Linkje?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat topic met een logboek over de verkrachting van KLB1.0 was overigens zeer briljant.
Heb je link?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat topic met een logboek over de verkrachting van KLB1.0 was overigens zeer briljant.
quote:
Nee ik heb geen zin om te zoeken.quote:
Meld jij je dan aan als mod.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:51 schreef rosepetals het volgende:
Pharkus slaapt, Lithia kijkt manga, en Ludo is aan het hosselen. Alle kuttopics blijven open.
Ja daahaag dat durf ik echt nietquote:
Nee, alleen de mensen die ik leuk vind mogen dan topics openen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:52 schreef Arcadia het volgende:
Oh wacht klopt, jij bent te zachtaardig om ook maar een topic te sluiten
Manga's kun je alleen lezenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:51 schreef rosepetals het volgende:
Pharkus slaapt, Lithia kijkt manga, en Ludo is aan het hosselen. Alle kuttopics blijven open.
Xvideos denkt daar anders overquote:
Dit, precies dit.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:48 schreef 2NutZ het volgende:
Het stevend weer af op een regelrechte ramp als het hier zo doorgaat.
Saaie shit, nieuwe stomme kloons en gewoon meh
Ik slaap nu met Pharkusquote:
Ik ben hier ooit bijna mod geweest, maar toen werd het uiteindelijk toch iemand anders die nu ook alweer mod af is geloof ik.quote:
Dictator Rosepetals.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee, alleen de mensen die ik leuk vind mogen dan topics openen.
quote:
quote:
Dan ga ik maar hosselen met Ludo.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:55 schreef Knaller het volgende:
[..]
[..]
Dan ga ik maar hosselen met Ludo.
Jij en mod is net zo goed voor dit forum als aids is voor de weerstandquote:Op maandag 12 maart 2012 22:56 schreef AhmedJaret het volgende:
als ik mod was had ik al die troep opgeruimd
Ik wist het, daarom ben jij nog niet geband van KLBquote:
Ik zou nooit mod willen worden, kan dan niet meer zeggen wat ik wil.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:54 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik ben hier ooit bijna mod geweest, maar toen werd het uiteindelijk toch iemand anders die nu ook alweer mod af is geloof ik.
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij en mod is net zo goed voor dit forum als aids is voor de weerstand
De buitenste jongens zijn de vriendjes van de meisjes op de foto zeker? Dat ze daar genoegen mee nemen, zeg.quote:
Piye 4 modquote:Op maandag 12 maart 2012 22:57 schreef Piye het volgende:
Als ik mod was had ik jullie allemaal lekker laten baggeren. Gewoon doen waar je je goed bij voelt.
Zijn bijzonder lieve jongens.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
De buitenste jongens zijn de vriendjes van de meisjes op de foto zeker? Dat ze daar genoegen mee nemen, zeg.
KLB 1.0 was tof met topics over zusjes, pittige kapsels en volksmuziek. Daarna heeft Symphonic alles doodgemod en is er van dat alles niks meer over.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:56 schreef DeensZweet het volgende:
Wat is precies het verschil tussen KLB 1.0 en KLB 2.0?
Werd er in 1.0 meer moeite gedaan in de OP?
Ik ben relatief nieuw hier, vergeef me.
Je geslacht veranderen naar meisje, wat willekeurige foto's van 1 Facebook-profiel op je FoBo plaatsen en je hebt meer privileges dan een mod.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:57 schreef Piye het volgende:
Als ik mod was had ik jullie allemaal lekker laten baggeren. Gewoon doen waar je je goed bij voelt.
Hou maar op met slijmen, het is hier geen democratie. Het regime bepaalt wie er mod wordt en niet de usersquote:Op maandag 12 maart 2012 22:57 schreef Piye het volgende:
Iets met mensen die KLB helemaal hadden volgespamd.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:56 schreef DeensZweet het volgende:
Wat is precies het verschil tussen KLB 1.0 en KLB 2.0?
Werd er in 1.0 meer moeite gedaan in de OP?
Ik ben relatief nieuw hier, vergeef me.
Die meisjes zien er anders ook niet uit.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
De buitenste jongens zijn de vriendjes van de meisjes op de foto zeker? Dat ze daar genoegen mee nemen, zeg.
Huh? Heel veel dingen mogen nu gewoon niet meer hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:59 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Iets met mensen die KLB helemaal hadden volgespamd.
Mods werden mad.
KLB weg.
Opnieuw geopend, en in KLB 1.0 stond er gewoonlijk aan het eind van elke klacht:
Klacht: *insert klacht*
Maar dat mocht dus zogenaamd niet meer.
Geen verschil eigenlijk.
Tuurlijk wel, er is mij nooit verteld dat ik me anders zou moeten gedragen als mod.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zou nooit mod willen worden, kan dan niet meer zeggen wat ik wil.
Waarom ga jij gelijk uit van het negatieve in de mens? Het was slechts een hypothetische situatie, ik heb helemaal geen aspiraties om mod te worden. Neem eens een voorbeeld aan sinosappel:quote:Op maandag 12 maart 2012 22:58 schreef classpc het volgende:
[..]
Hou maar op met slijmen, het is hier geen democratie. Het regime bepaalt wie er mod wordt en niet de users.
Dat vind ik nou een leuke reactie.quote:
Als mod houd je je vooral bezig met modereren, niet met reageren.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:00 schreef classpc het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, er is mij nooit verteld dat ik me anders zou moeten gedragen als mod.
Ik dacht dat we dat onder ons zouden houdenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je geslacht veranderen naar meisje, wat willekeurige foto's van 1 Facebook-profiel op je FoBo plaatsen en je hebt meer privileges dan een mod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Alsof ik ooit iets doe waardoor ik geband zou kunnen wordenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:57 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik wist het, daarom ben jij nog niet geband van KLB.
Omdat mensen van nature negatief en egoïstisch zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom ga jij gelijk uit van het negatieve in de mens? Het was slechts een hypothetische situatie, ik heb helemaal geen aspiraties om mod te worden. Neem eens een voorbeeld aan sinosappel:
[..]
Dat vind ik nou een leuke reactie.
gast dat zeg je toch niet tegen iemand die oprecht belangstelling heeft voor die functiequote:Op maandag 12 maart 2012 22:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij en mod is net zo goed voor dit forum als aids is voor de weerstand
Oke dat is waar, maar laten we eerlijk zijn, FOK!mod is nou niet echt een positie waarvan je zegt "poepoe heb je dat even mooi geregeld".quote:Op maandag 12 maart 2012 23:02 schreef classpc het volgende:
[..]
Omdat mensen van nature negatief en egoïstisch zijn.
PM een adminquote:Op maandag 12 maart 2012 23:02 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
gast dat zeg je toch niet tegen iemand die oprecht belangstelling heeft voor die functie
waar kan ik eigenlijk een aanvraag indienen
Wat jij ook?quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:01 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dat onder ons zouden houden![]()
.
Nee, ik was al zeker dat jij een jongen was hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik het mee eens, maar ik begrijp niet wat dat nou te maken heeft met wat ik eerder postte.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke dat is waar, maar laten we eerlijk zijn, FOK!mod is nou niet echt een positie waarvan je zegt "poepoe heb je dat even mooi geregeld".
Wut...quote:Op maandag 12 maart 2012 23:04 schreef DeensZweet het volgende:
Kan iemand de betere KLB 1.0 hier dan plaatsen? Of zijn ze geheel verwijderd?
Het vaste kliekje niet volgenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:03 schreef Skillstorm het volgende:
SC topics.![]()
Tegenwoordig kan dat niet meer, behalve in de SC topics die er speciaal voor zijn, wat niet leuk is.
Amsterdams meisje die vandaag bij me was.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:04 schreef DeensZweet het volgende:
Kan iemand de betere KLB 1.0 topics hier dan plaatsen? Of zijn ze geheel verwijderd?
Hallo, ik wil graag mod worden. Liefs van mij!quote:
Ik heb het wel eens overwogen om een vrouwelijke trollaccount te maken, maar besloten dat toch maar niet te doen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je geslacht veranderen naar meisje, wat willekeurige foto's van 1 Facebook-profiel op je FoBo plaatsen en je hebt meer privileges dan een mod.
Nou mijn post was dus niet bedoeld om te slijmen en zo mod te worden.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:04 schreef classpc het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, maar ik begrijp niet wat dat nou te maken heeft met wat ik eerder postte.
Zitten er enkele op KLB en hun inlevingsvermogen en acteertalent is echt geweldigquote:Op maandag 12 maart 2012 23:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens overwogen om een vrouwelijke trollaccount te maken, maar besloten dat toch maar niet te doen..
Dat is dan ook de ultieme hemel.quote:
Mensen die de OP quotenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:05 schreef Rectum het volgende:
[..]
Amsterdams meisje die vandaag bij me was.
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:05 schreef Rectum het volgende:
[..]
Amsterdams meisje die vandaag bij me was.
Dat is inderdaad wel het meest homofiele op heel FOK! toegewezen slowchats.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:03 schreef Skillstorm het volgende:
SC topics.![]()
Tegenwoordig kan dat niet meer, behalve in de SC topics die er speciaal voor zijn, wat niet leuk is.
Hopen dat ik er nooit ben ingetrapt. Niet dat ik nou echt dingen heb gezegd tegen vrouwelijke users waarvoor ik me moet schamen.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zitten er enkele op KLB en hun inlevingsvermogen en acteertalent is echt geweldig
hij heeft er nooit weer naar gekeken ahaha wat een baasquote:Op maandag 12 maart 2012 23:05 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Toen was o.us mod. Mijn God zeg.
Is dit nou oprecht of sarcasme?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel het meest homofiele op heel FOK! toegewezen slowchats.
[..]
Hopen dat ik er nooit ben ingetrapt. Niet dat ik nou echt dingen heb gezegd tegen vrouwelijke users waarvoor ik me moet schamen.
Oprecht slowchatten zou niet in banen geleid moeten worden. Het is juist leuk als het spontaan ontstaat. Het liefste ergens diep in de nacht wanneer je eigenlijk niet meer hoort te zitten FOK!en.quote:
Eens.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Oprecht slowchatten zou niet in banen geleid moeten worden. Het is juist leuk als het spontaan ontstaat. Het liefste ergens diep in de nacht wanneer je eigenlijk niet meer hoort te zitten FOK!en.
Vind je ?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:20 schreef Max-Westerman het volgende:
De crisis in VBL heeft VBL helemaal verneukt
Klacht mag wel, subklacht en antiklacht niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:25 schreef Marie30 het volgende:
Het enige verschil tussen KLB 1.0 en 2.0:
In KLB 1.0 bestond de zegswijze KLB 1.0 nog niet...
Het enige echte verschil is dat iedereen toen op het einde van de OP schreef: Klacht: <insert random klacht> En omdat dat niet meer mag nu iedereen op het einde van de OP schrijft: de klacht lijkt me duidelijk. Puur om de wat is de klacht-roepers voor te zijn.
O, mijn welgemeende excuses. Ik dacht dat je een grapje maakte.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:02 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
gast dat zeg je toch niet tegen iemand die oprecht belangstelling heeft voor die functie
waar kan ik eigenlijk een aanvraag indienen
Ach, ga gewoon die gothic vriendin van je neuken met die eekhoornlul van je.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:40 schreef Seam het volgende:
KLB komt nooit meer terug en daarmee ook nooit meer het plezier op fok.
Het waren fantastische tijden, en die rel ging helemaal nergens over. Treurig beleid destijds.
Zo, dat is fel ineens!quote:Op maandag 12 maart 2012 23:46 schreef classpc het volgende:
[..]
Ach, ga gewoon die gothic vriendin van je neuken met die eekhoornlul van je.
Echt, he. Ik vind het nu ook wel weer leuk met nieuwe aanwinsten Meloewa en Sinos.quote:
Users komen, users gaan. Heeft vrij weinig met die crisis of de 'nieuwe' regeltjes te maken.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he. Ik vind het nu ook wel weer leuk met nieuwe aanwinsten Meloewa en Sinos.
Je vergeet een naam.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he. Ik vind het nu ook wel weer leuk met nieuwe aanwinsten Meloewa en Sinos.
Ik mis alleen Argo en Socios.quote:
quote:
Boeiend.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg dan niets. Die zijn van ver na 'KLB1.0'.
Dit ja. Alle toffe users zijn inmiddels verdwenen en er komen alleen maar saaie users voor terugquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:50 schreef boekenplank het volgende:
Ik vind het hier maar een saaie kutbende. En waar is penisbaard.
Ik moest mijn kerstboom zojuist verplaatsen, met PAINT!!!!2quote:Op maandag 12 maart 2012 23:04 schreef DeensZweet het volgende:
Kan iemand de betere KLB 1.0 topics hier dan plaatsen? Of zijn ze geheel verwijderd?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit ja. Alle toffe users zijn inmiddels verdwenen en er komen alleen maar saaie users voor terugAlleen de posts van Rolfson en Ricko zijn vaak nog enigszins vermakelijk om te lezen.
En daarom kan ik niet aangeven dat er in die twee jaar veel leuke users zijn verdwenen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:11 schreef Fascination het volgende:
[..]. Je zit hier pas sinds 2010. Ik vraag me af op welke users je doelt.
Hahaha, dat is zeker waar.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:58 schreef TNA het volgende:
Sinds de oprichting van KLB klaagtmen al dat KLB dood is. En zo is het.
afcajos, really?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En daarom kan ik niet aangeven dat er in die twee jaar veel leuke users zijn verdwenen?Ik doelde op de topics van users als Penisbaard, afcajos en Chriz2k. Al is die laatste inmiddels wel weer terug tho.
Hm, dat zou ook kunnen inderdaad. Moet wel toegeven dat ik ook steeds minder topics in KLB lees, maar welke ik lees zijn dan ook vrijwel allemaal saai .quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
afcajos, really?Ik vind dat er niet veel veranderd is sinds 2010, denk eerder dat het te maken heeft met het feit dat je zelf ouder wordt en bepaalde dingen minder leuk gaat vinden.
Aan de ene kant is dat wel waar, maar volgens mij mocht er vroeger ook meer. Hele hyves van mensen werden toen altijd ondergekalkt met nepaccounts en toen was er wat meer leven in de brouwerij met originele topics en niet van die eindeloze sportschool/kassameisjes meuk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
afcajos, really?Ik vind dat er niet veel veranderd is sinds 2010, denk eerder dat het te maken heeft met het feit dat je zelf ouder wordt en bepaalde dingen minder leuk gaat vinden.
Alles wordt gekaapt door enkele vrouwelijke users, waardoor het verandert in een SC en niemand stopt meer tijd in zijn reactie. Als ik sommige topics van vroeger teruglees, dan lach ik mezelf echt kapot.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hm, dat zou ook kunnen inderdaad. Moet wel toegeven dat ik ook steeds minder topics in KLB lees, maar welke ik lees zijn dan ook vrijwel allemaal saai .
Als ik nu een hele lap tekst zie denk ik ik skip dit mooi. Want op het eind is het toch een matige garp, maar vroeger was het wel beter met veel grappen enzo tussendoor en vaak ook redelijk goede lemmings.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Alles wordt gekaapt door enkele vrouwelijke users, waardoor het verandert in een SC en niemand stopt meer tijd in zijn reactie. Als ik sommige topics van vroeger teruglees, dan lach ik mezelf echt kapot.
Dus denk dat het niveau van humor gedaald is, of de soort humor is geshift.
Dit bedoelde ik inderdaad. Niet alleen vrouwelijke users tho.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Alles wordt gekaapt door enkele vrouwelijke users, waardoor het verandert in een SC.
De lemmings zijn vrijwel uitgestorven en als ze er zijn, dan zijn ze echt heel erg slecht. Die lange stukjes van Rolfson zijn wel grappig, de rest lees ik al dan niet meer.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:34 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Als ik nu een hele lap tekst zie denk ik ik skip dit mooi. Want op het eind is het toch een matige garp, maar vroeger was het wel beter met veel grappen enzo tussendoor en vaak ook redelijk goede lemmings.
De vrouwen leiden de dans meestal, mannen volgen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik inderdaad. Niet alleen vrouwelijke users tho.
Wat zeg je dat mooiquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:36 schreef Arcadia het volgende:
De vrouwen leiden de dans meestal, mannen volgen.
Dat was getypt, mongol.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:46 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat was getypt, mongol.Ja maar dat klinkt toch niet als ik zeg "wat typ je dat mooi" of "wat schrijf je dat mooi"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Gaat moeilijk icm de hedendaagse onderdrukking.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:24 schreef chroestjov het volgende:
vroeger viel er nog wat te lachen, lachen mag nu niet meer
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:51 schreef rosepetals het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |