Hoelang is het geleden dat hij ziek was?quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:31 schreef Estrys het volgende:
Mijn buitenkind wil niet meer naar buiten! Sinds hij ziek is geweest klaagt hij over koud. En dat deed hij nooit. Nu wil hij een muts en wanten en een das. Zelfs met mooi weer. En dan nog klaagt hij. Waren we zondag in de speeltuin: gaan we terug mama? Zo passief. Hij wil niks, hij doet niks. Zit als een zoutzak op de bank. Op het Kdv wil hij ook niet naar buiten en slaapt hij zo drie uur smiddags. Terwijl hij niet meer sliep daar. Hij is zo niet zichzelf dat ik me zorgen begin te maken. Hij is ook niet echt ziek of zo. Ik wil mijn actieve manneke terug!
De mijne geeft zichzelf vaak al een kusje danquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:05 schreef Claudia_x het volgende:
Wat me trouwens al een tijdje verwondert is dat een kusje geven tegen pijntjes helpt.Pff, dan heb je wel een groot kind, hoor.
Hij vond het leuk hoor!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:31 schreef ymme het volgende:
Goede avond allen,
Ik lees echt veel mee, maar post weinig
Met droog weer vooral buiten te vinden, met Mart (met of zonder honden). Achter in de tuin spelen of wandelend. Heerlijk. Hij is echt een buiten kindje.
Morgen vroeg tussen 09 en 10 uur worden wij verwacht op de peuterspeelzaal voor kennismaking en dan as maandag mag hij voor het 'echie'. Ik vind het zo spannend!
Leuk maar ook raar. Mijn kleine baby, die inmiddels alweer een peuter is en nu ook nog naar 'school' gaat. Hij zal het echt super vinden! Maar het gaat allemaal al zó snel en het liefst heb ik hem alle tijd lekker bij me!
quote:
Fijn dat het is meegevallenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:31 schreef ymme het volgende:
Goede avond allen,
Ik lees echt veel mee, maar post weinig
Met droog weer vooral buiten te vinden, met Mart (met of zonder honden). Achter in de tuin spelen of wandelend. Heerlijk. Hij is echt een buiten kindje.
Morgen vroeg tussen 09 en 10 uur worden wij verwacht op de peuterspeelzaal voor kennismaking en dan as maandag mag hij voor het 'echie'. Ik vind het zo spannend!
Leuk maar ook raar. Mijn kleine baby, die inmiddels alweer een peuter is en nu ook nog naar 'school' gaat. Hij zal het echt super vinden! Maar het gaat allemaal al zó snel en het liefst heb ik hem alle tijd lekker bij me!
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:40 schreef _Bar_ het volgende:
Fijn dat hij het leuk vond YmmeVaak vinden ze het ook leuk om met andere kinderen te spelen.
Estrys en Migonne kunnen onze kleintje ook niet een beetje last hebben van een winterdipje en dat in combi met ziek zijn?
Ik zou er voorlopig maar aan toegeven, misschien dat het ineens omdraait .
s6 ermee
Ingrid het zegt mij zo niets, maar Tyler heeft dat of?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef McLaura het volgende:
De orthopedagoog heeft Thijs laatst geobserveerd, en daaruit kwam dat hij het prima doet, op alle vlakken leeftijd-conform. Het enige aandachtspunt is het slissen / open mond-gedrag. Joepie!
Wat goed! Weet het kdv dit al? Die vonden m toch niet helemaal 'oké'?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef McLaura het volgende:
De orthopedagoog heeft Thijs laatst geobserveerd, en daaruit kwam dat hij het prima doet, op alle vlakken leeftijd-conform. Het enige aandachtspunt is het slissen / open mond-gedrag. Joepie!
PSZ idd... daar is hij de laatste tijd (sinds hij zijn bril draagt) enorm vooruit gegaan. Jammer dat ik dat niet van de juf(fen) heb gehoord, maar in het verslag las.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:56 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Wat goed! Weet het kdv dit al? Die vonden m toch niet helemaal 'oké'?
quote:Informatie leidster: Sinds Thijs een bril draagt wordt een duidelijke verandering in zijn gedrag gezien. Zo gaat Thijs nu duidelijk in op een contactinitiatief van hun kant en geeft hij een reactie, ook zien ze Thijs met aandacht spelen, hij onderzoekt het spelmateriaal.
Samenvattend:
Thijs vermaakt zich goed op de peuterspeelzaal. Hij lijkt zich op zijn gemak te voelen en zoekt de verschillende juffen op als hij iets van hen wil. Thijs is duidelijk het (spel)materiaal aan het onderzoeken. Hij speelt met voldoende aandacht. Zijn reactie op vragen en opdrachtjes is wisselend. Thijs zoekt verschillende keren contact met de juffen, de andere kinderen observeert hij vooral.
Wauw. Dat dat zoveel verschil kan maken. Geloof jij ook dat de bril de oorzaak was? Zie je thuis ook verschil?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:03 schreef McLaura het volgende:
[..]
PSZ idd... daar is hij de laatste tijd (sinds hij zijn bril draagt) enorm vooruit gegaan. Jammer dat ik dat niet van de juf(fen) heb gehoord, maar in het verslag las.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |