Gelukkig heb je een uur gewacht voor je antwoord gaf, dat staat niet al te wanhopig. En dat zij er vervolgens diezelfde minuut nog bovenop duikt betekent dus wel gewoon wanhoop, dus je bent eigenlijk al aan het neuken, zo goed als.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Ingrid — 18:21
Hey, alles goed
Henk — 19:22
ja, prima, met jou?
Ingrid — 19:22
Mooi, gaat goed
Bied haar bijles aan.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben er inmiddels achter dat ze dezelfde studie als mij doet en het maar een moeilijke en saaie opleiding vindt.
Nee, ik keek gewoon naar wat foto's en stuurde "Hey" op de chat. Normaal praat niemand terug, dus log ik gelijk weer uit wanneer ik klaar ben.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een uur gewacht voor je antwoord gaf, dat staat niet al te wanhopig. En dat zij er vervolgens diezelfde minuut nog bovenop duikt betekent dus wel gewoon wanhoop, dus je bent eigenlijk al aan het neuken, zo goed als.
Nou, kom maar op met die pics.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, ik keek gewoon naar wat foto's en stuurde "Hey" op de chat. Normaal praat niemand terug, dus log ik gelijk weer uit wanneer ik klaar ben.
En ze is gruwelijk lekker dus ik verwachtte sowiesie niks terug.
Ik ben geen 'handige boi' (aka 'puisterige zolderkamernerd'), en ik ben al helemaal niet op fok.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Handige bois op fok kunnen dit zo traceren
Dat ja. Wij maken wel uit of ze gruwelijk lekker is ja danwel nee.quote:
Blond, blauwe ogen, volle boezem.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat ja. Wij maken wel uit of ze gruwelijk lekker is ja danwel nee.
Dat heeft mijn moeder ook. En nu een pic.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Blond, blauwe ogen, volle boezem.
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:43 schreef Jahr00n het volgende:
hahahaaa en als jullie dan gan trouwen is het zo
henk en ingrid ahahhahahahahhah waaar geert wilder het altijd over heb begrijp je hahahaha
lolquote:Op maandag 12 maart 2012 19:43 schreef Jahr00n het volgende:
hahahaaa en als jullie dan gan trouwen is het zo
henk en ingrid ahahhahahahahhah waaar geert wilder het altijd over heb begrijp je hahahaha
Misschien straks. Ze reageert niet meer sinds 19:34quote:Op maandag 12 maart 2012 19:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder ook. En nu een pic.
heb je wel mooi weertje he vandaag gezegdd?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lol
[..]
Misschien straks. Ze reageert niet meer sinds 19:34
Als je liever in dit topic gaat zitten posten verdien je haar ook niet. Inmiddels heb ik haar op de chat, we plannen een eerste sexdate.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Misschien straks. Ze reageert niet meer sinds 19:34
Ja, ze zei "Jaa zowiezooo lente beginttquote:Op maandag 12 maart 2012 19:46 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
heb je wel mooi weertje he vandaag gezegdd?
Ze is 8?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, ze zei "Jaa zowiezooo lente begintt"
Als dit echt waar isquote:Op maandag 12 maart 2012 19:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik sta er niet van te kijken dat ze moeite heeft met het lwoo.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |