Neem dan gewoon vrij op die zondagen :-pquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:49 schreef Geralt het volgende:
Ik werk in 5 ploegen, dus ja mijn rooster voor het hele jaar staat vast. Evenals mijn vakantiedagen, die heb ik ook reeds allemaal gepland.
Een aantal races kan ik dus wel bv live zien, maar dan moet ik 's avonds de nachtdienst in, dus ik kan er niet echt gezellig wat biertjes bij pakken.
Overigens zijn er ook races die ik aansluitend aan mn nachtdienst kan kijken en aangezien het dan voor mij zegmaar avond is drink ik daar dan wel gerust lekker een paar pilsjes bij en wat vette hap om 9 uur 's morgens
DE NIEUWE SCHUMACHER LET OP MIJN WOORDEN!!!!!!quote:
Heb je android phone? Ik heb zelf Maxis F1 2012 geinstalleerd, zitten alle tijden in en een knop naar lokale tijd berekening. Ook wat links naar nieuwsitems, maar heb t eigenlijk puur om die tijden te checkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:23 schreef Geralt het volgende:
Heeft iemand trouwens een handig overzicht met hoe laat Nederlandse tijd alle GP's zijn dit jaar?
Ik kon er zo 123 geen vinden en wil even kijken (gezien mijn 5 ploegenrooster) welke ik allemaal live kan zien en welke niet.
als je zonder werk zit dan heb je idd groot gelijkquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:27 schreef Geralt het volgende:
Voor mij in principe ook, ware het niet dat ik om werk verlegen zat begin 2010 en eigenlijk bevalt het me prima daar, dus ik ben blijven plakken.
En buiten dat bevalt het werken in ploegen me eigenlijk ook erg goed.
vipbox.tv zal ook wel wat links hebbenquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:22 schreef Fiorano het volgende:
Iemand enig idee hoe ik morgenvroeg dat VT's kan checken? (oftewel wie heeft er een goede stream, of via dat sopbox ofzo?)
nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |