Iemand die moeite heeft met sociale vaardigheden en/of versieren is nog geen autist, dat maak jij er dan van. Maar er zijn zeker autisten die moeite hebben met versieren en hier voor advies komen, is dat een probleem dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:39 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik wil echt niet heel erg kwetsend of denigrerend zijn hoor, maar eh... deze OP komt meer over als een topic voor de doelgroep 'autist'. Sorry.
Mooie toevoeging!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:39 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik wil echt niet heel erg kwetsend of denigrerend zijn hoor, maar eh... deze OP komt meer over als een topic voor de doelgroep 'autist'. Sorry.
De OP is er niet alleen voor meneertje rudedeltadude, maar voor iedereen. De meesten hebben wel degelijk wat aan de hints die in de OP staan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:39 schreef rudedeltadude het volgende:
Maar goed, dan weet je wel waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee hoe dat bij andere is maar in een irl duurt het toch wel een hele tijd voor de vraag kinderen, relatie uberhaubt aan bod komt en met een beetje eisen komt de ware ook niet iedere dag voorbij, dan kan je beter gewoon daten lijkt me en niet al te veel verwachten op het relatie front, laat zich toch niet dwingen
Het slaat gewoon allemaal nergens op, als iemand in irl meteen begint te praten over relatie c.q. Kinderen rent vrijwel iedereen hard wegquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar goed, dan weet je wel waar je aan toe bent.
Mee eens.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het slaat gewoon allemaal nergens op, als iemand in irl meteen begint te praten over relatie c.q. Kinderen rent vrijwel iedereen hard weg
Sorry.quote:
Ik praat ook wel is over kinderen (hoeveel wil jij er enzovoort) met personen die ik niet zo lang ken. Heeft verder echt geen enkele betekenis want kinderen neem ik pas over 10 jaar ofzo. Niemand die gillend weg rent dus, het is hoe jijzelf het opvat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het slaat gewoon allemaal nergens op, als iemand in irl meteen begint te praten over relatie c.q. Kinderen rent vrijwel iedereen hard weg
Of al een kind(eren) hebben en nu weer een man willen voor hun kinderenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:31 schreef robin007bond het volgende:
Het lijkt me vooral spelen bij de oudere dames, die nog per se een kind willen hebben. Vervelend voor als je een normale date zoekt, maar goed, dan weet je wel dat ze een kinderwens heeft.
Over kinderen of een relatie begin je pas als je een vertrouwensrelatie hebt en die heb je echt niet meteen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik praat ook wel is over kinderen (hoeveel wil jij er enzovoort) met personen die ik niet zo lang ken. Heeft verder echt geen enkele betekenis want kinderen neem ik pas over 10 jaar ofzo. Niemand die gillend weg rent dus, het is hoe jijzelf het opvat.
Als je al wat ouder bent en graag kinderen wil, kan ik het me voorstellen. Dan wil je je tijd niet verspillen met iemand die mogelijk geen kinderwens heeft. Maar bij jongere mensen vind ik het nogal te hard van stapel lopen...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Over kinderen of een relatie begin je pas als je een vertrouwensrelatie hebt en die heb je echt niet meteen.
Zou wel eens willen zien hoevaak er een 2e of een 3e date komt, dan is het sws verspilde energie
Ik weet niet man. Net alsof je omdat je zegt dat je ooit wel kinderen wil meteen zegt dat je kinderen met die persoon wilquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Over kinderen of een relatie begin je pas als je een vertrouwensrelatie hebt en die heb je echt niet meteen.
Zou wel eens willen zien hoevaak er een 2e of een 3e date komt, dan is het sws verspilde energie
6 jaar ouder is niks. me ouders verschillen 14 jaar van elkaar!!! (heeft me Pa goed geregeld!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:22 schreef Bittere_Bal het volgende:
hmm, merk aan mezelf dat ik een meisje op mijn werk steeds leuker ga vinden. Wel apart want ze viel mij in het begin niet eens zo positief op. Maar ja, heeft natuurlijk al weer een vriend en ik ben ruim 6 jaar ouder (29 vs 23)...helaas, helaas..
Dat is toch het gemiddelde verschil qua leeftijd? Het is naar mijn idee een prima leeftijds verschil.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:22 schreef Bittere_Bal het volgende:
hmm, merk aan mezelf dat ik een meisje op mijn werk steeds leuker ga vinden. Wel apart want ze viel mij in het begin niet eens zo positief op. Maar ja, heeft natuurlijk al weer een vriend en ik ben ruim 6 jaar ouder (29 vs 23)...helaas, helaas..
tja, eerst maar even kijken of ik vanmiddag samen met haar kan terugreizen met de trein. Op zich ben ik al heel blij dat ik na lange tijd (meer dan een jaar) na het hele gezeik met mijn "ex" weer eens een beetje verliefd kan raken, wel een fijn gevoelquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:44 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
6 jaar ouder is niks. me ouders verschillen 14 jaar van elkaar!!! (heeft me Pa goed geregeld!). Misschien komt het nog, gewoon een leuke band opbouwen en wie weet.
Hier op me werk loopt me op dit moment een mooie dame rond! oelala. Zit in een versnelde CCNA traject dus echt een IT chick! dat zie je nooit een mooie dame in de IT
Maar samen terugreizen, is dat dan naar haar kijken, of ga je ook echt een gesprek aan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:49 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
tja, eerst maar even kijken of ik vanmiddag samen met haar kan terugreizen met de trein. Op zich ben ik al heel blij dat ik na lange tijd (meer dan een jaar) na het hele gezeik met mijn "ex" weer eens een beetje verliefd kan raken, wel een fijn gevoel
laatste natuurlijk, zover kom ik ook nog wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar samen terugreizen, is dat dan naar haar kijken, of ga je ook echt een gesprek aan?
Ja weer ik niet? Genoeg mensen die niet zo ver komen hierquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:53 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
laatste natuurlijk, zover kom ik ook nog wel.
zolang het vriendschappelijk blijft heb ik geen probleem om met vrouwen te praten. Het gaat bij mij wel mis als ik wat meer interesse wil gaan tonen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja weer ik niet? Genoeg mensen die niet zo ver komen hier
Hey, ik hoorde dat xxxx een mooie film isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:04 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
zolang het vriendschappelijk blijft heb ik geen probleem om met vrouwen te praten. Het gaat bij mij wel mis als ik wat meer interesse wil gaan tonen.
Heb je nu nog steeds geen vriendin na al die jaren dat je hier zit op fok???? Je doet er volgens mij veel te veel moeite voor hoor. Het klinkt misschien lullig maar kan je niet beter gewoon opgeven?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:34 schreef richard_prf het volgende:
Tja enige positieve dat ik vandaag te melden heb is een positief half jaarlijkse krachtoefenings- evaluatie gesprek.
Mijn begeleider deelde mee dat ik op het ideale streef gewicht zit en dat ik alle doelen heb behaald. Ik heb nu 2 oefeningen erbij gekregen.
Lengte 180 cm
Gewicht 76,7 KG
Vetpercentage 17.4%
Vetmassa 13kg
Vetvrije Massa 63,4 KG
Spiermassa 58,5 KG
Lichaamsvocht 42,2 KG
Lichaamsvocht 56,6%
Botmassa 3,1KG
7552 KJ
1805kcal
Metabolische leeftijd 25
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:56 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
[..]
Heb je nu nog steeds geen vriendin na al die jaren dat je hier zit op fok???? Je doet er volgens mij veel te veel moeite voor hoor. Het klinkt misschien lullig maar kan je niet beter gewoon opgeven?
En Mylifeisgray heeft hij al een vriendin inmiddels?
Het spijt me dat ik persoonlijk wordt, maar na dit soort teksten kan je inderdaad beter geen advies geven. Een prinses die op haar troon zit en op je neer kijkt, is niet wat deze mensen nodig hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:21 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Hoe gaat het met Richard en Mylifeisgrey? Hebben zij inmiddels al een vriendin?
Ik kan de frustraties wel begrijpen van de mensen hier, ik zal denk ik niet meer in de boeken van de levenden staan als ik geen liefde zou kunnen krijgen. Ik vermoed dat ik ook geen goed advies kan geven omdat ik aan aandacht geen gebrek heb bij het uitgaan, college of verenigingen.
Ik zal de topics eens doorlezen en proberen advies te geven aan de heren voor zover mogelijk.
Mijn respect voor iedereen hier die al zo'n lange tijd alleen zijn maar toch doorgaan. Het lijkt me echt ontzettend naar. Ik wil jullie geen depressieve gevoelens aanpraten maar er mag best wel eens gezegd worden dat het ontzettend moeilijk moet zijn. Deze mensen zijn doorgaans heel erg aardig heb ik het idee en de meeste van jullie verdienen dit eigenlijk niet.
Ik wens iedereen veel succes hier ... en het moet moeilijk zijn als je verlangt naar liefde en het niet kan krijgen om welke reden dan ook vooral ook in de recessie.
Als je de ruimte hebt, kamer verhuren aan studentenquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:42 schreef richard_prf het volgende:
Niet bepaald fijn om te lezen als je je depri voelt, ik baal er echt van dat dit mijn 11de jaar alleen wonen wordt. Pff mijn persoonlijke ontwikkeling blijft zo een beetje stilstaan.
Ja ik zit er op dit moment even echt heel erg mee. Ik voel me echt heel erg eenzaam nu en ik baal er echt verschrikkelijk van dat ik straks weer alleen moet slapen.
Dan ga je sporten om frustraties te uiten en til ik gewichten ver boven mijn normale niveau maar schiet je libido weer omhoog.... dilemma.
Mijn emoties zijn momenteel erg moeilijk in bedwang te houden. Ik heb echt zin om naar de pisang te grijpen of even een lekker potje te janken wat niet meer mogelijk is door de medicijnen.
Mja hopelijk voel ik me morgen beter of zo. Maar ik heb simpelweg geen vooruitzicht meer en het voelt zo godverdoms klote dat je het gevoel hebt dat geen enkele meid je wilt en ik zie het helaas ook als waarheid.
Ja had ik maar ik zit nu toevallig midden in een verhuizing. Ik heb besloten om kleiner te gaan wonen zodat dat dat minder kost. Een groot huis voor mezelf is ook niks en ik heb nu lang genoeg gewacht op een vriendin dat ik nu wel maatregelen moet nemen om de toekomst als alleenstaande tegemoet te zien.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je de ruimte hebt, kamer verhuren aan studenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |