Die foto's, zijn die ook te zien op een site? *nieuwsgierig*quote:Op maandag 2 april 2012 22:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heb een paar jaar Werchter achter elkaar gedaan, toen was ik er toch wel klaar mee. Roskilde en de oost-Europese festivals bieden toch veel meer.
Vorig jaar heen geweest om te fotograferen en dat ga ik dit jaar weer doen
Om hier nog even op te reageren: Bij het eerste dilemma zou ik toch écht voor Noah and the Whale kiezen. Als Belg zijnde ben ik best trots op Black Box Revelation maar feit is dat Noah and the Whale gewoon veel betere songs hebben. En zeker op een festival waar ze (wat ik als fan uiteraard jammer vind) de "diepere" tracks achterwege laten en er gewoon een feestje van maken. Geloof me, je gaat geen spijt ervan krijgen.quote:Op maandag 2 april 2012 21:59 schreef Nielsch het volgende:
Heb twee keer overlap heb ik besloten:
- Black Box Revelation vs. Noah & The Whale
- Dropkick Murphys vs. Kitty, Daisy & Lewis
Denk dat ik in beide gevallen voor de eerste band ga...
Ah, ze zijn er op zaterdag. Dan ga ik ze ook zien. Ik ben heel benieuwdquote:Op maandag 2 april 2012 23:29 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Om hier nog even op te reageren: Bij het eerste dilemma zou ik toch écht voor Noah and the Whale kiezen. Als Belg zijnde ben ik best trots op Black Box Revelation maar feit is dat Noah and the Whale gewoon veel betere songs hebben. En zeker op een festival waar ze (wat ik als fan uiteraard jammer vind) de "diepere" tracks achterwege laten en er gewoon een feestje van maken. Geloof je, je gaat geen spijt ervan krijgen.
Ben al vijf keer nr Werchter geweest en ik vraag me af waar jij die overload aan Engelsen haalt ... Dat valt toch best mee ?quote:Op maandag 2 april 2012 19:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ow okee nouja dan niet. Jammer als NL de finale haalt dan maar ik ga niet naar Leuven ervoor. Wel raar trouwens, zeker als het NL - Eng zou zijn dan zijn er zo 30.000 man die wel willen kijken. Misschien zijn ze bang voor rellen met al die dronken Engelsen. Aan de andere kant ga maar eens aan 10.000 dronken Engelsen uitleggen dat ze geen voetbal kunnen kijken...
Wij hebben het voetbal gekeken in een lokale voetbalkantine nadat iemand op een fiets ons daarvoor uitnodigdequote:Op maandag 2 april 2012 23:55 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ben al vijf keer nr Werchter geweest en ik vraag me af waar jij die overload aan Engelsen haalt ... Dat valt toch best mee ?
In 2010 was het volgens mij het eerste jaar dat er geen voetbal (meer) werd getoond. In 2006 ondermeer nog naar Italië gekeken in de studio Brussel tent en op cafe in Rotselaar naar Duitsland tegen Argentinië . Moest je toen heus niet voor naar Leuven .
Volgens mij was het net om de hordes oranjefans te vermijden dat er in 2010 geen voetbal was op Werchter .
Edit : wellicht niet van de partij dit jaar wegens reis. Indien wel van de partij enkel de zaterdag. Vreemd trouwens dat simple minds er staat , lijkt me meer te passen bij tw classic. Al wil ik ze zeker wel bekijkenze hebben trouwens een resem topnummers : Belfast Child, promised you à miracle , waterfront , new gold dream , ...
Ik kan me 1 jaar herinneren dat het echt opviel dat er heel veel Engelsen waren, maar dat is volgens mij een jaar of 4 geleden. Verder valt het wel mee inderdaad. In dat jaar speelden de Kooks ook aan het eind van de middag, en later stonden wij er naast (ze stonden gewoon op het terrein) en toen zagen we daadwerkelijk gebeuren dat ze een paar van die Engelse meisjes van het terrein plukten en mee naar achteren namen.quote:Op maandag 2 april 2012 23:55 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ben al vijf keer nr Werchter geweest en ik vraag me af waar jij die overload aan Engelsen haalt ... Dat valt toch best mee ?
Die heb ik ook, maar vrijdag vind ik sowieso moeilijk metquote:Op maandag 2 april 2012 23:33 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zit ook nog te twijfelen:
dEUS of Lana Del Rey
Thanks! Zal je advies ter harte nemen!quote:Op maandag 2 april 2012 23:29 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Om hier nog even op te reageren: Bij het eerste dilemma zou ik toch écht voor Noah and the Whale kiezen. Als Belg zijnde ben ik best trots op Black Box Revelation maar feit is dat Noah and the Whale gewoon veel betere songs hebben. En zeker op een festival waar ze (wat ik als fan uiteraard jammer vind) de "diepere" tracks achterwege laten en er gewoon een feestje van maken. Geloof me, je gaat geen spijt ervan krijgen.
Als er maar geen connectie met de cooks is anders zouden we dit jaar wederom zoveel engelsen op werchter gaan zien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik kan me 1 jaar herinneren dat het echt opviel dat er heel veel Engelsen waren, maar dat is volgens mij een jaar of 4 geleden. Verder valt het wel mee inderdaad. In dat jaar speelden de Kooks ook aan het eind van de middag, en later stonden wij er naast (ze stonden gewoon op het terrein) en toen zagen we daadwerkelijk gebeuren dat ze een paar van die Engelse meisjes van het terrein plukten en mee naar achteren namen.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 01:18 schreef Timm-E het volgende:
Eerste Rock Werchter voor mij gaat t worden!
[..]
Die heb ik ook, maar vrijdag vind ik sowieso moeilijk met
en Katy B die tegelijk met Pearl Jam staat.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:46 schreef Nielsch het volgende:
Derde keer RW, na 2003 en 2007. Vierde keer zal dus in 2018 zijn.
Ik doe gewoon lekker beiden, Roskilde en Werchter. Niet echt te vergelijken.quote:Op maandag 2 april 2012 22:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heb een paar jaar Werchter achter elkaar gedaan, toen was ik er toch wel klaar mee. Roskilde en de oost-Europese festivals bieden toch veel meer.
Vorig jaar heen geweest om te fotograferen en dat ga ik dit jaar weer doen
Dat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:03 schreef nodisch18 het volgende:
Voor mij ook de eerste keer Werchter. Wel meteen volle bak lekker op de camping. Zin in!
In dit geval wordt het dus geen Katy B, maar anders had ik dr wel willen zien.quote:
Gejank?quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:37 schreef Bayswater het volgende:
Je kan ook naar Bat for lashes om het gejank van Eddie Vedder te ontlopen.
[ afbeelding ]
Ik dacht altijd dat alleen mannetjes pauwen zulke veren hadden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:37 schreef Bayswater het volgende:
Je kan ook naar Bat for lashes om het gejank van Eddie Vedder te ontlopen.
[ afbeelding ]
hapquote:
A, B en Dquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef nodisch18 het volgende:
Welke camping adviseren jullie eigenlijk? Zit er veel verschil in?
A4quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef nodisch18 het volgende:
Welke camping adviseren jullie eigenlijk? Zit er veel verschil in?
Pciesquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Zeg ik niet, want dan komt dadelijk iedereen op mijn camping en die is nu net zo lekker rustig.
Maar ik ben ook heel chill!quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Zeg ik niet, want dan komt dadelijk iedereen op mijn camping en die is nu net zo lekker rustig.
B0?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Klopt, maar het kon voorheen niet beide aangezien het altijd in hetzelfde weekend viel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:51 schreef Extrawelt het volgende:
[..]
Ik doe gewoon lekker beiden, Roskilde en Werchter. Niet echt te vergelijken.
quote:Op maandag 2 april 2012 23:13 schreef mieknok het volgende:
[..]
Die foto's, zijn die ook te zien op een site? *nieuwsgierig*
Wat een deceptie zo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:17 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, net gebeld met de klantenservice.
Mijn kaarten blijken dus 4 dagen na reservatie al opgestuurd te zijn![]()
Wat ik dus nu moet doen is een week voor Werchter terugbellen zodat ze de kaarten kunnen blokkeren en dan kan ik op Werchter zelf nieuwe kaarten krijgen.
Intern bij de PostNL is er echter een hoop te doen om de bezorgkwaliteit. Dus gewoon klachten in blijven dienen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Klote, er gaat zoveel mis met de post de laatste tijd. Ik merk dat met mijn werk ook, dingen die helemaal niet aankomen, of veel te laat (waardoor klanten boetes krijgen van de belastingdienst). En dan kun je klagen bij PostNL, die interesseert het geen bal.
Dat snap ik ook niet.quote:Maar wel raar, waarom stond er dan "klaar voor verzending" dan zijn ze toch nog niet verstuurd?
Klopt, zelfde ervaring, sinds eind 2011 is het daar een puinhoop. Wij hebben al verschillende gesprekken gevoerd op het werk met Post.nl, het rommelt daar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Klote, er gaat zoveel mis met de post de laatste tijd. Ik merk dat met mijn werk ook, dingen die helemaal niet aankomen, of veel te laat (waardoor klanten boetes krijgen van de belastingdienst). En dan kun je klagen bij PostNL, die interesseert het geen bal.
Mooi! Ga ze morgen eens goed bekijken op de computer (zit nu op telefoon), maar ze zien er nu al super uit!quote:
Zaterdag is inderdaad met afstand de beste dag. Zie mijn schema van die dag:quote:Op woensdag 4 april 2012 13:20 schreef Vatta het volgende:
Yes!! ik heb een kaartje voor de zaterdag wat voor mij ook de beste dag is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |