quote:
quote:PSV completeert technische staf met Van der Weerden
16/03/2012 10:03
PSV heeft Chris van der Weerden toegevoegd aan de technische staf. De oud-speler van de club gaat hoofdcoach Phillip Cocu en Ernest Faber assisteren. Vandaag is Van der Weerden al op het trainingsveld te bewonderen in zijn nieuwe functie.
De geboren Nijmegenaar begon zijn carrière in het seizoen 1990/91 bij NEC en speelde daarna voor achtereenvolgens Vitesse, PSV, FC Twente, Germinal Beerschot en FC Eindhoven. Sinds 2006/07 was Van der Weerden werkzaam in de jeugdopleiding van de Eindhovenaren. Het afgelopen seizoen coachte hij de B1.
PSV kondigde al eerder aan nog een derde man aan de technische staf toe te willen voegen. De keuze is op Van der Weerden gevallen. 'We hebben gekozen voor iemand die snel te integreren was', legt technisch manager Marcel Brands uit.
'In overleg met de huidige twee coaches zochten we een trainer die de rol kan invullen die Phillip Cocu had; als coach tussen de groep in, nu Cocu als hoofdcoach boven de groep staat.'
Het is wel opvallend. Volgens Sanders zou er een assistent met ervaring bij komen en vervolgens komt de BFF van Cocuquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:21 schreef LudoSanders het volgende:
Dat is natuurlijk verre van de eerste keuze geweest.
Leuk interview http://www.psvjeugd.nl/nieuws/943quote:Leukste voetbalmaatje
Phillip Cocu, want samen met hem ben ik van Vitesse naar PSV gegaan. Ik heb nog een paar maanden bij hem in huis gewoond, omdat ik nog geen woonruimte had. En we zijn nog steeds vrienden.
Sanders had het over ervaring maar Cocu had het over bij elkaar passende karakters, ik denk dat Cocu gewoon zijn keuze heeft geeistquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:21 schreef LudoSanders het volgende:
Dat is natuurlijk verre van de eerste keuze geweest.
Denk 't niet, vorige week liet 'ie 'm zelf nog staan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:54 schreef Geo4kant het volgende:
Zou Rutten gesmst hebben dat Manolev gewisseld dient te worden na die snelle gele kaart?
hij heeft gewoon gevoelige haarwortelsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:39 schreef De_kromme het volgende:
Wat is die Toivonen toch een trieste aansteller.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij heeft gewoon gevoelige haarwortels
inderdaad, alleen al daarvoor moet je rood krijgenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan zijn kapsel komen natuurlijk. Dan vraag je erom.
Maar het is toch elke keer raak met die gozer. Deelt zelf aan alle kanten uit, maar als hij zelf een klein beetje geraakt wordt, gaat hij liggen als een klein kind. Echt een verschrikkelijk ventjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij heeft gewoon gevoelige haarwortels
Zeur eens niet zo. Jullie hebben een Zweed die net zo erg is rondlopen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maar het is toch elke keer raak met die gozer. Deelt zelf aan alle kanten uit, maar als hij zelf een klein beetje geraakt wordt, gaat hij liggen als een klein kind. Echt een verschrikkelijk ventje
Wat zeur niet zo? Het is toch een verschrikkelijke aansteller?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:46 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Zeur eens niet zo. Jullie hebben een Zweed die net zo erg is rondlopen.
De_kromme is voor ADO he..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:46 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Zeur eens niet zo. Jullie hebben een Zweed die net zo erg is rondlopen.
Precies. Ach ja, dat kun je ook helemaal niet weten als je alleen maar in het psv en studio voetbal topic komt..quote:
Koekje van eigen deeg voor die kut spanjolen. Ik ben ook niet zo van de naaistreken van Toiboy, maar die Spanjaarden vroegen erom. Tijdrekken, om kaarten vragen, duiken, spelbederf.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:39 schreef De_kromme het volgende:
Wat is die Toivonen toch een trieste aansteller.
Heeft goed gekeken naar Drogbaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maar het is toch elke keer raak met die gozer. Deelt zelf aan alle kanten uit, maar als hij zelf een klein beetje geraakt wordt, gaat hij liggen als een klein kind. Echt een verschrikkelijk ventje
Favoriete drankquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:00 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Het is wel opvallend. Volgens Sanders zou er een assistent met ervaring bij komen en vervolgens komt de BFF van Cocu
[..]
Leuk interview http://www.psvjeugd.nl/nieuws/943
Ik zou liever zijn gezicht willen zien, en zou hij nog bij zijn wijf terugkomen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:55 schreef Einthovuh het volgende:
Hoe zuur zou het trouwens voor Rutten zijn als we nu gewoon ook nog kampioen worden
Het is wel duidelijk waarom hij een stadionverbod heeftquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:40 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik zou liever zijn gezicht willen zien, en zou hij nog bij zijn wijf terugkomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |