Overal wel tentjes waar je voor een euro shotjes hebt en voor 6/8 euro een liter wodka red bull.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:51 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
ik ga komende zomer met 6 vrienden van 13 t/m 23 juli naar lloret! appartementen complex condado, ligt wel ongeveer 15 min. van centrum en staat niet heel hoog aangeschreven.we gaan helaas wel met de bus maar dat kan bij ons de pret niet drukken... nog ff een vraagje, ik krijg steeds van mensen een tip over een cocktailbar waar je heel goedkoop kan indrinken. weet iemand waar deze is?
ok thx, ja nu je het zeg hoorde ik inderdaad ook over eentje bij moef gaga... of die nu nog bestaat weet ik ook niet. 1 euro voor shotjes en 6/8 euro voor een liter mix klinkt wel goed btwquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:20 schreef Fittrick het volgende:
[..]
Overal wel tentjes waar je voor een euro shotjes hebt en voor 6/8 euro een liter wodka red bull.
Wij gingen altijd tegenover de Moef Gaga (bestaat die nog?) naar een tequila bar in het zijstraatje.
Heerlijk jongerenappartement waar het 1 groot feest isquote:Op zondag 1 april 2012 20:52 schreef Beunhoas het volgende:
Wij gaan van 13-23 augustus met GoGo. Appartement Blau. Vamos en autobus,
toevallig ervaring met appartementen complex condado?quote:Op zondag 1 april 2012 21:13 schreef Joysa het volgende:
Ik ben er een keer of 10 geweest.. Waarvan 2x met vrienden echt in de feesttijd.
Ik vond het toen gewoon echt geweldig.
Nee ook nooit wat over gehoord, net even gekeken naar de ligging maar die ligt een aardig eind van het centrum afquote:Op zondag 1 april 2012 21:20 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
toevallig ervaring met appartementen complex condado?
Het schijnt dat vrouwelijk volk vrij zeldzaam is in het uitgaansleven van Lloret de marquote:Op zondag 1 april 2012 22:11 schreef Bijstandsuitkering het volgende:
Heb er wel zin in iniedergevall.. weet niet echt wat ik moet verwachten.
Ga met nog 2 jongens en de vriendin van een van hen.
Heb deze vakantie waarschijnlijk ook (helaas) geen goeie wingman.. Dat word dus solo gamen :-)
Is mij niet opgevallen.quote:Op maandag 2 april 2012 12:31 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
Het schijnt dat vrouwelijk volk vrij zeldzaam is in het uitgaansleven van Lloret de mar
het is in ieder geval wat ik vaak te horen krijg, misschien hangt het er ook vanaf waar je uitgaat in Lloret.quote:
klopt, het is inderdaad best ver. Maar het schijnt maar 5 euro voor een taxi te zijn naar het centrum of een kwartiertje lopen.quote:Op zondag 1 april 2012 21:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee ook nooit wat over gehoord, net even gekeken naar de ligging maar die ligt een aardig eind van het centrum af
Wel best goedkoop
Ja je moet natuurlijk wel de goede tenten kiezenquote:Op maandag 2 april 2012 12:42 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
het is in ieder geval wat ik vaak te horen krijg, misschien hangt het er ook vanaf waar je uitgaat in Lloret.
Oh dat valt wel mee danquote:Op maandag 2 april 2012 12:44 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
klopt, het is inderdaad best ver. Maar het schijnt maar 5 euro voor een taxi te zijn naar het centrum of een kwartiertje lopen.
ik hoor ook dat ze je vaak proberen te naaien met clubcards waar je niets aan heb? Weet jij wat je wel en niet moet kopen qua clubcards/kortingen etc?quote:Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja je moet natuurlijk wel de goede tenten kiezen
Oh en tip, loop de proppers niet zomaar voorbij.. Scheelt je heel veel entree
[..]
Oh dat valt wel mee danNooit een taxi genomen, dus dat durf ik niet te zeggen of dat klopt.
Je kunt bij gogo/beachmasters een club card kopen voor iets van 25eu en dan kun je overal gratis binnen.. Maar als je via proppers naar binnen gaat is het ook 9 vd 10x gratis, dus dat is best wel een onzin cardquote:Op maandag 2 april 2012 12:54 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
ik hoor ook dat ze je vaak proberen te naaien met clubcards waar je niets aan heb? Weet jij wat je wel en niet moet kopen qua clubcards/kortingen etc?
uhh volgens mij via GoGo, alleen ik hoor van iedereen erg verschillende verhalen over die kroegentochten etc. ik denk dat wij daar zo veel mogelijk onze eigen weg willen vinden. Alleen hoor ik wel dat een holiday clubcard aan te raden is?quote:Op maandag 2 april 2012 13:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je kunt bij gogo/beachmasters een club card kopen voor iets van 25eu en dan kun je overal gratis binnen.. Maar als je via proppers naar binnen gaat is het ook 9 vd 10x gratis, dus dat is best wel een onzin card
Via welke reisdinges ga je?
De kroegentochten en discotheek tochten zijn altijd wel tofDe tocht met de boot waar gratis drank/eten bij zit raad ik ook zeker aan!
Oh ja als man zijnde is dat natuurlijk wel wat anders..quote:Op maandag 2 april 2012 13:39 schreef Fittrick het volgende:
Lastig te zeggen, vooral als man zijnde zou ik het in deze periode wel aanraden eerlijk gezegd. Aan de andere kant kun je alleen maar naar grote discotheken met die clubcard, waar over het algemeen juist veel mannen zijn.
Kroegentocht sowieso doen als je ergens voor de eerste keer bent, zelfs als je reisgenoten tegenvallen leer je wat tentjes kennen. Excursies vonden wij nooit zo chill, omdat je aan het begin van de vakantie al moet beslissen of je ergens aan vast wil zitten.
Oh ja, kaartjes voor een 'hele avond gratis drinken'-feest vriendelijk afwimpelen.
bedoel je dat millenium feest oid, waar je voor 35 euro gratis kan drinken? Ik hoorde dat dat juist wel vet was. Voor de rest heb je misschien wel gelijk over die kroegentocht, heb je toevallig ervaring met de busreis naar Lloret?quote:Op maandag 2 april 2012 13:39 schreef Fittrick het volgende:
Lastig te zeggen, vooral als man zijnde zou ik het in deze periode wel aanraden eerlijk gezegd. Aan de andere kant kun je alleen maar naar grote discotheken met die clubcard, waar over het algemeen juist veel mannen zijn.
Kroegentocht sowieso doen als je ergens voor de eerste keer bent, zelfs als je reisgenoten tegenvallen leer je wat tentjes kennen. Excursies vonden wij nooit zo chill, omdat je aan het begin van de vakantie al moet beslissen of je ergens aan vast wil zitten.
Oh ja, kaartjes voor een 'hele avond gratis drinken'-feest vriendelijk afwimpelen.
Die was beide keren super gezelligquote:Op maandag 2 april 2012 13:50 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
bedoel je dat millenium feest oid, waar je voor 35 euro gratis kan drinken? Ik hoorde dat dat juist wel vet was. Voor de rest heb je misschien wel gelijk over die kroegentocht, heb je toevallig ervaring met de busreis naar Lloret?
Is het lastig om daar kaarten voor te vinden of wordt je doodgegooid met mensen die je daarvoor uitnodigen?quote:
Oh ik bedoelde de busreis naar lloretquote:Op maandag 2 april 2012 13:55 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
Is het lastig om daar kaarten voor te vinden of wordt je doodgegooid met mensen die je daarvoor uitnodigen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |