SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7-8-2011 - AZ - PSV , 3 - 1
13-8-2011 - PSV - RKC Waalwijk , 1 - 0
21-8-2011 - ADO Den Haag - PSV , 0 - 3
28-8-2011 - PSV - Excelsior , 6 - 1
11-9-2011 - VVV-Venlo - PSV , 3 - 3
18-9-2011 - PSV - Ajax , 2 - 2
24-9-2011 - PSV - Roda JC Kerkrade , 7 - 1
2-10-2011 - NEC - PSV , 0 - 2
15-10-2011 - PSV - FC Utrecht , 1 - 0
23-10-2011 - Vitesse - PSV ,1 - 1
29-10-2011 - FC Twente - PSV , 2 - 2
6-11-2011 - PSV - Heracles Almelo , 4 - 1
19-11-2011 - De Graafschap - PSV , 1 - 3
26-11-2011 - PSV - FC Groningen , 6 - 1
4-12-2011 - Feyenoord - PSV , 2 - 0
10-12-2011 - PSV - NAC Breda , 1 - 0
18-12-2011 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 5
22-1-2012 - FC Utrecht - PSV , 1 - 1
27-1-2012 - PSV - Vitesse , 3 - 1
5-2-2012 - Heracles Almelo - PSV , 1 - 1
12-2-2012 - PSV - De Graafschap , 4 - 1
19-2-2012 - FC Groningen - PSV , 3 - 0
26-2-2012 - PSV - Feyenoord , 3 - 2
4-3-2012 - PSV - FC Twente , 2 - 6
11-3-2012 - NAC Breda - PSV , 3 - 1
18-3-2012 - PSV - SC Heerenveen
25-3-2012 - Ajax - PSV
31-3-2012 - PSV - VVV-Venlo
11-4-2012 - RKC Waalwijk - PSV
14-4-2012 - PSV - AZ
22-4-2012 - PSV - NEC
29-4-2012 - Roda JC Kerkrade - PSV
2-5-2012 - PSV - ADO Den Haag
6-5-2012 - Excelsior - PSV
18-8-2011 - SV Ried - PSV , 0 - 0
25-8-2011 - PSV - SV Ried , 5 - 0
15-9-2011 - PSV - Legia Warschau , 1 - 0
29-9-2011 - Rapid Boekarest - PSV , 1 - 3
20-10-2011 - Hapoel Tel Aviv - PSV , 0 - 1
3-11-2011 - PSV - Hapoel Tel Aviv , 3 - 3
30-11-2011 - Legia Warschau - PSV , 0 - 3
15-12-2011 - PSV - Rapid Boekarest , 2 - 1
16-2-2012 - Trabzonspor - PSV ,1 - 2
23-2-2012 - PSV - Trabzonspor , 4 - 1
8-3-2012 - Valencia - PSV , 4 - 2
15-3-2012 - PSV - Valencia
21-9-2011 - VVSB - PSV , 0 - 8
26-10-2011 - PSV - FC Lisse , 3 - 0
22-12-2011 - FC Twente - PSV , 1 - 2
2-2-2012 - PSV - NEC , 3 - 2
21-3-2012 - SC Heerenveen - PSV
1. Dries Mertens - 16
2. Ola Toivonen - 15
3. Tim Matavz - 9
4. Georgino Wijnaldum - 8
5. Jeremain Lens/Zakaria Labyad - 5
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Einthovuh op 13-03-2012 22:12:42 ]
Een stad naast Eindhoven.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien is mijn topografie wel fucked, maar Geldrop is toch juist een dorp?
Nog even voor het verse topic.quote:Volgens technisch manager Marcel Brands was het ontslag van trainer Fred Rutten bij PSV onvermijdelijk. “Er kwam sinds vorige week een onmenselijk grote druk op de ploeg, dan moet je een keuze maken”, laat de sportbestuurder weten aan radiozender BNR. Volgens de PSV-manager kwam de druk vooral van buitenaf.
“Kijk alleen maar naar hoeveel media er zijn vandaag, dan weet je genoeg”, zegt Brands, die wel aangeeft dat de matige resultaten zeker hebben meegespeeld. “We hebben gekeken naar de periode vanaf de winterstop en als je wat langer kijkt, is het probleem dat het drie jaar achtereen mis is gegaan.”
Rutten zelf wilde, toen hij trainingscomplex De Herdgang verliet en de directie het nieuws naar buiten bracht op de persconferentie, niet reageren. “Dat lijkt me logisch, of niet”, tekent De Telegraaf op uit de mond van de coach. Vooralsnog is Wilfred Bouma de enige speler die een korte reactie heeft gegeven. “We voelen ons allemaal schuldig, de trainer ligt goed bij de spelers”, aldus de verdediger.
Dat zeg ik, een dorp.quote:
Ach iemand uit Ridderkerk of Barendrecht is ook iemand uit de stad als het om Feyenoord gaat.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien is mijn topografie wel fucked, maar Geldrop is toch juist een dorp?
Rutten zou sowieso weg gaan en je kon dit niet verkopen aan de supporters.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:36 schreef tech4u het volgende:
Vind het een dom ontslag. Alsof Cocu het beter gaat doen.
Bouma moet niet zo zeuren. Hij wilde aan het begin van het seizoen nog wel als ie niet genoeg speelminuten kreegquote:
We zullen het ook nooit weten...quote:Op maandag 12 maart 2012 17:36 schreef tech4u het volgende:
Vind het een dom ontslag. Alsof Cocu het beter gaat doen.
http://nos.nl/video/350431-rutten-staat-boze-fans-te-woord.htmlquote:Op maandag 12 maart 2012 17:51 schreef Sala-adin het volgende:
Iemand een filmpje van Rutten wanneer hij de supp toespreekt na nac?
Inderdaad een triest beeld...quote:Op maandag 12 maart 2012 17:46 schreef Breekfast het volgende:
Vind het toch een triest beeld dat moment dat hij naar zijn auto loopt met een hele horde journalisten achter zich aan. Ondanks dat hij het niet goed gedaan heeft, lijkt hij me wel een hele aardige en geschikte vent.
Moeje een peer tege oew bakkes hebbe?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zou hij daar zeggen?
- Problem?
- Hee leijer, wil je even aan de kant gaan?
Goede grap man!quote:Op maandag 12 maart 2012 18:16 schreef Muto het volgende:
Juiste TT hoort te zijn:
Met Cocu en Faber aan de roerstaafjes.
(Hihi, ambtenaren = koffie = heel de dag roeren)
Pastoor zit ook iedere pot aan de koffie.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:16 schreef Muto het volgende:
Juiste TT hoort te zijn:
Met Cocu en Faber aan de roerstaafjes.
(Hihi, ambtenaren = koffie = heel de dag roeren)
Wie doet mee?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Fred Rutten nog voor het einde van het jaar coach wordt van een club in Nederland neem ik een Fred Rutten UI.
Ja dat kun je wel weer makkelijk zeggenquote:Op maandag 12 maart 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Fred Rutten nog voor het einde van het jaar coach wordt van een club in Nederland neem ik een Fred Rutten UI.
Waarom altijd de mening van Aad over alles?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:39 schreef Einthovuh het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)en.aspx&action=media
Omdat Aad graag op tv is. Vind zichzelf belangrijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom altijd de mening van Aad over alles?
Hij's goed sahbiquote:
Ah pardon: Ik vond hem wel leukquote:
Dick Advocaat valt in ieder geval al af. Die wilde persé Cor Pot meenemen en nu we Cocu en Faber hebben is dat al geen optie meer.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wie zouden jullie graag als hoofdtrainer zien voor volgend seizoen?
Je beleid laten bepalen door supporters.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Rutten zou sowieso weg gaan en je kon dit niet verkopen aan de supporters.
Maar deze samenstelling blijft toch maar tot het einde van het seizoen?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:14 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dick Advocaat valt in ieder geval al af. Die wilde persé Cor Pot meenemen en nu we Cocu en Faber hebben is dat al geen optie meer.
Cor Potquote:Op maandag 12 maart 2012 19:14 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dick Advocaat valt in ieder geval al af. Die wilde persé Cor Pot meenemen en nu we Cocu en Faber hebben is dat al geen optie meer.
Lijkt me wel nu Faber er ook is.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:17 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Maar deze samenstelling blijft toch maar tot het einde van het seizoen?
Dus Dickie valt af, V Gaal ook lijkt me..
Waar heb je die wijsheid vandaan?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:41 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ja, hij is al rond met Brands. Komt ook in de technische staf na zijn spelerscarriere.
Ik geloof het pas als de inkt droog is.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:41 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ja, hij is al rond met Brands. Komt ook in de technische staf na zijn spelerscarriere.
Je hebt toch ook dat gesprek met van Raaij en Bommel gehoord denk ik? Mark heeft al lang met Marcel gesproken.quote:
Wat dus niet wil zeggen dat hij ook komt. Ik loop lang genoeg mee om te weten dat het slechts uitspraken zijn, die soms niet uitkomen.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:52 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Je hebt toch ook dat gesprek met van Raaij en Bommel gehoord denk ik? Mark heeft al lang met Marcel gesproken.
Thijs Slegers melde het ook al dat ie rond was. Is toch wel een betrouwbare bron die ik nog nooit op een fout heb betrapt.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:57 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Wat dus niet wil zeggen dat hij ook komt. Ik loop lang genoeg mee om te weten dat het slechts uitspraken zijn, die soms niet uitkomen.
Eerst maar eens wat concretere geruchten enzo.
Djuricic zou een leuke optie zijn maar ik denk dat die in Heerenveen blijft.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Seizoen 2012-2013
Matavz
Mertens Aankoop Wijnaldum
Strootman Van Bommel
Aankoop Zanka Marcelo Aankoop
Tyton
Wat denken jullie?
Zou liever een vorm van 4-4-2 hebben om Matavz te laten renderen.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Seizoen 2012-2013
Matavz
Strootman Van Bommel
Tyton
Wat denken jullie?
Dacht ik ook aan, anders Maher, maar dan moet Martens wel bij AZ blijven.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Djuricic zou een leuke optie zijn maar ik denk dat die in Heerenveen blijft.
En dus nog minder voorzetten? Wie zou dan naast Matavz moeten staan?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:09 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Zou liever een vorm van 4-4-2 hebben om Matavz te laten renderen.
Het wisselbeleid van Rutten is ook te vreemd voor woorden. Matavz eruit halen voor een verdediger. Hoezo: 'een verlies over je zelf afroepen'. Ook tegen VVV Venlo in de blessuretijd nog voor 2 minuten Deirjck erin flikkeren.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:08 schreef Toekito het volgende:
Wat mij opvalt aan de situatie bij PSV is dat bijna niemand het heeft over falende spelers. Vele denken dat het op straat zetten van Fredericus Jacobus Rutten de oplossing is. Ik ben van mening dat de clubs veel vaker zoals Arsenal en Manchester United moeten omgaan met de trainer. Sommige trainers krijgen namelijk gewoon 22 man toegewezen en daar moeten ze zich maar mee redden. Het probleem hiervan is dat elk mens bepaalde karaktertrekken heeft en dus soms botst met andere type mensen.
Arséne Wenger en Alex Ferguson werken al jaren bij hun clubs (Arsenal en Man. United) en hebben dus enkel spelers in hun selectie waarin zij geloven en dat is denk ik een deel van het probleem bij de andere clubs. Die spelers worden gekocht door een technisch directeur en soms zelfs door de strot geduwd bij trainers. En dat komt hoe dan ook een keer op een irritatie te staan. Is het niet bij de trainer dan wel bij de speler of het bestuur.
Even over Rutten terug te komen, hij heeft wel het record qua ongeslagen op rij in officiële wedstrijden op zijn naam. Bijna veertig keer verloor PSV niet. Giovanni van Bronckhorst en Karim El Ahmadi lijden Feyenoord in de beker langs PSV en beindigen de lange reeks. Verder won Rutten in 2007 de Coach van het Jaarprijs van NOS Langs de Lijn en in 2008 kiezen zijn collega trainers hem tot beste coach in de Eredivisie.
Tevens is bijvoorbeeld iemand als Guus Hiddink zeer te spreken over de trainingen van Fred Rutten. Samen staan ze aan het roer van een bijna onverslaanbaar PSV van 2003 t/m 2006. Kortom Rutten is de dupe van vreemd beleid in voetballand.
Lens.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:09 schreef Tauchmeister het volgende:
En dus nog minder voorzetten? Wie zou dan naast Matavz moeten staan?
Ik sluit niet uit dat AZ hoger komt te eindigen dan PSV. En Maher zal toch wel onder Verbeek willen blijven fungeren.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, anders Maher, maar dan moet Martens wel bij AZ blijven.
[..]
