Ohja, die had Tim volgens mij ook al getiptquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef wyccie het volgende:
Koffiegeval in de aanbieding, misschien wil LB nog zo'n ding?
http://www.ibood.com/nl/nl/
quote:
Nee. Maar bedankt. Ik ga het komende nacht even luisteren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je Giel gisteren beluisterd, vanaf zo'n 8.51 uur?
Atsuko was er op de radio...
Eeuwige roem uiteraard.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En Pierrrreeeeee.... Wat hebben zij gewonnen?
Het is vreemd om haar stem nu over de radio te horen, nadat ik haar in Tokyo ontmoet heb.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. Maar bedankt. Ik ga het komende nacht even luisteren.
Dan is het dus wel wat voor jequote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja, die had Tim volgens mij ook al getipt
Maar ik heb al 2 van zulke![]()
Ik probeerde vanochtend ook de bus van 6:40 te halen. Dat gaat verdraaid lastig als je om 7:05 uit bed staptquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:34 schreef Etcetera het volgende:
En ik maar denken dat ik kon uitslapen morgenmaar bus van 07:40 is toch beter dan die van 06:40
Euh, zoiets ja.quote:
Pneumokokken bacterie, longinfectie dusquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:53 schreef MaJo het volgende:
Ik heb gewonnen![]()
Hè bah red, wat vervelend! Is er al meer bekend wat het kan zijn?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik probeerde vanochtend ook de bus van 6:40 te halen. Dat gaat verdraaid lastig als je om 7:05 uit bed stapt
Da's minder, Red. Gaat met de baby wel alles goed?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Pneumokokken bacterie, longinfectie dusmaar aan de beterende hand
Thanksquote:
Jazeker, die heeft het nog wel naar de zinquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:19 schreef Nico_S. het volgende:
Da's minder, Red. Gaat met de baby wel alles goed?
quote:
Zekers. En jij nog gefeliciteerd met je Award.quote:
huh heb ik gewonnenquote:Op woensdag 14 maart 2012 02:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zekers. En jij nog gefeliciteerd met je Award.
Mooi zo!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksWel lief om te lezen, werd ik wel even vrolijk van
Ja, terwijl ze het eigenlijk ook wel wist, naief meisjequote:Op woensdag 14 maart 2012 09:00 schreef Soempie het volgende:
![]()
Schuldgevoel natuurlijk, dat ze zich op heeft zitten vreten een maand geleden.
Indien er ook meisjes komen een dokterset natuurlijk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:23 schreef MaJo het volgende:
Wat lief TM
Wat voor cadeau heb je besteld voor Twan? En hoeveel kinderen blijven er dan slapen?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:26 schreef Cobra4 het volgende:
Indien er ook meisjes komen een dokterset natuurlijk.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Indien er ook meisjes komen een dokterset natuurlijk.
Minimaal nog een dagje. Pas na de zeer uitgebreide echo van morgenmiddag kunnen ze echt zeggen wat de stand van zaken is met het vruchtwater, en natuurlijk moet het met het hoesten nog echt veel beter worden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:01 schreef Soempie het volgende:
IARL, nog een dagje dus. Gelukkig gaat met de baby alles goed.
Hij krijgt een nieuwe fiets. Deze:quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:23 schreef MaJo het volgende:
Wat lief TM
Wat voor cadeau heb je besteld voor Twan? En hoeveel kinderen blijven er dan slapen?
Doorlopen met een "gewone" hoestquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:53 schreef B.ertha het volgende:
Is er nog een achterliggende oorzaak voor die longontsteking? Die krijg je niet zomaar, volgens mij.
Soempie-actie +1quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:58 schreef Etcetera het volgende:
Bij Randstad geweest, en tóch vergeten nog iets te vragen he
* Etcetera klimt in de mail.
Mja je moet ook niet voor elke verkoudheid naar de dokter gaanquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doorlopen met een "gewone" hoest![]()
Achievement unlockedquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:22 schreef iamredleader het volgende:
Ik krijg een visioen van Etcie die half haar computerscherm inklimt
Lang genoeg. En het werd ook steeds erger, en maar weigeren naar de huisarts te gaanquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:24 schreef MaJo het volgende:
Mja je moet ook niet voor elke verkoudheid naar de dokter gaanik loop soms ook weken te hoesten maar dat gaat altijd weer over, in dit geval was het toch wat anders. Hoe lang had ze last van hoest?
shit.quote:
Maar, jij verdient toch zeker minstens EUR 6.000,- per week? Dat ze het niet uitbetalen is een tweedequote:En kan nog een keer mailenzit een verschil van 10 cent in wat er in mijn contract staat en wat me verteld is qua bruto uurloon
HR al benaderd, maar moet bij Randstad zijn. Positief: ik weet nu wel wat ik zou verdienen als ik 36 uur werk
quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:26 schreef iamredleader het volgende:
Maar, jij verdient toch zeker minstens EUR 6.000,- per week? Dat ze het niet uitbetalen is een tweede
Dat is net zo waar als dat de gemiddeld FOK!ker een lul van een meter heeft.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:30 schreef Cobra4 het volgende:
Kom kom, Etcie is een FOK!ster. Die verdienen minimaal ¤25.000 per week.
Doet me denken aanquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is net zo waar als dat de gemiddeld FOK!ker een lul van een meter heeft.
Ik ben af en toe een lul van 1.86m.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is net zo waar als dat de gemiddeld FOK!ker een lul van een meter heeft.
Ja hoor, zo lang er geen flitsers of trajectcontrole op de A2 is red haha ik me wel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:30 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Red (hurhur) je het nog allemaal trouwens met heen en weer racen tussen huis/werk/ziekenhuis enzo?
In Molly Malone's of The Tara'squote:Op woensdag 14 maart 2012 10:41 schreef iamredleader het volgende:
C4, zaterdag, St. Patrick's Day, waar ga je drinken?
Yep. Belgische schoolkinderen komen om bij ongelukquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:50 schreef Nembrionic het volgende:
Iedereen het nieuws van die schoolbus nog meegekregen?
http://www.nu.nl/buitenla(...)erongelukte-bus.htmlquote:Door een ongeluk met een Belgische bus in Zwitserland zijn 28 mensen om het leven gekomen, onder wie 22 kinderen. In de bus zaten ook negen Nederlandse kinderen.
Moet nog even kijken hoe het thuis allemaal gaat, maar anders wil ik ook wel naar Molly's komen voor een paarquote:
Ja, vanochtend bij binnenkomst op werk. Triest zegquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:50 schreef Nembrionic het volgende:
Iedereen het nieuws van die schoolbus nog meegekregen?
Het is even afwachten waar ik dan zit. Ik ga eerst met een groepje (Lompehork, LompeVrouw, Eska, MaryMouse, Rezania) naar Body Worlds bij WTC. Daarna met een deel van de groep door naar Molly of Tara's.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Moet nog even kijken hoe het thuis allemaal gaat, maar anders wil ik ook wel naar Molly's komen voor een paar
Echt vreselijk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep. Belgische schoolkinderen komen om bij ongeluk
quote:
Geniet er lekker vanquote:Ik zit een beetje te werken, en kan het niet helpen dat ik zo'n beetje zit te grijnzen. Werk is leuk, loon gaat komen, beetje mailen met Engeland en overnachtingen/reizen regelen voor binnenkort. Life is good
Wat een verschil een contract toch kan maken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit een beetje te werken, en kan het niet helpen dat ik zo'n beetje zit te grijnzen. Werk is leuk, loon gaat komen, beetje mailen met Engeland en overnachtingen/reizen regelen voor binnenkort. Life is good
Wat had je dan willen lezen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
In het open deurennieuws: "Rutte noemt busongeluk onvoorstelbaar drama"
Zoiets als: "Rutte reageert op busongeluk" ofzo. Het is natuurlijk een enorme inkopper dat 'ie het een drama vindt.quote:
Staat het niet in de kop dan staat het wel in de tekst. En het is toch een drama?quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoiets als: "Rutte reageert op busongeluk" ofzo. Het is natuurlijk een enorme inkopper dat 'ie het een drama vindt.
Lijkt me een heel sterk verhaal eerlijk gezegdquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje: http://www.telegraaf.nl/b(...)raam_en_boete__.html
![]()
Mij ook. Maar als het echt zo is?quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lijkt me een heel sterk verhaal eerlijk gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |