Ohja, die had Tim volgens mij ook al getiptquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef wyccie het volgende:
Koffiegeval in de aanbieding, misschien wil LB nog zo'n ding?
http://www.ibood.com/nl/nl/
quote:
Nee. Maar bedankt. Ik ga het komende nacht even luisteren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je Giel gisteren beluisterd, vanaf zo'n 8.51 uur?
Atsuko was er op de radio...
Eeuwige roem uiteraard.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En Pierrrreeeeee.... Wat hebben zij gewonnen?
Het is vreemd om haar stem nu over de radio te horen, nadat ik haar in Tokyo ontmoet heb.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. Maar bedankt. Ik ga het komende nacht even luisteren.
Dan is het dus wel wat voor jequote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja, die had Tim volgens mij ook al getipt
Maar ik heb al 2 van zulke![]()
Ik probeerde vanochtend ook de bus van 6:40 te halen. Dat gaat verdraaid lastig als je om 7:05 uit bed staptquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:34 schreef Etcetera het volgende:
En ik maar denken dat ik kon uitslapen morgenmaar bus van 07:40 is toch beter dan die van 06:40
Euh, zoiets ja.quote:
Pneumokokken bacterie, longinfectie dusquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:53 schreef MaJo het volgende:
Ik heb gewonnen![]()
Hè bah red, wat vervelend! Is er al meer bekend wat het kan zijn?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik probeerde vanochtend ook de bus van 6:40 te halen. Dat gaat verdraaid lastig als je om 7:05 uit bed stapt
Da's minder, Red. Gaat met de baby wel alles goed?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Pneumokokken bacterie, longinfectie dusmaar aan de beterende hand
Thanksquote:
Jazeker, die heeft het nog wel naar de zinquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:19 schreef Nico_S. het volgende:
Da's minder, Red. Gaat met de baby wel alles goed?
quote:
Zekers. En jij nog gefeliciteerd met je Award.quote:
huh heb ik gewonnenquote:Op woensdag 14 maart 2012 02:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zekers. En jij nog gefeliciteerd met je Award.
Mooi zo!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksWel lief om te lezen, werd ik wel even vrolijk van
Ja, terwijl ze het eigenlijk ook wel wist, naief meisjequote:Op woensdag 14 maart 2012 09:00 schreef Soempie het volgende:
![]()
Schuldgevoel natuurlijk, dat ze zich op heeft zitten vreten een maand geleden.
Indien er ook meisjes komen een dokterset natuurlijk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:23 schreef MaJo het volgende:
Wat lief TM
Wat voor cadeau heb je besteld voor Twan? En hoeveel kinderen blijven er dan slapen?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:26 schreef Cobra4 het volgende:
Indien er ook meisjes komen een dokterset natuurlijk.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Indien er ook meisjes komen een dokterset natuurlijk.
Minimaal nog een dagje. Pas na de zeer uitgebreide echo van morgenmiddag kunnen ze echt zeggen wat de stand van zaken is met het vruchtwater, en natuurlijk moet het met het hoesten nog echt veel beter worden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:01 schreef Soempie het volgende:
IARL, nog een dagje dus. Gelukkig gaat met de baby alles goed.
Hij krijgt een nieuwe fiets. Deze:quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:23 schreef MaJo het volgende:
Wat lief TM
Wat voor cadeau heb je besteld voor Twan? En hoeveel kinderen blijven er dan slapen?
Doorlopen met een "gewone" hoestquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:53 schreef B.ertha het volgende:
Is er nog een achterliggende oorzaak voor die longontsteking? Die krijg je niet zomaar, volgens mij.
Soempie-actie +1quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:58 schreef Etcetera het volgende:
Bij Randstad geweest, en tóch vergeten nog iets te vragen he
* Etcetera klimt in de mail.
Mja je moet ook niet voor elke verkoudheid naar de dokter gaanquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doorlopen met een "gewone" hoest![]()
Achievement unlockedquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:22 schreef iamredleader het volgende:
Ik krijg een visioen van Etcie die half haar computerscherm inklimt
Lang genoeg. En het werd ook steeds erger, en maar weigeren naar de huisarts te gaanquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:24 schreef MaJo het volgende:
Mja je moet ook niet voor elke verkoudheid naar de dokter gaanik loop soms ook weken te hoesten maar dat gaat altijd weer over, in dit geval was het toch wat anders. Hoe lang had ze last van hoest?
shit.quote:
Maar, jij verdient toch zeker minstens EUR 6.000,- per week? Dat ze het niet uitbetalen is een tweedequote:En kan nog een keer mailenzit een verschil van 10 cent in wat er in mijn contract staat en wat me verteld is qua bruto uurloon
HR al benaderd, maar moet bij Randstad zijn. Positief: ik weet nu wel wat ik zou verdienen als ik 36 uur werk
quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:26 schreef iamredleader het volgende:
Maar, jij verdient toch zeker minstens EUR 6.000,- per week? Dat ze het niet uitbetalen is een tweede
Dat is net zo waar als dat de gemiddeld FOK!ker een lul van een meter heeft.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:30 schreef Cobra4 het volgende:
Kom kom, Etcie is een FOK!ster. Die verdienen minimaal ¤25.000 per week.
Doet me denken aanquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is net zo waar als dat de gemiddeld FOK!ker een lul van een meter heeft.
Ik ben af en toe een lul van 1.86m.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is net zo waar als dat de gemiddeld FOK!ker een lul van een meter heeft.
Ja hoor, zo lang er geen flitsers of trajectcontrole op de A2 is red haha ik me wel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:30 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Red (hurhur) je het nog allemaal trouwens met heen en weer racen tussen huis/werk/ziekenhuis enzo?
In Molly Malone's of The Tara'squote:Op woensdag 14 maart 2012 10:41 schreef iamredleader het volgende:
C4, zaterdag, St. Patrick's Day, waar ga je drinken?
Yep. Belgische schoolkinderen komen om bij ongelukquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:50 schreef Nembrionic het volgende:
Iedereen het nieuws van die schoolbus nog meegekregen?
http://www.nu.nl/buitenla(...)erongelukte-bus.htmlquote:Door een ongeluk met een Belgische bus in Zwitserland zijn 28 mensen om het leven gekomen, onder wie 22 kinderen. In de bus zaten ook negen Nederlandse kinderen.
Moet nog even kijken hoe het thuis allemaal gaat, maar anders wil ik ook wel naar Molly's komen voor een paarquote:
Ja, vanochtend bij binnenkomst op werk. Triest zegquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:50 schreef Nembrionic het volgende:
Iedereen het nieuws van die schoolbus nog meegekregen?
Het is even afwachten waar ik dan zit. Ik ga eerst met een groepje (Lompehork, LompeVrouw, Eska, MaryMouse, Rezania) naar Body Worlds bij WTC. Daarna met een deel van de groep door naar Molly of Tara's.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Moet nog even kijken hoe het thuis allemaal gaat, maar anders wil ik ook wel naar Molly's komen voor een paar
Echt vreselijk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep. Belgische schoolkinderen komen om bij ongeluk
quote:
Geniet er lekker vanquote:Ik zit een beetje te werken, en kan het niet helpen dat ik zo'n beetje zit te grijnzen. Werk is leuk, loon gaat komen, beetje mailen met Engeland en overnachtingen/reizen regelen voor binnenkort. Life is good
Wat een verschil een contract toch kan maken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit een beetje te werken, en kan het niet helpen dat ik zo'n beetje zit te grijnzen. Werk is leuk, loon gaat komen, beetje mailen met Engeland en overnachtingen/reizen regelen voor binnenkort. Life is good
Wat had je dan willen lezen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
In het open deurennieuws: "Rutte noemt busongeluk onvoorstelbaar drama"
Zoiets als: "Rutte reageert op busongeluk" ofzo. Het is natuurlijk een enorme inkopper dat 'ie het een drama vindt.quote:
Staat het niet in de kop dan staat het wel in de tekst. En het is toch een drama?quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoiets als: "Rutte reageert op busongeluk" ofzo. Het is natuurlijk een enorme inkopper dat 'ie het een drama vindt.
Lijkt me een heel sterk verhaal eerlijk gezegdquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje: http://www.telegraaf.nl/b(...)raam_en_boete__.html
![]()
Mij ook. Maar als het echt zo is?quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lijkt me een heel sterk verhaal eerlijk gezegd
De KLPD kan de boete niet vinden.quote:
Vind ik meer dan terecht.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:47 schreef Whiteguy het volgende:
Heleen van Royen bij DWDD.
Tijd om deze maar weer eens te herhalen
http://www.dumpert.nl/med(...)eleen_van_royen.html
Als het lang aan blijft houden moet je zeker naar de dokter gaan jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Lang genoeg. En het werd ook steeds erger, en maar weigeren naar de huisarts te gaan![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:17 schreef MaJo het volgende:
Als het lang aan blijft houden moet je zeker naar de dokter gaan jaVolgende keer maar wat strenger tegen haar zijn
quote:Ik heb me toch een partij ruk gedrumd netEcht alles ging mis. Ik kreeg kramp in mijn been, sloeg totaal uit het ritme dus de leraar ging zeuren dat ik te weinig had geoefoend. En gelijk had ie, had ik ook nauwelijks gedaan maar ik kan het normaal wel maskeren
Dus ik baal nu flink
Tsja, dat heet nou kiezenquote:En nu wil ik tukken maar dan zul je zien dat mijn pakket van de LOI net dan wordt geleverd
Blijkbaar wel jaquote:
Moet ik ookquote:foei, oefenen zul je
Ik denk dat ik toch even ga tukken. Anders zul je zien dat ik wakker blijf en ze helemaal niet komenquote:Tsja, dat heet nou kiezen
In ons bedrijf maken we daar gebruik vanquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben gaar aan het worden![]()
Iemand hier ervaring met declaraties van een persoonlijke OVchipkaart? Hoe makkelijk is dat reisoverzicht
Of het digitaal kan weet ik niet, wij krijgen ze altijd uitgeprintquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:57 schreef Etcetera het volgende:
Als ik iets digitaal kan inleveren doe ik dat met liefdeIk vraag me vooral af hoe foutloos het is
Dat is ook een optie jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Dat laatste is voor mij wel de reden om over te stappen. Geen zin meer in al dat bewaarwerkEn desnoods maak ik een screenshot van het overzicht hoor
![]()
En je kunt al je reiskosten declareren? Dan is het voor je opdrachtgever wel slim om naar te kijken want dat scheelt ze een hoop geldquote:
Er zijn allemaal nieuwe abonnementsvormen, ook voor reizigers tijdens de spits. Zou het zeker even uitzoekenquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:09 schreef Etcetera het volgende:
De reiskosten die ik zelf maak kan ik allemaal declareren voor zover ik weet. Zal eens zien of ik recht op een kortingskaart heb, reis praktisch altijd voor 9u 's ochtends
Dat is ook mijn grootste bezwaar en de reden dat ik voor mijn treinreizen nog geen gebruik maak van de chipkaart. Dan maar kaartjes kopen in de automaatquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:07 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind het echt heel handig. En het is goedkoper dan losse kaartjes in de bus.
Het enige dat mij tegenstaat is dat er zelfs voor een reis van 2 euro minstens 10 euro (bij NS) of 4 euro (bij bus) op de kaart moet staan. Terwijl ik vervolgens wel voor meer dan 10 / 4 euro mag reizen. Hij staat op mijn naam, ik heb op datzelfde adres mijn kortingskaart betaald, je weet me heus wel te vinden als ik een negatief saldo krijg!
Mijn woon-werk ritje kostte met een strippenkaart ¤0,97.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:15 schreef Etcetera het volgende:
Mijn busreizen zijn met een los kaartje goedkoper dan met een ov chipkaartmaar het bewaren van al die buskaartjes ben ik nu wel zat
Ja, maar dat geldt voor heel Duitsland...quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:43 schreef iamredleader het volgende:
Nope, zegt mij niks, maar sowieso: Duitslandwant Braetzel, Bier und Wein
Bij de NS is het onlangs verhoogd naar 20 euro, echt belachelijkquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:07 schreef B.ertha het volgende:
Het enige dat mij tegenstaat is dat er zelfs voor een reis van 2 euro minstens 10 euro (bij NS) of 4 euro (bij bus) op de kaart moet staan. Terwijl ik vervolgens wel voor meer dan 10 / 4 euro mag reizen. Hij staat op mijn naam, ik heb op datzelfde adres mijn kortingskaart betaald, je weet me heus wel te vinden als ik een negatief saldo krijg!
Nicequote:Op woensdag 14 maart 2012 17:22 schreef ß het volgende:
Ik kom jullie even jaloers maken. Ik heb net een computertje gewonnen:
http://tweakers.net/plan/(...)inch-all-in-one.html
Was ze blij?quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, ik kan vandaag iig niks meer fout doen
Nog sneakier: de chipkaart kent geen retourtjes. Dus op mijn vaste traject was een retourtje papieren kaartje laten we zeggen 6 euro. Maar met de chipkaart 2x3.30.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn woon-werk ritje kostte met een strippenkaart ¤0,97.
Met de OV-chipkaart nu ¤1,37...
TLS moet dood...quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn woon-werk ritje kostte met een strippenkaart ¤0,97.
Met de OV-chipkaart nu ¤1,37...
Minstens 4 euro om met tram/bus/metro te reizen? Volgens mij bestaat dat niet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:07 schreef B.ertha het volgende:
Jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was ze blij?
En dat is niet verkeerd ß!
Mijn cursus is binnen dus ik ga zo beginnen met blokken
Daar zijn ze het in de regering wel mee eensquote:
Alleen moet er een nieuw bedrijf komen, de manier waarop politici dingen roepen doet me sterk denken aan Wile E. Coyote die vlak boven een afgrond staat (insert cutaway-gag)...quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar zijn ze het in de regering wel mee eens
Nee dat klopt inderdaad, als ik ook maar iets in de plus sta kan ik gewoon met de bus en gaat mijn tegoed onder de nulquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Minstens 4 euro om met tram/bus/metro te reizen? Volgens mij bestaat dat niet.
Ik denk dat je de borg bedoelt.
Dan heb je, neem ik aan, een persoonlijke kaart. Daarmee kun je inderdaad in de min staan omdat je gegevens bekend zijn en ze het negatieve bedrag indien nodig van je terug kunnen vorderen. Bij een anonieme kaart kan dat (voor zover ik weet) niet. Daar moet inderdaad minimaal 4 euro op staan. De reden is simpelweg dat er bij inchecken in de bus 4 euro van je kaart wordt afgeboek, en bij uitchecken wordt het verschil tussen die 4 euro en de werkelijke ritprijs weer bijgeboekt. Dat is ook de reden dat je 4 euro kwijt bent als je vergeet uit te checken. En met een anonieme kaart kunnen ze een eventueel tekort niet terugvorderen omdat je persoonsgegevens niet bekend zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat klopt inderdaad, als ik ook maar iets in de plus sta kan ik gewoon met de bus en gaat mijn tegoed onder de nul
Goed bedacht! Een stuk functioneler dan wat je normaal ziet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:11 schreef Whiteguy het volgende:
In principe heb ik ruimte zat, maar dit is wel uit de categorie 'hebbon'
Geweldig! Erg ingenieus, dat bewonder ik. En ik houd van strak design.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:11 schreef Whiteguy het volgende:
In principe heb ik ruimte zat, maar dit is wel uit de categorie 'hebbon'
Nice, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:22 schreef ß het volgende:
Ik kom jullie even jaloers maken. Ik heb net een computertje gewonnen:
http://tweakers.net/plan/(...)inch-all-in-one.html
Fingers crossed dan nog maar even...quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:35 schreef iamredleader het volgende:
Geen echte updates van tinu thans, ze is van het infuus af, morgenmiddag krijgt ze een zeer uitgebreid onderzoek en op basis hiervan kan het zijn dat ze dan naar huis magmaar het is nog even wachten
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:05 schreef MaJo het volgende:
Lekker gestudeerdEn de eerste opgaven ingestuurd, ben benieuwd naar mijn cijfer
Dexterquote:
Hij staat hierboven. Het is echt wel een begrip. Open er een topic over en je krijgt binnen en mum van tijd een heel topic vol.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:18 schreef MaJo het volgende:
Die ken ik nietDacht dat jullie de serie Dexter bedoelde
quote:Truste aan de slapersEen vriendin van mij is onderweg naar mij omdat ze gestopt is met roken maar zich niet in kan houden
![]()
Onder het mom van 'ja gezellig om je even te zien'. Yeah right
Maar ze is er wel eerlijk over
Ik heb genoeg spammails met aanbiedingen daarvoor gezienquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Eens kijken of Chelsea en napoli gaan verlengen...
quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik ben zaterdag in Ierland maar ik moet werken![]()
![]()
He wat?? Ik heb anderhalf jaar in Ierland gewoond en gewerkt, en op St. Patrick's Day werkte er vrijwel niemand. Wat doe je daar precies?quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik ben zaterdag in Ierland maar ik moet werken![]()
![]()
Dat is wel balenquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Inderdaad ja![]()
U had ik maar een vak moeten leren blijkt maar weer eens
je inbox is niet beschikbaar, dus de uitleg blijft bij: een nieuwe fabriek opstartenquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:25 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
He wat?? Ik heb anderhalf jaar in Ierland gewoond en gewerkt, en op St. Patrick's Day werkte er vrijwel niemand. Wat doe je daar precies?
Inbox niet beschikbaar? Geen idee, nooit gebruik van gemaakt. Er zijn inderdaad geen berichten. Doe ik iets fout?quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je inbox is niet beschikbaar, dus de uitleg blijft bij: een nieuwe fabriek opstarten
En ik een Paddy.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:40 schreef Cobra4 het volgende:
Maar ik drink zaterdag wel een Guinness voor je Jojo.
Geniet er maar van, het zal vast tof zijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Meh niet echt... Kost een hoop geld. Al slapen we voor 66$ per nacht in het Hilton, das dan wel weer cool
Zullen we de dag dan maar beginnen met een saffie?quote:Op donderdag 15 maart 2012 07:52 schreef MaJo het volgende:
MeuningVeel te kort/slecht geslapen dus dit zal wel een lange dag worden
Hell yeahquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zullen we de dag dan maar beginnen met een saffie?
Net als op de middelbare school dusquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:55 schreef MaJo het volgende:
Mijn oefeningen zijn al nagekekenIk heb een 7
Wel streng nagekeken trouwens, had 1 grammaticale fout en een paar accenten vergeten. Maar het is in ieder geval voldoende
Al een paar maanden weerquote:
Het is erg schools inderdaadquote:Op donderdag 15 maart 2012 08:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Net als op de middelbare school dusAccentjes werd erg op gelet.
Niet eens het ontbijt voor hem gemaakt!?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:15 schreef Etcetera het volgende:
Vannacht bij E. geslapen, hij moest er vroeg uit en ik heb me nog eens omgedraaiden nu weer thuis
/autistquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal alleen maar in de weg lopenhij heeft het zo geregeld dat hij hij zo lang mogelijk kan liggen, en dan in 1x door alles kan doen wattie moet doen. En als dat veranderd, gaat het mis
Jij hebt dus de broek aan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik zeg eerder te lui om eerder van bed te gaan
Ken je de uitdrukking niet of snap je niet waarom hij daarmee komt?quote:
ik vat hem in deze context ook even niet hoor, jij wel?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ken je de uitdrukking niet of snap je niet waarom hij daarmee komt?
Nee ik ook niet, vandaar dat ik het vraagquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik vat hem in deze context ook even niet hoor, jij wel?
Ja dat zou kunnenquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:50 schreef TradeMarkie het volgende:
tenzij pyjamabroek, want nog in bed, ofzo
Deze man niet, veel te warmquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen
Dragen de mannen hier trouwens pyamabroeken? G. niet maar ik vind dat wel jammer want sexy![]()
Het is zeker lekker weerquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:52 schreef TradeMarkie het volgende:
maar wat een lekker weer vandaag
Morgen helaas een stuk minder, terwijl ik juist dan vrij ben
Jammer, want sexyquote:
G. ook en dat vind ik ook sexy, maar een pyamabroek nog meerquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:55 schreef Etcetera het volgende:
De mijne draagt een boxersexy genoeg wat mij betreft
Maar oei oei oei, E. zonder shirt in een spijkerbroek
Hehe jij snapt me dusquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
Peace heeft bijna altijd pyjamabroek aan. Dat is hij gaan doen omdat ik dat mooi vind.In de zomer trouwens niet hoor.
Ik ga eens kijken hoe lekker het buiten is. Even met Lennon naar de winkel.
Ik heb zonnehaar(aldus Lennon)
[ afbeelding ]
Ik snap het helemaal. En idd wel een boxer. Maar dan een strakke boxer, geen wijde.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe jij snapt me dus
Ziet er goed uit Diaan!
lutjebroeker!quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:55 schreef Etcetera het volgende:
Maar oei oei oei, E. zonder shirt in een spijkerbroek
Strakke boxerquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal. En idd wel een boxer. Maar dan een strakke boxer, geen wijde.
Thnx!
En nu snel weg, over uurtje komt Twan thuis en dan moeten we weer terug zijn.
Jazeker, altijdquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:52 schreef MaJo het volgende:
Dragen de mannen hier trouwens pyamabroeken?
Ik heb niet eens een pyama...quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:52 schreef MaJo het volgende:
Dragen de mannen hier trouwens pyamabroeken?
We have a winnerquote:
Ik zat m'n hoofd te breken over hoe de naam was. Nooit gedacht aan die zoektermen.quote:
Precies... Peace heeft ze het liefst van Sloggi.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Strakke boxerOf een beetje losse boxer, maar niet zo'n grote zwembroek
Ik hoop dat ze naar huis mag IARLquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:57 schreef iamredleader het volgende:
Nog 2 uurtjes en dan weer richting vrouwliefhopelijk mag ik haar daarna mee naar huis nemen
hihi, ik zei nemen /ONZ-modus
Ja, dat hopen haar mannen ook allemaalquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze naar huis mag IARL
Dan moet ze vast nog aansterken, maar dan lekker wel bij dr mannen thuis
Bestaan die nog? Ik dacht dat die inmiddels net zo schaars zijn als mannen die een hemd dragen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen
Dragen de mannen hier trouwens pyamabroeken? G. niet maar ik vind dat wel jammer want sexy![]()
*krak* zei mijn hart...quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, dat hopen haar mannen ook allemaalen dan wellicht nog even bedrust een paar dagen, prima, daar kan ik goed mee leven. Ik mis haar heel erg
![]()
OMGquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:13 schreef Whiteguy het volgende:
Verder, uit de categorie mild gekruid:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:13 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dat iemand een typefout maakt snap ik nog wel, maar dat vervolgens niemand het zietquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bestaan die nog? Ik dacht dat die inmiddels net zo schaars zijn als mannen die een hemd dragen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:06 schreef iamredleader het volgende:
Dan eentje in de categorie: leuk, ik moest glimlachen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:14 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey, die heb ik hier gespamtquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op donderdag 15 maart 2012 08:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ophelia, het is er niet het goeie topic voor, maar de andere ook niet; mooi plaatje in Z&G
Had je de mondhygienist nog ondergekotst of dat niet?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:34 schreef Etcetera het volgende:
Geen idee of deze werkt, maar wel tof
[ afbeelding ]
Ik vraag me ook af wat het verhaal erachter is inderdaad.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:26 schreef B.ertha het volgende:
Wat ik me dan wel afvraag: Was ze nu wel of niet zwanger?
Zo niet: hoe heeft ze haar vriend wijsgemaakt dat ze zwanger was, het nog niet had verteld en het kind nu kwijt is?
Zo wel: Hoe legt ze dan nu uit dat het kind weg is?
Ik snap de kronkel in haar hoofd niet
Dat kan kloppen ja, maar waarom doet je brain au?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:48 schreef Etcetera het volgende:
My brain is hurting
[ afbeelding ]
A en B hebben dezelfde kleur.
Hehe zie het nu op de computer pasquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat het verhaal erachter is inderdaad.
MaJo je tag![]()
Komt volgens mij doordat het kleurverschil tussen de lichte en omliggende donkere vlakken even groot blijft, de overgang wordt mooi gecamoufleerd door de 'schaduw'.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:21 schreef lubje25 het volgende:
Heel apart, iemand die weet hoe dat werkt? Ik zie ook echt 2 kleuren
Heb het er net opgezetquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:49 schreef MaJo het volgende:
Kennen jullie trouwens de app Drawsome? Is echt tof, je tekent iets en dan moet de ander raden wat het is. Soort pictionary dus
Red heeft nog niet gepostquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:30 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een nieuwe laptop.![]()
En mocht Tinu naar huis? Zie het nergens staan, maar misschien lees ik er overheen?
Ik ben een addict.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:49 schreef MaJo het volgende:
Kennen jullie trouwens de app Drawsome? Is echt tof, je tekent iets en dan moet de ander raden wat het is. Soort pictionary dus
He dat is echt balen zegquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef iamredleader het volgende:
Thuis, maar zonder Tinu
Echo was goed, kind heeft het prima, alleen nog net niet genoeg vruchtwaterdus pas maandag op z'n vroegst naar huis. Tinu was behoorlijk verdrietig, had zich er al helemaal op ingesteld dat ze mee mocht met mij. Domper dus.
Maar het belangrijkste is dat het met haar steeds beter gaat en met de baby onverminderd goed.
En nu gaat deze vermoeide papa naar bed. Het worden nog wat drukke dagen
speel het wel maar iedereen kan vet goed tekenen en dan stuur ik een misbaksel van een tekening terugquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:49 schreef MaJo het volgende:
Dat komt me bekend voorquote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
speel het wel maar iedereen kan vet goed tekenen en dan stuur ik een misbaksel van een tekening terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |