tussendoor toch ook wel weer eraf mag ik hopen....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:23 schreef lily het volgende:
Migraine..ik kan me er niets bij voorstellen
beterschap Ssserpente
oh, en zwangerschap: 3 x 25 kilo erbij
Dit , geen daglicht kunnen verdragen , kotsen , en niet tegen geluid kunnen. #hel.quote:
Bijna hetzelfde na een avondje doorhalen bij Sorbo en man... God wat had ik het zwaar.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Dit , geen daglicht kunnen verdragen , kotsen , en niet tegen geluid kunnen. #hel.
Ik had nergens last van.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde na een avondje doorhalen bij Sorbo en man... God wat had ik het zwaar.
Jij moet broeden..quote:
Gelukkig kan je goed tegen de warmtequote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde na een avondje doorhalen bij Sorbo en man... God wat had ik het zwaar.
Arch... De hel... Dat je je net bij elkaar hebt geraapt. En dan beneden komen waar de verwarming op 24 staat... Niet tof..quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Arch... De hel... Dat je je net bij elkaar hebt geraapt. En dan beneden komen waar de verwarming op 24 staat... Niet tof..
da's balen.... hopelijk slaapt lente lekker lang, zodat jij ook even kan tanken....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:33 schreef Ssserpente het volgende:
Thanks! Lente slaapt dus ik ga ook maar een poging wagen.
En Imigran heb ik. Maar die is over de datum.
Vooral dat dode vogeltje / kat in je bek gescheten...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:45 schreef chacama het volgende:
[..]
da's balen.... hopelijk slaapt lente lekker lang, zodat jij ook even kan tanken....
Doorzakken en wakker worden met de smaak van een dooie mus in je bek en stampende kaboutertjes in je hoofd die graag op boomstammen staan te hakken.
ondertussen je afvragend waarom je kleine kiezelsteentjes in je bek hebtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vooral dat dode vogeltje / kat in je bek gescheten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |