Ja, kutrooster.quote:
OMG!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
!![]()
Te gemeen?
En aangezien ik volgens de OP nog steeds een pr0internetstalker ben: DT heeft vandaag nog gepost, dus waarschijnlijk zijn we niet boeiend genoeg/meer.
Vanwege mijn stalkerness of vanwege DT's afwijzing?quote:
Ik dacht ik maak het nog een beetje badass.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, kutrooster.
Stalen schaapals je me scheert krijg je staalwol
quote:
Zo rol ik.quote:
Met een beetje geluk tref je een meisje die moet lachen en waarmee je dan alsnog een leuk gesprek + eventueel een date hebt.quote:
Ja, die mensen hier op FOK! en in die strip kunnen dan geen normaal gesprek voeren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Met een beetje geluk tref je een meisje die moet lachen en waarmee je dan alsnog een leuk gesprek + eventueel een date hebt.
Ik ben er ook geen held inquote:
Is het erg dat ik dat awesome zou vinden?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, die mensen hier op FOK! en in die strip kunnen dan geen normaal gesprek voeren.Heel die gesprekken gaan dan zo!
Die bestaan nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Met een beetje geluk tref je een meisje die moet lachen en waarmee je dan alsnog een leuk gesprek + eventueel een date hebt.
Lul niet.quote:
Je zou niet begrijpen wat ze proberen te zeggenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Is het erg dat ik dat awesome zou vinden?
Van die rechttoe rechtaan gesprekken?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Is het erg dat ik dat awesome zou vinden?
Als je zo'n meisje hebt moet je er zuinig op zijnquote:
Nee, gesprekken met mislukte openingszinnen die zo slecht zijn dat ze weer grappig worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Van die rechttoe rechtaan gesprekken?
Pff, ik ben een FOK!ker. Ik spreek vloeiend Autisme en Zolderkamernerds,quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Je zou niet begrijpen wat ze proberen te zeggen
Lol geloof me, die meisjes bestaan maar hebben tig andere issues.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je zo'n meisje hebt moet je er zuinig op zijn
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:09 schreef Muisraket het volgende:
Pff, ik ben een FOK!ker. Ik spreek vloeiend Autisme en Zolderkamernerds,
qftquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lol geloof me, die meisjes bestaan maar hebben tig andere issues.
Awkwarde rare vraag aan shifto #2: Hoeveel exen van jou waren alto, emo of iets in die richting?quote:
Ja ok. Wil niet zeggen dat ze niks zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lol geloof me, die meisjes bestaan maar hebben tig andere issues.
Uhh weet ik niet?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Awkwarde rare vraag aan shifto #2: Hoeveel exen van jou waren alto, emo of iets in die richting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |