Wanneer heb je besteld?quote:Op maandag 2 april 2012 21:37 schreef ChatGirl het volgende:
Eerste keer Werchter voor mij![]()
Kan iemand me trouwens vertellen wanneer ik de tickets in de bus kan verwachten?
Die zijn donderdag?quote:
Dat is Sonny Moore aka Skrillex, donderdag de afsluiter in de tentquote:
Pfff, dan moet ik nog 3 dagen.quote:Op maandag 2 april 2012 21:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is Sonny Moore aka Skrillex, donderdag de afsluiter in de tent
Het is geen vrouwquote:Op maandag 2 april 2012 21:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Wist niet dat het een vrouw was, ken alleen Bangarang of zo..? Of is het geen vrouw?
Ik geloof eind januari al ofzo.quote:
Justice wil ik ook zien, Skrillex al gezien in de Paradisoquote:Op maandag 2 april 2012 21:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar die mis ik, want dan is Justice op het hoofdpodium!
Dan zou ik maar eens bellen, had ze na een weekquote:
Afgelopen vrijdag besteld, net voordat het uitverkocht raakte.quote:Op maandag 2 april 2012 21:44 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens bellen, had ze binnen na een week
Echt? Collega die vorig jaar was geweest zei dat ze er ook lang op heeft moeten wachten, dus ik dacht dat het wel ff kon duren. Morgen maar eens bellen dan.quote:Op maandag 2 april 2012 21:44 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens bellen, had ze na een week
Log gewoon eens in je Proximus account? Dan kun je zien of ze verstuurd zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 21:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Echt? Collega die vorig jaar was geweest zei dat ze er ook lang op heeft moeten wachten, dus ik dacht dat het wel ff kon duren. Morgen maar eens bellen dan.
7 maart besteld hier, en had ze ook binnen een week volgens mijquote:Op maandag 2 april 2012 21:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Echt? Collega die vorig jaar was geweest zei dat ze er ook lang op heeft moeten wachten, dus ik dacht dat het wel ff kon duren. Morgen maar eens bellen dan.
Als de postbode ze heeft meegenomen krijg je gewoon nieuwe en worden die van de postbode geblokkeerd volgens mij.quote:Op maandag 2 april 2012 21:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad, dat lijkt mij ook wel slimquote:Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Log gewoon eens in je Proximus account? Dan kun je zien of ze verstuurd zijn.
Weet ik niet. Volgens mij bestaat dat ook helemaal niet tenzij iemand gaat knutselen.quote:Op maandag 2 april 2012 21:50 schreef donroyco het volgende:
Is er ergens al een blokkenschema online?
(dus echt met blokken)
neenquote:Op maandag 2 april 2012 21:50 schreef donroyco het volgende:
Is er ergens al een blokkenschema online?
(dus echt met blokken)
Ja haha daar moest ik ook wel om lachen dat die er ineens tussen staan... Denk niet dat ik ga kijken... maar toch...quote:Op maandag 2 april 2012 21:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben ook heel erg benieuwd hoe Garbage het tegenwoordig doet.
Hun cd is tofquote:Op maandag 2 april 2012 21:54 schreef Nielsch het volgende:
Oh en waarom is iedereen zo lyrisch over The Xx... ik kan er echt niet inkomen...
Edu Imbernon remix <3quote:Op maandag 2 april 2012 21:54 schreef Nielsch het volgende:
Oh en waarom is iedereen zo lyrisch over The Xx... ik kan er echt niet inkomen...
Komt een tweede cd aan. De eerste cd vind ik echt geweldig, aardig grijs gedraaid. Vaak op televisie ook te horen als intro, achtergrond ed.quote:Op maandag 2 april 2012 21:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hun cd is tof
Live is het zeer minimalistisch, moet je van houden. Volgens mij is er geen nieuw materiaal.
The XX - Introquote:Op maandag 2 april 2012 21:57 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Komt een tweede cd aan. De eerste cd vind ik echt geweldig, aardig grijs gedraaid. Vaak op televisie ook te horen als intro, achtergrond ed.
'Klaar voor verzenden'.quote:Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Log gewoon eens in je Proximus account? Dan kun je zien of ze verstuurd zijn.
Klaar voor verzenden betekent dat het nog niet verstuurd is. Maar inderdaad even bellen waarom het zo lang duurt.quote:Op maandag 2 april 2012 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
'Klaar voor verzenden'.
Morgen dus maar ff bellen hoe het er voor staat.
quote:Op maandag 2 april 2012 22:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Blokkenschema: http://clashfinder.com/s/rw2012/
Nice!quote:Op maandag 2 april 2012 22:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nicequote:Op maandag 2 april 2012 22:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nou, als ze geen nieuw materiaal gaan spelen, zou ik toch wel huilen. Gelukkig komt het nieuwe album dit jaar (hopelijk voor het festivalseizoen) dus gaan ze ook nieuw materiaal spelen. Deze preview klinkt alvast alleraardigstquote:Op maandag 2 april 2012 21:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hun cd is tof
Live is het zeer minimalistisch, moet je van houden. Volgens mij is er geen nieuw materiaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |