Haha klinkt als een geslaagde vakantiequote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:15 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Nog erger
Na de eerste avond daar hebben we de volgende avond ons excuus aan de reisleiding moeten aanbiedenWel om leuke rottigheid en niet om ruzies ofzo maar we vielen nogal op ja
Absoluut!quote:
haha, dat filmpje had ik al gezien ja. maar het schijnt dat het aardig is verbeterd. ik heb ook filmpjes van andere mensen gezien in het hotel, en daar zag het er wel netjes uit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:33 schreef Arjann21 het volgende:
Ben 2009 ook conado geweest! top vakantie gehad daar!
dit is condado haha!
Thalassa is Santa Susannaquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:26 schreef max798 het volgende:
hallo,
ik ga 2 weken naar lloret met 4 vrienden appartement thalassa,
ik verblijf op basis van logies.
hoeveel geld moet ik ongeveer mee?, dacht zelf aan 70 euro per dag, 20 voor overdag 50 voor avond.
ga trouwen met beachmaster, en wil iedere avond uit en naar de klote.
Zodan... Dan heeftie best wel pech weetje, taxitje naar malgrat betaalde ik net 22 euro en santa susanna is 1 stad verderopquote:
waarschijnlijk welquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:31 schreef Arjann21 het volgende:
ben nu 22 en we willen dit jaar ook weer even lloret (H) dan zijn we toch niet een van de oudste ?
lijkt me dat je het zo duur kan maken als je zelf wil, gewoon goed indrinken en dan zal je het wel redden met 70 euro per dag.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:26 schreef max798 het volgende:
hallo,
hoeveel geld moet ik ongeveer mee?, dacht zelf aan 70 euro per dag, 20 voor overdag 50 voor avond.
Logies, dan moet je nog zelf lunch + avondeten kopen.. + drank + dingen die je wil doen..quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:26 schreef max798 het volgende:
hallo,
Ben sunny beach al keertje geweest vond het om eerlijk te zijn niet echt super! glade viking was wel mooi maar de rest vond ik niet super of zo, terwijl ik in lloret echt een super tijd heb gehad!quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:20 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
waarschijnlijk welis chersonissos/sunny beach/mallorca geen idee?
Dan zou ik zeker is gaan kijken voor Mallorca (el arenal ben ik zelf geweestquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:55 schreef Arjann21 het volgende:
[..]
Ben sunny beach al keertje geweest vond het om eerlijk te zijn niet echt super! glade viking was wel mooi maar de rest vond ik niet super of zo, terwijl ik in lloret echt een super tijd heb gehad!
om mezelf nog maar even te quotenquote:nog ff een vraagje, ik krijg steeds van mensen een tip over een cocktailbar waar je heel goedkoop kan indrinken. weet iemand waar deze is?
Overal wel tentjes waar je voor een euro shotjes hebt en voor 6/8 euro een liter wodka red bull.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:51 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
ik ga komende zomer met 6 vrienden van 13 t/m 23 juli naar lloret! appartementen complex condado, ligt wel ongeveer 15 min. van centrum en staat niet heel hoog aangeschreven.we gaan helaas wel met de bus maar dat kan bij ons de pret niet drukken... nog ff een vraagje, ik krijg steeds van mensen een tip over een cocktailbar waar je heel goedkoop kan indrinken. weet iemand waar deze is?
ok thx, ja nu je het zeg hoorde ik inderdaad ook over eentje bij moef gaga... of die nu nog bestaat weet ik ook niet. 1 euro voor shotjes en 6/8 euro voor een liter mix klinkt wel goed btwquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:20 schreef Fittrick het volgende:
[..]
Overal wel tentjes waar je voor een euro shotjes hebt en voor 6/8 euro een liter wodka red bull.
Wij gingen altijd tegenover de Moef Gaga (bestaat die nog?) naar een tequila bar in het zijstraatje.
Heerlijk jongerenappartement waar het 1 groot feest isquote:Op zondag 1 april 2012 20:52 schreef Beunhoas het volgende:
Wij gaan van 13-23 augustus met GoGo. Appartement Blau. Vamos en autobus,
toevallig ervaring met appartementen complex condado?quote:Op zondag 1 april 2012 21:13 schreef Joysa het volgende:
Ik ben er een keer of 10 geweest.. Waarvan 2x met vrienden echt in de feesttijd.
Ik vond het toen gewoon echt geweldig.
Nee ook nooit wat over gehoord, net even gekeken naar de ligging maar die ligt een aardig eind van het centrum afquote:Op zondag 1 april 2012 21:20 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
toevallig ervaring met appartementen complex condado?
Het schijnt dat vrouwelijk volk vrij zeldzaam is in het uitgaansleven van Lloret de marquote:Op zondag 1 april 2012 22:11 schreef Bijstandsuitkering het volgende:
Heb er wel zin in iniedergevall.. weet niet echt wat ik moet verwachten.
Ga met nog 2 jongens en de vriendin van een van hen.
Heb deze vakantie waarschijnlijk ook (helaas) geen goeie wingman.. Dat word dus solo gamen :-)
Is mij niet opgevallen.quote:Op maandag 2 april 2012 12:31 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
Het schijnt dat vrouwelijk volk vrij zeldzaam is in het uitgaansleven van Lloret de mar
het is in ieder geval wat ik vaak te horen krijg, misschien hangt het er ook vanaf waar je uitgaat in Lloret.quote:
klopt, het is inderdaad best ver. Maar het schijnt maar 5 euro voor een taxi te zijn naar het centrum of een kwartiertje lopen.quote:Op zondag 1 april 2012 21:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee ook nooit wat over gehoord, net even gekeken naar de ligging maar die ligt een aardig eind van het centrum af
Wel best goedkoop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |