En morgenavond gaan we weer verder met de terugwedstrijd. Kan Basel zijn voorsprong vasthouden? Wie weet!quote:Beide ploegen maakten er in de eerste helft een interessant duel van. Zowel Basel als Bayern kregen goede mogelijkheden om de score te openen, maar bij beide ploegen stonden de doelmannen uitstekend te keepen. Bayern-keeper Manuel Neuer werd daarbij geholpen door de paal en lat.
Ook na rust ging het spel op en neer, maar waren er minder kansen te noteren. In de slotfase wist Basel toch te scoren. Na goed voorbereidend werk van invaller Zoua, wist de andere invaller, Stocker, de 1-0 te scoren. Arjen Robben speelde bij Der Rekordmeister de gehele partij mee, maar wist nimmer uit te blinken.
Doet ie netjesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:22 schreef Nober het volgende:
Gómez nu op 38 doelpunten in 37 wedstrijden.
duitse 11tal nietquote:
Ook daar moet het gebeuren hé, volgens mij is Gómez nu de nummer 3 dit seizoen achter de bekende 2.quote:
het wordt 7-1quote:
neequote:
Gefeli. Ik zou je wel echt aanraden om bij andere bookies te gaan spelen, die odd slaat echt nergens opquote:
Zit al lang in WOS maar post niet zovaak. Pas nog 400 euro gepakt met Bahrain.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gefeli. Ik zou je wel echt aanraden om bij andere bookies te gaan spelen, die odd slaat echt nergens op. Kom eens langs in WOS
.
oh mijn foutquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:28 schreef muzas het volgende:
[..]
Thnx, maar ik schreef 'wat' niet 'is dit'
welke 2 clubs?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |