Haha okee bedankt iig dan ! van mij hoeft het ook niet echt, ik ben het liefts om 2 uur smiddags weer lamquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:42 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Tip: NIET DOEN1x schade rijden en de rest van je leven betalen... Verzekeringen zijn super slecht waardoor de schades peperduur worden.
Ga gewoon lekker aan het strand chillen, veel leuker
Precies!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:50 schreef Cyvx het volgende:
[..]
Haha okee bedankt iig dan ! van mij hoeft het ook niet echt, ik ben het liefts om 2 uur smiddags weer lam
Is dat die tent daar op de hoek eerste verdieping?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:20 schreef Tjik het volgende:
Black Ninja! Ging je ook weleens naar Maui? Naast bumpers?
Afgelopen zomer ben ik er niet geweestquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:34 schreef Tjik het volgende:
Rechts naast. Trap naar beneden...Is pas open sinds vorige zomer...
Hahaha waren jullie zo erg ?quote:
Lekkaahhh welke datum ga je precies ?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:45 schreef wilanoniemblijven93 het volgende:
Deze zomer ben ik ook voor 6 dagen in lloret. Samen met een vriend en een groep van 10 meiden.
Nog ergerquote:
Haha klinkt als een geslaagde vakantiequote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:15 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Nog erger
Na de eerste avond daar hebben we de volgende avond ons excuus aan de reisleiding moeten aanbiedenWel om leuke rottigheid en niet om ruzies ofzo maar we vielen nogal op ja
Absoluut!quote:
haha, dat filmpje had ik al gezien ja. maar het schijnt dat het aardig is verbeterd. ik heb ook filmpjes van andere mensen gezien in het hotel, en daar zag het er wel netjes uit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:33 schreef Arjann21 het volgende:
Ben 2009 ook conado geweest! top vakantie gehad daar!
dit is condado haha!
Thalassa is Santa Susannaquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:26 schreef max798 het volgende:
hallo,
ik ga 2 weken naar lloret met 4 vrienden appartement thalassa,
ik verblijf op basis van logies.
hoeveel geld moet ik ongeveer mee?, dacht zelf aan 70 euro per dag, 20 voor overdag 50 voor avond.
ga trouwen met beachmaster, en wil iedere avond uit en naar de klote.
Zodan... Dan heeftie best wel pech weetje, taxitje naar malgrat betaalde ik net 22 euro en santa susanna is 1 stad verderopquote:
waarschijnlijk welquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:31 schreef Arjann21 het volgende:
ben nu 22 en we willen dit jaar ook weer even lloret (H) dan zijn we toch niet een van de oudste ?
lijkt me dat je het zo duur kan maken als je zelf wil, gewoon goed indrinken en dan zal je het wel redden met 70 euro per dag.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:26 schreef max798 het volgende:
hallo,
hoeveel geld moet ik ongeveer mee?, dacht zelf aan 70 euro per dag, 20 voor overdag 50 voor avond.
Logies, dan moet je nog zelf lunch + avondeten kopen.. + drank + dingen die je wil doen..quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:26 schreef max798 het volgende:
hallo,
Ben sunny beach al keertje geweest vond het om eerlijk te zijn niet echt super! glade viking was wel mooi maar de rest vond ik niet super of zo, terwijl ik in lloret echt een super tijd heb gehad!quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:20 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
waarschijnlijk welis chersonissos/sunny beach/mallorca geen idee?
Dan zou ik zeker is gaan kijken voor Mallorca (el arenal ben ik zelf geweestquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:55 schreef Arjann21 het volgende:
[..]
Ben sunny beach al keertje geweest vond het om eerlijk te zijn niet echt super! glade viking was wel mooi maar de rest vond ik niet super of zo, terwijl ik in lloret echt een super tijd heb gehad!
om mezelf nog maar even te quotenquote:nog ff een vraagje, ik krijg steeds van mensen een tip over een cocktailbar waar je heel goedkoop kan indrinken. weet iemand waar deze is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |