KUSJEKROEL VOOR IEDEREEN DIE HET NODIG HEEFTquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je wilde tetten, je kreeg ze
boobies meloenenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:54 schreef megamandy het volgende:
De TT is te lang voor mijn mobielwat komt na jopen?
Oh, dankje!!!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
KUSJEKROEL VOOR IEDEREEN DIE HET NODIG HEEFT
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh credits voor de jopen boobies en meloenen mogen naar ijs
Zwaai je ff?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:56 schreef megamandy het volgende:
Bijna in Einhovenen dan ga ik jullie verlaten om te vreten en te seksen en te roken endezo
Je mag niet haten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
maar als je daar dus mag verafgoden of verheerlijken, waar moet je ze dan afzeiken?
Die waar de zon niet komt?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dan persen ze hun forum maar door hun kanaal
Dat.quote:
Goeden fotoowquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:00 schreef Lindytje het volgende:
Ik lollerde om mezelf....
Dit moest een foto van mijn oog zijn:
[ afbeelding ]
Goed gemiktquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:00 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb 'm gevonden1!!11! Rechts onderin!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:00 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb 'm gevonden1!!11! Rechts onderin!!
Dan komt ie vast aanquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:01 schreef megamandy het volgende:
Sq ik heb wel zondag gezwaaid maar toen was je denk ik niet aan het werkooh ik zwaai wel even op bus 407
Zeer goeien ooglook ! Ik zie emquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:00 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:04 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, we kweken krenten![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeer goeien ooglook ! Ik zie em![]()
![]()
Owjah en naar huus
Heb je dat grafiekje in de OP al gezien? Daar staan de cup maten van de vrouwen. Uitkiezen maar.quote:
Jummehquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:04 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, we kweken krenten![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je dat grafiekje in de OP al gezien? Daar staan de cup maten van de vrouwen. Uitkiezen maar.
Srsly?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
4 anonieme viewers in de tettentabel meteen
Goed ontdektquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je dat grafiekje in de OP al gezien? Daar staan de cup maten van de vrouwen. Uitkiezen maar.
Damnquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
4 anonieme viewers in de tettentabel meteen
Oshi-quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie dat de cursors blijven hangen bij BGtes... 20 jaar en 85F vinden ze wel wat
Ik heb alleen gecontroleerd of het echt een grafiek was. Daar moet ik natuurlijk wel even goed voor gaan zitten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie dat de cursors blijven hangen bij BGtes... 20 jaar en 85F vinden ze wel wat
Volgens haar naam ook.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens het grafiek hebt u grote jetsers.
Ik zit mij hier in de bus in te houden om niet te lollerenquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
Jepquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens het grafiek hebt u grote jetsers.
Heb je de test wel gedaan??quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom sta ik niet in de autistenranking?
Wie kies jij? Op basis van dat tabel?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar geen bewijs. Dat is natuurlijk wel weer jammer.
Ja, ik had 10 ofzo.quote:
Is het koud daar boven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal ook zo geskipt wordenquote:
Help me herinneren dat ik schagelnaar eraan herinner.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Schande dat je er niet in staat dan!!
Iemand van rond de 21 maar ze mag niet roken dus Joyca of Dico. Maar UFT niest als een mongool, ook niet erg aantrekkelijk. Ik denk dat ik dan voor MegaMindy ga, met d'r grote jetsers.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wie kies jij? Op basis van dat tabel?
God, weet wat je vraagtquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Help me herinneren dat ik schagelnaar eraan herinner.
Hm, ik denk dat ik voor Princes ga.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Iemand van rond de 21 maar ze mag niet roken dus Joyca of Dico. Maar UFT niest als een mongool, ook niet erg aantrekkelijk. Ik denk dat ik dan voor MegaMindy ga, met d'r grote jetsers.
Ja, dat weet ik.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Iemand van rond de 21 maar ze mag niet roken dus Joyca of Dico. Maar UFT niest als een mongool, ook niet erg aantrekkelijk. Ik denk dat ik dan voor MegaMindy ga, met d'r grote jetsers.
de 85Gquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat ik voor Princes ga.
Wil Princes zich even bij mij melden?
Goeie rondingen heeft die ja, een prima keuze.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat ik voor Princes ga.
Wil Princes zich even bij mij melden?
Insgelijks, maar wij van de smabalcrew zijn kenners. Dat spreekt voor zich.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Goeie rondingen heeft die ja, een prima keuze.
Mij hoeven ze sowieso nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:15 schreef BGTes het volgende:
Mij hoeven ze niet meer na mijn fobo
*kras*
*zucht* fine.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mij hoeven ze sowieso niet
*kras kras*
Ook een klik voor jou.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
mij ook niet, ik ben over m'n houdbaarheidsdatum
Jij rookt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
mij ook niet, ik ben over m'n houdbaarheidsdatum
oh, ik ben al voorzien. Als je dertig bent en zonder vent, kun je beter zelfmoord plegen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ook een klik voor jou.
Nog meer?
ik was even etenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nog een naamlakjon
Loqi:
[ afbeelding ]
IK HEB NOG 5 JAAR.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik ben al voorzien. Als je dertig bent en zonder vent, kun je beter zelfmoord plegen.
En 30 zonder vrouw?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik ben al voorzien. Als je dertig bent en zonder vent, kun je beter zelfmoord plegen.
MILFs zijn niet verkeerd anders.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor mannen is dat een minder issue, die worden namelijk beter (lees: rijker) met de jarenquote:
Jij bent heel elegant en charmantquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA, dat wel. Maar ik heb ergere eigenschappen
True, true, maar dat ben ik niet. Dan moet je Milka, Trix of Taart hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
MILFs zijn niet verkeerd anders.
Dus zonder geld, zijn ze niet aantrekkelijk?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor mannen is dat een minder issue, die worden namelijk beter (lees: rijker) met de jaren
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, true, maar dat ben ik niet. Dan moet je Milka, Trix of Taart hebben.
We hebben zelfs een gilf
Bescheiden ook nog. Nee nee, zelfmoord is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, true, maar dat ben ik niet. Dan moet je Milka, Trix of Taart hebben.
We hebben zelfs een gilf
Zeer elegant, lenig, soepel en vederlicht, welopgevoed en welbespraakt en ik poep lavendelquote:
Mja, eigenlijk wel. Wat jullie met tetten en wespentailles hebben, hebben wij met portemonnees en bankrekeningenquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus zonder geld, zijn ze niet aantrekkelijk?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeer elegant, lenig, soepel en vederlicht, welopgevoed en welbespraakt en ik poep lavendel
Ik wil een rijke vent, dan kan ik een baan zoeken die ik tof vind zelfs al betaalt het ruk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk wel. Wat jullie met tetten en wespentailles hebben, hebben wij met portemonnees en bankrekeningen
Nee nee, grootte van bankrekening.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij ons staat i.p.v. cup-maat onze piemel lengte?
Jij snapt hetquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee nee, grootte van bankrekening.
second that.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk wel. Wat jullie met tetten en wespentailles hebben, hebben wij met portemonnees en bankrekeningen
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
quote:In de Ugg Store! Ik heb niks gekocht, trouwens.
Maar deze waren wel te gek!
Dan zullen ze jou wel willen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hoog de lat hier ligt, dus daar kan ik geen uitspraken over doen.quote:
Ik vind die paarse best tofquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Even heel iets anders. MissLipgloss:
[..]
GELDquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hoog de lat hier ligt, dus daar kan ik geen uitspraken over doen.
dafuqquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Glitter uggsquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
jullie zijn soberso te jong.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind die paarse best tof
* Stormqueen kills spees with firequote:Op woensdag 8 februari 2012 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind die paarse best tof
Hier, kijk hoe ze reageren. Net zo'n slangenbeweerdersfluit, die briefjes en muntjes.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:31 schreef zoeperzazke het volgende:
Hoe kun je dat tof vinden, de horror!
Ik zit wel te azen op Ugg oorwarmers trouwens
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier, kijk hoe ze reageren. Net zo'n slangenbeweerdersfluit, die briefjes en muntjes.
heyquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
* Stormqueen kills spees with fire
Ook leuk, een groen blaadje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Glitter uggsHoe feestelijk!
[..]
jullie zijn soberso te jong.
Ja maar dan is het weer de vraag of je iemand met paarse glitteruggs als vriendinnetje wilt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier, kijk hoe ze reageren. Net zo'n slangenbeweerdersfluit, die briefjes en muntjes.
Ik wil sowieso geen 'vriendinnetje', daar is de vrijheid veel te zoet voor.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dan is het weer de vraag of je iemand met paarse glitteruggs als vriendinnetje wilt.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wil sowieso geen 'vriendinnetje', daar is de vrijheid veel te zoet voor.
Wat zijn dat afzichtelijke dingen trouwens.![]()
Ik heb het altijd al vreemd gevonden dat jij vrijgezel was. Maar ik begrijp het nu.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wil sowieso geen 'vriendinnetje', daar is de vrijheid veel te zoet voor.
Wat zijn dat afzichtelijke dingen trouwens.![]()
Hoezo is dat vreemd?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al vreemd gevonden dat jij vrijgezel was. Maar ik begrijp het nu.
Was de wc bevrijdend?quote:
Een man als jij, die alles over vrouwen weet, die moet toch haast wel een vriendin hebben. Dat dacht ik tenminste.quote:
Zo zo, vleiend wel dit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een man als jij, die alles over vrouwen weet, die moet toch haast wel een vriendin hebben. Dat dacht ik tenminste.
Je kan natuurlijk het goede voorbeeld gevenquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:47 schreef Dimens het volgende:
En ook heel het topic nog geen tiet gezien.
Je download is de weg kwijtquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom duurt iets installeren 9913 uur?
Ik heb niet veel tiet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:49 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk het goede voorbeeld geven
Alle kleine beetjes helpenquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:50 schreef Id_do_her het volgende:
Ik ga maar eens, het was gezellig dames.
Doeiquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:50 schreef Id_do_her het volgende:
Ik ga maar eens, het was gezellig dames.
Dat!quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:50 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wij discrimineren geen tieten hier...
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:57 schreef Dimens het volgende:
Nou vooruit dan maar. En speciaal voor jullie met een beetje extra.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met die 10 euro maak je dat niet goed dat zijn heul geen tieten!quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:57 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
met die 10 euro maak je dat niet goed dat zijn heul geen tieten!
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:50 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wij discrimineren geen tieten hier...
He niet mijn woordenquote:
Wat wil je dat ik doe, pinnen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:00 schreef PriemGirl het volgende:
10 euro? Seriously? Meer indruk met een briefje van 100
Dit is de eerste keer dat ik hier ben en ik post nu tenminste al gezellig mee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Swarte is nog een beetje nieuw hier, die moet het nog leren.
Ja maar ik zag alleen maar een tepel en een briefje van 10 daar kan ik heul geen lakjes van kopen en een tepel heb ik toch niet zoveel aanquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Swarte is nog een beetje nieuw hier, die moet het nog leren.
En dat... Indruk maken met 10 euro. Tssss...quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, wat is dat nou weer voor een anticlimax
4 op een rij!quote:
Kom maar naar mijn keukenquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:06 schreef BGTes het volgende:
Er staan echt zes huisgenoten in de keuken en ik wil koken nuOPROTTENNNN
Tettenkokenquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kom maar naar mijn keuken![]()
Niemand hier die zin heeft om te koken (alweer)
Goed om enen kapsalon te betalenquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:08 schreef Dimens het volgende:
Ik heb gewoon weinig geld op zak. Nergens voor nodig dat contante geld.
Zo weinig over voor mijquote:
Zo bedoelde ik het niet het spijt me kusjekroelquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo weinig over voor mijI haz a dissapoint.
Gewoon pinnen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goed om enen kapsalon te betalen
*wobble wobble*quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:12 schreef BGTes het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet het spijt me kusjekroel*tettenschud*
Nou weer goed?
Neinz. Die hebben ze niet bij die toko's als ze moeten brengen.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Flikker godverdomme toch eens een eind op met je elfstedentocht
achterlijk nieuws
Noeeeeesss wat doe jequote:Op woensdag 8 februari 2012 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Flikker godverdomme toch eens een eind op met je elfstedentocht
achterlijk nieuws
Bij thuisbezorgd.nl kun je idealenquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*wobble wobble*
[..]
Neinz. Die hebben ze niet bij die toko's als ze moeten brengen.
Priem je hebt hem gewoonquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Noeeeeesss wat doe jeIIS ES SAMAR WER WETTER !
Ik ben te enthousiastSeriously
Kost nen euro meerquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Bij thuisbezorgd.nl kun je idealen
Ik heb muizen, in mn kamer, I iz scared
Hele dag op kunnen oefenenquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Priem je hebt hem gewoon
Via internet betalen. Dat kan anno 2012.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*wobble wobble*
[..]
Neinz. Die hebben ze niet bij die toko's als ze moeten brengen.
T kan friezen of t kan dooienquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
is het eigenlijk friezen of friesen?
Klopt. Is er niet meer. Misschien gedeactiveerd? Of nen foutjen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:29 schreef Puckzzz het volgende:
Hallo Dames!
Heeft iemand van jullie Patje nog op facebook? Bij vind facebook ineens dat zijn account niet bestaat
Heel apart, heb hem vanmiddag nog gesproken
Dat horen we dan dit weekendquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hele dag op kunnen oefenenDe uitspraak zal bagger zijn maar meh
Goeien matigen garp welquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:30 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
T kan friezen of t kan dooien
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Via internet betalen. Dat kan anno 2012.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kost nen euro meer
Maar als we geen geld in huis hebben doen we dat ook
quote:
Ik denk nenn foutj0n van FB dan...en ik denk dat er iemand heeeel sjaggerijnig gaat worden als die dit merktquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Klopt. Is er niet meer. Misschien gedeactiveerd? Of nen foutjen?
Met je 10 euroquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als rijke man kijk ik natuurlijk niet op een euro.
Zekers? Lijkt me niet dat zoiets zomaar gebeurt op fbquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik denk nenn foutj0n van FB dan...en ik denk dat er iemand heeeel sjaggerijnig gaat worden als die dit merkt
Maar hij heeft toch geen reden om Puckzzz te blokkenquote:
Tsja vanmiddag rond 13.30 nog gesproken via facebook (niets aan de hand enzo), daarna is ie naar zijn werk gegaan eerst vergadering heel de middag en nu nog aan het werk tot 22.30. Kweetnietquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met je 10 euro
[..]
Zekers? Lijkt me niet dat zoiets zomaar gebeurt op fb
Wel hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met je 10 euro
[..]
Zekers? Lijkt me niet dat zoiets zomaar gebeurt op fb
En een tettenpic met je gouden mastercard is te veel gevraagd?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:08 schreef Dimens het volgende:
Ik heb gewoon weinig geld op zak. Nergens voor nodig dat contante geld.
Dat dus, en FB verslaafd als ie is zal ie 'm er zelf niet helemaal afgooien. Hoogstens enkele mensen blokken en om mij te blokken heeft ie idd geen reden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wel hoorHij was eerder 'kwijt' en een vriendin van mij ook.. bij mij gaat ook van alles mis met Facebook
Toen ik Patje zn naam intikte kwam hij tevoorschijn, toen ik op zn FB klikte bestond de pagina niet
Ja dat heb ik dus ook.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wel hoorHij was eerder 'kwijt' en een vriendin van mij ook.. bij mij gaat ook van alles mis met Facebook
Toen ik Patje zn naam intikte kwam hij tevoorschijn, toen ik op zn FB klikte bestond de pagina niet
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
nog 2.5 dagen!. En ik heb carrièreboost momentje geregeld. Yeah
.
Goed bezig!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
nog 2.5 dagen!. En ik heb carrièreboost momentje geregeld. Yeah
.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En... carričreboost?
Wat waar hoe ! Buy all the lego??
![]()
Ik wil geen enabler zijn; maar tenslotte had enkel skjoe een no-buy toch?quote:
Ahhhh !!quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:40 schreef Puckzzz het volgende:
Hahaha hij belt me meteen op!![]()
Hij had vanmiddag 1 of ander venster en daar moest ie iets verifieren ofzo. Maar daarna moest ie weg...hij moet nu ergens op een desktop inloggen. Gaat ie ff doen
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:43 schreef Lindytje het volgende:
Bwhehehehehe... ikke zo zingen:
'but I set fire, to the rain, watched it burn as I touched your face *flots, hand in gezicht van* '
Gaatverder: 'then I died, because my girlfriend murdered me'
nee, skuu betaald tegenwoordig mijn legoquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En... carrièreboost?
Wat waar hoe ! Buy all the lego??
![]()
Succes!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga maar weer eens hospiteren.
Daaag!
Echte liefdequote:Op woensdag 8 februari 2012 18:43 schreef Lindytje het volgende:
'but I set fire, to the rain, watched it burn as I touched your face *flots, hand in gezicht van* '
+1quote:
Whut!! Dat heb je goed geregeld!quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
nee, skuu betaald tegenwoordig mijn lego.
En jij betaalt haar lakjens?? Tenslotte is dat nog steeds no-buy als jij ze kooptquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
nee, skuu betaalt tegenwoordig mijn lego.
Daar moest ik ook aan denken... vandaar datquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zie ook telkens dezen voor me als ik het liedje hoor.... En dan ben ik weer aan het lolleren
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En jij betaalt haar lakjens?? Tenslotte is dat nog steeds no-buy als jij ze koopt![]()
Ik heb nergens last van geloof ik...quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:45 schreef Puckzzz het volgende:
Ik krijg trouwens ook allemaal foutmeldingen op FB....
Ik ook nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van geloof ik...
Ik dacht het alquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken... vandaar dateen hand in d'r gezicht geflatst kreeg
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik dacht het al
In de auto flats ik mezelf dan in mijn gezicht... Gewoon... Omdat het er bij hoort
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van geloof ik...
Ik kan geen statusupdate meer doen en nergens meer op reagerenquote:
Hendig!quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en ik val af door mijn mongolenniestypisch
Oh en niet in gewicht he, maar bij Dimens of id do herquote:
quote:fucking portemonee bij Media Markt vergeten kom k terug om te halen ¤500 kwijt
Oh... le me=stupidquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh en niet in gewicht he, maar bij Dimens of id do her
500 euro cash in je portemonnee??quote:
Toen ik je reactie las dacht ik hm.. waarom is dat hendig... en toen snapte ik de verwarringquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |