Je fobo weet hij al te vindenquote:Op donderdag 13 september 2012 14:49 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ohja straks komt hij mij ook wurgen en over een balustrade hangen alsof het niks is
Hij mist vooral een stukje zelfverantwoording. Misschien dat een jaar of 3 cel hem daarbij kan helpen.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:45 schreef mootie het volgende:
TS lijkt me toch een tikje gek in zijn hoofd. Dat totale ontbreken van empathie is wel een teken aan de wand.
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:17 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Kan je niet wat storneren voor ons?
Haha dit dus.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:58 schreef BrandX het volgende:
Omg not this shit again
De hele wereld heeft het gedaan he, TS? Jij bent eigenlijk een hele lieve jongen die nooit iets kwaad doet. Het is allemaal hullies schuld!
ik denk zelfs dat er een internationaal opsporingsbevel zal komen vanuit brussel en dat er spoedig een zitting in den haag bij het internationaal strafhof volgtquote:Op donderdag 13 september 2012 20:39 schreef hh84 het volgende:
[..]
Haha dit dus.
"Koffie? Thee? Luchten?"
Als ik gevangenis directeur was en één van mijn bewaarders zou dat tegen een gedetineerde zeggen, dan zou ik hem op staande voet ontslaan.
Ik denk zelfs dat het OM hem strafrechtelijk zou vervolgen
't is dat de doodstraf hier niet meer bestaat, anders...quote:Op donderdag 13 september 2012 21:39 schreef Maax het volgende:
[..]
ik denk zelfs dat er een internationaal opsporingsbevel zal komen vanuit brussel en dat er spoedig een zitting in den haag bij het internationaal strafhof volgt
Waar haal jij in vredesnaam die grote mond vandaan, joh? Ik zou me kapot schamen als ik jou was.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:33 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
15 jaar whahaha raap me op![]()
Er kan sws maar 2 keer sprake zijn van poging tot doodslag. Die derde poging is verzonnen en heeft nooit plaatstgevonden. Dus jij wilt mij op m'n 21e bijna 10 jaar laten brommen? 10 jaar lang volledig op kosten van de staat laten leven? Heel verstandig in crisistijd hoor
Voor dit soort types is de TBS-maatregel uitgevonden...quote:Op donderdag 13 september 2012 23:24 schreef TallMan het volgende:
Zelden een figuur gezien die zo compleet onbekend is met het fenomeen verantwoordelijkheid.
Ik ben toch stiekum wel erg benieuwd.quote:TS, kun je wel even iemand regelen die het vonnis post mocht de rechter wijselijk besluiten je toch maar in een cel te stoppen?
Ik vind het wel een leuke troll.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:17 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Kan je niet wat storneren voor ons?
En voor de echt hardleerse konjo's onder ons is er nog altijd de optie suicide-by-copquote:Op vrijdag 14 september 2012 01:35 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Voor dit soort types is de TBS-maatregel uitgevonden...
dat is niet helemaal waar. een oud dorpsgenoot heeft bijna een jaar in de bak gezeten voor zware mishandeling. Hij werkt nu gewoon weer als beveiliger bij een toch wel gerenommeerd beveiligingsbedrijfquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:02 schreef Iwanius het volgende:
Sommige beroepen zijn onherroepelijk als het hebben van een strafblad gaat: Geen toegang!
Denk aan docent of beveiliger.
Alleen als het gedane relateert met je beroep heb je een probleem.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:02 schreef Iwanius het volgende:
Goed een strafblad hebben is nooit leuk en als het al niet gezegd is: Het is afhankelijk in welke branche je gaat werken of werkt. Daarbij speelt de zwaarte van het delict waardoor je een strafblad hebt mee als men je in een bepaalt beroept wilt hebben.
Sommige beroepen zijn onherroepelijk als het hebben van een strafblad gaat: Geen toegang!
Denk aan docent of beveiliger.
Zware mishandeling bij een beveiligingsbedrijf lijkt me toch wel relevant.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:18 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Alleen als het gedane relateert met je beroep heb je een probleem.
Een leraar/lerares die een veroordeling voor 100kmh te hard heeft gekregen kan prima aan de gang, een taxi chauffeur weer niet.
veroordeling voor ontucht met kinderen is (duidelijk) een probleem als leraar, minder een probleem als beveiliger.
Logischerwijs zou je zeggen van wel. De vog procedure is altijd al wat 'raar' geweest.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:27 schreef hh84 het volgende:
[..]
Zware mishandeling bij een beveiligingsbedrijf lijkt me toch wel relevant.
Een beveiliger die z'n agressie niet kan beheersen is ongeschikt voor z'n werkzaamheden en moet een ander vak zoeken
quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:27 schreef hh84 het volgende:
[..]
Zware mishandeling bij een beveiligingsbedrijf lijkt me toch wel relevant.
Een beveiliger die z'n agressie niet kan beheersen is ongeschikt voor z'n werkzaamheden en moet een ander vak zoeken
Ik hou me toch al meer dan een jaar aan de wet?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:09 schreef keesshadow het volgende:
[..]
Ik zal eerst even antwoorden op je stelling dat de staat goedkoper uit is door je niet te laten zitten. Dus dan kan iedereen van alles uitvreten en de rechter maar zeggen niet meer doen hoor.
Leftijd maakt niks uit. Dat je 21 bent is een nadeel eigenlijk. Was je nu 16 of jonger dan had je onde rhet jeugdrecht gevallen en had je nooit zo'n lange straf kunnen krijgen als er werd gezegd en waar je op reageerde.
Kostenplaatje is dus een non argument.
Dan je andere vraag. Nee ik heb niet gezeten, maar 1 van mijn zonen heeft ook een taakstraf gekregen en reclasserings toezicht.
Ik heb heel veel ellende met die reclassering gehad. Ze maakten afspraken met hem en als hij dan kwam was of de medewerker er niet of een andere smoes. Ging hijn dan weer weg dan werd er doodleuk gezegd niet geweest.
Ik heb toen geeist dat ik als ouder ook op de hoogte werd gesteld van die afspraken en dat ik er dan voor zou zorgen dat hij er zou zijn. Als ze me niet op d ehoogte zouden stellen dan zorgde ik ervoor dat ie niet kwam. Immers is was als ouder verantwoordelijk voor waar mijn zoon uithing (werd in de rechtszaak zo gezged).
Gevolg was uiteindelijk dat hij de (voorwaardelijke) taakstraf helemaal moest doen en er dan vanaf zou zijn.
In juw geval is er geen sprake van onvoorwaardelijke eis, maar wil die officier je 240 uur taakstraf opleggen.
En daarbij 2 jaar reclassering toezicht.
Nogmaals een eis is geen vonnis.
Dus als jij je niet houdt aan die reclasserings toezicht ga je gewoon die taakstraf doen. Loop je wel het risico dat door dat frustreren van dat reclasserings toezicht door de rechter die taakstraf omgezet krijgt in gevangenisstraf of hechtenis. Is feitelijk gewoon opsluiten.
Ben je dan klaar?? Ze gaan echt geen rekening houden met je school, dus ben je een jaar school kwijt.
Wacht nu eerst maar de uitspraak af en kom dan met die gegevens.
Verder raad ik je aan eens na te gaan denken en te accepteren dat je die 2 keer fout was. Ik weet niet wat er gebeurd is maar je zegt zelf 2 keer is te bewijzen.
Je hebt het gedaan dus accepteer dan ook de straf.
Als je het niet gedaan had was er geen rechtszaak geweest he.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 06:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke troll.
Ik heb een goeie advocaat. Mij kunnen ze niks makenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar haal jij in vredesnaam die grote mond vandaan, joh? Ik zou me kapot schamen als ik jou was.
alsof dat een prestatie isquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:25 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Ik hou me toch al meer dan een jaar aan de wet?
Pfffff. Dus jij zegt eigenlijk als iemand een moord heeft gepleegd, en hij zou zich een jaar aan de wet houden, moeten we als maatschappij zeggen zand erover??quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:25 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Ik hou me toch al meer dan een jaar aan de wet?
[..]lees mijn posts dan kom je vanzelf een foto van m'n dossier tegen...
[..]
Ik heb een goeie advocaat. Mij kunnen ze niks maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |