quote:In 2009 kwam de functie van conducteur weer terug. Daarvoor heette deze functie vertrekassistent. De conducteur is ondergeschikt aan de hoofdconducteur, heeft geen opsporingsbevoegdheden en heeft als hoofdtaak het assisteren bij de vertrekprocedure.
Bij spoorincidenten heeft ProRail de coördinatie. En ook op de situatie toegespitste middelen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel leuk, al die prorail belangrijkdoeners die in de weg komen lopen
Ja, maar niet bij ieder willekeurig gaslek in de buurt van een spoorlijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Bij spoorincidenten heeft ProRail de coördinatie. En ook op de situatie toegespitste middelen.
Het was niet in de buurt van een spoorlijn, het was OP het emplacement Waalhaven.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar niet bij ieder willekeurig gaslek in de buurt van een spoorlijn
Oh, wat kwam de brandweer dan doen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Bij spoorincidenten heeft ProRail de coördinatie. En ook op de situatie toegespitste middelen.
Treinnummers zijn 2628(Den Haag v. 10:53) - 2647(Amsterdam v. 11:49 ofzoiets, kan enkele minuten afwijken) - 2636(Den Haag v. 12:53) - 2655(Amsterdam v. 13:49 ofzoiets).quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:38 schreef Bitlord het volgende:
Zou iemand die het bij de hand heeft de NID-treintijden kunnen plaatsen? Moet morgen om 16:00 in Asd zijn en wellicht kan ik dit via Den Haag mooi met elkaar combineren.
Die zorgden voor de koffie.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, wat kwam de brandweer dan doen?
Tariefverhogingen in 3...2...1...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:06 schreef Peterselieman het volgende:
Mag wel in de krant. Arriva heeft zich van zijn goede kant laten zien door 10.000 euro te schenken aan Warchild.
Als tegenprestatie moet Edwin Evers in de jury zitten die de namen kiest voor de treinen die gaan rijden op de Vechtdallijnen en in de Achterhoek
Hè, wat? Bron?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:31 schreef dennistd het volgende:
Ik verwacht van wel ja, zeker ook omdat het materieel op één plek onderhouden zal gaan worden, bij een nieuwe vestiging van Voith in Zutphen.
Geen Voith hoor. Zal Strukton niet leuk vindenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:31 schreef dennistd het volgende:
Ik verwacht van wel ja, zeker ook omdat het materieel op één plek onderhouden zal gaan worden, bij een nieuwe vestiging van Voith in Zutphen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |