Ik zei: " ja eindelijk"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef een stomme grap over een of ander stereotyp over fitnessen. Als ze dan ragequit is ze een trut, anders heb je wat om over te praten.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Gevraagd wat haar hobbies zijn.
Kreeg direct antwoord. Ahh een freshmenn en ze fitnest.
Trillende handen hiero pff.
Ik kan geen stereotype verzinnen anders dan, Kan me voorstellen dat je vaak wordt lastiggevallen door "Wannabe hulken" ??quote:Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Geef een stomme grap over een of ander stereotyp over fitnessen. Als ze dan ragequit is ze een trut, anders heb je wat om over te praten.
Zie edit: vraag of ze een ecto is. Wat ze dan ook zegt, vraag een pic als bewijs.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kan geen stereotype verzinnen anders dan, Kan me voorstellen dat je vaak wordt lastiggevallen door "Wannabe hulken" ??
Zeg pics or it didn't happen.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kan geen stereotype verzinnen anders dan, Kan me voorstellen dat je vaak wordt lastiggevallen door "Wannabe hulken" ??
Er staan al 7 foto's op haar profiel.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zie edit: vraag of ze een ecto is. Wat ze dan ook zegt, vraag een pic als bewijs.
POST ZE DAN HIER!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er staan al 7 foto's op haar profiel.
Dan vraag je foto's van haar in fitnesskleding. Of minder.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er staan al 7 foto's op haar profiel.
Dit.quote:
Maar dit niet, gewoon uploaden via een site en dus niet de directe link geven dan zit je wel snor.quote:
Vraag of ze al bijna komt.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Zal ik zeggen: " Stilte aan de overkant"?
Ze heeft nog 5 andere chatschermen open met mannen die wel interessante gesprekken gaande kunnen houden.quote:
nee, heb geduld.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Moet je doen, als je nooit meer antwoord wilt. Aangezien dat betekent dat wij pics krijgen, zeg ik:quote:Op maandag 12 maart 2012 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Nee zeg ik ben een trollquote:Op maandag 12 maart 2012 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |