even goed opletten bij 't aanhappen, op stille plaatsen voeden, en evt wat smeren met lanoline. hielp hier heel goed. kan het trouwens zijn dat hij tandjes krijgt? de scherpe randjes kunnen ernom irriteren zonder dat je 't in de gaten hebt!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:38 schreef Nirak het volgende:
DJMO, balen!
Ik ben een dezer dagen ook weer aan de beurt, tenminste, als ik de grandioos teruglopende melkproductie zie dan weet ik dat er weet wat aan zit te komen. Ik red gelukkig alleen de laatste avondvoeding niet, de rest is nog gewoon tiet
Mijn tepels doen trouwens mega veel pijn... Hij drinkt zo slordig de laatste tijd, ik geef het daar maar de schuld aan...
Hij is ook langzaam naar voedingen om de vier uur aan het gaan. de ene dag zit er 4 uur tussen, de andere dag 3,5, bij uitzonderig nog eens 2,5 of 3 uur. Maar naar het KDV hoeven nog maar 2 flessen mee, want daar is alles interessanter dan drinken
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:57 schreef Pvoesss het volgende:
Even een demonstratie filmpje. (hopelijk kan dit jou ook een beetje bevredigen gogosweden)
Tetten in de slowchat.quote:
even heel serieus, schaam je je als vrouw niet dood de eerste keer in het openbaar borstvoeding geven?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:26 schreef Nirak het volgende:
Dat ga ik eens proberen pvoesss, thnx voor de filmtip
DJMO, voeden op stille plaats lukt helaas niet altijd, maar heb laatst wel mijn gezelschap gevraagd of ze aub even op wilde houden met lachen, want hij liet steeds los :S
Tandjes nog niet, tenminste, ik voel iedere dag een keer omdat ik het vermoed.. Maar geen scherpe randjes of wit tandvlees. Weet niet hoe oud normaal is, maar hij is pas 4,5 maand. Hij bijt wel overal heel hard op. Heb hem net een bijtring gegeven want hij was de vingers van mijn vrouw aan het afkluiven, en die zijn nog nodig voor andere doeleinden
Vorige. Sorry.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[OUD SC] kilo's en koppijn
niets te zien hoor
Nee. Het is vervelender als je kindje huilt omdat honger. Dan gaan mensen allemaal kijken enzo. Maar als kind stil en je hebt je kindje aan de borst, dan zie je amper iets hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
even heel serieus, schaam je je als vrouw niet dood de eerste keer in het openbaar borstvoeding geven?
nee dat wist ikquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:32 schreef Morretje het volgende:
Over het algemeen zie je niet wat je in dat filmpje ziet hoor..
Maar ongemakkelijk is het de eerste paar keren vaak wel ja. Maar dat is vooral omdat je het te weinig in het straatbeeld ziet.
het lijkt me ook dat je er steeds handiger in wordt na een tijdje zodat het minder opvaltquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee. Het is vervelender als je kindje huilt omdat honger. Dan gaan mensen allemaal kijken enzo. Maar als kind stil en je hebt je kindje aan de borst, dan zie je amper iets hoor.
Afgelopen donderdag was ik even eten bij vrienden en ik had leyla even bij me aan de borst. Die vriend zag pas na een paar minuten dat ze bij me dronk.
Dat vind ik ook, en toch moet ik me soms over een drempel heen zetten. Zelfs op een minimeet met allemaal moeders die gevoed hebben of nog doen..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:34 schreef Ticootje het volgende:
Oh en verder boeit bloot me niet zo? Als mensen het niet willen zien, dan moeten ze gewoon niet kijken.
ik doel meer op dat er mannen kunnen meekijken oidquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:34 schreef Ticootje het volgende:
Oh en verder boeit bloot me niet zo? Als mensen het niet willen zien, dan moeten ze gewoon niet kijken.
Ja? Als je dat als man opwindend vindt denk ik dat je jezelf moet laten nakijken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik doel meer op dat er mannen kunnen meekijken oid
die laatste zin deed t mquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:35 schreef Nirak het volgende:
Schamen is een geoot woord gogo, maar ik voel me er nu nog niet prettig bij. Als ik weet dat ik moet voeden zoek ik wel een enigszins discreet plekje uit, want met mijn formaat tetten kan het niet bepaald subtiel zeg maar![]()
Maarja, a woman has gotta do what a woman has gotta do
tsja, je bedoeld dat er een koter aan hangt? Als er vrouwen zijn die er niet zo handig in zijn kunnen ze vast wel ff gluren voordat die eten krijgtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja? Als je dat als man opwindend vindt denk ik dat je jezelf moet laten nakijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |