abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:27:33 #151
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_109170540
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:21 schreef Geralt het volgende:

[..]

Jos was een prima coureur imo. Jammer dat hij die kotsengarbler nooit de deur uit getrapt heeft want die heeft zijn carriere toch redelijk om zeep geholpen ;(
ik zeg ook niks over de kwaliteit van Jos maar hij had toen wel al het geluk met het weer, net als Schumi vandaag denk ik
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_109170826
Even een balde uitspraak mijner zijde.

Ik gok dat áls Massa eruit geflikkerd wordt en áls duidelijk wordt dat Kubica geen F1 meer kan rijden dat men met een grote zak geld rammelt bij Mercedes en dat Rosberg tegen alle advies van papa Keke in tekent bij de rode duivels.

Zo een voorgevoel heb ik en dat is net zo een voorgevoel als ik destijds een jaar van te voren had dat Button kampioen ging worden. Dus wie weet.

Ja jullie mogen me quoten :7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_109170999
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:27 schreef Toekito het volgende:

[..]

ik zeg ook niks over de kwaliteit van Jos maar hij had toen wel al het geluk met het weer, net als Schumi vandaag denk ik
Die vergelijking slaat nergens op, dat was in 2003 met een single lap quali op vrijdag waar Verstappen als een van de laatsten zijn rondje mocht doen. In wisselende omstandigheden behoort Schumacher nog steeds bij de besten, dat liet hij vorig jaar in Canada wel zien. En Hulkenberg behaalde met de Williams zelfs een pole in soortgelijke omstandigheden als vandaag.
pi_109171264
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:23 schreef Fiorano het volgende:
Gokje dat Massa dit seizoen niet gaat afmaken...
Waarom? Ferrari heeft al heel lang door dat als je kampioen wil worden je beter één coureur kunt hebben die de ander te snel af is. Massa voldoet prima aan het profiel van een tweede coureur. Het ging fout toen Raikkonen zoals te voorspellen was niet voldeed aan het profiel van een snelste coureur maar hij het maar lastig had met Massa. McLaren doet hetzelfde, en haalde daarom Button, pakte ook niet uit zoals men wilde maar dat lag aan Hamilton. RB biedt Webber ook gewoon een nieuw contract aan op voorwaarde dat die ophoudt met jammeren.
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:24 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

oh zo waar. hij heeft echt mooie dingen laten zien en jammer dat hij bij een Benetton nooit een eerlijke kans heeft gekregen. Weet zeker dat hij niet heel erg veel voor Schumacher onder zou hebben gedaan
Zijn kans was goe genoeg, maar hem trof hetzelfde lot als die andere voormalig aanstormende talenten die het Schumacher wel eens eventjes moeilijk zouden maken: Herbert, Irvine, Barrichello. Alleen in die Benetton zag het er wel erg lullig uit net als bij Herbert, omdat die gewoon te nerveus was voor gewone F1-coureurs.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_109172467
Massa rijdt t jaar wel uit denk ik toch.. of hij moet weer een onderdeel van een andere auto wegkoppen. En dan volgend jaar vervangen en Bortolotti in die auto :Y
Where facts are few, experts are many.
pi_109172631
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:50 schreef Weltschmerz het volgende:
McLaren doet hetzelfde, en haalde daarom Button, pakte ook niet uit zoals men wilde maar dat lag aan Hamilton.
Het ligt ook aan Button. Dat is gewoon een prima coureur.
pi_109172745
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:29 schreef k_man het volgende:

[..]

Het ligt ook aan Button. Dat is gewoon een prima coureur.
Webber is ook gewoon een prima coureur, maar dat is niet goed genoeg voor een topteam. Daar moet een exceptionele coureur bij zodat die gewoon prima coureur punten sprokkelt voor het constructeurs kampioenschap en in veel races de concurrentie van goede scores afhoudt.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:42:42 #158
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_109173103
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Webber is ook gewoon een prima coureur, maar dat is niet goed genoeg voor een topteam. Daar moet een exceptionele coureur bij zodat die gewoon prima coureur punten sprokkelt voor het constructeurs kampioenschap en in veel races de concurrentie van goede scores afhoudt.
Imo is Button gelijkwaardig aan Hamilton. Zeker over een raceafstand. Het is alleen een heel ander type coureur :Y
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:43:07 #159
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109173118
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:42 schreef sanger het volgende:

[..]

Imo is Button gelijkwaardig aan Hamilton. Zeker over een raceafstand. Het is alleen een heel ander type coureur :Y
Beiden overrated inderdaad.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_109173242
quote:

[..]

Button kan goed banden sparen ja, maar doe mij maar coureurs met pure snelheid.
pi_109173571
quote:

[..]

Dat denk ik ook, maar dat komt vooral omdat Hamilton faalt in het benutten van zijn talent. Daarom is het ook mislukt, McLaren wilde helemaal geen twee gelijkwaardige coureurs. Button de bandensfluisteraar blijkt gelijkwaardig aan Hamilton het haperende heethoofd, dat betekent dat McLaren moet compenseren voor zowel het gebrek aan een echt excellente coureur als voor het feit dat ze elkaar punten gaan afsnoepen ipv alleen de concurrentie. Dan moet je dus een enorm goede auto bouwen om kampioen te worden, gelijkwaardig aan de RB is lang niet genoeg.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:57:57 #162
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_109173723
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:50 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Waarom? Ferrari heeft al heel lang door dat als je kampioen wil worden je beter één coureur kunt hebben die de ander te snel af is. Massa voldoet prima aan het profiel van een tweede coureur. Het ging fout toen Raikkonen zoals te voorspellen was niet voldeed aan het profiel van een snelste coureur maar hij het maar lastig had met Massa. McLaren doet hetzelfde, en haalde daarom Button, pakte ook niet uit zoals men wilde maar dat lag aan Hamilton. RB biedt Webber ook gewoon een nieuw contract aan op voorwaarde dat die ophoudt met jammeren.
Redelijk met je eens, maar een 2e rijder moet toch ook wel met enige regelmaat op het podium verschijnen of race's winnen als de 1e rijder daar geen kans toe heeft om de concurrentie puntjes af te snoepen, en dat zie ik Massa dit seizoen gewoon niet doen
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 16 maart 2012 @ 17:02:02 #163
65960 sanger
pi_109173884
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:46 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Button kan goed banden sparen ja, maar doe mij maar coureurs met pure snelheid.
En teams zien graag degene die aan het eind de meeste punten heeft ;)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 17:03:13 #164
65960 sanger
pi_109173923
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar dat komt vooral omdat Hamilton faalt in het benutten van zijn talent. Daarom is het ook mislukt, McLaren wilde helemaal geen twee gelijkwaardige coureurs. Button de bandensfluisteraar blijkt gelijkwaardig aan Hamilton het haperende heethoofd, dat betekent dat McLaren moet compenseren voor zowel het gebrek aan een echt excellente coureur als voor het feit dat ze elkaar punten gaan afsnoepen ipv alleen de concurrentie. Dan moet je dus een enorm goede auto bouwen om kampioen te worden, gelijkwaardig aan de RB is lang niet genoeg.
McLaren is juist de renstal die altijd roept geen onderscheid te maken. Al jaren. Dus ik weet niet of jouw bewering wel juist is.
pi_109174081
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:57 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Redelijk met je eens, maar een 2e rijder moet toch ook wel met enige regelmaat op het podium verschijnen of race's winnen als de 1e rijder daar geen kans toe heeft om de concurrentie puntjes af te snoepen, en dat zie ik Massa dit seizoen gewoon niet doen
Hangt ervan af wat voor weekend Ferrari heeft. Zijn ze goed dan kan Alonso winnen of in ieder geval scoren en kan zo'n tweede coureur een concurrent die niet zo'n goed weekend heeft in de weg zitten. Is Ferrari een weekend superieur dan kan hij gewoon tweede worden zodat Vettel of Button of Schumacher dat niet wordt. Maar Massa kan realiter geen kampioen worden, dus dan moet hij geen punten pakken die Alonso anders had gehad. Dus dan is in de regel 3/10e langzamer prima.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:03 schreef sanger het volgende:

[..]

McLaren is juist de renstal die altijd roept geen onderscheid te maken. Al jaren. Dus ik weet niet of jouw bewering wel juist is.
Daarom lossen ze het op door de juiste coureur te contracteren. Je denkt toch niet dat ze al die jaren geen betere coureur konden vinden dan Coulthard? Ze proberen de allerbeste te vinden, en zetten daar dan een mindere naast. Alleen ging dat mis met Raikkonen die gewoon niet tot de allerbesten behoorde, ging het daarna mis doordat Hamilton als jonge hond met Alonso in de slag ging. Toen kwam Kovalainen en ging het qua verhoudingen wel goed alleen bleef Hamilton maar choken en was Kovalainen wel wet erg bescheiden aan het presteren. Toen kwam Button en ging het mis omdat Hamilton nog erger ging choken.

Als de een gewoon beter is dan de ander ben je ook van het gelul af. Kovalainen klaagde ook over bevoordeling van Hamilton, je hebt nou eenmaal niet altijd 2 updates. Alleen niemand vindt het geklaag van Kovalainen interessant omdat hij er toch niet toe doet. Dat is bij Alonso anders en is ook anders als Button er zo voor staat tov Hamilton.

[ Bericht 39% gewijzigd door Weltschmerz op 16-03-2012 17:19:25 ]
  vrijdag 16 maart 2012 @ 17:13:28 #166
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_109174265
quote:

[..]

Ik vind het mooie aan Button dat hij niet de pure snelheid heeft van bv Vettel, Alonso of Hamilton, maar dat hij maximaal gebruik maakt van het talent wat hij heeft. En het is een sympathieke gast natuurlijk, alleen worden daar geen punten voor gegeven ;)
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_109174350
Schumacher ! _O_
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_109175462
quote:
Button de bandensfluisteraar blijkt gelijkwaardig aan Hamilton het haperende heethoofd, dat betekent dat McLaren moet compenseren voor zowel het gebrek aan een echt excellente coureur als voor het feit dat ze elkaar punten gaan afsnoepen ipv alleen de concurrentie. Dan moet je dus een enorm goede auto bouwen om kampioen te worden, gelijkwaardig aan de RB is lang niet genoeg.
Compleet oneens. Het team geeft er geen zak om wie van hun coureurs WC wordt. Het team is er alles aan gelegen om WC te worden bij de constructeurs. De overige titel is van finaal ondergeschikt belang.

WC bij de constructeurs worden kan prima met 2 coureurs die punten van elkaar afsnoepen. :)

Daar haal je meer punten mee dan met 1 coureur die mee doet voor de overwinning en een tweede viool die er weinig van bakt imo.
pi_109176336
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:13 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ik vind het mooie aan Button dat hij niet de pure snelheid heeft van bv Vettel, Alonso of Hamilton, maar dat hij maximaal gebruik maakt van het talent wat hij heeft. En het is een sympathieke gast natuurlijk, alleen worden daar geen punten voor gegeven ;)
Ja hele leuke kerel en wat mij betreft snel genoeg en doet hij niet superveel onder voor Vettel en Alonso hoor.
2009 O+
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:04:59 #170
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109178214
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 18:12 schreef Beach het volgende:

[..]

Ja hele leuke kerel en wat mij betreft snel genoeg en doet hij niet superveel onder voor Vettel en Alonso hoor.
2009 O+
Leuke kerel? Ja zal best but who cares? Het gaat toch gewoon om de snelste kerel en dat is Button niet maar dat zeg je zelf al
pi_109178884
quote:
In 1992 & 1993, Nigel Mansell and Alain Prost became champions in Adrian Newey designed Williams-Renault. But in 1994, Michael Schumacher stopped them, winning the title with Benneton-Ford with Ross Brawn besides him.

In 1998 & 1999, Mika Hakkinen became champion in a McLaren-Mercedes, and Newey was there again. Guess who stopped them in 2000? It was Michael Shumacher again in a Ferrari and Ross Brawn was besides him, too.

In 2010 & 2011, young Sebastian Vettel won the title in a car designed by who? It's Mr.Newey again!
Incidentally in 2012, Michael Schmacher and Ross Brawn are together this time at Mercedes AMG Petronas.
Schumi WDC!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:24:38 #172
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_109178904
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

Leuke kerel? Ja zal best but who cares? Het gaat toch gewoon om de snelste kerel en dat is Button niet maar dat zeg je zelf al
Gaat niet om de snelste kerel, gaat om de snelste combinatie. Dus coureur en wagen. Wat heb je eraan als je de snelste bent en je rijdt je wagen elke race aan gort.

*remembers Kimi @ Mclaren*
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_109179557
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:24 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Schumi WDC!
Mooi verhaal :7
pi_109179609
Ja, als je van fantasy houdt...
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:04:05 #175
34586 kepler
No bounce, no play
pi_109180315
Is de kwalificatie al begonnen? :D :P
The line is a dot to you!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:30:03 #176
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_109181313
GVD :( Daar gaat m'n meesterplan om BBC5 live radio op te zetten terwijl ik de franse La Deux (zonder reclame) kijk :{ Blijkt dat BBC5 hier niet op de kabel zit, en enkel via AM te ontvangen is.
Natuurlijk krijg ik die hier weer niet door op de antenne :')

Dan toch maar de Belgische VT4 kijken. Met reclame natuurlijk, en dan ook nog eens zonder voor- en nabeschouwing en presentatoren die maar net nog kunnen snappen dat er 4 wielen onder die wagen zitten :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_109181551
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:30 schreef Sinister-D- het volgende:
GVD :( Daar gaat m'n meesterplan om BBC5 live radio op te zetten terwijl ik de franse La Deux (zonder reclame) kijk :{ Blijkt dat BBC5 hier niet op de kabel zit, en enkel via AM te ontvangen is.
Natuurlijk krijg ik die hier weer niet door op de antenne :')

Dan toch maar de Belgische VT4 kijken. Met reclame natuurlijk, en dan ook nog eens zonder voor- en nabeschouwing en presentatoren die maar net nog kunnen snappen dat er 4 wielen onder die wagen zitten :')
Internetradio opzetten? Doe ik ook :)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:40:13 #178
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_109181716
Is het proberen waard, maar waarschijnlijk loopt 't dan niet sync en heb ik kut geluid via de laptop speakers/

Denk dat ik toch eens ga zoeken naar een schotelantenne, met een ''zeer goedkoop abonnement'' :P
Dan heb ik de tenminste meerdere opties zoals RTL+ en RTL7, en misschien nog wel wat andere zenders waar ik niet van op de hoogte ben die de uitzendrechten bezitten.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 21:23:31 #179
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_109183546
FF voor de zekerheid, begint de race nou om 6 of 7 uur? RTL heeft het nl. aangepast maar nu staat er 6 uur (race), maar dat is de voorbeschouwing?

Ik ga morgen maar uitslapen denk ik en om 2 uur de quali kijken.
pi_109183785
Zowel de race als de kwalificatie is om 7 uur NL tijd :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')