SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Typ Nederlands.
- Poepen op brood verplicht
- Geen linkjes naar externe chatsites.
- Geen bullshit TR's of PR's. De modjes hebben het al druk genoeg.
Verstandig? Download de Chrome app. Bij problemen contact opnemen met Dalando
Tevens zit er een meet aan te komen indien genoeg aanmeldingen
Voor verdere informatie is er een topic
[UDOWU MEET] Amsterdam?
okay (._. )quote:Op maandag 12 maart 2012 23:58 schreef Flippiee het volgende:
Sowieso stop ik met FOK! als ik bijna top 500 heb bereikt, duurt niet lang meer dus.
Duistere force enzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:31 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
waarom deed je dat nou? Ik had m bijna
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Oh well, ik moet eerdaags ook maar eens stoppen dan
Komende zomer ben ik inderdaad nauwelijks nog op FOK!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar het is bijna zomer en dan kunnen we toch niet steeds op Fok! zitten
Ik heb zin in het EKquote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Komende zomer ben ik inderdaad nauwelijks nog op FOK!meer omdat zomer
Ik ookquote:
Ga dat eens heel snel doen dan, stel dat we weer in de -quote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook![]()
KAK ik ben al zomerplannen aan het maken maar ik heb geen rkeening gehouden met speeldagen enzo.
Dat bedoel ik dan zit ik straks in Engeland ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ga dat eens heel snel doen dan, stel dat we weer in de -finale
- zitten
Op zich niet zo'n ramp, als je maar kunt kijken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dan zit ik straks in Engeland ofzo
Ik zal nooooooit meer halve finale vergeten op 'Museumplein tegen Uruguayquote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Op zich niet zo'n ramp, als je maar kunt kijken.
Het gezelligste is natuurlijk wel om het in NL te kijken.
Utrecht > Amsterdam
Omdat ik gisteren pannenkoeken heb gegetenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:33 schreef Hooidraad het volgende:
Waarom heb ik een fles pannenkoekenstroop op mijn nachtkastje
Heerenpleinquote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal nooooooit meer halve finale vergeten op 'Museumplein tegen Uruguay![]()
![]()
Amsterdam >
O ja, ik kreeg de smaak toen aardig te pakken.quote:Omdat ik gisteren pannenkoeken heb gegeten
Ik twijfel. Ik ben al 3 dagen bezig met een film en die wil ik weleens afkijken maar aan de andere kant zou het verstandiger zijn om te gaan slapen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja straks na slapen en die heb ik wel
Neem van je nicht aan: slapenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik twijfel. Ik ben al 3 dagen bezig met een film en die wil ik weleens afkijken maar aan de andere kant zou het verstandiger zijn om te gaan slapen.
Ik was hetzelfde van plan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Om 3u sluit ik af.
Morgen toch pas om 13u beginnen.
Godverdomme ik ook, ik dacht laptop eerder uit doen zodat 3 uur alles uit isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ga wel een paar minuutjes valsspelen denk ik
Mij een beetje na-apen he.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godverdomme ik ook, ik dacht laptop eerder uit doen zodat 3 uur alles uit is
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:02 schreef Dimens het volgende:
Mijn filmpjes en gifjes im KPD zijn ontdekt.
Van alle slowchats die je maar kon vinden, besloot je dat je hier het beste tussenpaste?quote:
Burnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Van alle slowchats die je maar kon vinden, besloot je dat je hier het beste tussenpaste?
Ik herken deze SC gewoon niet zo in de beschrijvingquote:
Maar kom hier niet meer zo vaak tegenwoordig. Wie weet wat er allemaal is veranderd.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Daar ligt het probleem. De onderwerpen waar ik graag over zou discussiëren variëren van tieten tot bier, en van literatuur tot videobewerking. Ook spuit ik graag mijn gal over de samenleving en politiek. Echter wil ik niet geassocieerd worden met gebruikers zoals "Paul", "Huppelmuts", "Trollscience" en andere users die door de rest van fok uitgekotst worden.
Zoals jullie wel beseffen sta ik voor een vrij groot dilemma.
De postbode was dus net hier. Dus het duurt nog wel even voor hij daar is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:19 schreef TwyLight het volgende:
Ik verveel me gewoon terwijl ik wacht op de postbode en monteur
Ik trollde eerder altijd de F&F slowchatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:24 schreef Dimens het volgende:
[SHJN SC] TIETEN TETTEN TETTERS MEMMEN JOPEN BOOBIES MELOENEN
Ik woon niet in Brabant hoor. Hier hebben we Marokkanen die kennen alle tussendoor wegenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
De postbode was dus net hier. Dus het duurt nog wel even voor hij daar is.
Weet ik. Tevens woon ik ook niet in Brabant.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik woon niet in Brabant hoor. Hier hebben we Marokkanen die kennen alle tussendoor wegen
Dus patje heeft vannacht geen seks gehad?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weet ik. Tevens woon ik ook niet in Brabant.
Er stond in de TT dat er tieten waren. Als co finder van de smabal, ben ik verplicht daar even te klikken. Maar helaas, de enigste die daar een pic van haar/zijn tiet gepost heeft, was ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik trollde eerder altijd de F&F slowchat
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dus patje heeft vannacht geen seks gehad?
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Vandaar dat hij een beetje geprikkeld is vandaag
Wat?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dus patje heeft vannacht geen seks gehad?
Weet je wel.quote:
Niet geprikkeld echter last van hoofdpijn en deze UIquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Vandaar dat hij een beetje geprikkeld is vandaag
Tot wanneer moet hij blijven staan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet geprikkeld echter last van hoofdpijn en deze UI
Nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hoort te weten waar je vriendje uithangt en sms't hem minimaal elke 10 minuten.
Zondag maar dan ben ik niet thuis, dus dat wordt maandagavond denk ikquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Tot wanneer moet hij blijven staan?
Hij staat je wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zondag maar dan ben ik niet thuis, dus dat wordt maandagavond denk ik
quote:
Dallas Green.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit ook al weer?
zanger bij city and colour, vroeger bij alexisonfire.quote:
Alexisonfire, daar ken ik 'm dus van.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zanger bij city and color, vroeger bij alexisonfire.
dan ik ook.quote:
*Stilquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
bam, een 8 gekregen hiervoor.
Incl presentatiequote:
Garpje natuurlijk, mooi hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Incl presentatiedie ik overigens niet had voorbereid. Hoogste cijfer van klas was 8,4. De rest had een 7 of lager.
Ik ben bazin.
Kwark is goed voor jequote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik kan niet stoppen met toetjes eten, ben nu aan mijn 2e bak kwark bezig
Het zag eruit als een wanhopig stukje Engelse tekst van een willekeurig 13-jarig sletje ja.quote:
Ik begrijp wel wat de redenatie is achter dit cijfer, er zijn namelijk enkele punten waar jij geen rekening mee hebt gehouden;quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
bam, een 8 gekregen hiervoor.
Die danio vanille yoghurt-kwark. Boh die is zo lekkerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik kan niet stoppen met toetjes eten, ben nu aan mijn 2e bak kwark bezig
Danio bosbes, bohh kan niet meer stoppenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Die danio vanille yoghurt-kwark. Boh die is zo lekker
Ik was boos. En ik hoopte dat het de persoon het zou lezen, en hij had het gelezen. Dus nu is het goed.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het zag eruit als een wanhopig stukje Engelse tekst van een willekeurig 13-jarig sletje ja.
Ga niet zo doen, fittie met mij fakawaka
Oké. Vertel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik was boos. En ik hoopte dat het de persoon het zou lezen, en hij had het gelezen. Dus nu is het goed.
Ik had hier maar 5 les uur voor aapquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat de redenatie is achter dit cijfer, er zijn namelijk enkele punten waar jij geen rekening mee hebt gehouden;
1. de gezondheid van het dier
a. het doet pijn om aan je gewei omhoog getrokken te worden
b. er is geen rekening gehouden met het ijler worden van de lucht danwel compleet verdwijnen van de zuurstof in de atmosfeer.
2. de hemellichamen
a. getekende hemellichamen kun je niet tegelijk zien
b. de planeten horen in de melkweg, en niet apart
3. de planeet aarde
a. Weinig tot geen rekening gehouden met hooggebergten en wolken.
b. de kromming van de aarde is te laag voor de afgebeelde landen. dwz dat amerika op de zelfde halve bol licht als het einde van azie, wat tamelijk incorrect is.
c. De vorming van de volgende landen is niet waarheidsgetrouwe: India, Italie, Het middenoosten, waar de complete dode/rode zee is weggelaten evenals de belangrijke nijl. De punt daar wat waarschijnlijk halifax moet voorstellen, groenland is zelfs volledig weggelaten.
Hierbij zou ik ook concluderen dat een 8 een sufficiënt cijfer is voor de geleverde artistieke handelingen.
Hoogachtend,
Boterige Bart
Kunstexpert
DV noemde mij aapquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik had hier maar 5 les uur voor aap1 les uur is 50 min. Waar 5 min introductie, 5 min verf pakken en 10 min opruimen en invullen van logboek af gaat.
maar zoveel niet.quote:
Ik ga sowieso een moeilijk mooi werkstuk op je muur schilderen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:54 schreef Dimens het volgende:
Als ik op mijzelf ga wonen, wil ik dat DV zoiets op een van mijn muren gaat schilderen.
Toen ik dit las dacht ik dat je johanneskutkozijn watquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:56 schreef Dimens het volgende:
Het lied is leuk, maar waarom die titel? Ik denk dat het komt omdat ze zonder beef zaten en ze uit woede dit nummer hebben gemaakt. Ik kan dat wel begrijpen.
Waarom?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Toen ik dit las dacht ik dat je johanneskutkozijn wat![]()
Mag bij mij ook. Ik wil een mooie kamer maar dat is nog wel moeilijk te vinden eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga sowieso een moeilijk mooi werkstuk op je muur schilderen.
...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik was boos. En ik hoopte dat het de persoon het zou lezen, en hij had het gelezen. Dus nu is het goed.
Dit is gewoon een smoesje om ervoor te zorgen dat ik naar je kamer toe kom.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mag bij mij ook. Ik wil een mooie kamer maar dat is nog wel moeilijk te vinden eigenlijk.
Veel kamers zijn echt gewoon klein, heel oud of vies
Ok.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:06 schreef Oceanview het volgende:
Ik haat het als mensen 'ok' gebruiken plakken er dan hoogstens die 'e' erachter.
Waarom?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:06 schreef Oceanview het volgende:
Ik haat het als mensen 'ok' gebruiken plakken er dan hoogstens die 'e' erachter.
Nou gelukt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit is gewoon een smoesje om ervoor te zorgen dat ik naar je kamer toe kom.
Komt nog wel, heb ook nog geen kamer dusquote:
Oké.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja weenie het klinkt zo koelbloedig ik geef geen neuk
als ik ok zeg geef ik ook echt geen neuk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja weenie het klinkt zo koelbloedig ik geef geen neuk
Mensen die niet een ' op de 'e' zetten bij 'oké'.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:06 schreef Oceanview het volgende:
Succes he.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Komt nog wel, heb ook nog geen kamer dus
Ja maar als je een serieus gesprek houdt kan het redelijk tot irritatie zorgen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als ik ok zeg geef ik ook echt geen neuk.
ik vraag niet om een serieus gesprekquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja maar als je een serieus gesprek houdt kan het redelijk tot irritatie zorgen.
Ja dat begrijp ik wel maar als je in een serieus gesprek zit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik vraag niet om een serieus gesprek.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik zit niet in haar gifje dus heb eigen gemaakt
dan nog, ik ren weg voor dat soort gesprekken. die hou je maar met je shrink ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik wel maar als je in een serieus gesprek zit.
Heb ik niet meer en daar stonden ongewenste namen tussen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb ik niet meer en daar stonden ongewenste namen tussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet dat je mij haat maar toch ik geef niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.![]()
Jongens iedereen weet toch FlipsBB
Dit niet begrijpen
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Jij hosselt flips en monkyyy in 1, hulde.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:17 schreef Boterbartje het volgende:
Dit niet begrijpenThere is a time of cumming and going.![]()
Wat ik heb er zoveel achter flips en monks nog in de rij staan, ik kan het zowat niet aan!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij hosselt flips en monkyyy in 1, hulde.
Nu heb ik ook aanname stop ingesteld. Alleen DV kan nog op de lijst, voor de rest is het genoeg voor komende 10 jaar![]()
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Je bedoelt citroenen man lollolllolquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Haribo zure matjes lollereinz roflomggggg ik had nog zo gehoopt dat dat niet overduidelijk wasquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:17 schreef Boterbartje het volgende:
Dit niet begrijpenMiley.quote:![]()
![]()
Hier heb je een leuk liedjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat ik heb er zoveel achter flips en monks nog in de rij staan, ik kan het zowat niet aan!
Nu heb ik ook aanname stop ingesteld. Alleen DV kan nog op de lijst, voor de rest is het genoeg voor komende 10 jaar
There is a time of cumming and going.![]()
ga dan lekker naar buiten en neuk die chimeiden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat ik heb er zoveel achter flips en monks nog in de rij staan, ik kan het zowat niet aan!
Nu heb ik ook aanname stop ingesteld. Alleen DV kan nog op de lijst, voor de rest is het genoeg voor komende 10 jaar
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
of gewoon jij whah a lollerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bedoelt citroenen man lollolllol
[..]
omggggg ik had nog zo gehoopt dat dat niet overduidelijk was
[..]
Miley.There is a time of cumming and going.![]()
Nee ik lees nu studiebrochures doorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ga dan lekker naar buiten en neuk die chimeiden.
Boh goed plan, even eitje pakkenquote:
geen neuk geven om studie gewoon chimeiden regelen, anders maak jij je hosselbro status niet waar.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee ik lees nu studiebrochures doorIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Chimeids gaan voor a mattie jeweettog eerst die shit regelen dan pas andere shit als je chicks hebt komt geld vanself bro geloov muuhquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee ik lees nu studiebrochures doorThere is a time of cumming and going.![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nu heb ik ook aanname stop ingesteld. Alleen DV kan nog op de lijst, voor de rest is het genoeg voor komende 10 jaar![]()
'op de lijst'
![]()
![]()
Hoedauquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijne zijn al op.
Tevens ben ik wederom weg hedu.There is a time of cumming and going.![]()
2011 was ik een hosselbro, 2012 ben ik een nette knul en heb ik de focus op andere dingen
qft.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:28 schreef Boterbartje het volgende:
2011 was ik een hosselbro, 2012 ben ik een nette knul en heb ik de focus op andere dingen
2010/2011 waren hosseljaartjes, dit jaar serieus aan school bezig en volgend jaar weer knallen.![]()
Hou es op man.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Toen ik dit las dacht ik dat je johanneskutkozijn wat![]()
![]()
Ja maar 2011 was 6vwo, toen was ik gewoon heel chill omdat ze me al hadden opgegeven op school en kon doen en laten wat ik wou. Dus elke zondag ditdat uit en ach; zus zoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:31 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb nooit hosseljaartjes. Ik ben gewoon altijd net en serieus en alles.
* Flippiee for presidentOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Potjandorie, rebelse puber!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar 2011 was 6vwo, toen was ik gewoon heel chill omdat ze me al hadden opgegeven op school en kon doen en laten wat ik wou. Dus elke zondag ditdat uit en ach; zus zoDat dacht ik ook van maandag en dinsdag, maar dat is nog best okeequote:![]()
![]()
niet veel, en bij jou, speler?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Beetje wel toen, beetje welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Potjandorie, rebelse puber!
[..]
Dat dacht ik ook van maandag en dinsdag, maar dat is nog best okeeOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
zoiets snapte ik nog welquote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Fucking dikke boeken wel die brochures
Straks denk ik maar gewoon inschrijven voor studie en klaar![]()
![]()
Welke studie?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:43 schreef Boterbartje het volgende:
Fucking dikke boeken wel die brochures
Straks denk ik maar gewoon inschrijven voor studie en klaar![]()
![]()
![]()
ACHTERLIJK ZUSJE DAT WIJF SMEERT OVERAL KIPKRUIDEN OP WAT EEN ACHTERLIJK STUK POEPOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Rechten en bedrijfskunde, duaalstudie weetjewel
echt overalquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:43 schreef Boterbartje het volgende:
ACHTERLIJK ZUSJE DAT WIJF SMEERT OVERAL KIPKRUIDEN OP WAT EEN ACHTERLIJK STUK POEPFlippieequote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
pics van je zusjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:43 schreef Boterbartje het volgende:
ACHTERLIJK ZUSJE DAT WIJF SMEERT OVERAL KIPKRUIDEN OP WAT EEN ACHTERLIJK STUK POEP![]()
Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:43 schreef Boterbartje het volgende:
ACHTERLIJK ZUSJE DAT WIJF SMEERT OVERAL KIPKRUIDEN OP WAT EEN ACHTERLIJK STUK POEPkipkruiden
![]()
![]()
ik heb geeneens kipkruiden. gewoon zelf kruiden mengen..
en: DV
Ja lekker ja, maar je gaat dat niet op varkensvlees, rundvlees, eieren doenquote:
Tevens hele dag op hakken door huis lopen en die dingen gewoon op de grond slaan, wat een kutgeluid doe die zooi eens uit
Jawelquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja lekker ja, maar je gaat dat niet op varkensvlees, rundvlees, eieren doen
Tevens hele dag op hakken door huis lopen en die dingen gewoon op de grond slaan, wat een kutgeluid doe die zooi eens uitvooral op eieren
In huis op schoenen lopen![]()
![]()
Nog lekkerderquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:46 schreef gianni61 het volgende:
ik heb geeneens kipkruiden. gewoon zelf kruiden mengen..
en: DV![]()
Hey!![]()
gek meisjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jawelvooral op eieren
In huis op schoenen lopen
Godverdomme, tegenwoordig bellen ze ook al op mobiel en wijzen ze je op het Belmenietregister. Soweiso hoe haal je het in je kop om 06-nummers te bellen![]()
![]()
Eieren gewoon zout en peperquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jawelvooral op eieren
In huis op schoenen lopen
Ja in huis op schoenen lopen, gewoon chille sokken
En dan ook nog zo stampen hele tijd
huh, serieus?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:48 schreef Flippiee het volgende:
Godverdomme, tegenwoordig bellen ze ook al op mobiel en wijzen ze je op het Belmenietregister. Soweiso hoe haal je het in je kop om 06-nummers te bellen
Sowieso mensen lastigvallen via telefoonquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:48 schreef Flippiee het volgende:
Godverdomme, tegenwoordig bellen ze ook al op mobiel en wijzen ze je op het Belmenietregister. Soweiso hoe haal je het in je kop om 06-nummers te bellen
Beter zouden ze een register maken van mensen die WEL lastig gevallen willen worden.
Toen ik voor het eerst van dat register hoorde heb ik dat hele kiesmenu doorlopen en uiteindelijk kon dat ding mijn gegevens niet controleren dus kon ik niet in dat register komen te staan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eieren gewoon zout en peper
Ja in huis op schoenen lopen, gewoon chille sokken
En dan ook nog zo stampen hele tijdquote:![]()
Ja man. 2e x al vandaag en ik ben al zo een iemand dat een hekel heeft aan bellen met onbekende mensenquote:Ik hoorde inderdaad dat het via een bepaald nummer kan, maar ik heb nu de site gevonden. Dat is een stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Sowieso mensen lastigvallen via telefoon
Beter zouden ze een register maken van mensen die WEL lastig gevallen willen worden.
Toen ik voor het eerst van dat register hoorde heb ik dat hele kiesmenu doorlopen en uiteindelijk kon dat ding mijn gegevens niet controleren dus kon ik niet in dat register komen te staan![]()
tja, als je ooit ergens bij een registratie je telefoonnummer hebt ingevuld hang je dr al aan vast.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja man. 2e x al vandaag en ik ben al zo een iemand dat een hekel heeft aan bellen met onbekende mensen
[..]
Ik hoorde inderdaad dat het via een bepaald nummer kan, maar ik heb nu de site gevonden. Dat is een stuk goedkoper.
wat wilden ze je verkopen?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik let ook altijd op als ik nummers moet doorgeven waar en waarvoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, als je ooit ergens bij een registratie je telefoonnummer hebt ingevuld hang je dr al aan vast.
wat wilden ze je verkopen?![]()
Weet ik veelWas een zelfde zaak als ANWB ofzo.
wtfquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mij probeerde een boodschappen pakket van AH aan te smeren![]()
![]()
soms is het gewoon leuk om die mensen wat te bezeiken, maar als ik daar geen tijd voor heb hang ik gewoon op.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik let ook altijd op als ik nummers moet doorgeven waar en waarvoor![]()
Weet ik veelWas een zelfde zaak als ANWB ofzo.
[..]
wtf
(al ben ik al lang niet meer door dat soort mensen gebeld)Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
hmm, apart.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://www.hm.com/nl/subd(...)0001#page=0&Nr=90001
Dit moet kleding voorstellen volgens mij.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
ik vind het altijd leuk als bedrijven mij bellen
alsof de gemiddelde nederlandse vrouw beter gekleed is?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://www.hm.com/nl/subd(...)0001#page=0&Nr=90001
Dit moet kleding voorstellen volgens mij.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik had ook echt geen tijd voor die man, ik moet zo avondeten kokenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms is het gewoon leuk om die mensen wat te bezeiken, maar als ik daar geen tijd voor heb hang ik gewoon op.
(al ben ik al lang niet meer door dat soort mensen gebeld)Heb ik ook een periode gehad, of diegene liet dan een heel krakend geluid horen. Toen was ik er gauw klaar mee en ben ik van 06-nummer veranderdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb soms dat een onbekend nummer mij belt en als ik opneem ophangd![]()
![]()
Ik heb wel eens gehad dat een onbekend iemand bij mij het antwoordapparaat insprak. Diegene moest een ander hebbenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb soms dat een onbekend nummer mij belt en als ik opneem ophangd![]()
![]()
Als ik tijd heb wel, lekker ziekenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:58 schreef Boterbartje het volgende:
ik vind het altijd leuk als bedrijven mij bellen![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof de gemiddelde nederlandse vrouw beter gekleed is?![]()
![]()
![]()
ah, wat gaat het worden?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had ook echt geen tijd voor die man, ik moet zo avondeten kokenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
nee, want die kopen hun rotzooi bij de h&mquote:
Ja zou ik ook eigenlijk moeten doen maar geen zin in omdat ik dan overal mijn nummer moet gaan wijzigenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had ook echt geen tijd voor die man, ik moet zo avondeten koken
[..]
Heb ik ook een periode gehad, of diegene liet dan een heel krakend geluid horen. Toen was ik er gauw klaar mee en ben ik van 06-nummer veranderdHaha, nog genante dingen ofniet?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:59 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat een onbekend iemand bij mij het antwoordapparaat insprak. Diegene moest een ander hebben![]()
![]()
helaas bij ons mannen/knaapjes ook niet veel beterquote:
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
50% van mijn kleding komt ook bij de H&M weg. En ik zie er nou niet bepaald slecht uitquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want die kopen hun rotzooi bij de h&m![]()
![]()
egoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
50% van mijn kleding komt ook bij de H&M weg. En ik zie er nou niet bepaald slecht uit![]()
Soms heb je er best wat tussen zitten, alleen ligt het aan de manier hoe je het combineert. Ik kom best vaak bij de H&M. Kwaliteit is wat minder, maar het is lekker goedkoop.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
helaas bij ons mannen/knaapjes ook niet veel beter![]()
dat jij niet slecht uitziet weet ikquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
50% van mijn kleding komt ook bij de H&M weg. En ik zie er nou niet bepaald slecht uit
over je kleding weet ik niet veel
Gebakken aardappeltjes in een of ander rozemarijnolie en dan stuk filet erbijquote:Dat is het nadeel jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja zou ik ook eigenlijk moeten doen maar geen zin in omdat ik dan overal mijn nummer moet gaan wijzigenMaar jouw bootsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
helaas bij ons mannen/knaapjes ook niet veel beterjij hebt wel smaak.
![]()
Ik had het over mijn kledingquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat jij niet slecht uitziet weet ik
over je kleding weet ik niet veel![]()
![]()
Enige kledingwinkel waar ze paarse vesten met capuchon hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
50% van mijn kleding komt ook bij de H&M weg. En ik zie er nou niet bepaald slecht uit![]()
geen groente?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes in een of ander rozemarijnolie en dan stuk filet erbijik nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik had het over mijn kleding
broccoliquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dit http://www.ah.nl/allerhan(...)?latestAllerhande=on
Ik hoop dat het lukt![]()
![]()
Euh nee. Jack & Jones, Men at work en The Sting kunnen er ook wat vanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:03 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Enige kledingwinkel waar ze paarse vesten met capuchon hebben.![]()
![]()
http://www.hm.com/nl/product/97781?article=97781-A
Deze vond ik wel gaaf wel
Ik kom trouwens bijna nooit bij H&M, ik ga altijd naar de bijenkorfOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Er zit geen fit inquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:04 schreef Boterbartje het volgende:
Ik kom trouwens bijna nooit bij H&M, ik ga altijd naar de bijenkorf![]()
![]()
quote:uhm. ja..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je wat salade als groente ziet, dan welReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
passendquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Prima geslapen. Ik /care al niet meer.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
huh wat fit? Nee maar gewoon voor shirtje onder cardigan ofzoquote:
sowieso niets zeggende tekstjes of kleurtjes op je tshirtsquote:
Ok, dan ben jij veel bekender met kledingwinkels dan mij. Ik heb me kapotgezocht.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Euh nee. Jack & Jones, Men at work en The Sting kunnen er ook wat van![]()
Als je die jongen als gaaf bedoelt, ben ik het eensquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:04 schreef Boterbartje het volgende:
Ik kom trouwens bijna nooit bij H&M, ik ga altijd naar de bijenkorf![]()
![]()
geen wat?quote:
ik heb nog nooit wat bij H&M gekocht
Joh ik ben minstens zo lekker, alleen ik heb me weer geschoren dusquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je die jongen als gaaf bedoelt, ben ik het eens
Werd wel eens tijd na 2 wekenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Joh ik ben minstens zo lekker, alleen ik heb me weer geschoren dus![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: