SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/carequote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:42 schreef Furdinand het volgende:
[..]
het was een statement. Geen antwoord.
stop volgenquote:
Jij hoort in een instelling.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:45 schreef Furdinand het volgende:
[..]
met zo'n instelling kom je er niet hoor.
Oké voor jou danquote:
Ga wonen bedoel je.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
best kans dat ik daar wel eens ga werken ja.
Ik wel, anders word ik wel manwhore.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:45 schreef Furdinand het volgende:
[..]
met zo'n instelling kom je er niet hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een verdomd goeie ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik wel, anders word ik wel manwhore.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:50 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Deze vrouwquote:
sneuquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:09 schreef HappyBob het volgende:
Mensen die geen perfect score hebben met Furdi
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Eindelijk geef je zelf toe dat je sneu bent. Zal tijd worden.
Wat is je nickname dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:15 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb die groep3 tekenstylo op Draw Something
Ik als ik zin/tijd heb.. anders wordt het net als Jan groep 3 skills.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:16 schreef Furdinand het volgende:
als het een beetje mogelijk is doe ik wel mijn best er iets leuks van te maken
JanPiraat tochquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is je nickname dan?
[..]
Ik als ik zin/tijd heb.. anders wordt het net als Jan groep 3 skills.
Hoezo?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:23 schreef Furdinand het volgende:
[..]dat is vals spelen!
wat kan je als stlyus gebruiken bijn de iphone?
Ik hoop het niet voor hem.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zijn piemel is wel vergelijkbaar met een stylus ja.
nah dan wordt mijn scherm zo vies tochquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo?Ik had hem toevallig gekregen van mn pa twee weken geleden en dit is de ultieme kans om hem te gebruiken!
Je piemel?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor hem appeltje.
Net zo vies als als je je vinger gebruikt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
nah dan wordt mijn scherm zo vies toch
quote:
nee mijn handen zijn altijd schoon hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Net zo vies als als je je vinger gebruikt.
[..]
Je piemel niet? Bah.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:32 schreef Furdinand het volgende:
[..]
nee mijn handen zijn altijd schoon hoor
De zon moet alleen niet te hoog staan, aangezien het glas ver voor het gezicht hangtquote:
Ligt het aan mij of zie ik geen galzen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De zon moet alleen niet te hoog staan, aangezien het glas ver voor het gezicht hangt
Het Noord-Amerika gedeelte is het glasquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zie ik geen galzen?
Errr... ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het Noord-Amerika gedeelte is het glas
Dit is vanaf de zijkant. Misschien is het zo duidelijker ..quote:
Ah zit hij wel zo in elkaar, dacht even dat ik gek werd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit is vanaf de zijkant. Misschien is het zo duidelijker ..
[ afbeelding ]
Lenzen KB terug van weggeweestquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah zit hij wel zo in elkaar, dacht even dat ik gek werd.
Mja, weet niet hoor.![]()
Ik wil een normalere zonnebril.Dit jaar ga ik mijn eerste echte zonnebril kopen denk ik! Deze zomer wordt de zomer van Lenzen-KB+zonnebril!
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lenzen KB terug van weggeweestdan komt zonnebril Jan naast je shinen met zn goggles
Even Facebook checkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eén foto maar die ergens op het net te vinden is.
[..]
Grapjas.
ik ben trots op je! en speciaal daarvoor heb ik een hele mooie tekening voor je gemaaktquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:40 schreef Bloempje. het volgende:
HALLO SCHATJES IK HEB HARDGELOPEN EN IK VOEL ME TROOOHOOOTS!
Ik zag het op Facebookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:40 schreef Bloempje. het volgende:
HALLO SCHATJES IK HEB HARDGELOPEN EN IK VOEL ME TROOOHOOOTS!
Ja, als het goed is welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zag het op FacebookVolgende keer sneller en langer?
Ohja, dat spelquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:42 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik ben trots op je! en speciaal daarvoor heb ik een hele mooie tekening voor je gemaakt
alleen die van mij nog?? ik heb er zo mijn best op gedaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, dat spelik heb besloten dat ik daar niet aan doe. Van wordfeud werd ik ook knettergek
Maar nu gewoon opbouwen toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, als het goed is welSinds heel lang eindelijk weer hardgelopen, ik vond dit al best goed
Oke, oke, even updaten alles.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:49 schreef Furdinand het volgende:
[..]
alleen die van mij nog?? ik heb er zo mijn best op gedaan
Jup. Ik had nu een standaardschemading, maar ik heb er nu zelf een gemaakt. Even kijken hoe die gaat en vanaf daar maar verder kijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar nu gewoon opbouwen toch?Ik ga morgen weer even hardlopen
Schema? Wat?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jup. Ik had nu een standaardschemading, maar ik heb er nu zelf een gemaakt. Even kijken hoe die gaat en vanaf daar maar verder kijken.
gewoon van internet plukkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:00 schreef HappyBob het volgende:
Jan, nieuwe paint voor op je koelkast
En Bloempje negeert meHoe maak ik een hardloopschema?
Oh sorryquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:00 schreef HappyBob het volgende:
Niet alles wat op internet staat is juist.quote:
Nee. Ik heb hardloopschoenen en een klein beetje disciplinequote:
Hihiquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet alles wat op internet staat is juist.
[..]
Nee. Ik heb hardloopschoenen en een klein beetje discipline
Die c25k is volgens mij meer om op gang te komen, dus niet echt iets voor mij. En wil eigenlijk zonder oordopjes in rennen.. die dingen vliegen toch eruit als ik even een sprintje trekquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HihiHeb je een smartphone?
Dan kun je runkeeper downloaden, daar kun je je eigen schema in maken. Kun je invoeren hoe lang/hoe ver je langzaam/normaal/snel moet rennen. En dat praat een stem dan door de muziek heen wanneer je weer sneller of langzamer moet. Ik ging het vandaag voor het eerst proberen en vind het best tof werken
. Maar ik deed eerst met start to run, moet je maar even googlen. Alleen dan kun je je eigen muziek niet kiezen. En je hebt ook nog dit: http://www.c25k.com/c25k_metric.html. Maar of dat wat is weet ik niet.
Maar je kun natuurlijk ook gewoon zelf bedenken hoe lang je wil rennen/lopen en je daar aan houden. Maar ik vind zo'n stem die zegt wanneer ik dat moet doen makkelijker dan dat ik het zelf moet gaan bijhouden.
Goed ideequote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die c25k is volgens mij meer om op gang te komen, dus niet echt iets voor mij. En wil eigenlijk zonder oordopjes in rennen.. die dingen vliegen toch eruit als ik even een sprintje trekDenk dat ik toch maar gewoon m'n eigen 'schema' aan moet houden en blijven hardlopen tot ik moe ben.
Bedenk mij nu ook dat de manier van hardlopen ook sterk afhangt van het doel dat je wil bereiken. Marathonloper heeft natuurlijk ook een heel ander schema dan een sprinter. Dus ik ga even googlen op een relevant trainingsschema
Dit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je kan veel zeggen maar mooi dat hij de hele dag kan chillen in zijn luie stoel
Met normaal hardlopen blijven ze ook wel zitten, maar met sprintjes vliegen ze eruit.. misschien moet ik zoeken naar betere oordopjesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goed idee. Mijn oordopjes blijven wel goed zitten opzich, en zonder muziek geef ik het helemaal snel op
. Ik ben niet zo goed in dat hele 'nergens aan denken en gewoon rennen' waar iedereen het altijd over heeft
.
Sprinten doe ik niet aan, ik ben al blij dat ik met gewoon rennen niet heel vaak over mijn eigen voeten valquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met normaal hardlopen blijven ze ook wel zitten, maar met sprintjes vliegen ze eruit.. misschien moet ik zoeken naar betere oordopjes![]()
Nergens aan denken tijdens het hardlopen gaat mij ook niet lukken en muziek er bij is wel relaxter, maar heerlijk dwalen in mijn gedachten kan ik ook heel goed mee leven
Neem van die koptelefoons die achter je hoofd langs lopen. Die gebruik ik altijd (ook tijdens gym op de middelbare school). Werkt prima.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met normaal hardlopen blijven ze ook wel zitten, maar met sprintjes vliegen ze eruit.. misschien moet ik zoeken naar betere oordopjes![]()
Nergens aan denken tijdens het hardlopen gaat mij ook niet lukken en muziek er bij is wel relaxter, maar heerlijk dwalen in mijn gedachten kan ik ook heel goed mee leven
Je komt nu wel heel erg lui overquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sprinten doe ik niet aan, ik ben al blij dat ik met gewoon rennen niet heel vaak over mijn eigen voeten val. En hm. Ik denk vooral: auw. Heel soms lukt het me om er niet aan te denken dat ik veel liever op mijn stoel zou zitten
. De conditie moet nog even terugkomen, dan vind ik het wel weer fijn om te rennen
.
Dat is misschien wel een goed ideequote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Neem van die koptelefoons die achter je hoofd langs lopen. Die gebruik ik altijd (ook tijdens gym op de middelbare school). Werkt prima.
Als ik eenmaal conditie heb vind ik het wel fijn ja, rennen. Probleem is, die conditie is ergens in 2011 achtergebleven, toen ik nog 3 keer in de week gingquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je komt nu wel heel erg lui overIk heb in het begin ook altijd wel moeite hoor, maar voel me echt heerlijk als ik eenmaal conditie heb
[..]
Dat is misschien wel een goed ideeMisschien dat ik dat wel doe dan
http://www.sennheiser.nl/(...)_classic-line_504295quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je komt nu wel heel erg lui overIk heb in het begin ook altijd wel moeite hoor, maar voel me echt heerlijk als ik eenmaal conditie heb
[..]
Dat is misschien wel een goed ideeMisschien dat ik dat wel doe dan
Prachtig Bobquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:00 schreef HappyBob het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:23 schreef JanPiraat het volgende:
Ik droomde ook dat ik 2 kindjes had maar dat was teveel gewoon dus Henk de jongste liet ik achter in de veluwe tussen de struiken en die hadden hem opgevoed en toen hij 18 was kwam hij me in elkaar slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Gaan wij wel vieren hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:23 schreef JanPiraat het volgende:
Ik droomde ook dat ik 2 kindjes had maar dat was teveel gewoon dus Henk de jongste liet ik achter in de veluwe tussen de struiken en die hadden hem opgevoed en toen hij 18 was kwam hij me in elkaar slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:06 schreef HappyBob het volgende:
Keuken helemaal spik en spanNu tijd om te gaan hardlopen
Bee Gees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb jou toch al jaren.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar wel met een geile toyboy van 18 dan
Jij bent vies langharig en hebt geen homoseksuele gevoelens.quote:
Gemenerd jij.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jij bent vies langharig en hebt geen homoseksuele gevoelens..
Zero-tolerance beleid toch?quote:
Christian Bale.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:47 schreef JanPiraat het volgende:
Private Guy
69
Party time
all the time
private guy
doing it in the dark
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Alleen als ze een mooier visitekaartje dan mij hebben
[ afbeelding ]
Genieten en afzien tegelijk. Over een maand ofzo ga ik denk ik weer beginnen met surfenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:01 schreef JanPiraat het volgende:
Bob die surf tekentdat moest genieten zijn voor hem
De goede tijden komen er weer aan jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Genieten en afzien tegelijk. Over een maand ofzo ga ik denk ik weer beginnen met surfen
Zonnetje begint al aardig te schijnen zo nu en danquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De goede tijden komen er weer aan ja![]()
Nee, teleurgesteld.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik sta al een tijdje niet meer in de top100, zijn jullie trots?
Jep.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Me so proudquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
slik jij danquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik vraag me dan af, wat moet je slikken of zoiets te maken?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nou kijk als je drinkt en het weer uitspuugt, ipv doorslikken, dan droog je uit..
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dat ga ik niet zeggen, dat mag je ontdekken.
En danquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zullen we trollen in een grote winkel?
Swooshquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:02 schreef JanPiraat het volgende:
Met welke letter begint de tekening met de Nike tekents Bob ?![]()
Kliboquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stom dat je niet verder dan 99 kan.
Nog meer vrouwelijk schoon om mij heen, perfectquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Koelkast, hai!Hoe is het om mod te zijn?
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nog meer vrouwelijk schoon om mij heen, perfect
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nog meer vrouwelijk schoon om mij heen, perfect
Als jij ze koopt lees ik ze gerust voor. Wel op schoot komenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[GEZ] Iemand die mijn notes voorleest
Prijs: N.O.T.K.!
De Squote:Op woensdag 14 maart 2012 20:02 schreef JanPiraat het volgende:
Met welke letter begint de tekening met de Nike tekents Bob ?![]()
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als jij ze koopt lees ik ze gerust voor. Wel op schoot komen
Kbquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zo voel ik me ook als jullie het over tekenen hebben.
Hoe gaatie?quote:
Ontsteking in mijn hoofd, druk. Verder primaquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hoe gaatie?
Ja weddenschap verlorenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Een Ajax logo ?ik dacht dat je van RKC was
quote:
Ew, pijn. Kusje op je hoofd en dat het maar snel weg mag gaan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ontsteking in mijn hoofd, druk. Verder prima
Met jou
Heb medicijnen dus beter gaat het snel weg ja.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ew, pijn. Kusje op je hoofd en dat het maar snel weg mag gaan.Met mij wel oke.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:34 schreef Hooidraad het volgende:
Mijn paard Stakker is in de race voor paard met de mooiste naam
[ afbeelding ]
Ik zat net de card te bekijken jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tevens UFC 146 2 Nederlands op 1 avond
Iedereen verslaafd maken en zelf ertussenuit knijpen hequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb iedereen verslaafd gemaakt.![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Volgens mij kunnen alleen veulens dood gaan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zeg, waarom gaan paarden niet dood als je ze verwaarloosd? Ik heb al een week niet gekeken en ze leven nog, gezond en wel..
Hopelijk beland ik niet in hel hiervoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Iedereen verslaafd maken en zelf ertussenuit knijpen hekan je wel
quote:
Je hebt vast een leuke baasquote:
Ik en mijn 26 paarden zijn je dankbaarquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat wordt een mooi avondjequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zat net de card te bekijken ja
5 heavyweight fights op de main card, daar zitten zeker een paar mooie KO's tussen.
Dus je kijkt sinds een jaartje niet meer?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:41 schreef Beach het volgende:
ufctoen Randy Coutoure nog meedeed was het leuk
Omg, m'n eerste paardjes in mijn manegequote:
Bij je paardjes naar 'registreer bij manege' (rechts) gaan en dan mijn manege opzoekenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe gaat dat? Ik heb een onsterfelijke Pard.
iddquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dus je kijkt sinds een jaartje niet meer?
Jawel hoor. Maar soms krijg ik van die rare opdrachtjes. Dan moet ik onder zijn bureau schoonmaken terwijl hij zelf nog aan het bureau zit te werken. En dan raakt hij me aan. Maar ja, dat hoort erbij zegt hij.quote:
Ik pick hem wel als winnaar. Ik denk dat hij de meeste kans maakt als hij net als tegen Lesnar de afstand verkleint en gaat clinchen. Paar knietjes op de leverstreek en Uncle Jun heeft er weinig zin meer in.quote:Dat wordt een mooi avondjeMaar denk je dat Overeem kan winnen van Dos Santos
Randy werd UFC champ en verloor vervolgens van Valentijn Overeem. Dan doe je toch iets niet goed.quote:
Als hij gewoon lief voor je is, moet je dat er maar gewoon bijnemen toch?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar soms krijg ik van die rare opdrachtjes. Dan moet ik onder zijn bureau schoonmaken terwijl hij zelf nog aan het bureau zit te werken. En dan raakt hij me aan. Maar ja, dat hoort erbij zegt hij.
Zou wat zijn als Overeem wintquote:[..]
Ik pick hem wel als winnaar. Ik denk dat hij de meeste kans maakt als hij net als tegen Lesnar de afstand verkleint en gaat clinchen. Paar knietjes op de leverstreek en Uncle Jun heeft er weinig zin meer in.
Maar Junior is wel ongeslagen in de UFC en heeft nog nooit een ronde verloren. Vind het trouwens sowieso jammer dan één van hen moet verliezen.
Ik zie er altijd een beetje tegenop maar als we klaar zijn dan krijg ik een extraatje van hem.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als hij gewoon lief voor je is, moet je dat er maar gewoon bijnemen toch?
Ik had wel verwacht dat hij van Lesnar zou winnen dus dan moet het nu ook lukkenquote:Zou wat zijn als Overeem wintZal wel erg lastig worden, maar ik had ook niet verwacht dat hij tegen Lesnar zou winnen. Dus ik heb zeker nog hoop
Ik zie toch liever Overeem winnen. Laat ik dan toch maar lekker nationalistisch doen
Doe jij dan de vliegtickets en het hotel?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zie er altijd een beetje tegenop maar als we klaar zijn dan krijg ik een extraatje van hem.
Dan ben ik toch blij dat ik het gedaan heb
[..]
Ik had wel verwacht dat hij van Lesnar zou winnen dus dan moet het nu ook lukken
Kun jij een paar tickets bestellen voor ons?
Dat zou wel vet zijn, moeten we nog wel wat landgenoten mee zien te slepenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doe jij dan de vliegtickets en het hotel?Gewoon een oranje vak net als bij voetbal. Iedereen in het oranje en gekke leeuwenpakken en alles
![]()
A-vak? Ik regel stoeltjes naast Ariannyquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat zou wel vet zijn, moeten we nog wel wat landgenoten mee zien te slepen
Ik heb alvast een luxe suite gereserveerd. Jij tickets bestellen voor een A-vak he
Die zit er tegenwoordig in haar eentje dus dat zou ze vast leuk vindenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
A-vak? Ik regel stoeltjes naast Arianny
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke, jongens ik ben eruit. Ik heb genoeg gespaard.
En dat geld ga ik uitgeven, aan een nieuw hoofd. Snooki-hoofd it is.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry dat ik je mooier vind dan Snookiquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die haters. PtR en Cosmo beste mannen.
Jan, je stelt me teleur.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sorry dat ik je mooier vind dan Snooki
Dat mag welquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Haar hoofd dan?
Jawel maar dat past beter bij mijn nieuwe hoofd dat ik vanaf 1 mei hebquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DUS JE GEILT WEL OP HAAR HOOFD HE?![]()
BEN IK NIET GOED GENOEG VOOR JE???
Oké dit was de druppel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jawel maar dat past beter bij mijn nieuwe hoofd dat ik vanaf 1 mei heb
[ afbeelding ]
Dan moet jij ook gewoon je prachthoofd houden jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oké dit was de druppel.Doeiii.
Bah.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |