Om hun polsen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Uhh weet ik niet?4 denk ik dat binnen de categorie passen? En ja er is een verband
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Om hun polsen?Daarom vind ik jou zo coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Alzhomies & bro's for life.quote:
Friendzone 4ever.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Om hun polsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te erg MR, schaam je
..non est vivere sed valere vita est ..
Deze man moet zich schamenquote:
Vanwaar die vrolijkheid?quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:42 schreef bijdehand het volgende:
GOEDEMORGEN DEZE FANTASTISCHE MORGEN!!
Maar wel op tijd op je werk?quote:
Dan ga je toch binnen extra hard werkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Prima, vol energie
Alleen jammer dat ik binnen moet zitten
Moggel!quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:42 schreef bijdehand het volgende:
GOEDEMORGEN DEZE FANTASTISCHE MORGEN!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |