Ja, maar niet bij ieder willekeurig gaslek in de buurt van een spoorlijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Bij spoorincidenten heeft ProRail de coördinatie. En ook op de situatie toegespitste middelen.
Het was niet in de buurt van een spoorlijn, het was OP het emplacement Waalhaven.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar niet bij ieder willekeurig gaslek in de buurt van een spoorlijn
Oh, wat kwam de brandweer dan doen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Bij spoorincidenten heeft ProRail de coördinatie. En ook op de situatie toegespitste middelen.
Treinnummers zijn 2628(Den Haag v. 10:53) - 2647(Amsterdam v. 11:49 ofzoiets, kan enkele minuten afwijken) - 2636(Den Haag v. 12:53) - 2655(Amsterdam v. 13:49 ofzoiets).quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:38 schreef Bitlord het volgende:
Zou iemand die het bij de hand heeft de NID-treintijden kunnen plaatsen? Moet morgen om 16:00 in Asd zijn en wellicht kan ik dit via Den Haag mooi met elkaar combineren.
Die zorgden voor de koffie.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, wat kwam de brandweer dan doen?
Tariefverhogingen in 3...2...1...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:06 schreef Peterselieman het volgende:
Mag wel in de krant. Arriva heeft zich van zijn goede kant laten zien door 10.000 euro te schenken aan Warchild.
Als tegenprestatie moet Edwin Evers in de jury zitten die de namen kiest voor de treinen die gaan rijden op de Vechtdallijnen en in de Achterhoek
Hè, wat? Bron?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:31 schreef dennistd het volgende:
Ik verwacht van wel ja, zeker ook omdat het materieel op één plek onderhouden zal gaan worden, bij een nieuwe vestiging van Voith in Zutphen.
Geen Voith hoor. Zal Strukton niet leuk vindenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:31 schreef dennistd het volgende:
Ik verwacht van wel ja, zeker ook omdat het materieel op één plek onderhouden zal gaan worden, bij een nieuwe vestiging van Voith in Zutphen.
Ja, en in Venlo/Blerick voor Veolia.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:36 schreef dennistd het volgende:
Oh, Strukton wordt het
Ik dacht Voith, maar dat zal wel komen omdat het in Leeuwarden wel Voith is (toch?).
Dan zal het wel per regio verschillen wie de goedkoopste is, en wie bereid is het meeste te leveren voor het geld dat ervoor gevraagd wordt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:36 schreef Duvel het volgende:
Maar dan is dus een deel van de Arriva vloot in onderhoud bij VOITH, een deel bij Strukton en een deel bij NedTrain? Ik snap het niet meer.
Dat klopt. Ze gaan in zee met de partij die het goedkoopst is, maar ook een vestiging dichtbij heeft, al is dat bij NedTrain in Leidschendam relatief natuurlijkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:36 schreef Duvel het volgende:
Maar dan is dus een deel van de Arriva vloot in onderhoud bij VOITH, een deel bij Strukton en een deel bij NedTrain? Ik snap het niet meer.
is het wel dieselspoor, want het lijken me wel masten voor de bovenleiding en het lijkt erop alsof er draden hangenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind die staaldraad aan die rechtse paal wel verdacht. Rijden daar trolleybussen? Of hangt er gewoon een lamp, bord, stoplicht aan? (een lamp denk ik)
Verder ZO veel spoor en ZO weinig bovenleiding, als het Duitsland niet is ga ik voor Denemarken
Nou dat laatste is ZEKER niet het geval, hoewel ik me bij die masten op zich nog wel wat kan voorstellen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is het wel dieselspoor, want het lijken me wel masten voor de bovenleiding en het lijkt erop alsof er draden hangen
Gezien de frequentie van de palen ga ik voor trolleybussen of trams ofzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind die staaldraad aan die rechtse paal wel verdacht. Rijden daar trolleybussen? Of hangt er gewoon een lamp, bord, stoplicht aan? (een lamp denk ik)
Verder ZO veel spoor en ZO weinig bovenleiding, als het Duitsland niet is ga ik voor Denemarken
die valt af want daar zijn geen streetview fotoos van gepubliceerd.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:01 schreef Peterselieman het volgende:
moet denk ik in Rijnland Palts zijn of anders Saarland
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Gezien de frequentie van de palen ga ik voor trolleybussen of trams ofzo.
dat zegt niets imo. Losse foto's zouden ook kunnen toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:18 schreef bork het volgende:
[..]
die valt af want daar zijn geen streetview fotoos van gepubliceerd.
Dat doen we in principe niet, Essen valt af, dan is het toch bovenleiding van een tram.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat zegt niets imo. Losse foto's zouden ook kunnen toch?
Er zitten sinds kort stukjes Rusland in, goede tip is het proberen waard.quote:
Daar hebben ze niet zulke strepen op de weg, die hebben meer het Nederlandse straatlettertype zeg maarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:53 schreef Duvel het volgende:
Spanje en Portugal hebben ook breedspoor, net als Ierland (maar daar rijden ze links). Alleen weet ik niet of ze in Spanje en Portugal ook trolleys hebben.
Die aflevering is briljantquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond op Veronica: Top Gear met "spoorse ingrediënten"
Oeh, ff opschieten met de nasi!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond op Veronica: Top Gear met "spoorse ingrediënten"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |