Ach, ga gewoon die gothic vriendin van je neuken met die eekhoornlul van je.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:40 schreef Seam het volgende:
KLB komt nooit meer terug en daarmee ook nooit meer het plezier op fok.
Het waren fantastische tijden, en die rel ging helemaal nergens over. Treurig beleid destijds.
Zo, dat is fel ineens!quote:Op maandag 12 maart 2012 23:46 schreef classpc het volgende:
[..]
Ach, ga gewoon die gothic vriendin van je neuken met die eekhoornlul van je.
Echt, he. Ik vind het nu ook wel weer leuk met nieuwe aanwinsten Meloewa en Sinos.quote:
Users komen, users gaan. Heeft vrij weinig met die crisis of de 'nieuwe' regeltjes te maken.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he. Ik vind het nu ook wel weer leuk met nieuwe aanwinsten Meloewa en Sinos.
Je vergeet een naam.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he. Ik vind het nu ook wel weer leuk met nieuwe aanwinsten Meloewa en Sinos.
Ik mis alleen Argo en Socios.quote:
quote:
Boeiend.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg dan niets. Die zijn van ver na 'KLB1.0'.
Dit ja. Alle toffe users zijn inmiddels verdwenen en er komen alleen maar saaie users voor terugquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:50 schreef boekenplank het volgende:
Ik vind het hier maar een saaie kutbende. En waar is penisbaard.
Ik moest mijn kerstboom zojuist verplaatsen, met PAINT!!!!2quote:Op maandag 12 maart 2012 23:04 schreef DeensZweet het volgende:
Kan iemand de betere KLB 1.0 topics hier dan plaatsen? Of zijn ze geheel verwijderd?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit ja. Alle toffe users zijn inmiddels verdwenen en er komen alleen maar saaie users voor terugAlleen de posts van Rolfson en Ricko zijn vaak nog enigszins vermakelijk om te lezen.
En daarom kan ik niet aangeven dat er in die twee jaar veel leuke users zijn verdwenen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:11 schreef Fascination het volgende:
[..]. Je zit hier pas sinds 2010. Ik vraag me af op welke users je doelt.
Hahaha, dat is zeker waar.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:58 schreef TNA het volgende:
Sinds de oprichting van KLB klaagtmen al dat KLB dood is. En zo is het.
afcajos, really?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En daarom kan ik niet aangeven dat er in die twee jaar veel leuke users zijn verdwenen?Ik doelde op de topics van users als Penisbaard, afcajos en Chriz2k. Al is die laatste inmiddels wel weer terug tho.
Hm, dat zou ook kunnen inderdaad. Moet wel toegeven dat ik ook steeds minder topics in KLB lees, maar welke ik lees zijn dan ook vrijwel allemaal saai .quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
afcajos, really?Ik vind dat er niet veel veranderd is sinds 2010, denk eerder dat het te maken heeft met het feit dat je zelf ouder wordt en bepaalde dingen minder leuk gaat vinden.
Aan de ene kant is dat wel waar, maar volgens mij mocht er vroeger ook meer. Hele hyves van mensen werden toen altijd ondergekalkt met nepaccounts en toen was er wat meer leven in de brouwerij met originele topics en niet van die eindeloze sportschool/kassameisjes meuk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
afcajos, really?Ik vind dat er niet veel veranderd is sinds 2010, denk eerder dat het te maken heeft met het feit dat je zelf ouder wordt en bepaalde dingen minder leuk gaat vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |