abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109012054
Na aanleiding van het volgende topic [GEZ] Leuke slowchat stuit ik op een vraag

Er wordt mij hier aangeraden om in alle sub fora op fok mijn vraag op nieuw te stellen. Dit vind ik een zeer gewaagd plan, en ben er nog niet helemaal van overtuigd of dat wel productief is!?

Graag jullie meningen.
pi_109012133
Niet in alle. Bezoek het subforum dat het meeste verwantschap heeft met het onderwerp waar je over wil discussiėren en plaats vervolgens een topic in dat forum.

Tenzij je geband wil worden, natuurlijk.
Google is your friend, abuse your friends
  maandag 12 maart 2012 @ 15:18:08 #3
349633 SiIk
Echt zijde
pi_109012432
Vind er alsjeblieft snel eentje. Dan hou je misschien op met kuttopics maken.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  maandag 12 maart 2012 @ 15:19:12 #4
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109012477
Singlestopic is leuk voor jou.
Opgelost.
Slotje.
KuikenGuppy
pi_109012666
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 15:11 schreef Metalfrost het volgende:
Niet in alle. Bezoek het subforum dat het meeste verwantschap heeft met het onderwerp waar je over wil discussiėren en plaats vervolgens een topic in dat forum.

Tenzij je geband wil worden, natuurlijk.
Daar ligt het probleem. De onderwerpen waar ik graag over zou discussiėren variėren van tieten tot bier, en van literatuur tot videobewerking. Ook spuit ik graag mijn gal over de samenleving en politiek. Echter wil ik niet geassocieerd worden met gebruikers zoals "Paul", "Huppelmuts", "Trollscience" en andere users die door de rest van fok uitgekotst worden.

Zoals jullie wel beseffen sta ik voor een vrij groot dilemma.
pi_109012938
Je zult je vraag moeten opsplitsen in deelvragen die specifiek op de subfora slaan.
pi_109012991
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 15:23 schreef TwyLight het volgende:

[..]Echter wil ik niet geassocieerd worden met gebruikers zoals "Paul", "Huppelmuts", "Trollscience" en andere users die door de rest van fok uitgekotst worden.

Zoals jullie wel beseffen sta ik voor een vrij groot dilemma.
Bovenstaande gebruikers zijn volkshelden. Uitgekotst worden is als je door zowel het moderatorteam als het gros van de gebruikers als persona non grata wordt beschouwd.

Komt niet zo vaak voor. Vaak zijn het de moderators en opvolgend leiderschap dat zich kenmerkt buiten het forumgebruikende 'normale' volk te staan, door, al dan niet door het hele volk, gehate mensen (tijdelijk) van het forum te verwijderen.
Google is your friend, abuse your friends
pi_109013379
Gelukkig ben ik zelf regelmatig de ere gast
pi_109016530
In dit forum liever ook niet. Probeer het eens elders. :P
Niet meer aanwezig in dit forum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')