor zich uit staren, wat hij anders echt nooit doet). gister 40 graden koorts. ik zie dan altijd zo blauw van de zorgen he ;(
pi_109264053
Mijnes wilde voor het eerst weer mee naar huis.. Ze wilde niet blijven.
Dat is echt lastig zeg, gelukkig pakte een van de leidsters het goed op en heeft ze naar me gezwaaid toen ik langs het raam fietste.
En ze hebben een nieuw peuterspeelplein, echt heel leuk geworden!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_109264188
Ik heb echt het hele weekend getwijfeld zeg.
Is hij nog niet te jong, moeten we niet gewoon nog even wachten. Maar dan kom je binnen en dan begint mart al gelijk te glimlachen en meteen spelen. Dan is het goed voor hem. Maar voor mijn moedergevoel is het nog even wennen ;)
pi_109264366
Ja sorry hoor eigenlijk moet ik op mijn handen gaan zitten dat weet ik maar hij gaat een ochtendje naar de peuterspeelzaal. nou nou poeh poeh.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 19 maart 2012 @ 09:27:56 #114
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109264410
De mijnes gaat morgen ook gewoon weer hoor simmu, mits hij praatjes heeft. Heb hem net ook aan opa meegegeven. Gaat ie daar maar hangerig doen (doet ie zelden, gaat ie daar de vrolijke bink uithangen en dan krijg ik een moe jengelig kind thuis :X ).
Maar hij wordt echt steeds leuker in zijn hele doen en laten O+
pi_109264499
Wat vervelend, Octo. Vooral omdat je de vinger er niet op kunt leggen. Voordat je naar de arts gaat, zou ik voor mezelf even alles opschrijven. Anders zul je zien dat je de helft vergeet. En ik zou er vooral rekening mee houden dat er niets uitkomt. ;( Sterkte iig. Dat ze maar snel weer je springerige meisje mag worden.

Stoere Mart!

Ik ben zo trots op L! Ze kan nu écht tellen. Ze kon al wel tot 13 of zo tellen, maar nu kan ze er ook echt aantallen mee vaststellen. In de douche net had ze een rijtje van zeven bekers naast elkaar gezet en ze telde keurig tot zeven toen ik vroeg hoeveel het het waren.
pi_109269116
zo, mijn gloeilampje is thuis. heeft gewoon gespeeld, meegedaan en schoot op de terugweg evengoed bij een vriendin de tuin in (haar tuin dus....) :P hij ziet er heeeeeeel moe uit, maar zn hoestje verbetert, hij speelt prima en drinkt (eten wil hij niet). nou ja. zo ff selene wegbrengen met hem maar ff in de buggy en dan naar bedbedbed!!!!!
pi_109269875
Nou Jaël ligt nu op de bank een filmpje te kijken, bekaf!
Ze hadden lekker buiten gespeeld en ze doet het heel goed aldus de juffies :)
Ik merk dat sinds ze naar de psz gaat haar praten ook echt met sprongen verbeterd, ze praatte al heel goed en dat word nu steeds beter. Ze komt echt met volzinnen en opmerkingen dat ik denk, wat?! je bent nog een peuter hoor!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_109270689
Mart vond het ook geweldig!
Hij heeft zelf een mooie kleurplaat gemaakt, leuk gespeeld
Met de plastrein naar de wc, daar ook even op de wc gezeten en daarna een droge luier.
En ze hebben na het fruit eten lekker buiten gespeeld.
Hij zit nu even voor de tv Diego te kijken, waarna hij lekker even gaat slapen (al vind hij da niet nodig zegt hij haha).

Kortom, het is geslaagd!
Donderdag gaat oma mee hem ophalen, zodat zij ook weet hoe en wat en waar.
Ik vind het nu ook helemaal super! Hij heeft het super gedaan. TROTS IS!
  maandag 19 maart 2012 @ 14:15:26 #119
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109272573
Ymme straks word Roy hier met een taxi thuis opgehaald,en gebracht en dat als het goed is 5 dagen in de week,en woensdagmiddag is hij thuis.
Ik heb daar veel meer moeite mee dan dan dat Roy nu elke donderdag naar de opvang gaat.
Als ik dat gezichtje zie en zijn gespring voel in het stoeltje dan glunder ik, Roy weet niet hoe snel hij in zijn klasje moet komen, ik moet hem echt tegenhouden zodat Roy niet met schoenen en jas het lokaal in snelt.
Eenmaal in de klas, krijg ik nog net een kus, en Roy gaat spelen, heerlijk gewoon.

Maar straks is het een kus in de taxi en gaat hij weg, tot ergens na 16 uur. niks niet zien dat Roy fijn gaat spelen, of hij het wel naar zijn zin heeft...
En vind het ook beetje spannend allemaal.
Als het daar eenmaal loopt zal het met mijn gevoel ook wel beteren, maar nu is dat echt een knoop in mijn maag.
pi_109272725
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:15 schreef _Bar_ het volgende:
Ymme straks word Roy hier met een taxi thuis opgehaald,en gebracht en dat als het goed is 5 dagen in de week,en woensdagmiddag is hij thuis.
Ik heb daar veel meer moeite mee dan dan dat Roy nu elke donderdag naar de opvang gaat.
Als ik dat gezichtje zie en zijn gespring voel in het stoeltje dan glunder ik, Roy weet niet hoe snel hij in zijn klasje moet komen, ik moet hem echt tegenhouden zodat Roy niet met schoenen en jas het lokaal in snelt.
Eenmaal in de klas, krijg ik nog net een kus, en Roy gaat spelen, heerlijk gewoon.

Maar straks is het een kus in de taxi en gaat hij weg, tot ergens na 16 uur. niks niet zien dat Roy fijn gaat spelen, of hij het wel naar zijn zin heeft...
En vind het ook beetje spannend allemaal.
Als het daar eenmaal loopt zal het met mijn gevoel ook wel beteren, maar nu is dat echt een knoop in mijn maag.
Dat is inderdaad niet niets.. :*
Hopen dat die knoop snel verdwenen is en het roy en jullie goed af gaat met deze situatie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')