abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109800423
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:42 schreef TWO_FINGERZ het volgende:

[..]

het is in ieder geval wat ik vaak te horen krijg, misschien hangt het er ook vanaf waar je uitgaat in Lloret.
Ja je moet natuurlijk wel de goede tenten kiezen :Y

Oh en tip, loop de proppers niet zomaar voorbij.. Scheelt je heel veel entree

quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:44 schreef TWO_FINGERZ het volgende:

[..]

klopt, het is inderdaad best ver. Maar het schijnt maar 5 euro voor een taxi te zijn naar het centrum of een kwartiertje lopen.
Oh dat valt wel mee dan :) Nooit een taxi genomen, dus dat durf ik niet te zeggen of dat klopt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  maandag 2 april 2012 @ 12:54:21 #92
369437 TWO_FINGERZ
Romanista nel cuore!
pi_109800623
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ja je moet natuurlijk wel de goede tenten kiezen :Y

Oh en tip, loop de proppers niet zomaar voorbij.. Scheelt je heel veel entree

[..]

Oh dat valt wel mee dan :) Nooit een taxi genomen, dus dat durf ik niet te zeggen of dat klopt.
ik hoor ook dat ze je vaak proberen te naaien met clubcards waar je niets aan heb? Weet jij wat je wel en niet moet kopen qua clubcards/kortingen etc?
pi_109800826
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:54 schreef TWO_FINGERZ het volgende:

[..]

ik hoor ook dat ze je vaak proberen te naaien met clubcards waar je niets aan heb? Weet jij wat je wel en niet moet kopen qua clubcards/kortingen etc?
Je kunt bij gogo/beachmasters een club card kopen voor iets van 25eu en dan kun je overal gratis binnen.. Maar als je via proppers naar binnen gaat is het ook 9 vd 10x gratis, dus dat is best wel een onzin card :X
Via welke reisdinges ga je?
De kroegentochten en discotheek tochten zijn altijd wel tof :Y De tocht met de boot waar gratis drank/eten bij zit raad ik ook zeker aan!
  maandag 2 april 2012 @ 13:15:16 #94
369437 TWO_FINGERZ
Romanista nel cuore!
pi_109801327
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:00 schreef Joysa het volgende:

[..]

Je kunt bij gogo/beachmasters een club card kopen voor iets van 25eu en dan kun je overal gratis binnen.. Maar als je via proppers naar binnen gaat is het ook 9 vd 10x gratis, dus dat is best wel een onzin card :X
Via welke reisdinges ga je?
De kroegentochten en discotheek tochten zijn altijd wel tof :Y De tocht met de boot waar gratis drank/eten bij zit raad ik ook zeker aan!
uhh volgens mij via GoGo, alleen ik hoor van iedereen erg verschillende verhalen over die kroegentochten etc. ik denk dat wij daar zo veel mogelijk onze eigen weg willen vinden. Alleen hoor ik wel dat een holiday clubcard aan te raden is?
  maandag 2 april 2012 @ 13:39:35 #95
230293 Fittrick
1 Dennis bier..
pi_109802205
Lastig te zeggen, vooral als man zijnde zou ik het in deze periode wel aanraden eerlijk gezegd. Aan de andere kant kun je alleen maar naar grote discotheken met die clubcard, waar over het algemeen juist veel mannen zijn.

Kroegentocht sowieso doen als je ergens voor de eerste keer bent, zelfs als je reisgenoten tegenvallen leer je wat tentjes kennen. Excursies vonden wij nooit zo chill, omdat je aan het begin van de vakantie al moet beslissen of je ergens aan vast wil zitten.

Oh ja, kaartjes voor een 'hele avond gratis drinken'-feest vriendelijk afwimpelen.
You don't stop playing because you get old. You get old because you stop playing.
pi_109802524
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:39 schreef Fittrick het volgende:
Lastig te zeggen, vooral als man zijnde zou ik het in deze periode wel aanraden eerlijk gezegd. Aan de andere kant kun je alleen maar naar grote discotheken met die clubcard, waar over het algemeen juist veel mannen zijn.

Kroegentocht sowieso doen als je ergens voor de eerste keer bent, zelfs als je reisgenoten tegenvallen leer je wat tentjes kennen. Excursies vonden wij nooit zo chill, omdat je aan het begin van de vakantie al moet beslissen of je ergens aan vast wil zitten.

Oh ja, kaartjes voor een 'hele avond gratis drinken'-feest vriendelijk afwimpelen.
Oh ja als man zijnde is dat natuurlijk wel wat anders.. :@

En kroegentocht idd zeker doen.
Die Barcelona tocht raad ik ook niet aan :N
  maandag 2 april 2012 @ 13:50:53 #97
369437 TWO_FINGERZ
Romanista nel cuore!
pi_109802621
quote:

bedoel je dat millenium feest oid, waar je voor 35 euro gratis kan drinken? Ik hoorde dat dat juist wel vet was. Voor de rest heb je misschien wel gelijk over die kroegentocht, heb je toevallig ervaring met de busreis naar Lloret?
pi_109802652
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:50 schreef TWO_FINGERZ het volgende:

[..]

bedoel je dat millenium feest oid, waar je voor 35 euro gratis kan drinken? Ik hoorde dat dat juist wel vet was. Voor de rest heb je misschien wel gelijk over die kroegentocht, heb je toevallig ervaring met de busreis naar Lloret?
Die was beide keren super gezellig *O*
  maandag 2 april 2012 @ 13:55:31 #99
369437 TWO_FINGERZ
Romanista nel cuore!
pi_109802759
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:51 schreef Joysa het volgende:

[..]

Die was beide keren super gezellig *O*
Is het lastig om daar kaarten voor te vinden of wordt je doodgegooid met mensen die je daarvoor uitnodigen?
pi_109802835
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:55 schreef TWO_FINGERZ het volgende:

[..]

Is het lastig om daar kaarten voor te vinden of wordt je doodgegooid met mensen die je daarvoor uitnodigen?
Oh ik bedoelde de busreis naar lloret :P Die andere weet ik niet
  maandag 2 april 2012 @ 13:59:24 #101
230293 Fittrick
1 Dennis bier..
pi_109802877
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:50 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
Zelf vond ik dat vrij klote, maar je moet een beetje geluk hebben met je reisgenoten. Soms kom je naast gasten te zitten die blowen, 's nachts muziek keihard aanzetten en alleen maar straattaal praten. Dan is het minder fijn, er gaat natuurlijk van alles mee met die jongerenorganisaties :P.

Dat feest kost inderdaad 35 euro, heeft elk jaar een andere naam. In onze tijd heette het nog Coyote Ugly party, haha. Je moet heel de avond eenzelfde plastic beker bij je houden en de drank is van een B-merk, niet erg natuurlijk maar voor 35 kun je ook gewoon ergens anders heen.
You don't stop playing because you get old. You get old because you stop playing.
  maandag 2 april 2012 @ 14:01:02 #102
369437 TWO_FINGERZ
Romanista nel cuore!
pi_109802934
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:58 schreef Joysa het volgende:

[..]

Oh ik bedoelde de busreis naar lloret :P Die andere weet ik niet
oh haha, stom van me. Even verder over die busreis, hoelang zat je in die bus en hoelaat vertrok je/kwam je aan?
pi_109803020
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 14:01 schreef TWO_FINGERZ het volgende:

[..]

oh haha, stom van me. Even verder over die busreis, hoelang zat je in die bus en hoelaat vertrok je/kwam je aan?
Laatste keer vertrok ik hier om 11u 's ochtends en waren we 's ochtends om 7 daar..
  maandag 2 april 2012 @ 14:03:34 #104
369437 TWO_FINGERZ
Romanista nel cuore!
pi_109803034
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:59 schreef Fittrick het volgende:

[..]

Zelf vond ik dat vrij klote, maar je moet een beetje geluk hebben met je reisgenoten. Soms kom je naast gasten te zitten die blowen, 's nachts muziek keihard aanzetten en alleen maar straattaal praten. Dan is het minder fijn, er gaat natuurlijk van alles mee met die jongerenorganisaties :P.

Dat feest kost inderdaad 35 euro, heeft elk jaar een andere naam. In onze tijd heette het nog Coyote Ugly party, haha. Je moet heel de avond eenzelfde plastic beker bij je houden en de drank is van een B-merk, niet erg natuurlijk maar voor 35 kun je ook gewoon ergens anders heen.
oke dan, dat valt allebei wel lichtelijk tegen dan :P
  maandag 2 april 2012 @ 14:15:13 #105
230293 Fittrick
1 Dennis bier..
pi_109803470
Ach ja, het mag de pret niet drukken natuurlijk. Ligt er ook aan of je over het algemeen makkelijk slaapt, misschien dat je juist niet te uitgerust moet zijn. Kun je lekker slapen in de bus en dan is het al een stuk aangenamer.
  dinsdag 3 april 2012 @ 08:22:26 #106
232834 Cyvx
Bierkoning
pi_109837453
quote:

[..]

Wij hebben dit juist wel gedaan, er kwam een meid langs bij ons appartement en toen konden we ons inschrijven. Het is erg leuk maar je moet wel gelijk 4 drankjes tegelijk bestellen... Je staat makkelijk een half uur te wachten aan de bar bij deze feesten. Die van ons was toen volgens mij in Magic park daarboven, die tent naast die carrousell ofzo :9
- You tried hard, and failed miserably. The lesson is: Never try!
pi_109864763
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 18:31 schreef Arjann21 het volgende:
ben nu 22 en we willen dit jaar ook weer even lloret (H) dan zijn we toch niet een van de oudste ?
Valt wel mee. Als je het onderling gezellig hebt met je vrienden. Al zijn de meeste jongeren uit Nederland wel 16-18. Maar ja. Maakt niet uit toch?

Me ex is vorig jaar gegaan en die werd 22 en hij was de jongste van zijn vrienden. Ze hadden het echt wel naar hun zin.
pi_109864813
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 08:22 schreef Cyvx het volgende:

[..]

Wij hebben dit juist wel gedaan, er kwam een meid langs bij ons appartement en toen konden we ons inschrijven. Het is erg leuk maar je moet wel gelijk 4 drankjes tegelijk bestellen... Je staat makkelijk een half uur te wachten aan de bar bij deze feesten. Die van ons was toen volgens mij in Magic park daarboven, die tent naast die carrousell ofzo :9
Dat is echt ZO illegaal. Wij mochten er echt niks over zeggen. (werkte daar)
Echt gevaarlijk ook die feesten. Bah bah. Veel coma-zuipers
  woensdag 4 april 2012 @ 08:21:10 #109
232834 Cyvx
Bierkoning
pi_109882994
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:21 schreef Tjik het volgende:

[..]

Dat is echt ZO illegaal. Wij mochten er echt niks over zeggen. (werkte daar)
Echt gevaarlijk ook die feesten. Bah bah. Veel coma-zuipers
Whaha meen je dat nou ? ja dat zal best, ik heb me daar mensen toch van het podium zien vallen he :') maar toch nog een hele leuke avond gehad :9

Ik was 18 en was de jongste bij ons, de oudste was 23 en niemand die t merkt toch ?
pi_109948072
Mooi zoo! ik heb er weer zin :D 9 juni zijn we in lloret jeuuuh! wie nog meer?
pi_110112338
heeft iemand tips waar je lekker en goedkoop kan zuipen?,
ik hoorde iets over surf beach club direct aan het strand?, 1 liter bier voor 4 euro.

en ik wil met 85 euro per dag rondkomen, in verbliojf op basis van logies,
overdag gewoon in appartement zuipen. 25 euro voor overdag, en 60 voor in de avond, savonds gewoon pizza halen+biertje bij route 66 voor 6 euro(hoor van veel mensen dat je hier goed kan eten voor weinig geld).

[ Bericht 1% gewijzigd door max798 op 09-04-2012 23:59:53 (;p;.) ]
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:58:14 #112
369437 TWO_FINGERZ
Romanista nel cuore!
pi_110158950
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 21:43 schreef max798 het volgende:
heeft iemand tips waar je lekker en goedkoop kan zuipen?,
ik hoorde iets over surf beach club direct aan het strand?, 1 liter bier voor 4 euro.

en ik wil met 85 euro per dag rondkomen, in verbliojf op basis van logies,
overdag gewoon in appartement zuipen. 25 euro voor overdag, en 60 voor in de avond, savonds gewoon pizza halen+biertje bij route 66 voor 6 euro(hoor van veel mensen dat je hier goed kan eten voor weinig geld).
heb die vraag ook al gesteld maar goed, lijkt me dat het ook wel economisch verantwoord is om gewoon veel in te drinken bij je appartement.
pi_110159585
idd, dat zoiezo maar om nou in je appartement te zitten tot 2 uur, en dan naar club te gaan is ook weer niet zo leuk, ga ik liever van 12 tot 2 nog ergens een drankje doen en dan los in de club!

maar ik reken zelf op zoon 80 euro, 85max. per dag. Dat is ontbijt(zelfde als middageten) avondeten, zuipen, kroegtocht etc. Millenium(all in feest). en eigenlijk alles,

maar iemand nog do's en dont's. Ben al 2x in dat waterpark geweest dus daar ga ik niet meer heen.
Hoorde ook iets over een beachmasters club card(ik ga met beachmasters)

op deze site staan veel kroegen in lloret:(super handig)
http://www.lloret-de-mar-barspubguide.com/
  woensdag 11 april 2012 @ 08:26:14 #114
232834 Cyvx
Bierkoning
pi_110169689
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:08 schreef max798 het volgende:

maar iemand nog do's en dont's. Ben al 2x in dat waterpark geweest dus daar ga ik niet meer heen.
Hoorde ook iets over een beachmasters club card(ik ga met beachmasters)

Ja dat waterpark heb ik niet gedaan en ga ik ook niet doen ook, maar dat is een persoonlijke keuze..
Zowiezo die coma zuip feesten waren leuk, maar dan moet je wel aardig wat drinken..

Wij hadden vorig jaar een feestpakket genomen van Beachmasters, dit kostte 125 euro maar was het zeker waard. Hierbij zat :

1 Dag met de boot naar een privestrand, onbeperkt festivalbier en sangria, hamburgers etc..
1 Kroegentocht
1 Dutch night (Nederlandse kroegentocht)
2 Clubtours

Normaal gesproken is het 1 clubtour maar wij zaten gewoon te zeiken tot we meemochten.
Het leuke is dan dat je heel de avond elke club weer terug in kan.
Als je dit pakket neemt krijg je automatisch een beachmasters clubcard erbij en krijg je weer bij verschillende zaken korting, kan erg handig zijn !!

Dus ik kan je dat "Feestpakket" zeker aanraden !
pi_110210432
dank je voor de tips zal is informeren, hoeveel geld was je er ongeveer kwijt, en wat waren de prijzen in de barren/discotheken, kan je er ook lekkere cocktails krijgen(jeweetwel van die super grote)

en die beachparty, was er genoeg drank, en was het lekker, werd je er wel lam van of was het gewoon rotzooi, en beetje chill eten?
  donderdag 12 april 2012 @ 08:14:45 #116
232834 Cyvx
Bierkoning
pi_110217567
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2012 23:08 schreef max798 het volgende:
dank je voor de tips zal is informeren, hoeveel geld was je er ongeveer kwijt, en wat waren de prijzen in de barren/discotheken, kan je er ook lekkere cocktails krijgen(jeweetwel van die super grote)

en die beachparty, was er genoeg drank, en was het lekker, werd je er wel lam van of was het gewoon rotzooi, en beetje chill eten?
Ik was per 100/120 euro kwijt en sommige dagen is dat nog hoger opgelopen... Ik had daar wel dat ik gewoon niet normaal veel kon drinken, meer als in Nederland. >:)
Maar je kan het natuurlijk zelf zo duur maken als je wilt.
Een biertje kan van 2 tot 4 euro kosten maar meestal rond de 2,50.
Met de beachmasters clubtour kom je ook langs 1 club (ff de naam vergeten) waar de baco's gewoon 9,50 waren en bier 4 eu (longdrink glazen) |:(

Tijdens de beachparty hadden wij eerst even regen dus toen met ze allen onde de parasols gezeten, daarna werd het echt super weer.
Eten was heel erg lekker :9~ , drank minder maar ik heb veel cola gedronken, had een zware nadorst van de dag ervoor en ik vond het bier niet te zuipen, veel te licht ook... Maarja je kan altijd zelf een 6pack meenemen natuurlijk
pi_110217905
oke denk je dat ik het red met 80 euro per dag?
  donderdag 12 april 2012 @ 09:10:47 #118
232834 Cyvx
Bierkoning
pi_110218356
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:45 schreef max798 het volgende:
oke denk je dat ik het red met 80 euro per dag?
Makkelijk, kook zelf een aantal keer, haal een fles voor het uitgaan, proppers delen vaak gratis kaartjes uit etc.
Ik ging vaak engels ontbijt halen, was 6 euro met thee ofzo en daar redde ik het wel op tot uurtje of 6/7 en dan mac of iets makkelijks ben je hooguit 15 eu kwijt voor eten..
Uit eten kan je ook vaak goedkoop bv. wokken voor 11 euro.
Als je zelf kookt kan je het met 2 euro per persoon al doen, beetje spaghetti, saus,kruiden en gehakt bv.

Dan zou je nog 65-75 over hebben bij het uitgaan, alleen moet je bij de grotere clubs soms 35 eu betalen en dan kan je de hele maand naar binnen.
Bij Tropics betaal je bv. 36 euro en dan krijg je ook 6 drankjes naar keuze erbij..

Het ligt er dus echt zelf aan hoe jij je daar wil gaan vermaken, let ook op de supermarkten, de spar is toch wel aanzienlijk duurder dan de kleine locale supermarktjes.
pi_110229364
oke, mooi leek mij ook wel voldoende, waar kon je het leukst uitgaan?,
pi_110244978
Appartement Condado 20 Juli t/m 3 Augustus met ze 7e nog meer mensen? Zin in :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')