Hmmmm heb hem wel maar pas 1 a 2 x gespeeld. Dus denk niet dat ik snel de DLC ga kopen.quote:De aparte Kinectshooter The Gunstringer krijgt nieuwe downloadable content. Dit heeft ontwikkelaar Twisted Pixel bekendgemaakt.
De DLC genaamd 'El Diablo's 'Merican Adventure', introduceert vier nieuwe levels om te spelen met het nieuwe character El Diablo. De maker belooft ons nieuwe tegenstanders waaronder vijanden die hang-gliden, die uit het bordeel zijn weggelopen en zware criminelen die je liever niet tegenkomt.
De extra content zal aangeboden worden voor 240 Microsoft Points. Tevens is bekendgemaakt dat de volledige game beschikbaar wordt voor Games on Demand. De prijs van de game wordt ¤29,99.
Die ga ik eind mei ff spelenquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox 360![]()
Nog een maandje tot The Witcher II!
Geen idee eigenlijk. Ik wil er ook niets over weten nadat ik één speelsessie gezien hadquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die ga ik eind mei ff spelen
Maar is The Witcher free-roam of toch meer zoals mass effect?
En ben net begonnen met de eerste Mass Effect. Dammit lange RPG'squote:Op woensdag 14 maart 2012 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox 360![]()
Nog een maandje tot The Witcher II!
The Witcher II is iig lineair.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die ga ik eind mei ff spelen
Maar is The Witcher free-roam of toch meer zoals mass effect?
En nu? Je krijgt hem met die component kabels niet op HD? dan doe je iets foutquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
WTF?
Ik heb deze zojuist binnen gekregen en krijg hem nu niet op HD? Er staat sluit een xbox HD AV cable aan :/ je gaat me toch niet vertellen dat ik nu een extra kabel moet gaan halen bij de winkel hè?
Mass Effect 1 heb je zo uitquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:36 schreef Nebo het volgende:
[..]
En ben net begonnen met de eerste Mass Effect. Dammit lange RPG's
Wat maakt The Witcher 2 zo tof? Verhaal goed?quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
The Witcher II is iig lineair.
SF X Tekken Special Edition net binnen van Zavvi.
Ja verhaal is goed, hoofdkarakter is tof, en het is allemaal niet zo van : 'red de wereld!'quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat maakt The Witcher 2 zo tof? Verhaal goed?
quote:Microsoft heeft aangegeven dat er op de E3 van dit jaar niet over nieuwe Xbox-hardware gesproken zal worden. Daarmee volgt Microsoft concurrent Sony, die al eerder liet weten geen nieuwe console aan te kondigen tijdens de gamebeurs.
Er gaan al maanden geruchten over een nieuwe Xbox en de algemene verwachting was dat Microsoft de E3, die begin juni in Los Angeles plaatsvindt, zou aangrijpen om de nieuwe console aan te kondigen. Microsoft-woordvoerder David Dennis maakt daar via een e-mail een einde aan. "Er wordt tijdens de E3 van dit jaar niet over nieuwe Xbox-hardware gesproken en ook niet op een ander moment binnenkort", stelt Dennis in de mail. "Voor ons staat 2012 geheel in het teken van de Xbox 360 en het is het beste jaar ooit voor de console", vervolgt de woordvoerder. Volgens Dennis is de Xbox 360 in het afgelopen jaar beter verkocht dan andere gameconsoles en ook beter dan alle op een tv aan te sluiten apparaten als dvd-dpelers. Sony liet begin januari al los dat er geen nieuwe PlayStation wordt getoond op de E3 van dit jaar.
Naast geruchten over het moment waarop Microsoft de nieuwe Xbox zou aankondigen, zijn er ook vermoedens over de samenstelling van het nieuwe apparaat. Zou zou de console niet langer over een diskdrive beschikken, terwijl er tegelijk geruchten zijn dat de console juist een blu-ray-speler krijgt. Verder zou de console uitgerust worden met een Radeon HD 6670 die, in tegenstelling tot de desktopvariant, gefabriceerd wordt volgens een 28nm-procedé. De gpu kan daarmee overweg met gddr5-videogeheugen en ondersteunt DirectX 11, 3d-output en 1080p-uitvoer. Voor de processor zou Microsoft opnieuw in zee gaan met IBM en zijn PowerPC-ontwerp, al gaan er ook geruchten dat de nieuwe Xbox de ARM-architectuur gaat gebruiken.
Ik geloof dat ze dat probleem diezelfde dag nog hebben opgelost. Ik heb nooit ergens last van gehad en heb sindsdien al weer een berg achievements unlocked.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
Is dat achievementkwijt probleem al opgelost?
ja kijk maar bij mij, heb er gisteren 5 bijgehaald zonder problemen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
Is dat achievementkwijt probleem al opgelost?
Dat 'probleem' heb ik met wel meer games, maar idd ook met Bastion.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:19 schreef AQuila360 het volgende:
Shitzel ik vergeet steeds dat ik Bastion nog heb staan.
Ik speel nooit spellen door elkaar heen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat 'probleem' heb ik met wel meer games, maar idd ook met Bastion.
Bastion een paar levels van gespeeld, is wel aardig, maar vervolgens weer iets anders gaan spelen en dan vergeet je die game weer...
Snap niet precies wat je bedoelt, maar met de kabel die bij de Xbox zat kon hij niet op HD. Een vriend had gelukkig nog een hdmi kabel liggen dus dat is nu opgelost.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu? Je krijgt hem met die component kabels niet op HD? dan doe je iets fout
Ja wat voor kabel had je er bij gekregen? Component toch? Dan kan ie ook op HDquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Snap niet precies wat je bedoelt, maar met de kabel die bij de Xbox zat kon hij niet op HD. Een vriend had gelukkig nog een hdmi kabel liggen dus dat is nu opgelost.
Damn, we gaan terug naar eind-jaren '90, met die hele Virtual Reality hypequote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
O hell no, alsjeblieft niet zeg
Een plaatje zegt nog niks of welquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
O hell no, alsjeblieft niet zeg
verschil is wel dat spellen er nu een stuk realistischer uitzien en aanvoelen. het lijkt me wel tof.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Damn, we gaan terug naar eind-jaren '90, met die hele Virtual Reality hype
Speel je nog op de 360 Ricko?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:11 schreef RickoKun het volgende:
Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ik heb de demo gespeeld en daar werd ik niet warm of koud van. Die stacking lijkt me dan leuker.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:49 schreef AQuila360 het volgende:
Costume Quest + de DLC daarvan is nu in de aanbieding is dat een aanrader?
De demo vond ik wel aardig maar ik hoorde toen altijd dat het snel saai werd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de demo gespeeld en daar werd ik niet warm of koud van. Die stacking lijkt me dan leuker.
er is ook de laatste tijd niks boeiends uit gekomen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
Dit topic is trouwens zo dood als een pier.
Nope!quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
er is ook de laatste tijd niks boeiends uit gekomen.
ben mijn backlog aan het bijwerken.
ik ziet stiekem te kijken naar the darkness2, is het wat?
vond de demo van stacking ook leuk maar heb m gekocht toen ie goedkoop was en nauwelijks gespeeld, hij is echt verschrikkelijk saai en lichtelijk irritant.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de demo gespeeld en daar werd ik niet warm of koud van. Die stacking lijkt me dan leuker.
En CQ dan?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vond de demo van stacking ook leuk maar heb m gekocht toen ie goedkoop was en nauwelijks gespeeld, hij is echt verschrikkelijk saai en lichtelijk irritant.
En er komt voorlopig ook niks bijzonders uitquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
er is ook de laatste tijd niks boeiends uit gekomen.
ben mijn backlog aan het bijwerken.
ik ziet stiekem te kijken naar the darkness2, is het wat?
I know, daarom ook aandacht besteden aan de backlog.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En er komt voorlopig ook niks bijzonders uit
Je bent nooit online?! Zou ook eens iets aan de backlog moeten doen, heb echt zoveel games die nog in de verpakking zitten of maar een uur heb gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:46 schreef badboynova het volgende:
[..]
I know, daarom ook aandacht besteden aan de backlog.
laatste tijd niet zo veel zin en tijd gehad, nu maar ff mass effect 2 opgepaktquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je bent nooit online?! Zou ook eens iets aan de backlog moeten doen, heb echt zoveel games die nog in de verpakking zitten of maar een uur heb gedaan.
HALO ON LEGENDARY = kinderspelquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 18:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die was eigenlijk voor mijben benieuwd wat ik nu ga krijgen.
quote:'Nieuwe Xbox is slechts kleine update van Xbox 360'
Laatste update: 27 maart 2012 09:29 info
HOOFDDORP - Er komt eind 2013 mogelijk wel een nieuwe Xbox-spelcomputer, maar dit zal een update zijn van de Xbox 360 en geen Xbox 720.
Foto: ANP
Dit meldt de blogger MS Nerd die eerder met correct gebleken geruchten over producten van Microsoft kwam. Een echte opvolger, de Xbox 720, komt volgens hem later.
De nieuwe versie van de Xbox 360 komt eind 2013 uit, meent MS Nerd. Het apparaat, uitgerust met een ARM-processor, richt zich op het Xbox Live Arcade-platform en Kinect-games. Daarnaast biedt het dezelfde multimediafunctionaliteiten als de Xbox 360, zoals de mogelijkheid om films te streamen via Netflix of Zune.
Xbox Loop
Het project zou de codenaam Xbox Loop hebben, eerder noemde MS Nerd het XboxTV. Met dit apparaat zou Microsoft de strijd aangaan met de Apple TV. De prijsstelling is volgens de blogger hetzelfde, exclusief Kinect.
Details van de Xbox 720, de echte opvolger van de Xbox 360, zijn nog erg vaag volgens MS Nerd. Het apparaat mikt op core-gamers en heeft vergelijkbare multimedia-functionaliteiten als de Xbox 360 en verschijnt volgens hem in ieder geval na de Xbox Loop, mogelijk in 2014. Ergens in 2015 verwacht hij een nieuwe versie van Kinect, met een betere camera en processor.
MS Nerd
Blogger MS Nerd wordt gezien als een betrouwbare bron op het gebied van Microsoftnieuws. Hij was bijvoorbeeld degene die als eerste onthulde dat Microsoft werkte aan de Courier-tablet. Op Reddit zegt hij binnen een maand uit de industrie te stappen en dat hij tot die tijd nog vragen van lezers kan beantwoorden
NEEquote:
Wel raar want die stond bij mij juist als niet aanwezig en bijvoorbeeld rage wel als aanwezig maargoed.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ook gears 3![]()
ik hou mn abonnement nog ff aan
Nice. Die van mij is net verlopen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
12 maanden XBL bij Gamehubs nu 33 euro
http://www.livecheap360codes.com/quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:02 schreef AQuila360 het volgende:
Ik moet MS Points goedkoop als iemand die weet!
Sloom?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:16 schreef FerryNL het volgende:
Damn heb pas een Xbox 360 gekocht. Maar wat is dat ding sloom zeg als je van de pc vandaan bent gekomen.
Dat is wel echt even wennen.
Spank you!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
http://www.livecheap360codes.com/
Works like a charm.
Nice gast!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Net Gears of War 3 gekocht op Zavvi voor 12 euro. Da's niet te veul.
Ja mang!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nice gast!
Ik begin er ook bijna aan!
It's so bad.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Damn, we gaan terug naar eind-jaren '90, met die hele Virtual Reality hype
What's next, een Microsoft Powerglove!?
12 euro! vandaar dat ie opeens op voorraad is bij oneplayquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Net Gears of War 3 gekocht op Zavvi voor 12 euro. Da's niet te veul.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
12 euro! vandaar dat ie opeens op voorraad is bij oneplay
Je moet niet zo mauwenquote:
Hm, interessant, maar ik geloof er eigenlijk weinig van.quote:Op maandag 2 april 2012 20:20 schreef AQuila360 het volgende:
'Volledige details Xbox 720 uitgelekt'
Vlammen!
Ik dropte een MEGATON of het nu waar is of niet maar het bleef stil.quote:
Waarschijnlijk gewoon een code zoals nu al voor de MP in veel gevallen er bij zit. Misschien dat je die ook los van 10 euro kunt kopen zodat ze in elk geval nog iets er aan verdienen. Helemaal geen 2de hands zou ik niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:59 schreef OMG het volgende:
[..]
Hm, interessant, maar ik geloof er eigenlijk weinig van.
Dat van die anti-piracy-continu-internet-verbinding moet ik nog zien. Gisteren vertelde een collega me dat eenzelfde soort iets, maar dan tegen 2e hands games, als gerucht voor de nieuwe PlayStation werd genoemd.
Ik vraag me daarbij af hoe ze zoiets zouden willen gaan controleren. In het geval van een anti-piracy regel, zou je dan niet meer je gekochte retail game bij iemand anders kunnen spelen? Uitlenen of van iemand anders lenen? Huren?
Bij MP kan ik het me nog enigszins voorstellen. Bij MP modes maak je gebruik van bepaalde services en servers, dus kan ik tot op zekere hoogte nog wel inzien dat ze daar nog wel wat geld willen terugzien. Maar bij SP games wordt het toch al een stuk lastiger om zoiets te doen. Stel: Ik heb een game en neem hem mee naar iemand anders om die game te laten zien of daar te spelen. Hoe ga je zoiets voor elkaar krijgen met een code? Moet iemand een code aanschaffen om een geleende game te kunnen spelen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een code zoals nu al voor de MP in veel gevallen er bij zit. Misschien dat je die ook los van 10 euro kunt kopen zodat ze in elk geval nog iets er aan verdienen. Helemaal geen 2de hands zou ik niet leuk vinden.
Pech voor hun denk ik!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:23 schreef OMG het volgende:
[..]
Bij MP kan ik het me nog enigszins voorstellen. Bij MP modes maak je gebruik van bepaalde services en servers, dus kan ik tot op zekere hoogte nog wel inzien dat ze daar nog wel wat geld willen terugzien. Maar bij SP games wordt het toch al een stuk lastiger om zoiets te doen. Stel: Ik heb een game en neem hem mee naar iemand anders om die game te laten zien of daar te spelen. Hoe ga je zoiets voor elkaar krijgen met een code? Moet iemand een code aanschaffen om een geleende game te kunnen spelen?
Daarnaast is het ook lullig voor bedrijven als GameFly en OnePlays die draaien op de huur van games. Hoe gaan die X euro extra per game vanwege de code om te mogen spelen goedpraten?
Nope.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:19 schreef Yi-Long het volgende:
Even over die indies: Is er ooit een reden gegeven door MS waarom wij die niet kunnen downloaden hier in NL, en de USA en half Europa wel!?
Je bent 'journalist' op FOK!. Zou je die vraag dan niet eens moeten stellen aan de NLse tak van MS/Xbox!?quote:
Ze geven 'geen commentaar' en komen met het standaard antwoord. "Op dit moment niet, we kijken continu naar het verbeteren en uitbreiden van de service". Ook navraag bij developers (bijv Arkedo) levert niets op. Zij leggen de volledige schuld bij Microsoft. Allang gedaan dus.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je bent 'journalist' op FOK!. Zou je die vraag dan niet eens moeten stellen aan de NLse tak van MS/Xbox!?
Ik zag vorige week toevallig dat ik de allereerste Power Unlimited nog heb (deel 2 trouwens ookquote:Op woensdag 4 april 2012 14:29 schreef AQuila360 het volgende:
Yi stuur een mailtje naar Gamekings Brievenmaandag!!
Misschien lezen ze hem voor
Zeer teleurstellend dusquote:Op woensdag 4 april 2012 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze geven 'geen commentaar' en komen met het standaard antwoord. "Op dit moment niet, we kijken continu naar het verbeteren en uitbreiden van de service". Ook navraag bij developers (bijv Arkedo) levert niets op. Zij leggen de volledige schuld bij Microsoft. Allang gedaan dus.
Is dat zo ja? Zijn er leuke indie games op XBLA?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zag vorige week toevallig dat ik de allereerste Power Unlimited nog heb (deel 2 trouwens ook)
[..]
Zeer teleurstellend dus![]()
Jammer, er zijn toch wel een aardig aantal erg leuke games qua indies, en andere landen in Europa hebben wel toegang.
Alle Arkedo-games sowieso.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Zijn er leuke indie games op XBLA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |