Ja, in de tentquote:Op maandag 2 april 2012 21:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
In mijn tent was het helemaal niet te doenWas het nog warmer dan buiten

Alive & Kicking... en toen had ik Belfast Child eigenlijk nog niet meegeteld dus laten we het op 3 houden. Maar goed, een hoop mensen zullen vast veel meer nummers kennen maar ik persoonlijk niet. En het is niet dat ik niet naar oude muziek luister want ik ken het gehele oeuvre van bijvoorbeeld The Who. Tis gewoon dat de casual muziekliefhebbers die niet echt naar SM luisteren wel die drie nummers kennen.quote:Op maandag 2 april 2012 20:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Welke 2 nummers bedoel je eigenlijk. Don't you forget about me en...?? Ja, ik ken er veel meer natuurlijk, maar wararom perse 2 DYFAM kan ik me voorstellen, lang op 1 gestaan.
Ik moet altijd denken aan I Travel.

40 is echt teveelquote:Op maandag 2 april 2012 21:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik wil dit jaar weer 40 graden! Ik houd er van, vooral 's avonds en 's nachts als het lekker zwoel is. Op een gegeven moment zit je die zon om 21.00 wel achter die bomen te kijken, maar dat heeft juist wel iets.

asjeblieft niet zeg... 25 graden overdag is wel prima. 's Avonds met een fleecevest en een fles whisky blijf ik ook wel warm...quote:Op maandag 2 april 2012 21:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik wil dit jaar weer 40 graden! Ik houd er van, vooral 's avonds en 's nachts als het lekker zwoel is. Op een gegeven moment zit je die zon om 21.00 wel achter die bomen te kijken, maar dat heeft juist wel iets.

Nee, dat komt omdat ik heel oud ben, ken ze nog van vroeger....quote:Op maandag 2 april 2012 21:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alive & Kicking... en toen had ik Belfast Child eigenlijk nog niet meegeteld dus laten we het op 3 houden. Maar goed, een hoop mensen zullen vast veel meer nummers kennen maar ik persoonlijk niet. En het is niet dat ik niet naar oude muziek luister want ik ken het gehele oeuvre van bijvoorbeeld The Who. Tis gewoon dat de casual muziekliefhebber die niet echt naar SM luisteren wel die drie nummers kennen.

's Nachts op de camping bedoel je dan, want het terrein krijg je die niet op.quote:Op maandag 2 april 2012 21:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
asjeblieft niet zeg... 25 graden overdag is wel prima. 's Avonds met een fleecevest en een fles whisky blijf ik ook wel warm...

's Avonds zwoel is fantastisch. Overdag 40C is zwaaaaaaar kut.quote:Op maandag 2 april 2012 21:00 schreef bloodymary1 het volgende:

fleece vest welquote:Op maandag 2 april 2012 21:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
's Nachts op de camping bedoel je dan, want het terrein krijg je die niet op.

40 graden is wel wat overdreven. Zoals hierboven al gezegd: graadje of 25 is warm genoeg. Net als afgelopen jaar op Pinkpop.quote:Op maandag 2 april 2012 21:00 schreef bloodymary1 het volgende:

En The Waterfrontquote:Op maandag 2 april 2012 20:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Welke 2 nummers bedoel je eigenlijk. Don't you forget about me en...?? Ja, ik ken er veel meer natuurlijk, maar wararom perse 2 DYFAM kan ik me voorstellen, lang op 1 gestaan.
Ik moet altijd denken aan I Travel.

Hey, Zweden/Noren? Dat was bij ons het geval. Tuigquote:Op maandag 2 april 2012 21:09 schreef donroyco het volgende:
Hopelijk zijn er nu niet weer van die debielen die je partytent aan gort helpen.

Ik weet het niet. We waren toen op het festivalterrein en toen we terugkwamen was hij half kapot.quote:Op maandag 2 april 2012 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, Zweden/Noren? Dat was bij ons het geval. Tuig

Dat hadden wij ookquote:Op maandag 2 april 2012 21:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik weet het niet. We waren toen op het festivalterrein en toen we terugkwamen was hij half kapot.

Ik had er eigenlijk ook geen. Maar nu dan Simple Minds omdat ik ook Wolfmother en Kasabian wil zien. Maar dat is nog wel te doen.quote:Op maandag 2 april 2012 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb trouwens maar 1 of 2 overlappingen. Voor de rest kan ik gewoon alles zien wat ik wil

Dat is ook mongolisch zegquote:Op maandag 2 april 2012 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook
Bleken onze buren te zijn. En dan nog zo heel bijdehand zeggen dat we hun spullen wel mochten hebben(want: vliegen dus niet alles kan mee). Toen we ze wijs probeerden te maken dat dat een kutargument was gingen ze hun eigen spullen ook nog een slopen zodat we die niet mee zouden kunnen nemen

Dat is ook één van mijn overloppingen. Of eigenlijk weet ik nog niet of het een overlapping is want ik zou SM wel willen zien omdat het kan maar eigenlijk zie ik die anderen liever.quote:Op maandag 2 april 2012 21:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk ook geen. Maar nu dan Simple Minds omdat ik ook Wolfmother en Kasabian wil zien. Maar dat is nog wel te doen.
Vorig jaar was het dieptepunt Black Eyed Peas als afsluiter.quote:Vorig jaar was dat veel erger. Was er een hele dag niks en dan twee leuke dingen tegelijk.

quote:Op maandag 2 april 2012 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is ook één van mijn overloppingen. Of eigenlijk weet ik nog niet of het een overlapping is want ik zou SM wel willen zien omdat het kan maar eigenlijk zie ik die anderen liever.
[..]
Vorig jaar was het dieptepunt Black Eyed Peas als afsluiter.

Oh, was dat alweer 2010?quote:

Ik had deze vorig jaar op mijn Facebook geplaatst. En de slechte namen eruit geshopt.quote:Op maandag 2 april 2012 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, was dat alweer 2010?
Tijd gaat snel

Ja zie je welquote:Op maandag 2 april 2012 21:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik had deze vorig jaar op mijn Facebook geplaatst. En de slechte namen eruit geshopt.

quote:Op maandag 2 april 2012 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt een naam vergeten uit te gummen. Selah Sue

Geweldig, je hebt Kings of Leon ook er uit gehaald!quote:Op maandag 2 april 2012 21:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik had deze vorig jaar op mijn Facebook geplaatst. En de slechte namen eruit geshopt.

Haha, dan ben je echt lang niet geweest op de camping. Nu is het goed te doen hoor. Wij staan altijd nog op de camping en zijn net zo'n ouwe lullen als jij, denk ik.quote:Op maandag 2 april 2012 21:24 schreef Bayswater het volgende:
Al een tijdje niet meer op de camping gestaan maar vroeger was het altijd wel een briljante rotzooi daar. Stond je nog gewoon tussen de koeienvlaaien en de douche was een koude kraan, auto gewoon naast de tent en keten maar met zijn allen want de controle was minimaal. Later werd het allemaal wel beter geregeld. Nu al wat jaartjes in een hotel, bevalt goed maar soms als je al die tentjes weer ziet staan denk je met weemoed terug aan die tijd. Groep is ook terug van 20 naar 8 mensen.

In 2001 had ik zo'n scenario jah. Stonden er een paar dikke duitsers met een busje een braaischotel de HELE dag op de camping vlees te vreten en "Ace of Spades" stond op repeat. Maakt echt niet uit wanneer je langsliepquote:Op maandag 2 april 2012 21:24 schreef Bayswater het volgende:
Al een tijdje niet meer op de camping gestaan maar vroeger was het altijd wel een briljante rotzooi daar. Stond je nog gewoon tussen de koeienvlaaien en de douche was een koude kraan, auto gewoon naast de tent en keten maar met zijn allen want de controle was minimaal. Later werd het allemaal wel beter geregeld. Nu al wat jaartjes in een hotel, bevalt goed maar soms als je al die tentjes weer ziet staan denk je met weemoed terug aan die tijd. Groep is ook terug van 20 naar 8 mensen.

Goosequote:Op maandag 2 april 2012 21:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Geweldig, je hebt Kings of Leon ook er uit gehaald!
Ben toen naar Goose gegaan, top! Maar vrienden wilden perse dat gekraak van KOL horen.

Schijnt bij Rock am Ring zo erg te zijnquote:Op maandag 2 april 2012 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In 2001 had ik zo'n scenario jah. Stonden er een paar dikke duitsers met een busje een braaischotel de HELE dag op de camping vlees te vreten en "Ace of Spades" stond op repeat. Maakt echt niet uit wanneer je langsliep

Dat heb ik ook begrepen ja. Wellicht wel dezelfde luiquote:Op maandag 2 april 2012 21:28 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Schijnt bij Rock am Ring zo erg te zijn

Neuh, al een jaartje of 10 niet meer, nu begin veertiger.quote:Op maandag 2 april 2012 21:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, dan ben je echt lang niet geweest op de camping. Nu is het goed te doen hoor. Wij staan altijd nog op de camping en zijn net zo'n ouwe lullen als jij, denk ik.

Nog maar 2 maanden. Of nou ja, 3.quote:Op maandag 2 april 2012 21:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat gaat dit topic ineens hard, lijkt wel of het volgende week al is! En eigenlijk ben ik gewoon aan het werken nu, schiet zo ook niet op....

Wel cool dat Humo als enige Coldplay een negatieve recensie durfde te geven, al die andere bladen hopen natuurlijk op een interview met Chris Martin.quote:Op maandag 2 april 2012 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
Check deze review ook: http://www.humo.be/festiv(...)hter-2011-main-stage
Het énige dat je van die review hoeft te lezen staan onder het kopje "Hoogtepunten", de rest kun je achterwege laten.

Oh ja, het zijn er toch 2quote:Op maandag 2 april 2012 21:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Over drie maanden is het al weer afgelopen...

Ja Humo is altijd wel erg eerlijk. Ben het er niet altijd mee eens, maar ze zijn geen hielenlikkers.quote:Op maandag 2 april 2012 21:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wel cool dat Humo als enige Coldplay een negatieve recensie durfde te geven, al die andere bladen hopen natuurlijk op een interview met Chris Martin.

Dit wordt mijn 6e keerquote:Op maandag 2 april 2012 21:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit jaar wordt mijn vijftiende Werchter! Heb 1 keer overgeslagen (omdat het gelijk was met de Formule 1 Nurburgring waar we ook bij moeten zijn). Ben ook een laatbloeier, was al 29 toen ik voor het eerst ging.

Wanneer heb je besteld?quote:Op maandag 2 april 2012 21:37 schreef ChatGirl het volgende:
Eerste keer Werchter voor mij![]()
Kan iemand me trouwens vertellen wanneer ik de tickets in de bus kan verwachten?

Die zijn donderdag?quote:

Dat is Sonny Moore aka Skrillex, donderdag de afsluiter in de tentquote:

Pfff, dan moet ik nog 3 dagen.quote:Op maandag 2 april 2012 21:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is Sonny Moore aka Skrillex, donderdag de afsluiter in de tent

Het is geen vrouwquote:Op maandag 2 april 2012 21:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Wist niet dat het een vrouw was, ken alleen Bangarang of zo..? Of is het geen vrouw?

Ik geloof eind januari al ofzo.quote:

Justice wil ik ook zien, Skrillex al gezien in de Paradisoquote:Op maandag 2 april 2012 21:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar die mis ik, want dan is Justice op het hoofdpodium!

Dan zou ik maar eens bellen, had ze na een weekquote:

Afgelopen vrijdag besteld, net voordat het uitverkocht raakte.quote:Op maandag 2 april 2012 21:44 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens bellen, had ze binnen na een week

Echt? Collega die vorig jaar was geweest zei dat ze er ook lang op heeft moeten wachten, dus ik dacht dat het wel ff kon duren. Morgen maar eens bellen dan.quote:Op maandag 2 april 2012 21:44 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens bellen, had ze na een week

Log gewoon eens in je Proximus account? Dan kun je zien of ze verstuurd zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 21:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Echt? Collega die vorig jaar was geweest zei dat ze er ook lang op heeft moeten wachten, dus ik dacht dat het wel ff kon duren. Morgen maar eens bellen dan.

7 maart besteld hier, en had ze ook binnen een week volgens mijquote:Op maandag 2 april 2012 21:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Echt? Collega die vorig jaar was geweest zei dat ze er ook lang op heeft moeten wachten, dus ik dacht dat het wel ff kon duren. Morgen maar eens bellen dan.

Als de postbode ze heeft meegenomen krijg je gewoon nieuwe en worden die van de postbode geblokkeerd volgens mij.quote:Op maandag 2 april 2012 21:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]

Inderdaad, dat lijkt mij ook wel slimquote:Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Log gewoon eens in je Proximus account? Dan kun je zien of ze verstuurd zijn.

Weet ik niet. Volgens mij bestaat dat ook helemaal niet tenzij iemand gaat knutselen.quote:Op maandag 2 april 2012 21:50 schreef donroyco het volgende:
Is er ergens al een blokkenschema online?
(dus echt met blokken)

neenquote:Op maandag 2 april 2012 21:50 schreef donroyco het volgende:
Is er ergens al een blokkenschema online?
(dus echt met blokken)

Ja haha daar moest ik ook wel om lachen dat die er ineens tussen staan... Denk niet dat ik ga kijken... maar toch...quote:Op maandag 2 april 2012 21:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben ook heel erg benieuwd hoe Garbage het tegenwoordig doet.

Hun cd is tofquote:Op maandag 2 april 2012 21:54 schreef Nielsch het volgende:
Oh en waarom is iedereen zo lyrisch over The Xx... ik kan er echt niet inkomen...

Edu Imbernon remix <3quote:Op maandag 2 april 2012 21:54 schreef Nielsch het volgende:
Oh en waarom is iedereen zo lyrisch over The Xx... ik kan er echt niet inkomen...

Komt een tweede cd aan. De eerste cd vind ik echt geweldig, aardig grijs gedraaid. Vaak op televisie ook te horen als intro, achtergrond ed.quote:Op maandag 2 april 2012 21:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hun cd is tof
Live is het zeer minimalistisch, moet je van houden. Volgens mij is er geen nieuw materiaal.

The XX - Introquote:Op maandag 2 april 2012 21:57 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Komt een tweede cd aan. De eerste cd vind ik echt geweldig, aardig grijs gedraaid. Vaak op televisie ook te horen als intro, achtergrond ed.

'Klaar voor verzenden'.quote:Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Log gewoon eens in je Proximus account? Dan kun je zien of ze verstuurd zijn.

Klaar voor verzenden betekent dat het nog niet verstuurd is. Maar inderdaad even bellen waarom het zo lang duurt.quote:Op maandag 2 april 2012 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
'Klaar voor verzenden'.
Morgen dus maar ff bellen hoe het er voor staat.

quote:Op maandag 2 april 2012 22:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Blokkenschema: http://clashfinder.com/s/rw2012/

Nice!quote:Op maandag 2 april 2012 22:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:

Nicequote:Op maandag 2 april 2012 22:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:

Nou, als ze geen nieuw materiaal gaan spelen, zou ik toch wel huilen. Gelukkig komt het nieuwe album dit jaar (hopelijk voor het festivalseizoen) dus gaan ze ook nieuw materiaal spelen. Deze preview klinkt alvast alleraardigstquote:Op maandag 2 april 2012 21:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hun cd is tof
Live is het zeer minimalistisch, moet je van houden. Volgens mij is er geen nieuw materiaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |