quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
it was not the meIk dacht al zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ouwe vrouwenversierder!
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
haha, dacht het niet echt hoor. alsof ik verwacht dat mensen hier foto's gaan plaatsen van zichzelf dan wel familie of vriendenquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets.Ouwe vrouwenversierder!
Die had toch gewoon een ban aan z'n broek?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:25 schreef Muisraket het volgende:
Oké dit wordt de 67e keer, maar is KK nog steeds weg? En waar is DuTank heen?
Ja, maar het is al meer dan een maand of zo, is die bang nog niet voorbij dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Die had toch gewoon een ban aan z'n broek?
En Tank zal wel gewoon in amsterdam verdwaald zijn?
!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goede vraag, misschien is ie eindelijk serieus iets aan z'n studie gaan doen?
Nu pas? Arm stalen schaap.quote:
Ja, kutrooster.quote:
OMG!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
!![]()
Te gemeen?
En aangezien ik volgens de OP nog steeds een pr0internetstalker ben: DT heeft vandaag nog gepost, dus waarschijnlijk zijn we niet boeiend genoeg/meer.
Vanwege mijn stalkerness of vanwege DT's afwijzing?quote:
Ik dacht ik maak het nog een beetje badass.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, kutrooster.
Stalen schaapals je me scheert krijg je staalwol
quote:
Zo rol ik.quote:
Met een beetje geluk tref je een meisje die moet lachen en waarmee je dan alsnog een leuk gesprek + eventueel een date hebt.quote:
Ja, die mensen hier op FOK! en in die strip kunnen dan geen normaal gesprek voeren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Met een beetje geluk tref je een meisje die moet lachen en waarmee je dan alsnog een leuk gesprek + eventueel een date hebt.
Ik ben er ook geen held inquote:
Is het erg dat ik dat awesome zou vinden?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, die mensen hier op FOK! en in die strip kunnen dan geen normaal gesprek voeren.Heel die gesprekken gaan dan zo!
Die bestaan nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Met een beetje geluk tref je een meisje die moet lachen en waarmee je dan alsnog een leuk gesprek + eventueel een date hebt.
Lul niet.quote:
Je zou niet begrijpen wat ze proberen te zeggenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Is het erg dat ik dat awesome zou vinden?
Van die rechttoe rechtaan gesprekken?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Is het erg dat ik dat awesome zou vinden?
Als je zo'n meisje hebt moet je er zuinig op zijnquote:
Nee, gesprekken met mislukte openingszinnen die zo slecht zijn dat ze weer grappig worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Van die rechttoe rechtaan gesprekken?
Pff, ik ben een FOK!ker. Ik spreek vloeiend Autisme en Zolderkamernerds,quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Je zou niet begrijpen wat ze proberen te zeggen
Lol geloof me, die meisjes bestaan maar hebben tig andere issues.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je zo'n meisje hebt moet je er zuinig op zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |