Sneller dan met de auto, dat is een ding dat zeker is. Op dat traject rijdt toch ook een autonachttrein, als ik het goed heb? Ooit wel eens naar zitten te kijkenquote:Op maandag 19 maart 2012 14:27 schreef bork het volgende:
Kende jullie deze gratis Eurail railmap -> railmap europe al?
Is niet fijnmazig maar wel lekker overzichtelijk en inzichtelijk (en, ja er zitten wat foutjes in) ik wist bijvoorbeeld niet dat Helsinki-Rovaniemi in 9.30 ging, best strakke tijd.
Klopt ja, die heb ik weleens genomenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:12 schreef V2 het volgende:
[..]
Sneller dan met de auto, dat is een ding dat zeker is. Op dat traject rijdt toch ook een autonachttrein, als ik het goed heb? Ooit wel eens naar zitten te kijken
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
die laatste 2 heb ik gisteren allebeie besteld ja
Onvoldoende nauwkeurigquote:Op maandag 19 maart 2012 17:07 schreef bork het volgende:
@Fles jij zocht spoorkaarten van heel Europa? Die heb ik niet dat is toch -> europeanrailwayatlas van meneer Ball,
ok, dat wist ik dus niet.quote:
Komt niet vaak voor, derhalve keurig.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:44 schreef greavy het volgende:
Scheelt weer een metertje of wat lopen voor je overstap. Machinist dacht met de reizigers mee
Bahn.de denk ik wel. Is veel beter als nshispeed.nlquote:Op maandag 19 maart 2012 19:49 schreef Beardslasher het volgende:
Wat is een goede reisplanner om een reis naar kroatie uit te zoeken?
NS Hispeed wil niet echt meewerken
Wat is dit nu weer voor nonsens, daar rijdt gewoon een LINT en da's toch echt geen tram.quote:De lichte tramtrein van de NordWestBahn, die tussen Düsseldorf en Kleef rijdt, zou als lightrailverbinding doorgetrokken kunnen worden via Kranenburg en Groesbeek naar Nijmegen-Heyendaal.
Moet je even bij plan een reis de internationale planner pakken.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:49 schreef Beardslasher het volgende:
Wat is een goede reisplanner om een reis naar kroatie uit te zoeken?
NS Hispeed wil niet echt meewerken
Quer Durchs Land of Schönes Wochenende Ticket.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:52 schreef Beardslasher het volgende:
Thanks!
Nog een vraagje: bestaat er ook een jongeren voordeel actie in Duitsland (zoiets als de go-pass in België)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |