Iemand die moeite heeft met sociale vaardigheden en/of versieren is nog geen autist, dat maak jij er dan van. Maar er zijn zeker autisten die moeite hebben met versieren en hier voor advies komen, is dat een probleem dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:39 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik wil echt niet heel erg kwetsend of denigrerend zijn hoor, maar eh... deze OP komt meer over als een topic voor de doelgroep 'autist'. Sorry.
Mooie toevoeging!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:39 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik wil echt niet heel erg kwetsend of denigrerend zijn hoor, maar eh... deze OP komt meer over als een topic voor de doelgroep 'autist'. Sorry.
De OP is er niet alleen voor meneertje rudedeltadude, maar voor iedereen. De meesten hebben wel degelijk wat aan de hints die in de OP staan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:39 schreef rudedeltadude het volgende:
Maar goed, dan weet je wel waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee hoe dat bij andere is maar in een irl duurt het toch wel een hele tijd voor de vraag kinderen, relatie uberhaubt aan bod komt en met een beetje eisen komt de ware ook niet iedere dag voorbij, dan kan je beter gewoon daten lijkt me en niet al te veel verwachten op het relatie front, laat zich toch niet dwingen
Het slaat gewoon allemaal nergens op, als iemand in irl meteen begint te praten over relatie c.q. Kinderen rent vrijwel iedereen hard wegquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar goed, dan weet je wel waar je aan toe bent.
Mee eens.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het slaat gewoon allemaal nergens op, als iemand in irl meteen begint te praten over relatie c.q. Kinderen rent vrijwel iedereen hard weg
Sorry.quote:
Ik praat ook wel is over kinderen (hoeveel wil jij er enzovoort) met personen die ik niet zo lang ken. Heeft verder echt geen enkele betekenis want kinderen neem ik pas over 10 jaar ofzo. Niemand die gillend weg rent dus, het is hoe jijzelf het opvat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het slaat gewoon allemaal nergens op, als iemand in irl meteen begint te praten over relatie c.q. Kinderen rent vrijwel iedereen hard weg
Of al een kind(eren) hebben en nu weer een man willen voor hun kinderenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:31 schreef robin007bond het volgende:
Het lijkt me vooral spelen bij de oudere dames, die nog per se een kind willen hebben. Vervelend voor als je een normale date zoekt, maar goed, dan weet je wel dat ze een kinderwens heeft.
Over kinderen of een relatie begin je pas als je een vertrouwensrelatie hebt en die heb je echt niet meteen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik praat ook wel is over kinderen (hoeveel wil jij er enzovoort) met personen die ik niet zo lang ken. Heeft verder echt geen enkele betekenis want kinderen neem ik pas over 10 jaar ofzo. Niemand die gillend weg rent dus, het is hoe jijzelf het opvat.
Als je al wat ouder bent en graag kinderen wil, kan ik het me voorstellen. Dan wil je je tijd niet verspillen met iemand die mogelijk geen kinderwens heeft. Maar bij jongere mensen vind ik het nogal te hard van stapel lopen...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Over kinderen of een relatie begin je pas als je een vertrouwensrelatie hebt en die heb je echt niet meteen.
Zou wel eens willen zien hoevaak er een 2e of een 3e date komt, dan is het sws verspilde energie
Ik weet niet man. Net alsof je omdat je zegt dat je ooit wel kinderen wil meteen zegt dat je kinderen met die persoon wilquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Over kinderen of een relatie begin je pas als je een vertrouwensrelatie hebt en die heb je echt niet meteen.
Zou wel eens willen zien hoevaak er een 2e of een 3e date komt, dan is het sws verspilde energie
6 jaar ouder is niks. me ouders verschillen 14 jaar van elkaar!!! (heeft me Pa goed geregeld!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:22 schreef Bittere_Bal het volgende:
hmm, merk aan mezelf dat ik een meisje op mijn werk steeds leuker ga vinden. Wel apart want ze viel mij in het begin niet eens zo positief op. Maar ja, heeft natuurlijk al weer een vriend en ik ben ruim 6 jaar ouder (29 vs 23)...helaas, helaas..
Dat is toch het gemiddelde verschil qua leeftijd? Het is naar mijn idee een prima leeftijds verschil.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:22 schreef Bittere_Bal het volgende:
hmm, merk aan mezelf dat ik een meisje op mijn werk steeds leuker ga vinden. Wel apart want ze viel mij in het begin niet eens zo positief op. Maar ja, heeft natuurlijk al weer een vriend en ik ben ruim 6 jaar ouder (29 vs 23)...helaas, helaas..
tja, eerst maar even kijken of ik vanmiddag samen met haar kan terugreizen met de trein. Op zich ben ik al heel blij dat ik na lange tijd (meer dan een jaar) na het hele gezeik met mijn "ex" weer eens een beetje verliefd kan raken, wel een fijn gevoelquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:44 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
6 jaar ouder is niks. me ouders verschillen 14 jaar van elkaar!!! (heeft me Pa goed geregeld!). Misschien komt het nog, gewoon een leuke band opbouwen en wie weet.
Hier op me werk loopt me op dit moment een mooie dame rond! oelala. Zit in een versnelde CCNA traject dus echt een IT chick! dat zie je nooit een mooie dame in de IT
Maar samen terugreizen, is dat dan naar haar kijken, of ga je ook echt een gesprek aan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:49 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
tja, eerst maar even kijken of ik vanmiddag samen met haar kan terugreizen met de trein. Op zich ben ik al heel blij dat ik na lange tijd (meer dan een jaar) na het hele gezeik met mijn "ex" weer eens een beetje verliefd kan raken, wel een fijn gevoel
laatste natuurlijk, zover kom ik ook nog wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar samen terugreizen, is dat dan naar haar kijken, of ga je ook echt een gesprek aan?
Ja weer ik niet? Genoeg mensen die niet zo ver komen hierquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:53 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
laatste natuurlijk, zover kom ik ook nog wel.
zolang het vriendschappelijk blijft heb ik geen probleem om met vrouwen te praten. Het gaat bij mij wel mis als ik wat meer interesse wil gaan tonen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja weer ik niet? Genoeg mensen die niet zo ver komen hier
Hey, ik hoorde dat xxxx een mooie film isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:04 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
zolang het vriendschappelijk blijft heb ik geen probleem om met vrouwen te praten. Het gaat bij mij wel mis als ik wat meer interesse wil gaan tonen.
Heb je nu nog steeds geen vriendin na al die jaren dat je hier zit op fok???? Je doet er volgens mij veel te veel moeite voor hoor. Het klinkt misschien lullig maar kan je niet beter gewoon opgeven?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:34 schreef richard_prf het volgende:
Tja enige positieve dat ik vandaag te melden heb is een positief half jaarlijkse krachtoefenings- evaluatie gesprek.
Mijn begeleider deelde mee dat ik op het ideale streef gewicht zit en dat ik alle doelen heb behaald. Ik heb nu 2 oefeningen erbij gekregen.
Lengte 180 cm
Gewicht 76,7 KG
Vetpercentage 17.4%
Vetmassa 13kg
Vetvrije Massa 63,4 KG
Spiermassa 58,5 KG
Lichaamsvocht 42,2 KG
Lichaamsvocht 56,6%
Botmassa 3,1KG
7552 KJ
1805kcal
Metabolische leeftijd 25
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:56 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
[..]
Heb je nu nog steeds geen vriendin na al die jaren dat je hier zit op fok???? Je doet er volgens mij veel te veel moeite voor hoor. Het klinkt misschien lullig maar kan je niet beter gewoon opgeven?
En Mylifeisgray heeft hij al een vriendin inmiddels?
Het spijt me dat ik persoonlijk wordt, maar na dit soort teksten kan je inderdaad beter geen advies geven. Een prinses die op haar troon zit en op je neer kijkt, is niet wat deze mensen nodig hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:21 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Hoe gaat het met Richard en Mylifeisgrey? Hebben zij inmiddels al een vriendin?
Ik kan de frustraties wel begrijpen van de mensen hier, ik zal denk ik niet meer in de boeken van de levenden staan als ik geen liefde zou kunnen krijgen. Ik vermoed dat ik ook geen goed advies kan geven omdat ik aan aandacht geen gebrek heb bij het uitgaan, college of verenigingen.
Ik zal de topics eens doorlezen en proberen advies te geven aan de heren voor zover mogelijk.
Mijn respect voor iedereen hier die al zo'n lange tijd alleen zijn maar toch doorgaan. Het lijkt me echt ontzettend naar. Ik wil jullie geen depressieve gevoelens aanpraten maar er mag best wel eens gezegd worden dat het ontzettend moeilijk moet zijn. Deze mensen zijn doorgaans heel erg aardig heb ik het idee en de meeste van jullie verdienen dit eigenlijk niet.
Ik wens iedereen veel succes hier ... en het moet moeilijk zijn als je verlangt naar liefde en het niet kan krijgen om welke reden dan ook vooral ook in de recessie.
Als je de ruimte hebt, kamer verhuren aan studentenquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:42 schreef richard_prf het volgende:
Niet bepaald fijn om te lezen als je je depri voelt, ik baal er echt van dat dit mijn 11de jaar alleen wonen wordt. Pff mijn persoonlijke ontwikkeling blijft zo een beetje stilstaan.
Ja ik zit er op dit moment even echt heel erg mee. Ik voel me echt heel erg eenzaam nu en ik baal er echt verschrikkelijk van dat ik straks weer alleen moet slapen.
Dan ga je sporten om frustraties te uiten en til ik gewichten ver boven mijn normale niveau maar schiet je libido weer omhoog.... dilemma.
Mijn emoties zijn momenteel erg moeilijk in bedwang te houden. Ik heb echt zin om naar de pisang te grijpen of even een lekker potje te janken wat niet meer mogelijk is door de medicijnen.
Mja hopelijk voel ik me morgen beter of zo. Maar ik heb simpelweg geen vooruitzicht meer en het voelt zo godverdoms klote dat je het gevoel hebt dat geen enkele meid je wilt en ik zie het helaas ook als waarheid.
Ja had ik maar ik zit nu toevallig midden in een verhuizing. Ik heb besloten om kleiner te gaan wonen zodat dat dat minder kost. Een groot huis voor mezelf is ook niks en ik heb nu lang genoeg gewacht op een vriendin dat ik nu wel maatregelen moet nemen om de toekomst als alleenstaande tegemoet te zien.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je de ruimte hebt, kamer verhuren aan studenten
Die dan gaan lopen seksen onder jouw dak met een of andere gozer, nee dat is vast niet confronterend.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je de ruimte hebt, kamer verhuren aan studenten
Kan je gewoon verbieden hequote:Op woensdag 14 maart 2012 00:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die dan gaan lopen seksen onder jouw dak met een of andere gozer, nee dat is vast niet confronterend.
Dat is het probleem juist alles is confronterend dat het verdomd lastig word om nog licht aan het einde van de tunnel te zien.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die dan gaan lopen seksen onder jouw dak met een of andere gozer, nee dat is vast niet confronterend.
Het is confronterend zo lang als je er waarde aan blijft hechten. Zoals al eerder gezegd moet je mss je geluk uit andere dingen halen. Een carriere, of zo. Maar dat gaat begrijp ik niet vanzelf. Hoop toch dat het je lukt om je gedachten van falen te verzetten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist alles is confronterend dat het verdomd lastig word om nog licht aan het einde van de tunnel te zien.
Heb jij een beetje inlevingsvermogen of wat? Gefeliciteerd met je geweldige leven en fijn dat je niet suicidaal bent, maar dat je iemand nu wel enorm kut laat voelen dankzij die 'meelevende' woorden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:56 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
[..]
Heb je nu nog steeds geen vriendin na al die jaren dat je hier zit op fok???? Je doet er volgens mij veel te veel moeite voor hoor. Het klinkt misschien lullig maar kan je niet beter gewoon opgeven?
En Mylifeisgray heeft hij al een vriendin inmiddels?
Nou blijkbaar heeft ze het wel naar haar zin gehad met de boys in haar roze panter pak of zo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Afwijzing hoeft niet definitief te zijn, zeker niet als zij blijft sturen
Vergeet haar, je ontmoet wel weer een nieuw meisje zoals zij bij het uitgaan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nou blijkbaar heeft ze het wel naar haar zin gehad met de boys in haar roze panter pak of zo.
Waarom trap je jezelf zo enorm had de grond in jongen krijg er oprecht de rillingen van over mijn rug.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:59 schreef richard_prf het volgende:
Dit is confronterend dat meisje G mij smsjes blijft sturen terwijl ze me al heeft afgewezen:
"hey Richard.. heb je vanavond nog wat leuks gedaan? (nee niks zoals altijd)
Ik heb 2 doelpunten gemaakt en we hebben gewonnen(leuk voor je dat je een team hebt vol leuke contacten en vriendinnen)
Verder net terug van een fout feestje iedereen verkleed als panter (ja leuk hoor dat je mooi en populair genoeg bent om overal mee meegevraagd te worden, nee ik zit weer als elke avond in mijn kamer opgesloten zoals de afgelopen 10 jaar omdat nooit meegevraagd werd naar feestjes omdat ik lelijk en onbelangrijk was)
Toch mist ze iets aan die boysquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nou blijkbaar heeft ze het wel naar haar zin gehad met de boys in haar roze panter pak of zo.
Had je al gepost.quote:
Maar, waarom?quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:39 schreef richard_prf het volgende:
Had ik nog niet gepost is een update dit, dik gedrukte is wat ik dacht en echte reply is wat ze wilt horen en wat ik terug had gesmsd.
Om te zien hoe ik altijd word buitengesloten en hoe mijn gedachtegang werkelijk is en hoe confronterend alles is.quote:
Zo had ik gereageerd als ik niet was afgewezen. Even voor de duidelijkheid... ze heeft me afgewezen na blunders.. ben bij haar thuis geweest en had haar ontmoet in Antwerpen in een bar maar het is niks geworden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:41 schreef Kandijfijn het volgende:
Op het panterfeest-sms had ik toch andere reactie gepost.
''Pantertjes?!! Geil!! Foto's!!!!"'
Ze sluit je toch nergens van buiten?quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Om te zien hoe ik altijd word buitengesloten en hoe mijn gedachtegang werkelijk is en hoe confronterend alles is.
Omdat ze vriendinnen/vrienden heeft. Jij wil zelf geen vrienden en doet ook geen moeite om die te maken. Het gaat bij haar vast ook niet vanzelf, alleen lijkt dat al snel zo van een afstand.quote:Zij heeft zoals altijd leuke avonden, maakt plezier, is mooi, is populair alles gaat vanzelf.
Hier heb je wel gelijk in. Depressieve berichtjes doen het vast niet goed.quote:Ik voel me kut maar ik moet leuk terug reageren anders verliest ze direct haar interesse.
Nu zit je in der friendzonequote:Op woensdag 14 maart 2012 01:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zo had ik gereageerd als ik niet was afgewezen. Even voor de duidelijkheid... ze heeft me afgewezen na blunders.. ben bij haar thuis geweest en had haar ontmoet in Antwerpen in een bar maar het is niks geworden.
Het was toch niet moeilijk voor je om haar te ontmoeten in die bar? Waarom denk je dat zoiets niet weer kan lukken? Of ben je dan toch zo bang dat je het daarna verkloot en probeer je daarom helemaal niet meer? Die dronken misstap was een one time thing. Je kan niet verwachten 2 keer gezoend te hebben in een bar en dat je dan al een vriendin hebt. Het kán wel, maar het is absoluut niet gek dat het niet meteen lukt, en ook helemaal niet erg. Het maakt je geen loser, en je bent geen loser. Je hebt tot nu toe gewoon een zwaar leven gehad. Wees niet zo ongelofelijk hard voor jezelf. Tegenslagen zijn moeilijk, maar als je dit zo rationeel bekijkt dan zijn jouw kansen absoluut niet verkeken. Misschien wel met haar. Toch, je had ook op deze manier kunnen denken voordat je haar ontmoet had, dan was er niks gebeurt. Met zo'n instelling gooi je al je mogelijkheden weg voordat ze zich aandienen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zo had ik gereageerd als ik niet was afgewezen. Even voor de duidelijkheid... ze heeft me afgewezen na blunders.. ben bij haar thuis geweest en had haar ontmoet in Antwerpen in een bar maar het is niks geworden.
Omdat ze via de sms wel contact wil. Aandacht, een luisterend oor...zoiets is makkelijker digitaal.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:59 schreef richard_prf het volgende:
ZEG HET GEWOON IN MIJN FACE DAT JE GEEN CONTACT MEER WILT. WAAROM DAN WEL BLIJVEN SMSÉN?
Ik wil dat ze het zegt tegen me niet aan het lijntje blijft houden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze vindt je niet zo leuk meer als dat ze je toen vond en ze wil niet afspreken. Dat wisten we toch al? Waarom wil je het bewijzen?
Dan zeg je dat.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik wil dat ze het zegt me niet aan het lijntje blijft houden.
Kijk dat bedoel ik... ze geeft valse hoop.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb nergens een afwijzing gelezen
Done... ik heb het gewist.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zeg je dat.Ik snap dat het je hoog zit, maar mensen geloven je ook wel zonder dat je hele gesprekken plaatst. Je hoeft niet alles te bewijzen om gehoord te worden hier op het forum, je wordt echt wel begrepen.
Het is ook een beetje zelfkastijding door die berichten tig keer door te lezen en keer op keer te overanalyzeren. Je moet echt leren dingen sneller los te laten. Als ik jou was zou ik serieus die gespreksgeschiedenis gewoon verwijderen, het is niet goed voor je, eerlijk.
Of het is geen valse hoop, niet reageren is makkelijkerquote:Op woensdag 14 maart 2012 02:10 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik... ze geeft valse hoop.
dit is een openbaar forum, je hoeft je echt niet te verontschuldigen als je iets plaatst. Anders wordt het kliekjes idee alleen maar meer bevestigd hierquote:Op woensdag 14 maart 2012 02:29 schreef Zenato het volgende:
richard het gaat wel een keer lukken joh. Heb je wel eens geprobeerd je gedachten te veranderen in positieve gedachten? Je hersens stellen altijd vragen, hersens zijn een soort vraag machine, en als jij die beantwoord met depressieve gedachten, dan gaat jouw hoofd ook zo denken.
Denk bijvoorbeeld eens: "Het gaat me zeker wel lukken"
Je zegt dan iets positiefs, en je maakt jouw hoofd dat wijs. Ik weet zeker dat je beter in je vel gaat zitten als je depressieve gedachten vervangt voor motiverende gedachten.
Ja ik kom hier niet vaak, reageer gewoon even.
Ach je moet gewoon denken " ik heb iig met meer meiden gezoend in een week dan Kevin in z'n hele leven!" dat helpt je er vast wel een beetje boven opquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:42 schreef richard_prf het volgende:
Mja hopelijk voel ik me morgen beter of zo. Maar ik heb simpelweg geen vooruitzicht meer en het voelt zo godverdoms klote dat je het gevoel hebt dat geen enkele meid je wilt en ik zie het helaas ook als waarheid.
in een depri bui ga je daar ook veel meer op letten. Als ik met vrienden uit ben of ik zit gewoon een dag lekker in mijn vel dan vallen die stelletjes me helemaal niet meer op,quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:19 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ach je moet gewoon denken " ik heb iig met meer meiden gezoend in een week dan Kevin in z'n hele leven!" dat helpt je er vast wel een beetje boven op
Maar tbh, die moodswings zijn erg sick.. zit nu ook even in een down periode maar ben mezelf aan het aanleren om gewoon aan positieve dingen te denken (waar geen GF voor nodig is). Zoals een mooie reis die ik ooit wil gaan maken ofzo.
En tja, ook ik word met me neus op de feiten gedrukt, elke dag 3 uur in het OV en woon in de stad dus zie ook erg veel verliefde stelletjes door de stad heen wandelen... life is hard.
maar die AD pillen helpen ook geen ruk denk? ooit geprobeerd er mee te stoppen? Mischien dat het helpt ?
Geen flauw idee wat WTA is ?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Wta helpt het om te bedenken dat de een nog nooit gezoend heeft en de ander al vaker?
Relativering? Big whoop.
Mmm richard waar hoop je op, waarom houd je het contact vast, en negeer je haar niet? Je láát je ook wel aan het lijntje houden he..
Wanneer is trouwens je kaakoperatie?
En knuffel voor beiden heren die zich duidelijk allebei een beetje down voelen
Vertel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:34 schreef heloef het volgende:
Ik heb net gezien hoe een meisje binnen twee minuten werd versierd. Opeens leek het heel makkelijk.
Kijk en leer.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:34 schreef heloef het volgende:
Ik heb net gezien hoe een meisje binnen twee minuten werd versierd. Opeens leek het heel makkelijk.
Dat is wel heel makkelijk he Strawberry, ik heb er zelf ook zo eentje. Die wil wel Whatsappen maar afspreken, neuh. Want ze wil me, jaja, via Whatsapp beter leren kennen. En ja, ik laat dat ook al weken toe maarja. Je weet hoe dat gaat WhatsApp is net msn in 1999 je bent zo uren verder met kansloos zeveren.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ze via de sms wel contact wil. Aandacht, een luisterend oor...zoiets is makkelijker digitaal.
Ik vind het erg vervelend als ik niet aan iemand anders verwachtingen voldoe.. Dat zij denkt dat ze meer voor mij zou betekenen oid... Weet ik het... Dat vind ik gewoon een vervelend scenario... En daardoor ben ik niet zo onbevangen met uitgaan etc.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Met een onbevangen relatie bedoel je scharrelen? Zo ja, nee dat moet je niet aankaarten
Pas aankaarten wanneer het ter sprake komt, denk ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:49 schreef kingtoppie het volgende:
Ik gooi er wel weer even een vraagje in...
Zou je mbt daten en versieren altijd onbevangen moeten kunnen blijven totdat een van de twee iets vast wilt? Of moet je aankaarten dat je de relatie onbevangen wilt houden?
Loop je dan niet een beetje op de zaken vooruit? Ik zou eerst eens tot dat punt komen, in plaats jezelf al allerlei dingen in je hoofd te halen waarom je er niet aan zou moeten beginnen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het erg vervelend als ik niet aan iemand anders verwachtingen voldoe.. Dat zij denkt dat ze meer voor mij zou betekenen oid... Weet ik het... Dat vind ik gewoon een vervelend scenario... En daardoor ben ik niet zo onbevangen met uitgaan etc.
Waar heb je haar in godsnaam leren kennen? Internet?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:56 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat is wel heel makkelijk he Strawberry, ik heb er zelf ook zo eentje. Die wil wel Whatsappen maar afspreken, neuh. Want ze wil me, jaja, via Whatsapp beter leren kennen. En ja, ik laat dat ook al weken toe maarja. Je weet hoe dat gaat WhatsApp is net msn in 1999 je bent zo uren verder met kansloos zeveren.
Niet dat dat erg is want het gezelschap is fijn, alleen je schiet er verder weinig mee op.
Ik zou het contact op een laag pitje zetten. Geef haar het idee dat jouw aandacht niet vanzelfsprekend is en als ze niet wil afspreken, dan je dan mogelijk door iemand anders versierd wordt. Als ze dan nog niet wil afspreken, vindt ze je of gewoon niet leuk voor 'meer' of ze is ergens heel onzeker over. De vraag is dan waarover.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:56 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat is wel heel makkelijk he Strawberry, ik heb er zelf ook zo eentje. Die wil wel Whatsappen maar afspreken, neuh. Want ze wil me, jaja, via Whatsapp beter leren kennen. En ja, ik laat dat ook al weken toe maarja. Je weet hoe dat gaat WhatsApp is net msn in 1999 je bent zo uren verder met kansloos zeveren.
Niet dat dat erg is want het gezelschap is fijn, alleen je schiet er verder weinig mee op.
Ja die indruk krijg ik dat ik dat zou moeten hebben.. Ik wil hier wel van af zodat ik wat meer mijn lusten voel ipv een stom passief ''rationeel'' idee in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Loop je dan niet een beetje op de zaken vooruit? Ik zou eerst eens tot dat punt komen, in plaats jezelf al allerlei dingen in je hoofd te halen waarom je er niet aan zou moeten beginnen.
Veel plezier in het echte leven dan.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:00 schreef richard_prf het volgende:
Ik kom nog even afscheid nemen van dit topic ook al boeit niemand dat iets.
Ik trek terug me terug uit dit topic en ik heb het officieel opgegeven om een vriendin te krijgen.
In plaats daarvan ga ik elke dag sporten en 24/7 bezig zijn zodat ik altijd voldoende afleiding heb.
Voor mij is een vriendin out of question en ik ga mijn toekomst alleen tegemoet zoals dat altijd al was.
Het kost mij allemaal veel te veel energie en moeite met nauwelijks enig kans op resultaat. Ik ben kapot moe van alle pogingen.
Dus bij deze trek ik me terug uit dit topic en van fok.
Had je dat al niet eens gedaan?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:00 schreef richard_prf het volgende:
Ik trek terug me terug uit dit topic en ik heb het officieel opgegeven om een vriendin te krijgen.
In plaats daarvan ga ik elke dag sporten en 24/7 bezig zijn zodat ik altijd voldoende afleiding heb.
Voor mij is een vriendin out of question en ik ga mijn toekomst alleen tegemoet zoals dat altijd al was.
Het kost mij allemaal veel te veel energie en moeite met nauwelijks enig kans op resultaat. Ik ben kapot moe van alle pogingen.
Nee juist niet, mijn wilskracht was enorm maar het houdt een keer op. Ik wil gewoon een normaal leven kunnen leiden zonder elke dag gezeik aan mijn kop of emoties.quote:
Plezier is overbodig, mijn overlevingsdrang is groot genoeg om het einde te halen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Veel plezier in het echte leven dan.
Als je een leven leidt komen gezeik en emoties vanzelf van tijd tot tijd, lijkt me.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee juist niet, mijn wilskracht was enorm maar het houdt een keer op. Ik wil gewoon een normaal leven kunnen leiden zonder elke dag gezeik aan mijn kop of emoties.
Dat heb ik allemaal al meegemaakt moet me al sinds mijn 18de zelf redden. Maar ik bedoel meer dat ik stabiliteit in mijn leven nodig heb en niet elke keer energie moet stoppen in projecten die toch geen resultaat opleveren.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je een leven leidt komen gezeik en emoties vanzelf van tijd tot tijd, lijkt me.
Ik gun je wel een leuk leven. Je hebt sommige dingen echt goed gedaan. Het einde halen is negatief; alsof er geen sprankje hoop meer is. Ik geloof niet dat dat waar is.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Plezier is overbodig, mijn overlevingsdrang is groot genoeg om het einde te halen.
Jonge jonge dit is post nummer 30 op deze manier, en je reageert nog steeds, dus echt heel serieus neem ik je niet. Sterkte en tot laterquote:Op zondag 18 maart 2012 22:00 schreef richard_prf het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:00 schreef richard_prf het volgende:
Dat lijkt me inderdaad het beste voor jou.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:00 schreef richard_prf het volgende:
Je hoeft ze ook niet te snappen om er een relatie mee te hebben.quote:
Lijkt mij ook het beste voor Richard want anders wordt hij alleen maar dood ongelukkig. Ik heb een oom die het ook heeft opgegeven en is uiteindelijk heel gelukkig geworden na jarenlang in een depressie te hebben gezeten. Hij is nu 42 en staat midden in het leven.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:21 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad het beste voor jou.
Wel erg jammer dat het zo moet lopen dan.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:35 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het beste voor Richard want anders wordt hij alleen maar dood ongelukkig. Ik heb een oom die het ook heeft opgegeven en is uiteindelijk heel gelukkig geworden na jarenlang in een depressie te hebben gezeten. Hij is nu 42 en staat midden in het leven.
Altijd wel toffe dingen om te horenquote:Op maandag 19 maart 2012 18:35 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het beste voor Richard want anders wordt hij alleen maar dood ongelukkig. Ik heb een oom die het ook heeft opgegeven en is uiteindelijk heel gelukkig geworden na jarenlang in een depressie te hebben gezeten. Hij is nu 42 en staat midden in het leven.
Als je er echt niet mee om kan gaan, kun je altijd nog een chick uit thailand halen ofzo.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel erg jammer dat het zo moet lopen dan.
Ik kan er prima mee omgaan. Het is alleen jammer dat het zo moet lopen.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:47 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als je er echt niet mee om kan gaan, kun je altijd nog een chick uit thailand halen ofzo.
Ik zou het denk ik positief uitleggen. Dat hij nu wel gelukkig is, is het allerbelangrijkste.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan er prima mee omgaan. Het is alleen jammer dat het zo moet lopen.
Misschien kan ik tot die tijd maar beter een paar katten nemen of zoquote:Op maandag 19 maart 2012 18:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik positief uitleggen. Dat hij nu wel gelukkig is, is het allerbelangrijkste.
Zie het zo je bent echt niet alleen daarin.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien kan ik tot die tijd maar beter een paar katten nemen of zo
Tsja, helaas kom ik in het dagelijks leven gewoon geen geschikte partner tegen. Het is wel alsof ze niet bestaan.
Ik vind het jammer, want ik geloof wel dat er ergens daarbuiten iemand is die op iemand als ik zit te wachten. Ik kom ze alleen niet tegen, en dat is jammer.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:52 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Zie het zo je bent echt niet alleen daarin.
Wat ben je dan wel?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben dan ook niet een typische zolderautist
zo denk ik er dus ook over en vaak zijn het de dames die te los zijn of denken dat een relatie met iemand hebben alleen voor hun er is .. maar vergeten vaak de gevoelens en de tijd die een ander persoon er insteekt..quote:Op zondag 18 maart 2012 22:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maar ik bedoel meer dat ik stabiliteit in mijn leven nodig heb en niet elke keer energie moet stoppen in projecten die toch geen resultaat opleveren.
Oei, ik zou al m'n pluspunten op een lijstje moeten zetten (ik ben een 'beetje' chaotischquote:
Bij jou.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:58 schreef RAVW het volgende:
Ik vraag me dan wel eens af bij wie het dan fout gaat ? als dame hier niet afwijzend op reageert als je dat zegt, maar als je dan wat meer wil zeggen ze weer dat ze alleen maar vriendschap willen ......![]()
Dus je bent een zolderautist met extra bonuspunten?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oei, ik zou al m'n pluspunten op een lijstje moeten zetten (ik ben een 'beetje' chaotisch).
Ik heb veel pluspunten, alleen weet ik ze nu niet allemaal op te sommen, mijn excuus.
Misschien kun je me een betere vraag stellen?
Nee, voel me totaal niet aangesproken als iemand vind dat ik een zolderautist benquote:Op maandag 19 maart 2012 19:04 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dus je bent een zolderautist met extra bonuspunten?
Wanneer was de laatste keer dat je irl ergens heen ging om vrouwen te ontmoeten?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, voel me totaal niet aangesproken als iemand vind dat ik een zolderautist ben
Nee, zo voel ik me dus echt totaal niet.
Ik ben eigenlijk nooit ergens heen gegaan specifiek om vrouwen te ontmoeten. Ik ben al mijn exen gewoon tegen het lijf gelopen. Nooit aan datingsites gedaan verder. Ik houd niet zo van hele nachten stappen, ik ben meer van een terrasje met mooi weer of gewoon gezellig thuis.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:09 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat je irl ergens heen ging om vrouwen te ontmoeten?
Nou prima toch.. als er eerder vrouwen zijn geweest waarmee het goed klikte en jij een relatie mee had, dan is er toch niks aan de hand? Dan kan het gewoon weer gebeuren.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nooit ergens heen gegaan specifiek om vrouwen te ontmoeten. Ik ben al mijn exen gewoon tegen het lijf gelopen. Nooit aan datingsites gedaan verder. Ik houd niet zo van hele nachten stappen, ik ben meer van een terrasje met mooi weer of gewoon gezellig thuis.
Ik heb niet echt de behoefde om veel naar plekken te gaan, al vind ik dat ook niet erg of zo.
Wat voor hobbie of hobbies ze heeft maakt me ook niet veel uit. Zo heb ik een tijdje wat gehad met een kunstenares, terwijl ikzelf niet veel met kunst heb (al heb ik wel vaker echte juweeltjes gezien!).
Wel straal ik rust uit, ik ben dan ook een rustig iemand met soms gekke fratsen en een droog gevoel voor humor
Soms kan ik wel een beetje hyper doen, maar dan op een leuke manier. Ik houd er van om te plagen en grenzen op te zoeken
Dat heb ik gemerkt. Ben zelf ook alweer 33 en valt me op dat het echt lastig wordt om iemand "zomaar" tegen te komen.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:20 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Nou prima toch.. als er eerder vrouwen zijn geweest waarmee het goed klikte en jij een relatie mee had, dan is er toch niks aan de hand? Dan kan het gewoon weer gebeuren.
Het is alleen wel zo dat wanneer je ouder wordt, er steeds minder keuze is. En dan wordt het dus belangrijker om ze op te zoeken.
Datingsites zijn meestal ook tijdverspilling. Je moet jezelf in situaties begeven met vrouwen in het echt. Je kunt gaan speeddaten, naar single feesten gaan, op een groepsreis gaan, maar ook simpelweg dingen opzoeken die jij leuk vindt om te doen waar evt ook vrouwen komen (festivals, concerten, comedy club, enzovoorts).quote:Op maandag 19 maart 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt. Ben zelf ook alweer 33 en valt me op dat het echt lastig wordt om iemand "zomaar" tegen te komen.
Ik zou verder niet zo goed weten waar ik ze tegen zou moeten komen, het lijkt wel alsof mijn type vrouw nooit de deur uit komt en op fok! ben ik ze ook nog niet tegen gekomen.
Van datingsites heb ik verder ook niet veel goeds gehoord overigens.
Ik ben de mijne ook tijdens vrijwilligerswerk tegen gekomen. Helaas heb ik het momenteel te druk om vrijwilligerswerk te gaan doen. Of ik moet gaan schuiven, maar das lastig. Ik ben momenteel druk met mezelf bezig, heb veel afspraken en ik wil hardlopen ook niet opgeven (doe ik vanaf deze week 2x in de week met een groepje).quote:Op maandag 19 maart 2012 19:36 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Datingsites zijn meestal ook tijdverspilling. Je moet jezelf in situaties begeven met vrouwen in het echt. Je kunt gaan speeddaten, naar single feesten gaan, op een groepsreis gaan, maar ook simpelweg dingen opzoeken die jij leuk vindt om te doen waar evt ook vrouwen komen (festivals, concerten, comedy club, enzovoorts).
Als je maar niet binnen blijft zitten
Een kennis van mij is bijvoorbeeld vrijwilligerswerk gaan doen en heeft zo zijn vriendin leren kennen.
Ik vrees dat je hier vooral lotgenoten zal vindenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het liefst zou ik iemand willen ontmoeten op fok!, al is het alleen maar omdat het me leuk lijkt ook eens op zo'n manier met iemand in gesprek te raken
daar ben ik ook bang voor maar dat is op een datingsite ...... of hoe ik ze ook vaak noem, vleeskeurings sites ...quote:Op maandag 19 maart 2012 19:45 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik vrees dat je hier vooral lotgenoten zal vinden
Ja want vrouwen zitten toch meer op viva.nlquote:Op maandag 19 maart 2012 19:45 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik vrees dat je hier vooral lotgenoten zal vinden
Bedoel je met vetgedrukte vrouwen mee?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:48 schreef RAVW het volgende:
[..]
daar ben ik ook bang voor maar dat is op een datingsite ...... of hoe ik ze ook vaak noem, vleeskeurings sites ...
de meeste die je op internet tegen komt zijn gewoon te wanhopig of hebben verkeerde bedoelingen
Zo als Harry Jekkers ook zegt:
Een relatie krijgen is het tegenwoordig niet meer,het is meer van; Hier heb je mijn problemen en los het maar even op en dan zien we wel ......
Hup met zijn allen daarheen julliequote:Op maandag 19 maart 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja want vrouwen zitten toch meer op viva.nl
Is ook vleeskeuring in veel gevallen, doch kom ik weer ze zijn er wel al is het mondjes maats natuurlijkquote:Op maandag 19 maart 2012 19:48 schreef RAVW het volgende:
[..]
daar ben ik ook bang voor maar dat is op een datingsite ...... of hoe ik ze ook vaak noem, vleeskeurings sites ...
de meeste die je op internet tegen komt zijn gewoon te wanhopig of hebben verkeerde bedoelingen
Zo als Harry Jekkers ook zegt:
Een relatie krijgen is het tegenwoordig niet meer,het is meer van; Hier heb je mijn problemen en los het maar even op en dan zien we wel ......
Hehe. Sterker nog, ik zat ooit op viva maar ben jaren geleden m'n inlog daar kwijtgeraakt. Heb verder nooit meer moeite genomen m'n account te retrieven.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:51 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Hup met zijn allen daarheen jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Retreaven?Verbeterd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja, festivals, concerten... daar komen vrouwen vooral met een hele groep of met hun vriend.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:36 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Datingsites zijn meestal ook tijdverspilling. Je moet jezelf in situaties begeven met vrouwen in het echt. Je kunt gaan speeddaten, naar single feesten gaan, op een groepsreis gaan, maar ook simpelweg dingen opzoeken die jij leuk vindt om te doen waar evt ook vrouwen komen (festivals, concerten, comedy club, enzovoorts).
Als je maar niet binnen blijft zitten
Een kennis van mij is bijvoorbeeld vrijwilligerswerk gaan doen en heeft zo zijn vriendin leren kennen.
[Stapmeet 6 april] In Amsterdamquote:Op maandag 19 maart 2012 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het liefst zou ik iemand willen ontmoeten op fok!, al is het alleen maar omdat het me leuk lijkt ook eens op zo'n manier met iemand in gesprek te raken
Ik heb me zojuist daarvoor afgemeld. De enige vrouw van fok die daar komt is al bezet trouwens dus zie niet in hoe die meet me verder gaat helpen wat dat betreftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Hebben we al eens weer een teken van leven mogen ontvangen van ons aller Capstan eigenlijk?
Of issie van de roze wolk te pletter gevallen
Haha vast niet of capstan heeft Fok! niet meer nodig nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
of hij mag niet meer fokkenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha vast niet of capstan heeft Fok! niet meer nodig nu
Ze is ook een fokster dus dat zal wel loslopenquote:
aha dat is dan wel weer een voordeel.... al hoe wel weet je het bij sommige mensen nooit waar je aan toe bentquote:Op maandag 19 maart 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze is ook een fokster dus dat zal wel loslopen
Dat blijf je altijd houdenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:49 schreef RAVW het volgende:
[..]
aha dat is dan wel weer een voordeel.... al hoe wel weet je het bij sommige mensen nooit waar je aan toe bent
Je wil toch iemand ontmoetenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb me zojuist daarvoor afgemeld. De enige vrouw van fok die daar komt is al bezet trouwens dus zie niet in hoe die meet me verder gaat helpen wat dat betreft
Bij de Plus hadden ze toen de paarse mandjes. Aka kanslozenmandjesquote:Op maandag 19 maart 2012 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Als je boodschappen doet ook. Of het effectief is, is een tweede
Je kan natuurlijk ook altijd gaan paardrijdenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bij de Plus hadden ze toen de paarse mandjes. Aka kanslozenmandjes
Wat een stigma weer dat heteromannen niet paardrijdenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook altijd gaan paardrijden
Stikt van de vrouwen, heteromannen niet zo veel,
For everything there is a reason, my dearquote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zeg, niet zo veel, niet niet bestaandquote:Op maandag 19 maart 2012 21:08 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Wat een stigma weer dat heteromannen niet paardrijden
Dat doet mij denken aan vroeger....quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Stikt van de vrouwen
Ik moet eerlijk zeggen, paardrijden leek me wel leuk om te proberen. Had alleen niet zo'n zin om tussen de pubermeisjes terecht te komenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben zondag weer begonnen met paardrijden, bij jou in de buurt. Ik heb een grote angst opgebouwd en begin weer lekker op 0. Geen engels, en het gehalte pubermeisjes valt heeel erg meequote:Op maandag 19 maart 2012 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, paardrijden leek me wel leuk om te proberen. Had alleen niet zo'n zin om tussen de pubermeisjes terecht te komen
SSSSSSSSSssssssssssssssssssssst!!!!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben zondag weer begonnen met paardrijden, bij jou in de buurt. Ik heb een grote angst opgebouwd en begin weer lekker op 0. Geen engels, en het gehalte pubermeisjes valt heeel erg mee
Bartje gaat ook met me mee komend weekend
Hoeveel kost paardrijden eigenlijk?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben zondag weer begonnen met paardrijden, bij jou in de buurt. Ik heb een grote angst opgebouwd en begin weer lekker op 0. Geen engels, en het gehalte pubermeisjes valt heeel erg mee
Bartje gaat ook met me mee komend weekend
Ik heb nu een half uur privéles voor 20,-quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoeveel kost paardrijden eigenlijk?
Ai, dat is een beetje duur voor me, jammerquote:Op maandag 19 maart 2012 21:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb nu een half uur privéles voor 20,-
uiteindelijk ga ik in de manegeles meerijden voor 16,50 per keer
Ja is niet goedkoop helaas. Ik speel alweer met het plan om over 4 jaar ofzo mijn eigen paard te kopen maar ik krijg dat plan er nog niet doorheen bij mijn wederhelft, mede dankzij het kostenplaatje. We zijn met zijn 2 dus de lessen gaan er nog wel van af.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ai, dat is een beetje duur voor me, jammer![]()
Dan maar de sportschool
Zouden paardenmeisjes ook beter zijn in bed? Ze zijn immers gewend te rijdenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Mannen kom op, paardenmeisjes
Alleen daarom al is het gewoon bij voorbaat de moeite waard om voor de gein een keer zo'n half uurtje te klooien
Geen idee. En al zou ik het er met een doen, dan zou ik het nog niet weten. Want geen vergelijkingsmateriaalquote:Op maandag 19 maart 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zouden paardenmeisjes ook beter zijn in bed? Ze zijn immers gewend te rijden
Dat is toch wel ìetsje anders hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zouden paardenmeisjes ook beter zijn in bed? Ze zijn immers gewend te rijden
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Geen idee. En al zou ik het er met een doen, dan zou ik het nog niet weten. Want geen vergelijkingsmateriaal
En hoe weet jij dat?quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Hebben we al eens weer een teken van leven mogen ontvangen van ons aller Capstan eigenlijk?
Of issie van de roze wolk te pletter gevallen
Dan mag je nu een teken van leven ontvangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Capstan leeft dus nog![]()
Hoestie?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan mag je nu een teken van leven ontvangen.
Capstan leeft dus nog
Dat gaat allemaal prima. En om het maar een beetje on-topic te houden, met mij en elf samen gaat het ook primaquote:
Goedquote:Op maandag 19 maart 2012 21:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hey elf hoe gaat het met jullie?
Alleen telt niet. Met een ander samen en dan moet jullie ook nog iets doen samenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:36 schreef elf04 het volgende:
[..]
Ik rij paard en soms lig ik ook wel eens in bed
*geeft de autist een mep aan z'n harses*quote:Op maandag 19 maart 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen telt niet. Met een ander samen en dan moet jullie ook nog iets doen samen
Goed zo, goed om te horen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal prima. En om het maar een beetje on-topic te houden, met mij en elf samen gaat het ook prima
Leg eens uitquote:Op maandag 19 maart 2012 21:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
*geeft de autist een mep aan z'n harses*
Tussen de regels door jongen, je kunt het!
Nee dat snap ik ook nog welquote:Op maandag 19 maart 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen telt niet. Met een ander samen en dan moet jullie ook nog iets doen samen
Ik ga de vraag wel elders stellenquote:
Het is maar taai vlees hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 21:10 schreef RAVW het volgende:
Zij: hou je van paarden?
Ik: ja als ze op me boord liggen....
Vooral dat laatste is het zeker goed voor. Je gaat beter in je vel zitten.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga misschien zelfverdediging proberen. kom je ook mensen tegen en is goed voor jezelf vertrouwen
Goed idee.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga misschien zelfverdediging proberen. kom je ook mensen tegen en is goed voor jezelf vertrouwen
Inderdaad, misschien maar eens een DM sturen.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Straw hoeft niemand te versieren, ze kan zich gewoon laten versieren
Al gedaan.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:50 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien maar eens een DM sturen.
Hee, afblijven!quote:Op maandag 19 maart 2012 22:50 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien maar eens een DM sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
Dat was de grap, maar sssst niet verder vertellen. Sorry, ik zal niet meer slowchatten. Carry on!quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:54 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hee, afblijven!
Straw ziet er wel lief uit, maar is een beetje te jong voor me. Ik zoek liever iemand die wat volwassener is (niet lullig richting straw bedoeld).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was niet serieusquote:Op maandag 19 maart 2012 22:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Straw ziet er wel lief uit, maar is een beetje te jong voor me. Ik zoek liever iemand die wat volwassener is (niet lullig richting straw bedoeld).
Ik heb niet zoveel eisen. Ik moet vooral prettig met iemand kunnen omgaan, iemand die begripvol met mijn situatie om kan gaan (ze moet het geen punt vinden dat ik momenteel in de wajong zit, anders zal het uiteraard ook niet gaan lukken) en bij voorkeur geen kinderen heeft en wilt.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:00 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik was niet serieusAl vind ik het altijd wel leuk als een vrouw er jeugdig en lief uitziet.
Je kunt nog zoveel eisen aan iemand hebben, maar uiteindelijk draait het allemaal om het moment.. om de passie en de klik. De rest is daar ondergeschikt aan (tenzij de verschillen echt onoverbrugbaar zijn).
Voor een gezonde langdurige relatie heb je niet genoeg aan passie en een klik.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:00 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik was niet serieusAl vind ik het altijd wel leuk als een vrouw er jeugdig en lief uitziet.
Je kunt nog zoveel eisen aan iemand hebben, maar uiteindelijk draait het allemaal om het moment.. om de passie en de klik. De rest is daar ondergeschikt aan (tenzij de verschillen echt onoverbrugbaar zijn).
Wat heb je daar dan verder voor nodig?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:08 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Voor een gezonde langdurige relatie heb je niet genoeg aan passie en een klik.
Dat klopt.. maar als je van tevoren allerlei eisen gaat stellen dan gaat die gezonde langdurige relatie er ook nooit komen. Je weet van tevoren nooit hoe zoiets uitpakt. Soms is het veel beter uit te houden met mensen waarvan je dat helemaal niet verwachtte dan met mensen die in eerste instantie beter bij jou leken te passen.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:08 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Voor een gezonde langdurige relatie heb je niet genoeg aan passie en een klik.
Een schone handdoekquote:Op maandag 19 maart 2012 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat heb je daar dan verder voor nodig?
Inderdaadquote:Op maandag 19 maart 2012 23:10 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat klopt.. maar als je van tevoren allerlei eisen gaat stellen dan gaat die gezonde langdurige relatie er ook nooit komen. Je weet van tevoren nooit hoe zoiets uitpakt. Soms is het veel beter uit te houden met mensen waarvan je dat helemaal niet verwachtte dan met mensen die in eerste instantie beter bij jou leken te passen.
Elke dag is niet hetzelfde toch? Dus vraag gewoon hoe haar dag was, hoe die van jou was.. en als daar een leuke gebeurtenis in plaats heeft gevonden daar op door breienquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:12 schreef dyna18 het volgende:
Ik loop nu tegen het volgende aan, misschien dat jullie kunnen helpen.
Ik ben nu al een tijdje aan het mailen met een meisje via RP. We hebben leuk contact en ook al een keer afgesproken om te ontmoeten. Deze 1e date vonden we allebij ook erg leuk en gaat nog een vervolg krijgen. Tot die 2e date is het natuurlijk handig om een beetje te blijven mailen.
Echter alle basic stuff hebben we nu wel besproken (waar woon je, wat doe je, wat zijn je hobbies, sport, vakantie, etc). En ik merk dat ik het lastig vind om meer de diepte van het gesprek in te gaan. Ik blijf dus een beetje hangen op het oppervlakkige.
En het klinkt misschien een beetje dom, maar ik weet niet wat ik moet zeggen / vragen om dieper te komen. Suggesties?
Hoe pak ik het mailen nou een beetje handig aan zodat het niet doodvalt?
Raakvlakken.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat heb je daar dan verder voor nodig?
Kloptquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn ervaring is dat met een echte klik, die raakvlakken vanzelf wel komen. Al is het maar puur vanwege de interesse in elkaar
Nog steeds dezelfde dame. Zit inderdaad enige tijd tussen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Ben je alweer aan het daten dyna, of zat er nu heel veel tijd tussen die dates?
Geen bijzonderheden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ik krijg knuffel gevoelens als ik straw zie.
Maar iedereen vind jou ook gewoon leuk. Leer mij je geheimen om meisjes om mij te laten vechtenquote:
Is dat al niet 100 keer uitgelegd?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar iedereen vind jou ook gewoon leuk. Leer mij je geheimen om meisjes om mij te laten vechten
Nou op een gegeven moment moet je toch wel afstappen van de oppervlakkige onderwerpen lijkt me? Na 3 mailtjes over vakanties lijkt me dat wel genoeg besproken. De ander haakt vast af als je maar over de standaard onderwerpen als werk, vakantie en hobbies door blijft gaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Het hoeft toch niet diepgaand? Praten over oppervlakkige dingen is niet verkeerd, small talk. Daar bestaan de meeste gesprekken tussen mensen uit.Houdt het luchtig en gezellig. Maar een dieper onderwerp zou kunnen zijn iets wat op het nieuws was, of politiek..actualiteiten doen het vaak goed.
Ik pasquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:22 schreef heloef het volgende:
Is het hosselen van Straw al begonnen? Ben ik te laat?
Is een man?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:22 schreef heloef het volgende:
Je bent denk ik niet zo goed geinformeerd.quote:
Je bedoeld?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent denk ik niet zo goed geinformeerd.
Strawberry is geen man, dat ik bedoeld.quote:
Nou....of je wil vriendschappelijk contact, of niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
Date gehad was leuk maar zij wil voorlopig alleen vriendschappelijk contact. What to do?
Koffie, koekje, krantje en klassieke muziek?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
Date gehad was leuk maar zij wil voorlopig alleen vriendschappelijk contact. What to do?
Ga ik voorstellenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:41 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Koffie, koekje, krantje en klassieke muziek?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef lezut het volgende:
Vrouwen... ingewikkelde materie.
Maar de redenatie waar ik voor mezelf altijd weer op terecht kom; als mijn grootste probleem het niet kunnen vinden van een leuke meid is, dan heb ik het voor de rest toch goed voor elkaar?
Blij dat je weer kan? Met je hernieuwde vrijgezellenstaat en zo.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:22 schreef heloef het volgende:
Ai. Als je gevoelens voor haar hebt niet doen. Anders kan het wel, maar het klinkt meer als een uitweg.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
Minder mailtjes, meer contact?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:41 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou op een gegeven moment moet je toch wel afstappen van de oppervlakkige onderwerpen lijkt me? Na 3 mailtjes over vakanties lijkt me dat wel genoeg besproken. De ander haakt vast af als je maar over de standaard onderwerpen als werk, vakantie en hobbies door blijft gaan.
Respecteren, niet opdringen? Als het wederzijds was vroeg je het niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
Is op zich niet gek als je nog steeds verliefd bent.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:48 schreef Axel1988 het volgende:
Blah, ondanks dat ik veel het huis uit ga en leuke dingen ga doen; heb ik 4 weken nadat het uit is gegaan nog altijd moeilijke momenten... en waarom droom ik letterlijk nog zo vaak over haar??? Is toch niet normaal na 2.5 maand relatie... *zucht*
Wellicht, ik vind het gewoon kut dat het allemaal zo lang duurt. Iedereen lijkt dit soort dingen zo makkelijk naast zich neer te kunnen leggen; ik begrijp mezelf niet...quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:57 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Is op zich niet gek als je nog steeds verliefd bent.
Uhm... nouja misschien... ik vind het gewoon bullshit om het uit te maken vanwege de afstand, terwijl we elkaar wel iedere week (en soms meerdere keren per week) zagen.. Oke, ideaal is het niet, maar dan nog... bestaat ideaal uberhaupt wel? Wat zoekt ze dan? Ik heb het gevoel dat wanneer je iemand echt leuk vind, je die afstand wel voor lief neemt. Maargoed... ik heb het al een paar keer aangesneden; en dan wordt ze wat geïrriteerd en zegt ze: "het is gewoon de afstand, punt".quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Axel, afsluiting is ook een ding. Ik heb me 2 jaar na data nog gigantisch druk gemaakt om mijn ex (5 jaar relatie gehad). Niet omdat ik hem miste maar omdat ik ontzettend kwaad was. Geen fijne breuk.
Uiteindelijk hebben we een en ander uitgesproken, en vanaf dat moment interesseerde hij mij absoluut niet meer.
Misschien heb je eea gewoon nog niet afgesloten?
Ja, alleen mijn natuurlijke reactie is dat ik mezelf vanalles ga verwijten en mezelf een loser ga vinden omdat ik hier zo lang over doe. Daar betrap ik mezelf de laatste tijd ook zo nu en dan op; en gelukkig weet ik dan toch de knop weer om te zetten omdat ik weet dat dat gevaarlijk is om te doen. Maarja, ik blijf het moeilijk vinden allemaal. Bedankt voor je reactie iig.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Dan is het toch heel normaal dat je er mee zit? Voor jou was het nog niet klaar.
Heeft dus niets te maken met dat jij als enige moeite zou hebben met dingen naast je neer te leggen.
Het is wel heel makkelijk gezegd van je omgeving bijv. Laat gaan, het is voorbij, het is beter zo, etc.
Maar ondanks dat je dat rationeel wel begrijpt, zal er irrationeel gezien nog flink wat dwarszitten. Komt vanzelf goed, op je eigen tempo
Dat is ook zo, zeker wanneer je elkaar gewoon meerdere keren per week kunt zien en bovendien kunt skypen enzo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:07 schreef Axel1988 het volgende:
Ik heb het gevoel dat wanneer je iemand echt leuk vind, je die afstand wel voor lief neemt.
Ja, en dan ben ik degene die het niet snapt en die onervaren is... maar zij kan niet eens gewoon zeggen wat er aan de hand is. Enja, het klopt ongetwijfeld wat je zegt, .. en misschien denkt zij ook van: het is toch duidelijk? ...maar als je zoveel gevoelens erbij hebt, dan is dat opeens heel moeilijk om te zien. Enja, verder... ergens wel logisch dat ze interesse in me verloren is, het was voor mij al een wonder dat ze het in eerste instantie al had johquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:30 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat is ook zo, zeker wanneer je elkaar gewoon meerdere keren per week kunt zien en bovendien kunt skypen enzo.
Ze vindt jou gewoon niet meer leuk genoeg voor een relatie en is verder gegaan met haar leven.
Dat is het enige antwoord dat er is. Het is al lang duidelijk, ze heeft het alleen niet letterlijk tegen jou gezegd.
En je hoeft dat ook niet op jezelf te betrekken. Het betekent niet dat je een loser bent of whatever. Mensen raken zo vaak hun interesse kwijt in hun partner, het gebeurt gewoon.
Probeer het los te laten
Ja het is misschien een laf wijf dat ze het niet zegt, maar wat zou het voor jou toevoegen? Wil je zo graag van haar horen dat ze je niet meer leuk vindt? Dat heeft toch helemaal geen zin meer?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja, en dan ben ik degene die het niet snapt en die onervaren is... maar zij kan niet eens gewoon zeggen wat er aan de hand is. Enja, het klopt ongetwijfeld wat je zegt, .. en misschien denkt zij ook van: het is toch duidelijk? ...maar als je zoveel gevoelens erbij hebt, dan is dat opeens heel moeilijk om te zien.
Zoals ik al schreef, het is niet persoonlijk.. het overkomt iedereen. Je kan nog zo mooi, leuk etc zijn.. als er geen gevoelens meer zijn, is het gewoon over.quote:Enja, verder... ergens wel logisch dat ze interesse in me verloren is, het was voor mij al een wonder dat ze het in eerste instantie al had joh.
Kerel, dat maakt je enkel een mens.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja, alleen mijn natuurlijke reactie is dat ik mezelf vanalles ga verwijten en mezelf een loser ga vinden omdat ik hier zo lang over doe.
Ik heb dit meermalen meegemaakt:Een breuk waarvan de reden vaag is. Het doet pijn, en die pijn kan een aardige tijd duren als je pech hebt, maar uiteindelijk kom je er wel overheenquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja, en dan ben ik degene die het niet snapt en die onervaren is... maar zij kan niet eens gewoon zeggen wat er aan de hand is. Enja, het klopt ongetwijfeld wat je zegt, .. en misschien denkt zij ook van: het is toch duidelijk? ...maar als je zoveel gevoelens erbij hebt, dan is dat opeens heel moeilijk om te zien. Enja, verder... ergens wel logisch dat ze interesse in me verloren is, het was voor mij al een wonder dat ze het in eerste instantie al had joh.
Hoe wat? Ik snap even niet wat je precies bedoeldquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ai. Als je gevoelens voor haar hebt niet doen. Anders kan het wel, maar het klinkt meer als een uitweg.
En als ik nu niet eens weet of het wel wederzijds isquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Respecteren, niet opdringen? Als het wederzijds was vroeg je het niet?
Nou jullie gevoel is nu niet wederzijds, lijkt mij, zij wil puur vriendschap, jij wilt meer.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe wat? Ik snap even niet wat je precies bedoeld
[..]
En als ik nu niet eens weet of het wel wederzijds isIk zou niet weten waar ik dat uit zou kunnen afleiden.
Dat maakt het er niet makkelijker op voor mijquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou jullie gevoel is nu niet wederzijds, lijkt mij, zij wil puur vriendschap, jij wilt meer.
Als het gevoel wederzijds was had jij er of geen moeite mee, of zij had meer gewild dan vriendschap
En geloof mij, als iemand wederzijds verliefd is merk je dat wel
Vrienden met vrouwen die je leuker vindt dan vrienden is zelfdestructief, dat moet je niet willen. Waarom je deze moeite allemaal doet? Omdat je hoop hebt dat er eens iemand tussen zal zitten die jou ook leuk vindt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
Dat maakt het er niet makkelijker op voor mijwie weet dat er in de toekomst meer in zit maar wie weet ook niet. Heb ik leuk contact met iemand zit er waarschijnlijk niet meer in dan vriendschap.
Het kost mij zo veel moeite dit en dan zit er niet meer in dan vriendschap. Waarom doe ik het dan eigenlijk? Ook al is vriendschap leuk meer vrienden is voor sowieso goed.
Tsja, en ironisch genoeg kom je dan soms in de situatie dat iemand jou leuk vindt, maar dat je dan niets voor hen voelt behalve vriendschap.quote:Ik wil nu ook eens een keer dat iemand mij leuk en geweldig vind om wie ik ben. Ik wil eens dat er iemand verliefd op mij wordt.
Toch ben ik niet van plan om dit contact zo maar aan de kant te schuiven. Ook al is dat misschien wel beter.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:05 schreef twi het volgende:
[..]
Vrienden met vrouwen die je leuker vindt dan vrienden is zelfdestructief, dat moet je niet willen. Waarom je deze moeite allemaal doet? Omdat je hoop hebt dat er eens iemand tussen zal zitten die jou ook leuk vindt.
[..]
Tsja, en ironisch genoeg kom je dan soms in de situatie dat iemand jou leuk vindt, maar dat je dan niets voor hen voelt behalve vriendschap.
Niet iedereenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar iedereen vind jou ook gewoon leuk. Leer mij je geheimen om meisjes om mij te laten vechten
Kijk uit dat je niet te ver door slaat hier in. Want je kan dan alleen maar meer kapot maken dan goed maken, met alle gevolgen.... Dat is de enige tip die ik je kan geven.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
Toch ben ik niet van plan om dit contact zo maar aan de kant te schuiven. Ook al is dat misschien wel beter.
En dat is ook weer een tip waar ik niets aan heb.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet te ver door slaat hier in. Want je kan dan alleen maar meer kapot maken dan goed maken, met alle gevolgen.... Dat is de enige tip die ik je kan geven.
Vraag jezelf af of je een eventuele vriendschap wil opofferen voor een poging tot meer.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is ook weer een tip waar ik niets aan heb.
Jullie willen allebei iets anders. Jij wil een relatie, zij wil vriendschap. Dat gaat dus niet werken, vooral niet als je vriendjes met d'r blijft in hoop dat ze bijdraait. Je moet kiezen of je het contact met d'r afkapt, of verder gewoon vrienden blijft. Dan zul je dus je gevoelens aan de kant moeten zetten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is ook weer een tip waar ik niets aan heb.
Geen idee wat ik nu wil en moet doen. Misschien gewoon contact hebben en vriendschappelijk verder gaan of het afkappen. Lastig.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:50 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Vraag jezelf af of je een eventuele vriendschap wil opofferen voor een poging tot meer.
Ja makkelijker wordt het er niet op. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen. Beide opties zijn niet aantrekkelijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jullie willen allebei iets anders. Jij wil een relatie, zij wil vriendschap. Dat gaat dus niet werken, vooral niet als je vriendjes met d'r blijft in hoop dat ze bijdraait. Je moet kiezen of je het contact met d'r afkapt, of verder gewoon vrienden blijft. Dan zul je dus je gevoelens aan de kant moeten zetten.
Het zal moeilijk zijn, uiteraard, al heb ik dit soort dingen nog niet meegemaakt, dus ik kan niet uit ervaring praten.
Ja, het zuigt als een vrouw die je leuk vindt, niet hetzelfde heeft met jouquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee wat ik nu wil en moet doen. Misschien gewoon contact hebben en vriendschappelijk verder gaan of het afkappen. Lastig.
[..]
Ja makkelijker wordt het er niet op. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen. Beide opties zijn niet aantrekkelijk
dank jequote:Op donderdag 22 maart 2012 20:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou tijn het is gewoon bagger en niet leuken het is jou ook wel zeker gegund.
Misschien ben je gewoon niet hun type, moeilijk te zeggen. Elk persoon verschilt, zo ook de vrouwen waar mee je date, en ze zoeken allemaal weer wat anders. Het is (helaas) geen knopje dat je in of uit schakelt.
*knuffel*
Ik heb er nog 0 gehadquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dank je![]()
Ik krijg inderdaad het gevoel dat ik niet goed genoeg ben. Wat precies geen idee? Het is niet dat ik aan de lopende band dates heb. Dit is nog maar mijn tweede date die ik heb gehad.
Haha, nu je het zegtquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, het zuigt als een vrouw die je leuk vindt, niet hetzelfde heeft met jou
Ik denk dat je verder moet gaan. Heeft ze misschien nog leuke vriendinnen?
Dan ben je echt niet de enige hoor. Niet iedereen ligt goed in de markt.quote:
Zit anders toch een redelijk leuke kop op, voor een eerste indrukquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben je echt niet de enige hoor. Niet iedereen ligt goed in de markt.
Neequote:Op donderdag 22 maart 2012 20:20 schreef Faxie het volgende:
Ik heb nog geen dates gehad met meiden die ik echt leuk vond.... telt dat ook?
Wie ik?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zit anders toch een redelijk leuke kop op, voor een eerste indruk
Tja, daten om het daten, en niet omdat je desbetreffende meid echt leuk vindt. En dat wordt dan ook nog eens bevestigd elke keer.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Needat lijkt mij trouwens wel vreemd
Klopt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Helemaal geen date, helemaal niets?
Bedanktquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zit anders toch een redelijk leuke kop op, voor een eerste indruk
Ik zou niet weten hoe ik in de markt, iig heb ik nauwelijks contact met vrouwen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben je echt niet de enige hoor. Niet iedereen ligt goed in de markt.
Bewuste keus?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik in de markt, lIg ik heb nauwelijks contact met vrouwen.
Nee. Ik praat gewoon niet zo snel met mensen, en ik heb weinig contact met andere mensen sowieso.quote:
Niet vrouwen specifiek dus.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee. Ik praat gewoon niet zo snel met mensen, en ik heb weinig contact met andere mensen sowieso.
Idd.quote:
Als ik niet via datingsites actief opzoek was gegaan had ik die dates ook nooit gehad. En jij weet best hoeveel moeite mij dat heeft gekost.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
voor Hov, om nog nooit een date te hebben gehad
Ik wel dan? Ja ik zit op een paar datingsites maar verder IRL totaal geen contact met vrouwenquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik in de markt, iig heb ik nauwelijks contact met vrouwen.
Had ik jou niet een keer gemeet?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd.
Ik probeer nu wat meer te ondernemen, ik ga naar Fok!meets en ik ben begonnen met Start To Run, een beginnerscursus voor hardlopen.
Ik zou niet weten hoe jij met sociale contacten zit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik niet via datingsites actief opzoek was gegaan had ik die dates ook nooit gehad. En jij weet best hoeveel moeite mij dat heeft gekost.
Tsja ik moet het volgens mij niet echt hebben van mijn uiterlijk
[..]
Ik wel dan? Ja ik zit op een paar datingsites maar verder IRL totaal geen contact met vrouwen
Volgens mij niet. Welke meet bedoel je?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Had ik jou niet een keer gemeet?
Eerder een gebrek aan. Heb niet zo veel contacten. Of telt dit als sociaal contact?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe jij met sociale contacten zit.
Het is iig goed dat je iets hebt ondernomen qua dating.
Ander topic paar jaar terug.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Welke meet bedoel je?
Elk contact met een medemens is sociaal contact. Letterlijk gezien dan. Maar dan zou ik veel sociaal contact hebben omdat ik altijd wel praat met mijn collega's. Maar op het gebied van nieuwe mensen ontmoeten en het hebben van vrienden heb ik geen sociaal contact.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerder een gebrek aan. Heb niet zo veel contacten. Of telt dit als sociaal contact?
[..]
Ander topic paar jaar terug.
Same here. Contact met collega tijdens werk maar vrienden die ik regelmatig zie heb ik nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Elk contact met een medemens is sociaal contact. Letterlijk gezien dan. Maar dan zou ik veel sociaal contact hebben omdat ik altijd wel praat met mijn collega's. Maar op het gebied van nieuwe mensen ontmoeten en het hebben van vrienden heb ik geen sociaal contact.
Ik denk niet dat ik je heb ontmoet.
Dat weet ik en dat ik hov een complimentje geef wil niet zeggen dat ik dat direct negatief naar jou bedoelquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik niet via datingsites actief opzoek was gegaan had ik die dates ook nooit gehad. En jij weet best hoeveel moeite mij dat heeft gekost.
Tsja ik moet het volgens mij niet echt hebben van mijn uiterlijk
dat goede oude topicquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Elk contact met een medemens is sociaal contact. Letterlijk gezien dan. Maar dan zou ik veel sociaal contact hebben omdat ik altijd wel praat met mijn collega's. Maar op het gebied van nieuwe mensen ontmoeten en het hebben van vrienden heb ik geen sociaal contact.
Ik denk niet dat ik je heb ontmoet.
Dat weet ik maar zo voelde het welquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat weet ik en dat ik hov een complimentje geef wil niet zeggen dat ik dat direct negatief naar jou bedoel
Ik vind jou juist superstoer dat je ondanks je moeilijkheden zoveel onderneemt en blijft ondernemen, en elke keer toch weer een stapje verder zet.
Maar op het moment dat het tot een date komt, of dat nu irl tot stand komt of via de chat (en ik neem aan dat daar foto's worden uitgewisseld), dat is dan al een positief iets. Zeg nou zelf, iemand die héél vervelend overkomt, én nog eens onaantrekkelijk is, zou je daar snel mee daten?
Hov ziet er leuk uit op zijn foto's, dat zou al een positief iets moeten zijn, en dus allicht tot een date geleid moeten hebben, maar ik snap dat dat niet zo is als hij steeds de boot af houdt, alle contacten uit de weg gaat.
In Arnhem volgens mij. Ergens in November ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat goede oude topictoen ging je sowieso niet naar meets toch? Ik heb er een georganiseerd maar was toen zelf ziek
Ik ben uit mezelf niet zo contact-leggerig, omdat ik daar meestal geen behoefte aan heb. Ik leef prima zoals ik nu leef, werken, uitrusten, slapen, en in het weekend naar musea enz. Ik ben nogal passief aangelegd tegenover andere mensen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat weet ik en dat ik hov een complimentje geef wil niet zeggen dat ik dat direct negatief naar jou bedoel
Ik vind jou juist superstoer dat je ondanks je moeilijkheden zoveel onderneemt en blijft ondernemen, en elke keer toch weer een stapje verder zet.
Maar op het moment dat het tot een date komt, of dat nu irl tot stand komt of via de chat (en ik neem aan dat daar foto's worden uitgewisseld), dat is dan al een positief iets. Zeg nou zelf, iemand die héél vervelend overkomt, én nog eens onaantrekkelijk is, zou je daar snel mee daten?
Hov ziet er leuk uit op zijn foto's, dat zou al een positief iets moeten zijn, en dus allicht tot een date geleid moeten hebben, maar ik snap dat dat niet zo is als hij steeds de boot af houdt, alle contacten uit de weg gaat.
Een klik moet er altijd wel zijn ja. Anders schiet het ook niet op.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik maar zo voelde het welhet blijft mij dwars zitten dat andere heel snel complimentjes over hun foto krijgen en ik vrijwel nooit. Meestal is het je moet dit, dat, zus, zo veranderen en dan misschien zie je er beter uit.
Nee, dat zou ik nooit doen. Er moet wel een klik zijn of iig iets zijn waarvan je denkt dit contact is leuk.
Ik onderneem best wel wat dingen maar echt duurzame vriendschappen hebben die mij tot nu toe niet opgeleverd. En dat is best wel vervelend. Dat gedoe met die date zit mij best dwars maar ik zo niet weten met wie ik daar in vertrouwen kan over praten. Ik heb niet echt iemand die ik daar genoeg voor vertrouw of beter gezegd durf te vertrouwen.
[..]
In Arnhem volgens mij. Ergens in November ofzo
Maar is dat voldoende? Want dan zat je niet in dit topic lijkt mijquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ben uit mezelf niet zo contact-leggerig, omdat ik daar meestal geen behoefte aan heb. Ik leef prima zoals ik nu leef, werken, uitrusten, slapen, en in het weekend naar musea enz. Ik ben nogal passief aangelegd tegenover andere mensen.
Neequote:Op donderdag 22 maart 2012 21:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar is dat voldoende? Want dan zat je niet in dit topic lijkt mij
Ben jij trouwens blijvend passief?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee
Ik wil ook weleens positieve aandacht van het andere geslacht, en als het even kan wel meer
Zeker waar, ik weet zelf ook wel dat ik een leuke, aardige jongen ben alleen geloof ik daar lang niet altijd in en straal dat ook niet altijd uit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Blijf jij gewoon lekker wie je bent tijn, niets mis mee. En iemand moet je nemen zoals je bent, en niet denken, leuke jongen, als zijn haar zwart is, 10 cm groter/kleiner, met/zonder bril etc. What you see is what you get
En ondanks dat het niets duurzaams heeft opgeleverd, blijf je doorzetten, en dat vind k knap
En als je een keer je ei kwijt wilt, weet je me te vinden he
Ik ga naar concerten toe, loop met een wandelgroep mee. Maar verder niet zo veel eigenlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ben uit mezelf niet zo contact-leggerig, omdat ik daar meestal geen behoefte aan heb. Ik leef prima zoals ik nu leef, werken, uitrusten, slapen, en in het weekend naar musea enz. Ik ben nogal passief aangelegd tegenover andere mensen.
[..]
Een klik moet er altijd wel zijn ja. Anders schiet het ook niet op.
Wat voor dingen onderneem je dan? Vrienden maak je niet zomaar, vooral niet op latere leeftijd. Of je moet echt iemand tegenkomen waarmee het goed klikt, maar dat is zeldzaam.
Ik heb het voordeel dat ik 6 broers en zussen heb, dus ik kan altijd wel met iemand praten over problemen. Volgens mij had je een slechte relatie met je ouders, dus dat helpt ook niet echt. Sowieso niet eigenlijk, vanwege de generatiekloof. Ik vind het lastig om me voor te stellen dat je niemand hebt om eens van gedachten te verwisselen
Nou, als iemand me laat blijken dat ze me leuk vindt, dan ga ik daar wel op in. Als ik dat meisje niet aantrekkelijk vind dan zeg ik dat gewoon, en als het een leuk meisje is dan is dat mooi meegenomen. Alleen moet het me wel duidelijk zijn, dus niet van die halfbakken signalen waar ik niks mee kan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ben jij trouwens blijvend passief?
Passiviteit is niet erg, maar mensen die ook niet ingaan op initiatieven van anderen vind ik een stuk vervelender
Helaas doen vrouwen dat van die vage signalen kom muts zeg dan gewoon wat je wil en draai er niet om heen. Oke mannen zijn ook niet altijd even duidelijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nou, als iemand me laat blijken dat ze me leuk vindt, dan ga ik daar wel op in. Als ik dat meisje niet aantrekkelijk vind dan zeg ik dat gewoon, en als het een leuk meisje is dan is dat mooi meegenomen. Alleen moet het me wel duidelijk zijn, dus niet van die halfbakken signalen waar ik niks mee kan.
Dat is dus ook een stukje opvoeding wat je mee hebt gekregen. Dat zuigt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker waar, ik weet zelf ook wel dat ik een leuke, aardige jongen ben alleen geloof ik daar lang niet altijd in en straal dat ook niet altijd uit.
Dat is nu een beetje het probleem die stap durf ik dus niet te zetten omdat ik dat lastig vind.
[..]
Ik ga naar concerten toe, loop met een wandelgroep mee. Maar verder niet zo veel eigenlijk.
Tsja ik weet niet beter eigenlijk dat het niet normaal is thuis om over gevoelens enzo te praten dus heb daar nu ook de grootste moeite mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |