Ja je moet natuurlijk wel de goede tenten kiezenquote:Op maandag 2 april 2012 12:42 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
het is in ieder geval wat ik vaak te horen krijg, misschien hangt het er ook vanaf waar je uitgaat in Lloret.
Oh dat valt wel mee danquote:Op maandag 2 april 2012 12:44 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
klopt, het is inderdaad best ver. Maar het schijnt maar 5 euro voor een taxi te zijn naar het centrum of een kwartiertje lopen.
ik hoor ook dat ze je vaak proberen te naaien met clubcards waar je niets aan heb? Weet jij wat je wel en niet moet kopen qua clubcards/kortingen etc?quote:Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja je moet natuurlijk wel de goede tenten kiezen
Oh en tip, loop de proppers niet zomaar voorbij.. Scheelt je heel veel entree
[..]
Oh dat valt wel mee danNooit een taxi genomen, dus dat durf ik niet te zeggen of dat klopt.
Je kunt bij gogo/beachmasters een club card kopen voor iets van 25eu en dan kun je overal gratis binnen.. Maar als je via proppers naar binnen gaat is het ook 9 vd 10x gratis, dus dat is best wel een onzin cardquote:Op maandag 2 april 2012 12:54 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
ik hoor ook dat ze je vaak proberen te naaien met clubcards waar je niets aan heb? Weet jij wat je wel en niet moet kopen qua clubcards/kortingen etc?
uhh volgens mij via GoGo, alleen ik hoor van iedereen erg verschillende verhalen over die kroegentochten etc. ik denk dat wij daar zo veel mogelijk onze eigen weg willen vinden. Alleen hoor ik wel dat een holiday clubcard aan te raden is?quote:Op maandag 2 april 2012 13:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je kunt bij gogo/beachmasters een club card kopen voor iets van 25eu en dan kun je overal gratis binnen.. Maar als je via proppers naar binnen gaat is het ook 9 vd 10x gratis, dus dat is best wel een onzin card
Via welke reisdinges ga je?
De kroegentochten en discotheek tochten zijn altijd wel tofDe tocht met de boot waar gratis drank/eten bij zit raad ik ook zeker aan!
Oh ja als man zijnde is dat natuurlijk wel wat anders..quote:Op maandag 2 april 2012 13:39 schreef Fittrick het volgende:
Lastig te zeggen, vooral als man zijnde zou ik het in deze periode wel aanraden eerlijk gezegd. Aan de andere kant kun je alleen maar naar grote discotheken met die clubcard, waar over het algemeen juist veel mannen zijn.
Kroegentocht sowieso doen als je ergens voor de eerste keer bent, zelfs als je reisgenoten tegenvallen leer je wat tentjes kennen. Excursies vonden wij nooit zo chill, omdat je aan het begin van de vakantie al moet beslissen of je ergens aan vast wil zitten.
Oh ja, kaartjes voor een 'hele avond gratis drinken'-feest vriendelijk afwimpelen.
bedoel je dat millenium feest oid, waar je voor 35 euro gratis kan drinken? Ik hoorde dat dat juist wel vet was. Voor de rest heb je misschien wel gelijk over die kroegentocht, heb je toevallig ervaring met de busreis naar Lloret?quote:Op maandag 2 april 2012 13:39 schreef Fittrick het volgende:
Lastig te zeggen, vooral als man zijnde zou ik het in deze periode wel aanraden eerlijk gezegd. Aan de andere kant kun je alleen maar naar grote discotheken met die clubcard, waar over het algemeen juist veel mannen zijn.
Kroegentocht sowieso doen als je ergens voor de eerste keer bent, zelfs als je reisgenoten tegenvallen leer je wat tentjes kennen. Excursies vonden wij nooit zo chill, omdat je aan het begin van de vakantie al moet beslissen of je ergens aan vast wil zitten.
Oh ja, kaartjes voor een 'hele avond gratis drinken'-feest vriendelijk afwimpelen.
Die was beide keren super gezelligquote:Op maandag 2 april 2012 13:50 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
bedoel je dat millenium feest oid, waar je voor 35 euro gratis kan drinken? Ik hoorde dat dat juist wel vet was. Voor de rest heb je misschien wel gelijk over die kroegentocht, heb je toevallig ervaring met de busreis naar Lloret?
Is het lastig om daar kaarten voor te vinden of wordt je doodgegooid met mensen die je daarvoor uitnodigen?quote:
Oh ik bedoelde de busreis naar lloretquote:Op maandag 2 april 2012 13:55 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
Is het lastig om daar kaarten voor te vinden of wordt je doodgegooid met mensen die je daarvoor uitnodigen?
Zelf vond ik dat vrij klote, maar je moet een beetje geluk hebben met je reisgenoten. Soms kom je naast gasten te zitten die blowen, 's nachts muziek keihard aanzetten en alleen maar straattaal praten. Dan is het minder fijn, er gaat natuurlijk van alles mee met die jongerenorganisatiesquote:Op maandag 2 april 2012 13:50 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
bedoel je dat millenium feest oid, waar je voor 35 euro gratis kan drinken? Ik hoorde dat dat juist wel vet was. Voor de rest heb je misschien wel gelijk over die kroegentocht, heb je toevallig ervaring met de busreis naar Lloret?
oh haha, stom van me. Even verder over die busreis, hoelang zat je in die bus en hoelaat vertrok je/kwam je aan?quote:Op maandag 2 april 2012 13:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde de busreis naar lloretDie andere weet ik niet
Laatste keer vertrok ik hier om 11u 's ochtends en waren we 's ochtends om 7 daar..quote:Op maandag 2 april 2012 14:01 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
oh haha, stom van me. Even verder over die busreis, hoelang zat je in die bus en hoelaat vertrok je/kwam je aan?
oke dan, dat valt allebei wel lichtelijk tegen danquote:Op maandag 2 april 2012 13:59 schreef Fittrick het volgende:
[..]
Zelf vond ik dat vrij klote, maar je moet een beetje geluk hebben met je reisgenoten. Soms kom je naast gasten te zitten die blowen, 's nachts muziek keihard aanzetten en alleen maar straattaal praten. Dan is het minder fijn, er gaat natuurlijk van alles mee met die jongerenorganisaties.
Dat feest kost inderdaad 35 euro, heeft elk jaar een andere naam. In onze tijd heette het nog Coyote Ugly party, haha. Je moet heel de avond eenzelfde plastic beker bij je houden en de drank is van een B-merk, niet erg natuurlijk maar voor 35 kun je ook gewoon ergens anders heen.
Wij hebben dit juist wel gedaan, er kwam een meid langs bij ons appartement en toen konden we ons inschrijven. Het is erg leuk maar je moet wel gelijk 4 drankjes tegelijk bestellen... Je staat makkelijk een half uur te wachten aan de bar bij deze feesten. Die van ons was toen volgens mij in Magic park daarboven, die tent naast die carrousell ofzoquote:Op maandag 2 april 2012 13:39 schreef Fittrick het volgende:
[..]
Valt wel mee. Als je het onderling gezellig hebt met je vrienden. Al zijn de meeste jongeren uit Nederland wel 16-18. Maar ja. Maakt niet uit toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:31 schreef Arjann21 het volgende:
ben nu 22 en we willen dit jaar ook weer even lloret (H) dan zijn we toch niet een van de oudste ?
Dat is echt ZO illegaal. Wij mochten er echt niks over zeggen. (werkte daar)quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:22 schreef Cyvx het volgende:
[..]
Wij hebben dit juist wel gedaan, er kwam een meid langs bij ons appartement en toen konden we ons inschrijven. Het is erg leuk maar je moet wel gelijk 4 drankjes tegelijk bestellen... Je staat makkelijk een half uur te wachten aan de bar bij deze feesten. Die van ons was toen volgens mij in Magic park daarboven, die tent naast die carrousell ofzo
Whaha meen je dat nou ? ja dat zal best, ik heb me daar mensen toch van het podium zien vallen hequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:21 schreef Tjik het volgende:
[..]
Dat is echt ZO illegaal. Wij mochten er echt niks over zeggen. (werkte daar)
Echt gevaarlijk ook die feesten. Bah bah. Veel coma-zuipers
heb die vraag ook al gesteld maar goed, lijkt me dat het ook wel economisch verantwoord is om gewoon veel in te drinken bij je appartement.quote:Op maandag 9 april 2012 21:43 schreef max798 het volgende:
heeft iemand tips waar je lekker en goedkoop kan zuipen?,
ik hoorde iets over surf beach club direct aan het strand?, 1 liter bier voor 4 euro.
en ik wil met 85 euro per dag rondkomen, in verbliojf op basis van logies,
overdag gewoon in appartement zuipen. 25 euro voor overdag, en 60 voor in de avond, savonds gewoon pizza halen+biertje bij route 66 voor 6 euro(hoor van veel mensen dat je hier goed kan eten voor weinig geld).
Ja dat waterpark heb ik niet gedaan en ga ik ook niet doen ook, maar dat is een persoonlijke keuze..quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:08 schreef max798 het volgende:
maar iemand nog do's en dont's. Ben al 2x in dat waterpark geweest dus daar ga ik niet meer heen.
Hoorde ook iets over een beachmasters club card(ik ga met beachmasters)
Ik was per 100/120 euro kwijt en sommige dagen is dat nog hoger opgelopen... Ik had daar wel dat ik gewoon niet normaal veel kon drinken, meer als in Nederland.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:08 schreef max798 het volgende:
dank je voor de tips zal is informeren, hoeveel geld was je er ongeveer kwijt, en wat waren de prijzen in de barren/discotheken, kan je er ook lekkere cocktails krijgen(jeweetwel van die super grote)
en die beachparty, was er genoeg drank, en was het lekker, werd je er wel lam van of was het gewoon rotzooi, en beetje chill eten?
Makkelijk, kook zelf een aantal keer, haal een fles voor het uitgaan, proppers delen vaak gratis kaartjes uit etc.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:45 schreef max798 het volgende:
oke denk je dat ik het red met 80 euro per dag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |