Vraag waar ze vandaan komt, hoe oud ze is, wat ze studeert/welke opleiding ze volgt/welk werk ze doet, enz.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik wil gewoon een praatje maken, lukt niet
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Maar dat is zo'n typische ja/nee vraag. Enfin ik probeer ik eht wel
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:33 schreef ikhebgelijk het volgende:
Henk — 19:32
Hallo Ingrid wil je mijn steenpuist zien op de cam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig heb je een uur gewacht voor je antwoord gaf, dat staat niet al te wanhopig. En dat zij er vervolgens diezelfde minuut nog bovenop duikt betekent dus wel gewoon wanhoop, dus je bent eigenlijk al aan het neuken, zo goed als.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Ingrid — 18:21
Hey, alles goed
Henk — 19:22
ja, prima, met jou?
Ingrid — 19:22
Mooi, gaat goed
Bied haar bijles aan.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben er inmiddels achter dat ze dezelfde studie als mij doet en het maar een moeilijke en saaie opleiding vindt.
Nee, ik keek gewoon naar wat foto's en stuurde "Hey" op de chat. Normaal praat niemand terug, dus log ik gelijk weer uit wanneer ik klaar ben.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een uur gewacht voor je antwoord gaf, dat staat niet al te wanhopig. En dat zij er vervolgens diezelfde minuut nog bovenop duikt betekent dus wel gewoon wanhoop, dus je bent eigenlijk al aan het neuken, zo goed als.
Nou, kom maar op met die pics.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, ik keek gewoon naar wat foto's en stuurde "Hey" op de chat. Normaal praat niemand terug, dus log ik gelijk weer uit wanneer ik klaar ben.
En ze is gruwelijk lekker dus ik verwachtte sowiesie niks terug.
Ik ben geen 'handige boi' (aka 'puisterige zolderkamernerd'), en ik ben al helemaal niet op fok.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Handige bois op fok kunnen dit zo traceren
Dat ja. Wij maken wel uit of ze gruwelijk lekker is ja danwel nee.quote:
Blond, blauwe ogen, volle boezem.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat ja. Wij maken wel uit of ze gruwelijk lekker is ja danwel nee.
Dat heeft mijn moeder ook. En nu een pic.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Blond, blauwe ogen, volle boezem.
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:43 schreef Jahr00n het volgende:
hahahaaa en als jullie dan gan trouwen is het zo
henk en ingrid ahahhahahahahhah waaar geert wilder het altijd over heb begrijp je hahahaha
lolquote:Op maandag 12 maart 2012 19:43 schreef Jahr00n het volgende:
hahahaaa en als jullie dan gan trouwen is het zo
henk en ingrid ahahhahahahahhah waaar geert wilder het altijd over heb begrijp je hahahaha
Misschien straks. Ze reageert niet meer sinds 19:34quote:Op maandag 12 maart 2012 19:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder ook. En nu een pic.
heb je wel mooi weertje he vandaag gezegdd?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lol
[..]
Misschien straks. Ze reageert niet meer sinds 19:34
Als je liever in dit topic gaat zitten posten verdien je haar ook niet. Inmiddels heb ik haar op de chat, we plannen een eerste sexdate.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Misschien straks. Ze reageert niet meer sinds 19:34
Ja, ze zei "Jaa zowiezooo lente beginttquote:Op maandag 12 maart 2012 19:46 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
heb je wel mooi weertje he vandaag gezegdd?
Ze is 8?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, ze zei "Jaa zowiezooo lente begintt"
Als dit echt waar isquote:Op maandag 12 maart 2012 19:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik sta er niet van te kijken dat ze moeite heeft met het lwoo.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zei: " ja eindelijk"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef een stomme grap over een of ander stereotyp over fitnessen. Als ze dan ragequit is ze een trut, anders heb je wat om over te praten.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Gevraagd wat haar hobbies zijn.
Kreeg direct antwoord. Ahh een freshmenn en ze fitnest.
Trillende handen hiero pff.
Ik kan geen stereotype verzinnen anders dan, Kan me voorstellen dat je vaak wordt lastiggevallen door "Wannabe hulken" ??quote:Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Geef een stomme grap over een of ander stereotyp over fitnessen. Als ze dan ragequit is ze een trut, anders heb je wat om over te praten.
Zie edit: vraag of ze een ecto is. Wat ze dan ook zegt, vraag een pic als bewijs.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kan geen stereotype verzinnen anders dan, Kan me voorstellen dat je vaak wordt lastiggevallen door "Wannabe hulken" ??
Zeg pics or it didn't happen.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kan geen stereotype verzinnen anders dan, Kan me voorstellen dat je vaak wordt lastiggevallen door "Wannabe hulken" ??
Er staan al 7 foto's op haar profiel.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zie edit: vraag of ze een ecto is. Wat ze dan ook zegt, vraag een pic als bewijs.
POST ZE DAN HIER!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er staan al 7 foto's op haar profiel.
Dan vraag je foto's van haar in fitnesskleding. Of minder.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er staan al 7 foto's op haar profiel.
Dit.quote:
Maar dit niet, gewoon uploaden via een site en dus niet de directe link geven dan zit je wel snor.quote:
Vraag of ze al bijna komt.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Zal ik zeggen: " Stilte aan de overkant"?
Ze heeft nog 5 andere chatschermen open met mannen die wel interessante gesprekken gaande kunnen houden.quote:
nee, heb geduld.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Moet je doen, als je nooit meer antwoord wilt. Aangezien dat betekent dat wij pics krijgen, zeg ik:quote:Op maandag 12 maart 2012 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Nee zeg ik ben een trollquote:Op maandag 12 maart 2012 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Gast ik hoop dat je aan het trollen bentquote:Op maandag 12 maart 2012 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Nu ik erover nadenk, wat heb je gezegd?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb haar verteld wat mijn hobbies zijn.
Motorrijden, voetballen.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:02 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, wat heb je gezegd?
Voetballen????????????????? oh nee.... kneus.... ja die heeft afgehaakt...quote:
Ik vind voetbal niet leukquote:Op maandag 12 maart 2012 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nu weet ze dat je van de herenliefde bent
Dus je houdt van strakke leren pakjes en het kijken naar piemels.quote:
Great minds think alike.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:06 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan zoiets ongelofelijk stoms
Motorrijders hebben meer seks?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dus je houdt van strakke leren pakjes en het kijken naar piemels.
Kun je best zeggen. Zeg dan meteen welke films je leuk vindt, en vraag haar welke zij leuk vindt.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Motorrijders hebben meer seks?
Ik kan tog moelijk zeggen, motorrijden, computeren film kijken.
Zeg desnoods freeclimbing... weetjewel, man van risico's, living on the edgequote:Op maandag 12 maart 2012 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Motorrijders hebben meer seks?
Ik kan tog moelijk zeggen, motorrijden, computeren film kijken.
Afgaande van de foto's, is het wel een feestbeest. Denk niet dat ze echt films leuk vindt.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kun je best zeggen. Zeg dan meteen welke films je leuk vindt, en vraag haar welke zij leuk vindt.
en zeg dat dat je wel wat lijkt. Misschien ff naar NL vertalen, ze komt niet al te nozel over.quote:Cleveland Steamer
You take a dump on a lovers chest while or before titty fucking (if that partner is a female.) Generally for the cacaphile only or as a domination and humiliation tool in BDSM games.
Over die foto's....quote:Op maandag 12 maart 2012 20:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Afgaande van de foto's, is het wel een feestbeest. Denk niet dat ze echt films leuk vindt.
Gevraagd of ze nog plannen voor het weekend heeft.
That's the spirit! Gewoon een hoop aannames doen, net zolang totdat zij is wie je wilt dat ze is.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Afgaande van de foto's, is het wel een feestbeest. Denk niet dat ze echt films leuk vindt.
Ik heb moeite deze post te interpreteren.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
That's the spirit! Gewoon een hoop aannames doen, net zolang totdat zij is wie je wilt dat ze is.
Dan vraag je haar toch iets over die foto's. Bijvoorbeeld of het een lekker weertje wasquote:Op maandag 12 maart 2012 20:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is binnen, met een hoop andere mooie meiden.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:12 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Dan vraag je haar toch iets over die foto's. Bijvoorbeeld of het een lekker weertje was
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is binnen, met een hoop andere mooie meiden.
Pquote:Op maandag 12 maart 2012 20:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
PM anders even een fotoquote:Op maandag 12 maart 2012 20:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |