En de kosten die werkgever moet maken om premies om te rekenen en de gemiste diensten op stel en sprong in te vullen boeien jouw mattie verder niet zeker.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:24 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Onbetaald verlof, dan krijg je gewoon niet meer betaald over de resterende maanden. Dat dit je geld kost, ben ik het niet mee eens.
TS is straat, die spelen voor eigen rechter.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En de kosten die werkgever moet maken om premies om te rekenen en de gemiste diensten op stel en sprong in te vullen boeien jouw mattie verder niet zeker.Prima, de rechter denkt er vast anders over.
Voor iemand die hier de eigenwijze drol uithangt post je best wat zinnigs in andere topics.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:30 schreef koekwausss het volgende:
Iedereen in Nederland is verplicht om een zorgverzekering te hebben. Doe je dit niet zal het CVZ een bestuursrechtelijke premie opleggen van +- 150,-- de maand. Deze premie wordt van je salaris gehaald als je in loondienst bent.
Je zal toch echt moeten betalen (naja je mattie dan) want die periode onbetaald verlof is je mattie dus nog wel formeel nog steeds in dienst met alle verzekeringen etc die erbij horen vanuit de werkgever, en alle afdrachten, pensioenopbouw etc (dat gaat dan namelijk wel gewoon door) van dien. En jij denkt dat de werkgever dat zomaar gewoon ff gaat doen? Yeah right, die is niet zo gek als dat jij bent hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:24 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Onbetaald verlof, dan krijg je gewoon niet meer betaald over de resterende maanden. Dat dit je geld kost, ben ik het niet mee eens.
quote:
Waarschijnlijk praktijkervaringquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor iemand die hier de eigenwijze drol uithangt post je best wat zinnigs in andere topics.
Maar misschien wil je mattie daarom per direct stoppen. Dan hoeft hij ook geen zorgpremie meer te betalen omdat hij geen salaris meer heeft.
Bij onbetaald verlof kan een werkgever besluiten om geen premies meer af te dragen, ze zijn daartoe niet verplicht. Dus zal er weer overleg plaats moeten vinden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je zal toch echt moeten betalen (naja je mattie dan) want die periode onbetaald verlof is je mattie dus nog wel formeel nog steeds in dienst met alle verzekeringen etc die erbij horen vanuit de werkgever, en alle afdrachten, pensioenopbouw etc (dat gaat dan namelijk wel gewoon door) van dien. En jij denkt dat de werkgever dat zomaar gewoon ff gaat doen? Yeah right, die is niet zo gek als dat jij bent hoor.
ah ja zo zat dat iddquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bij onbetaald verlof kan een werkgever besluiten om geen premies meer af te dragen, ze zijn daartoe niet verplicht. Dus zal er weer overleg plaats moeten vinden..
Maar als je een briefje stuurt dat je onbetaald verlof opneemt en de werkgever is het daar niet mee eens dan heb je het over werkweigering.
Jawel, alweer een kwalitatief hoogwaardig advies.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:36 schreef koekwausss het volgende:
Ik heb hem geadviseerd om gewoon niks meer te laten horen en weg te blijven.
Oh jawel, ligt eraan hoe goed je bent, op dat moment heeft werkgever weinig te willen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
2 maanden lang? En jij denkt dat dat gepikt wordt?
Klinkklare onzinquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:40 schreef verplichtveldje het volgende:
[..]
Oh jawel, ligt eraan hoe goed je bent, op dat moment heeft werkgever weinig te willen.
Been there done that, en ken nog iemand die dat gedaan heeft zonder teveel issues.quote:
Er gaat gewoon een arbo-arts op af, helemaal nu bekend is dat hij er niet wil werken.quote:
Je bent bekend met de wet Poortwachter?quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:44 schreef verplichtveldje het volgende:
[..]
Been there done that, en ken nog iemand die dat gedaan heeft zonder teveel issues.![]()
Typisch Fok, deze reactie. en dan ook nog een mod.
Nou... dat is pas onzin
kostst? Ik smile waar ik wil. Dank u.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je bent bekend met de wet Poortwachter?
Bewaar je kostsmileys maar voor in ONZ...
Kots.. Zo beter? Zulke smileys zijn leuk voor in onzin, niet hier...quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:51 schreef verplichtveldje het volgende:
[..]
kostst? Ik smile waar ik wil. Dank u.
En ja, je punt is? Lees je het stuk 'goed spelen' ook?
Hier, nog een smile.
Begon jij immers mee, niet? Bewaar jij ze dan ook? Klein kind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |