Internetradio opzetten? Doe ik ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:30 schreef Sinister-D- het volgende:
GVDDaar gaat m'n meesterplan om BBC5 live radio op te zetten terwijl ik de franse La Deux (zonder reclame) kijk
Blijkt dat BBC5 hier niet op de kabel zit, en enkel via AM te ontvangen is.
Natuurlijk krijg ik die hier weer niet door op de antenne![]()
Dan toch maar de Belgische VT4 kijken. Met reclame natuurlijk, en dan ook nog eens zonder voor- en nabeschouwing en presentatoren die maar net nog kunnen snappen dat er 4 wielen onder die wagen zitten
quote:*remembers Kimi @ Mclaren*
Doen die verslag van de kwalificatie live morgenochtend? En indien ja, waar zit dat op de AM en kan ik dat in mijn auto ontvangen? Om 07:05 stap ik in mn auto. Zou mooi zijn als ik op de terugweg naar huis kan luisteren wat er gebeurt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:30 schreef Sinister-D- het volgende:
GVDDaar gaat m'n meesterplan om BBC5 live radio op te zetten terwijl ik de franse La Deux (zonder reclame) kijk
Blijkt dat BBC5 hier niet op de kabel zit, en enkel via AM te ontvangen is.
Natuurlijk krijg ik die hier weer niet door op de antenne![]()
Dan toch maar de Belgische VT4 kijken. Met reclame natuurlijk, en dan ook nog eens zonder voor- en nabeschouwing en presentatoren die maar net nog kunnen snappen dat er 4 wielen onder die wagen zitten
Wat is dat? Op mn auto kan ik wel AM afstemmen maar ik gebruik dat nooitquote:FM and AM (medium wave)
In some parts of the world, selected World Service programmes can be heard on local FM and AM radio stations. In western Europe, the full service is broadcast on medium wave on 648kHz.
Wat denk je dat het geluid was tijdens de stream op Vipbox.tv als een VT bezig wasquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Doen die verslag van de kwalificatie live morgenochtend? En indien ja, waar zit dat op de AM en kan ik dat in mijn auto ontvangen? Om 07:05 stap ik in mn auto. Zou mooi zijn als ik op de terugweg naar huis kan luisteren wat er gebeurt.
Iemand? Met spoed? Ik vertrek namelijk over 20 minuutjes naar mn werk
Had daarnet al eens geprobeerd om hem in de wagen te ontvangen, ontving wel iets, maar er zaten veel bliepjes en kraakjes tussendoor van andere zenders. Was trouwens op 909khz dat ik probeerde.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:37 schreef Geralt het volgende:
Ik zit in Limburg. Is er kans dat ik dat ontvang? Wordt daar nu ook al iets op uitgezonden? Dan stem ik hem op de heenweg al af op te testen
Dat weet ik niet. Toen was ik werken hequote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wat denk je dat het geluid was tijdens de stream op Vipbox.tv als een VT bezig was
quote:Had daarnet al eens geprobeerd om hem in de wagen te ontvangen, ontving wel iets, maar er zaten veel bliepjes en kraakjes tussendoor van andere zenders. Was trouwens op 909khz dat ik probeerde.
Ik ga het proberen. Thanks en hopen op het bestequote:693 en 909 op de am
Zal toch niet? Dan blijf ik nog ff een uurtje langer tukkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:51 schreef Waffle het volgende:
Die f1 kickoff op rtl morgenochtend zal wel hetzelfde zijn als vorige week of niet?
zeker wel. Ze gaan er geen 2 makenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:00 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Zal toch niet? Dan blijf ik nog ff een uurtje langer tukken
Geen voorbeschouwing op de kwali dus?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zeker wel. Ze gaan er geen 2 maken
Vorig jaar ook het hele seizoen moeten werken tijdens de VT's?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Toen was ik werken he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |