En morgenavond gaan we weer verder met de terugwedstrijd. Kan Basel zijn voorsprong vasthouden? Wie weet!quote:Beide ploegen maakten er in de eerste helft een interessant duel van. Zowel Basel als Bayern kregen goede mogelijkheden om de score te openen, maar bij beide ploegen stonden de doelmannen uitstekend te keepen. Bayern-keeper Manuel Neuer werd daarbij geholpen door de paal en lat.
Ook na rust ging het spel op en neer, maar waren er minder kansen te noteren. In de slotfase wist Basel toch te scoren. Na goed voorbereidend werk van invaller Zoua, wist de andere invaller, Stocker, de 1-0 te scoren. Arjen Robben speelde bij Der Rekordmeister de gehele partij mee, maar wist nimmer uit te blinken.
Doet ie netjesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:22 schreef Nober het volgende:
Gómez nu op 38 doelpunten in 37 wedstrijden.
duitse 11tal nietquote:
Ook daar moet het gebeuren hé, volgens mij is Gómez nu de nummer 3 dit seizoen achter de bekende 2.quote:
het wordt 7-1quote:
neequote:
Gefeli. Ik zou je wel echt aanraden om bij andere bookies te gaan spelen, die odd slaat echt nergens opquote:
Zit al lang in WOS maar post niet zovaak. Pas nog 400 euro gepakt met Bahrain.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gefeli. Ik zou je wel echt aanraden om bij andere bookies te gaan spelen, die odd slaat echt nergens op. Kom eens langs in WOS
.
oh mijn foutquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:28 schreef muzas het volgende:
[..]
Thnx, maar ik schreef 'wat' niet 'is dit'
welke 2 clubs?quote:
De bal is rond.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:27 schreef TLC het volgende:
Je houdt je hart toch vast hoe groot de score zou zijn geworden als daar PSV had gestaan.. die zonodig in de CL willen / moeten.
Nah voorrondes tellen niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:29 schreef Sheepcidus het volgende:
The largest margin of victory in the current Champions League format is 10–0:
HJK Helsinki beat Bangor City in the second qualifying round in 2011–12
The following teams won a single match by ten goals or more in the preliminary rounds of the European Cup : Dinamo Bucureşti beat Crusaders 11–0 in 1973–74quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:28 schreef muzas het volgende:
[..]
Thnx, maar ik schreef 'wat' niet 'is dit'
PSV is beter dan Basel hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:27 schreef TLC het volgende:
Je houdt je hart toch vast hoe groot de score zou zijn geworden als daar PSV had gestaan.. die zonodig in de CL willen / moeten.
Als je er al lang zit, zou je toch moeten weten dat Bwin een pauperbookie is. Binnen vijf minuten heb je een Skrill aangemaakt, zodat je op zowat alle bookies kan spelen (met 10x beter odds).quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:28 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zit al lang in WOS maar post niet zovaak. Pas nog 400 euro gepakt met Bahrain.
Ben benieuwd naar Real Madrid - Baselquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:27 schreef TLC het volgende:
quote:
Ajax zou kampioen worden in Engeland.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus NAC is beter dan Manchester United?
Garpig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:27 schreef Nober het volgende:
[..]
FC Barcelona 22-1 Real Madrid, finale 2011-12.
quote:
Ja daar moet ik me echt een keer in gaan verdiepen man. Speelde eerst alleen af en toe op bwin maar nu ik steeds vaker speel loont het zeker om over te stappen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je er al lang zit, zou je toch moeten weten dat Bwin een pauperbookie is. Binnen vijf minuten heb je een Skrill aangemaakt, zodat je op zowat alle bookies kan spelen (met 10x beter odds).![]()
Er zijn genoeg mensen die je wat info willen geven. Ik vind de 100% bonus tot ¤100 van Tipico altijd wel aardig.
Ze zouden ook de CL winnen. Maarja, niemand kan op tegen corruptie en omkoping, ook Ajax niet.quote:
Zeker als er bedragen van ¤400 voorbij komen, kunnen de verschillen in odds grote verschillen opleveren. Er zijn genoeg mensen die je wat tips willen geven qua bookies.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:33 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja daar moet ik me echt een keer in gaan verdiepen man. Speelde eerst alleen af en toe op bwin maar nu ik steeds vaker speel loont het zeker om over te stappen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:35 schreef De_kromme het volgende:
Heerlijke wedstrijd. Who the fuck is Barca?
Ja dit weekend ga ik maar is alles uitzoeken. Thanks voor de info iig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zeker als er bedragen van ¤400 voorbij komen, kunnen de verschillen in odds grote verschillen opleveren. Er zijn genoeg mensen die je wat tips willen geven qua bookies.![]()
aai poesje aai poest ....................... rot kat!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:35 schreef De_kromme het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:37 schreef Sheepcidus het volgende:
godverdomme.. zet er even bij wat het is dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wou het niet weten.
★★★
Hehe.quote:
Ik ook niet. Teringlijers.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
godverdomme.. zet er even bij wat het is dan!![]()
Ik wou het niet weten.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:38 schreef ForzaMilan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:41 schreef Quisho het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:41 schreef Quisho het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Da's ook een contactsport.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |