quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:14 schreef Flippiee het volgende:
Goed, ik weet weer wat ik wel en niet wil.
Niks raars aan, dat zijn endorfines.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
Vergaan van de pijn en happy zijn, raar maar waar.
acherm sneukequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:38 schreef grrrbeer het volgende:
licht overwerkt
En ik mis mn wijf. Okee mn ex. Maar zo voelt het nog steeds niet. Stomme kut, kom terugI needs joe enzo!
hihi
Dat is ook vroeg als je het niet gewend bent. Ik moet momenteel doordeweeks ook om half 9 naar bed en toen had ik dat in het begin ook omdat ik later gaan gewend was. Als je het gewend zou zijn dan kun je doorgaans de hele nacht wel redelijk doorslapen. Als je moe bent is rustig op de bank en een uurtje eerder naar bed handiger denk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:45 schreef Beach het volgende:
half 9 gaan slapen en nu al wakker wordenslecht idee
Heb je je een poosje niet 17 gevoeld dan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit weekend weer lekker ordinair op stap. Indrinken allesvoel me weer helemaal 17.
Volgend weekend verjaardag vieren
Nee, want:quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:22 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Heb je je een poosje niet 17 gevoeld dan?
Probeer 18, anders mag je geen sterke drank.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit weekend weer lekker ordinair op stap. Indrinken allesvoel me weer helemaal 17.
Volgend weekend verjaardag vieren
True that! Belangrijke factor inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Probeer 18, anders mag je geen sterke drank.
OT: Heerlijk geslapen.De lente komt steeds dichterbij. Ik zie al bloemetjes, ik hoor al vogeltjes. Ik heb zelfs een kanarie als wekker. Jammer dat ik niet weet hoe ik de trilfunctie moet uitzetten, dus ik schrik me dood van het gebrom op mijn nachtkastje.
![]()
Ga je ook om half 9 dan? Gaan we samen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
voel me echt verrot ik moest eigenlijk gaan sporten maar heb afgebeld ik ga vroeg naar bed hopelijk knap ik daar iets van op. Het is allemaal zo veel,ik hoop dat ik het volhoud...
Nou iets later denk ik een uur of 9, half 10 Maar alvast welterustenquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:55 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Ga je ook om half 9 dan? Gaan we samen.
Dank je, ook zo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou iets later denk ik een uur of 9, half 10 Maar alvast welterusten
Nou en..?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:43 schreef Mishu het volgende:
Verontwaardigd want niemand van de vaste mensen uit deze reeks is genomineerd voor de Yvonne awards
Ja, ik ga weer naar bedje toe, moet nog altijd (te) vroeg van mijn moekie.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:25 schreef RoadrunnerX het volgende:
Lekker doucheje genomen, pyamaatje aan.
Nog even een uurtje haartjes drogen en naar bed.
En gelijk heb je.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:13 schreef Mishu het volgende:
Door deze laatste kans die ik neem ben ik geen aantrekkelijke partner even meer voor de mensen die ik zou willen. Dus het is even slikken totdat ik mijn diploma heb. Maar of ik dat soort mensen zou willen als mijn partner...
Either you're with me during my struggle or you're not going to be present during my succes.
zonder drugs? dan zou ik het niet doenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:23 schreef datisstom het volgende:
Ik denk erover een nachtje door te halen maar ik weet het niet zeker
drugs nodig hebben om een nacht wakker te blijven, wtf?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
zonder drugs? dan zou ik het niet doen
waarom zou je uberhaupt een nacht wakker willen blijven?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:29 schreef Plums het volgende:
[..]
drugs nodig hebben om een nacht wakker te blijven, wtf?
Oh ja, kan natuurlijk.. Ik heb daar nooit moeite mee gehad, kan (of kon, in ieder geval, ik probeer het nu niet meer) altijd makkelijk een hele nacht opblijven zonder gekke hulpmiddelen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
waarom zou je uberhaupt een nacht wakker willen blijven?
oh om een boek te lezen.
Ja sorry ik zou zonder drugs niet wakker kunnen blijven, daarom blijf ik ook nooit een nacht wakker
heb het eigenlijk nog nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:34 schreef Plums het volgende:
[..]
Oh ja, kan natuurlijk.. Ik heb daar nooit moeite mee gehad, kan (of kon, in ieder geval, ik probeer het nu niet meer) altijd makkelijk een hele nacht opblijven zonder gekke hulpmiddelen.
en nu weer OT.
Ik voel me moe. En verward.
Succesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:40 schreef cafpow het volgende:
goed, straks presentatie geven en dan weekend
bedankt..het ging wel beter dan verwachtquote:
als je hem maar bij telfort haaltquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:56 schreef Houniet het volgende:
Ohja, en ik moet een smartphone hebbenDeze nokia is echt op.
Dat dus inderdaadquote:Op zaterdag 17 maart 2012 03:51 schreef Mishu het volgende:
Soms kan je een bepaald iemand wel iets aandoen
Arrogant doen is om misselijk van te worden, ik weet niet op welke manier jij je wanhopig uit? Maar het zal allemaal wel meevallen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:26 schreef Mishu het volgende:
Kut en onaantrekkelijk. Lijkt wel alsof mensen voelen dat je wanhopig behoefte hebt aan contact. Zogenaamd arrogant doen is just not my thing
Waarom wil je zo graag een relatie?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:26 schreef Mishu het volgende:
Kut en onaantrekkelijk. Lijkt wel alsof mensen voelen dat je wanhopig behoefte hebt aan contact. Zogenaamd arrogant doen is just not my thing
En een kater.
Omdat ik een maatje wil. Iemand om op te bouwen en om lief te hebben.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag een relatie?
Ik ben allergisch en moet de hele tijd hoesten, want ik heb een kriebel in m'n keel.
Ik gok dat jij moet leren om mensen die je niet waard zijn geen waarde toe te kennen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, ik blijf soms toch ineens de wens hebben om met m'n ex te praten. Gewoon om te bevestigen dat het alllemaal niet kwaadwillend hoeft te zijn en een paar zaken op orde stellen..
Geen idee of ik het nog eens moet aanbieden of niet
Hmm ook een goede raad voor mijquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik gok dat jij moet leren om mensen die je niet waard zijn geen waarde toe te kennen.
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:52 schreef cafpow het volgende:
verveeld....ik weet niet wat te doen de rest van de dag
Top!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:00 schreef Yuki het volgende:
Heerlijk!
Gezellige zaterdag en -nacht gehad, goed geslapen vanmorgen en nu schijnt de zon
Haha, good for youquote:Op zondag 18 maart 2012 22:25 schreef Mishu het volgende:
Het moment waarop je je realiseert dat je je geluk niet afhankelijk moet maken van anderen:![]()
Iemand tegen komen die erom leeft om anderen pijn te doen, zichzelf beter te voelen dan anderen en denken: ik ben blij dat ik jou niet ben. Zo dus.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Haha, good for you![]()
Hoe doe je dat?![]()
OT: mwa, algeheel kutgevoel van de zondag ik moet eigenlijk al in bed liggen maar ja ik ga zo
Dit best wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:36 schreef kwiwi het volgende:
Enorme last van m'n schouders gevallen net.
blij dat ik een man benquote:Op maandag 19 maart 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
Vreselijk ongesteld. Moodswings van hier tot Australië, ik raak er zelf uitgeput van.![]()
Ik zou bijna zeggen: haal de hele bende maar eruit, want ik ben het spuugzatMaar ja, misschien wil ik ooit nog kinderen ...
Nog ff wachten, tussen je 45 en 50ste houdt het allemaal lekker op, zak je nog sneller uit en krijg je botontkalking!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
Vreselijk ongesteld. Moodswings van hier tot Australië, ik raak er zelf uitgeput van.![]()
Ik zou bijna zeggen: haal de hele bende maar eruit, want ik ben het spuugzatMaar ja, misschien wil ik ooit nog kinderen ...
Kwart voor 10 naar school is ook geen tijd...quote:Op maandag 19 maart 2012 21:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik voel me schuldig omdat ik aan het spijbelen ben
ja moest eigenlijk tot 22.00quote:Op maandag 19 maart 2012 21:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kwart voor 10 naar school is ook geen tijd...
zijn we weer vriendjes?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kwart voor 10 naar school is ook geen tijd...
Toch niet onze schuld met ons kleffe gedoe?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Nu voel ik me misselijk
Nee niet door julliequote:Op maandag 19 maart 2012 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toch niet onze schuld met ons kleffe gedoe?
dat dacht ik ook jaquote:Op maandag 19 maart 2012 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toch niet onze schuld met ons kleffe gedoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |