abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109095227
quote:
17s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:20 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Hoe oud ben je?
18
pi_109095249
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:20 schreef RoadrunnerX het volgende:

[..]

18
Boh dat is echt fucked up joh, mijn ouders zijn echt chill. Ik ben altijd zo dankbaar voor mijn ouders.
pi_109095338
quote:
17s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:21 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Boh dat is echt fucked up joh, mijn ouders zijn echt chill. Ik ben altijd zo dankbaar voor mijn ouders.
Houden zo dan. Je ziet het bij jou, 2 tevreden kanten.
pi_109095365
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:23 schreef RoadrunnerX het volgende:

[..]

Houden zo dan. Je ziet het bij jou, 2 tevreden kanten.
Ja was ik wel van plan. :P Ik snap ook niet dat ouders niet doorhebben dat hun eigen gedrag destructief werkt..
pi_109095372
Weet je wat ik *gewoon* wil. Ik wil gewoon het volgende *kunnen* zeggen: "Hey, ik ga zaterdagavond op stap met die en die en daar ga ik naartoe!".
Kijk, ik probeer er aan te werken door dingen te ondernemen, maar het nare is nou net dat ik na jaren werken, studeren en sporten daar *totaal* niks aan overgehouden heb. Ik heb zelfs het contact volledig verbroken met mensen die ik af en toe sprak tijdens sporten. Ik heb de banden niet aangehaald omdat het contact toch altijd alleen maar oppervlakkig was. Dat was al jaren zo. Ik ben dan gewoon heel hard en ik heb een duidelijke beslissing voor mezelf gemaakt. Ze kunnen allemaal oprotten.
Weet je ik zit er hard over na te denken om ook niet meer naar familie gelegenheden te gaan. Dan is toch altijd "Hoi hoe gaat het met je? Hoe gaat het met je studie?" Opbokken met je studie!
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 14 maart 2012 @ 17:26:11 #156
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109095429
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:24 schreef Comp_Lex het volgende:
Weet je wat ik *gewoon* wil. Ik wil gewoon het volgende *kunnen* zeggen: "Hey, ik ga zaterdagavond op stap met die en die en daar ga ik naartoe!".
Kijk, ik probeer er aan te werken door dingen te ondernemen, maar het nare is nou net dat ik na jaren werken, studeren en sporten daar *totaal* niks aan overgehouden heb. Ik heb zelfs het contact volledig verbroken met mensen die ik af en toe sprak tijdens sporten. Ik heb de banden niet aangehaald omdat het contact toch altijd alleen maar oppervlakkig was. Dat was al jaren zo. Ik ben dan gewoon heel hard en ik heb een duidelijke beslissing voor mezelf gemaakt. Ze kunnen allemaal oprotten.
Weet je ik zit er hard over na te denken om ook niet meer naar familie gelegenheden te gaan. Dan is toch altijd "Hoi hoe gaat het met je? Hoe gaat het met je studie?" Opbokken met je studie!
Opbokken met die woede, dat lijkt me eerder een goede keuze.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_109095439
Ik mocht voor m'n 18de ook niks doen en ik had dus na mijn 18de geen kans meer om iets sociaals te gaan ondernemen terwijl ik tegelijkertijd het foutieve idee in mijn hoofd (recent achtergekomen) had dat ik van mijn ouders niets mocht.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_109095452
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:26 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt mij inderdaad ook een goede keuze. Je kunt je ouders veel kwalijk nemen, maar ik ga er toch nog altijd vanuit dat ze het beste met je voor hebben gehad.
pi_109095477
Cognitieve therapie klinkt wel toepasselijk hier. Maar hey, ik ben geen psycholoog.
pi_109095489
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:26 schreef Id_do_her het volgende:
Dat is inderdaad een goede keuze. Die gaat zeker verdwijnen zodra ik een gezond sociaal leven heb en niet steeds achter dat vierkante ding zit.
  woensdag 14 maart 2012 @ 17:28:19 #161
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109095512
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:24 schreef Comp_Lex het volgende:
Volg je therapie?
Zo niet, dan is het wel een goed idee, want dan kun je de dingen misschien verwerken en verdergaan met je leven.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 14 maart 2012 @ 17:28:51 #162
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109095540
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:27 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een goede keuze. Die gaat zeker verdwijnen zodra ik een gezond sociaal leven heb en niet steeds achter dat vierkante ding zit.
Gaat dat er überhaupt wel komen als je het niet afzweert, of in ieder geval heel wat mindert? Dat moet je eens overwegen.
pi_109095876
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:28 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Gaat dat er überhaupt wel komen als je het niet afzweert, of in ieder geval heel wat mindert? Dat moet je eens overwegen.
Ik heb 10 jaar lang niks gedaan joh. Je moet bij mij nu een beetje denken aan Captain Picard: "The line is drawn here! No further!"
Ik heb juist recent besloten om het helemaal over een andere boeg te gooien. (<= Is dit correct Nederlands?) Ik ben een andere sport gaan beoefenen. Ik heb nu nieuwe oppervlakkige contacten opgedaan en ik ben ook van plan om naar de feesten van die club te gaan e.d. Ik ben alleen nog niet zover dat ik iets wil ondernemen met die lui. Ze zijn verder wel heel aardig enzo.
Ik heb nu de optie om vrijwilligerswerk te gaan doen. Ik heb nu toch nog iets gevonden wat kan doen.
Ik ga me niet aanmelden bij de studievereniging. Die lui vinden me toch raar.
  woensdag 14 maart 2012 @ 17:38:04 #164
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_109095896
Ik heb dit topic direct toen ik thuiskwam bijgelezen. Tegen iemand als Cher- wil ik zeggen dat als je dag in dag uit gepest wordt, uitgescholden wordt, dan ga je dat geloven. Er is inderdaad iets mis met me. En zo kom je terecht in een negatieve spiraal, waar je echt niet door 'aan jezelf te werken' makkelijk uitkomt. In een nieuwe sociale omgeving bloei ik tegenwoordig op. Op school lukt zoiets niet, simpelweg omdat ik dan direct weer de kop ingedrukt krijg.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_109095932
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:37 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb 10 jaar lang niks gedaan joh. Je moet bij mij nu een beetje denken aan Captain Picard: "The line is drawn here! No further!"
Ik heb juist recent besloten om het helemaal over een andere boeg te gooien. (<= Is dit correct Nederlands?) Ik ben een andere sport gaan beoefenen. Ik heb nu nieuwe oppervlakkige contacten opgedaan en ik ben ook van plan om naar de feesten van die club te gaan e.d. Ik ben alleen nog niet zover dat ik iets wil ondernemen met die lui. Ze zijn verder wel heel aardig enzo.
Ik heb nu de optie om vrijwilligerswerk te gaan doen. Ik heb nu toch nog iets gevonden wat kan doen.
Je trekt al conclusies voordat je überhaupt met die mensen gesproken hebt.
  woensdag 14 maart 2012 @ 17:39:25 #166
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109095951
quote:

[..]

Oppervlakkige contacten, daar kun je sowieso wat aan doen. Veel omgaan met die mensen en laten zien dat je een goed persoon bent, of tenminste, dat dat is wat je wil zijn voor die mensen. Dat wordt het vaak al snel minder oppervlakkig.
pi_109096002
quote:
17s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:24 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja was ik wel van plan. :P Ik snap ook niet dat ouders niet doorhebben dat hun eigen gedrag destructief werkt..
ja, dank je :* ouder hier! het zijn net mensen joh :P misschien willen ze wel gewoon dat hun zoon/dochter alle kansen die hij/zij krijgt benut. dus bv het niet verkloot op school, ik noem maar wat ;) niu vind ik persoonlijk ook wel dat bedtijd voor een 18-jarige wat ver gaat. maar ja. misschien zijn ze wel radeloos en weten ze het ook niet meer.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_109096024
quote:
17s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:38 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Je trekt al conclusies voordat je überhaupt met die mensen gesproken hebt.
:D
Nee ik heb al gesproken met die mensen :s)
Anders was ik daar ook niet achtergekomen.
pi_109096107
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:39 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Oppervlakkige contacten, daar kun je sowieso wat aan doen. Veel omgaan met die mensen en laten zien dat je een goed persoon bent, of tenminste, dat dat is wat je wil zijn voor die mensen. Dat wordt het vaak al snel minder oppervlakkig.
Als ik ze elke week een paar keer zie jaar in jaar uit en het blijft zo, dan houdt het voor mij gewoon op.
  woensdag 14 maart 2012 @ 17:45:45 #170
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109096188
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:43 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Als ik ze elke week een paar keer zie jaar in jaar uit en het blijft zo, dan houdt het voor mij gewoon op.
Waarom wil je persé dat er iets uit komt? Ik merk van mezelf dat ik helemaal niet zo denk, ik bedenk of ik het moment an sich leuk vind, ik ga er geen conclusies aan verbinden als het niet 'meer' wordt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_109096242
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:26 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik mocht voor m'n 18de ook niks doen en ik had dus na mijn 18de geen kans meer om iets sociaals te gaan ondernemen terwijl ik tegelijkertijd het foutieve idee in mijn hoofd (recent achtergekomen) had dat ik van mijn ouders niets mocht.
man, wat klink jij boos. misschien eens tijd om te zeggen "opbokken met die boosheid!"
niets gezegd over het al dan niet terecht zijn van je woede hoor, maar ik denk dat het wel tegen je werkt.
pi_109096269
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:39 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Maar hoe ga je ineens veel met mensen om wanneer je alleen maar oppervlakkige contacten hebt en die oppervlakkige contacten gewoon vrienden hebben? ;) Je dringt jezelf niet op, lijkt me.
pi_109096340
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:27 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

nope. die woede verdwijnt pas als jij het laat. echt waar. geloof me; ik ben een woede expert :') een ervaringsdeskundige. woest ben ik over sommige dingen. heel terecht woest ook. maar er is met 2 kleine kindjes in huis domweg geen ruimte voor. dus: soms fok ik het er even uit ;) maar verder probeer ik het te negeren en ga gewoon maar door.
pi_109096405
quote:

[..]

dan ga je toch gewoon bij de rare vereniging :P je kan er iig een kijkje nemen! en ze hebben in elke studentenstad wel een 'rare' vereniging hoor. in delft heb je de korenbeurs, wolbodo en de zwervers, zoiets heb je toch overal wel?
pi_109096446
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Waarom wil je persé dat er iets uit komt? Ik merk van mezelf dat ik helemaal niet zo denk, ik bedenk of ik het moment an sich leuk vind, ik ga er geen conclusies aan verbinden als het niet 'meer' wordt.
Zij waren de enigen naast mijn medestudenten waar ik mee omging. Mijn wereld is echt heel klein.
Die medestudenten zijn trouwens ook niet mijn vrienden. Ik kan niks met ze ondernemen. Ik werk alleen met ze samen aan projecten. Kijk, ik kan wel met het idee komen dat we iets samen moeten gaan doen, maar ik denk dat dat heel vreemd kan overkomen en ook dat ze zoiets niet van mij verwachten, omdat ik al jaren niets me ze doe. Ik denk dat dat kan "backfiren".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')