En dus nog minder voorzetten? Wie zou dan naast Matavz moeten staan?
Ik zit bijna constant in het stadion af te geven op het gebrek aan kwaliteit achterin en het iedere wedstrijd onnodig weggeven van doelpunten. Ook Labyad is erg egoistisch in het veld natuurlijk. Tja en Lens oogt vaak te lui..quote:Op maandag 12 maart 2012 20:08 schreef Toekito het volgende:
Wat mij opvalt aan de situatie bij PSV is dat bijna niemand het heeft over falende spelers.
Tsja, De verdediging heeft totaal geen aandacht gekregen.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:11 schreef Caland het volgende:
Waarom blijft de echte faler, Brands, egenlijk volledig buiten schot?
Hij heeft alleen gefaald wat betreft de rechtsbackpositie. Verder moet je met dit team fluitend kampioen worden.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:11 schreef Caland het volgende:
Waarom blijft de echte faler, Brands, egenlijk volledig buiten schot?
Zie ook liever een 4-4-2quote:Op maandag 12 maart 2012 20:09 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Zou liever een vorm van 4-4-2 hebben om Matavz te laten renderen.
Even serieus, ben je nou echt trots op Bouma - Marcelo in het centraal verdedigendquote:Op maandag 12 maart 2012 20:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hij heeft alleen gefaald wat betreft de rechtsbackpositie. Verder moet je met dit team fluitend kampioen worden.
Fluitend kampioen worden met spelers als Isaksson, Marcelo, Bouma, Manolev, Pieters/Willems is een utopie van heb ik me jou daar.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hij heeft alleen gefaald wat betreft de rechtsbackpositie. Verder moet je met dit team fluitend kampioen worden.
Valt ook wel weer mee, maar 4-3-3 werkt niet echt lekker op het momentquote:Op maandag 12 maart 2012 20:13 schreef Tauchmeister het volgende:
PSV zijnde 4-4-2 gaan spelen, zeg dan gelijk dat we ons op de subtop moeten richten
Nee, maar Marcelo heeft het vrij goed gedaan tot de winterstop. Daarna is hij, net als de rest van het team, achteruit gegaan. Ik ben geen fan van Bouma, maar Derijck was bij ADO de steunpilaar en daar had iedereen denk ik meer van verwacht. En een fitte Pieters scheelt ook veel.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even serieus, ben je nou echt trots op Bouma - Marcelo in het centraal verdedigend
Van 0-2 naar 3-2twitter:fctwente twitterde op maandag 12-03-2012 om 20:17:49In de 87e minuut scoort Zschusschen de 3-2 voor Jong FC Twente reageer retweet
De jeugd begint dus ook al dezelfde trekjes te krijgen als het eerste elftalquote:Op maandag 12 maart 2012 20:19 schreef Sj0rSz het volgende:
Van 0-2 naar 3-2twitter:fctwente twitterde op maandag 12-03-2012 om 20:17:49In de 87e minuut scoort Zschusschen de 3-2 voor Jong FC Twente reageer retweet
Trots niet, maar ze zouden mee moeten kunnen in Nederland. Ik heb de laatste tijd voorbij zien komen dat het kelder Eredivisie niveau is. Het zijn geen geweldenaars, maar dat is natuurlijk ook weer overdreven BS. Grote probleem is op dit moment het gebrek aan vertrouwen in eigen kunnen. En ze zijn te langzaam. Met fatsoenlijke rugdekking moet dat ook op te vangen te zijn. Maar niet met clown Manolev, middenvelder Hutchinson, onervaren Willems, uit vorm zijnde Pieters op de vleugels en te aanvallend middenveld.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even serieus, ben je nou echt trots op Bouma - Marcelo in het centraal verdedigend
Het spelersmateriaal is eerder geschikt voor 4-5-1.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:54 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Klopt ja terwijl het spelersmateriaal helemaal niet bedoeld is voor 433
Geen 6-3-1 ?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het spelersmateriaal is eerder geschikt voor 4-5-1.
Vind ik niet, je hebt 4 spitsen Toivonen, Lens, Matavz en VoH.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het spelersmateriaal is eerder geschikt voor 4-5-1.
Matavz in de punt, vleugels een stukje achteruit, zodat ze voldoende voorzetten kunnen geven. Een beetje zoals FC Groningen.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:58 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Vind ik niet, je hebt 4 spitsen Toivonen, Lens, Matavz en VoH.
Zoetquote:Op maandag 12 maart 2012 20:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Seizoen 2012-2013
Matavz
Strootman Van Bommel
Tyton
Wat denken jullie?
Alleen hebben we geen spelers met een fatsoenlijke voorzet. Dus ik blijf opteren voor 442quote:Op maandag 12 maart 2012 20:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Matavz in de punt, vleugels een stukje achteruit, zodat ze voldoende voorzetten kunnen geven. Een beetje zoals FC Groningen.
4-4-2 is een goed alternatief. Toivonen en Matavz in de spits.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:22 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Alleen hebben we geen spelers met een fatsoenlijke voorzet. Dus ik blijf opteren voor 442
Ik dacht eerder aan Lens en Matavz in de spits en mischien Toivonen daarachter.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
4-4-2 is een goed alternatief. Toivonen en Matavz in de spits.![]()
Alleen het middenveld: Mertens - Strootman - Hutch (? / Labidad) - Lens?
Dat kan ook, Ernest..?!quote:Op maandag 12 maart 2012 21:30 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan Lens en Matavz in de spits en mischien Toivonen daarachter.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look behind you! It's your ass!
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]Ik heb echt geen idee wie dat is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was ervan overtuigd dat hij zou komen. Wie weet is zijn job in Rusland binnen een paar maanden ten einde, en dan... Ik bedoel: Guus hóórt gewoon terug te komen bij PSV -- in welke rol dan ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:39 schreef PKRChamp het volgende:
Iedergeval de aanval van Heerenveen is meer dan genoeg om te vrezen voor de uitslag.
Kunnen we niet een inzamelingsactie doen onder de supporters om Hiddink te halen?
Klopt ja, de missing link is hij want alleen al zijn netwerk is al goud waard voor PSV.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik was ervan overtuigd dat hij zou komen. Wie weet is zijn job in Rusland binnen een paar maanden ten einde, en dan... Ik bedoel: Guus hóórt gewoon terug te komen bij PSV -- in welke rol dan ook.
Bedoelde meer de media. De fans die ik ken van PSV zijn al langer duidelijk. Verdediging is ruk, Wijnaldum laat zijn man lopen (no shit sherlock) en Matavz wordt amper aangespeeld.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit bijna constant in het stadion af te geven op het gebrek aan kwaliteit achterin en het iedere wedstrijd onnodig weggeven van doelpunten. Ook Labyad is erg egoistisch in het veld natuurlijk. Tja en Lens oogt vaak te lui..
De neef van Ernest... (Jij wist dit seizoen vast niet wie De Mol was..quote:
Nee, heb het totaal niet gevolgd.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De neef van Ernest... (Jij wist dit seizoen vast niet wie De Mol was..)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look behind you! It's your ass!
Arme Giniquote:Op maandag 12 maart 2012 21:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
http://psv.netwerk.to/nie(...)vertrek%20Rutten.php
Die NOS-microfoon mag op een plekje waar de zon nooit schijnt.
Als je die reacties ziet ga je toch heel erg twijfelen of ze wel de juiste beslissing hebben genomen in de directiekamer. Ben het wel eens met wat al vaker gezegd is: het had na het vorige seizoen gemoeten of helemaal niet.
Zet Faber dan ook gelijk maar in de verdedigingquote:Op maandag 12 maart 2012 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon een speler/trainer contract geven
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:19 schreef Sj0rSz het volgende:
Roel Brouwers wel, een versterking nietquote:Op maandag 12 maart 2012 22:29 schreef PKRChamp het volgende:
Maar is een versterking zoals Roel Brouwers haalbaar? Wat denken jullie?
Brouwers is ten opzichte van Marcelo en Bouma wel degelijk een versterking. Een speler die op de been blijft tegen de top van de Bundesliga is altijd een versterking voor PSV tel daar ook het aantal doelpunten die hij maakt er bij op en het feit dat hij Nederlands is en ook wel eens Europees zou wilen ballen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Roel Brouwers wel, een versterking niet
30 jaar inmiddels.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:38 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Brouwers is ten opzichte van Marcelo en Bouma wel degelijk een versterking. Een speler die op de been blijft tegen de top van de Bundesliga is altijd een versterking voor PSV tel daar ook het aantal doelpunten die hij maakt er bij op en het feit dat hij Nederlands is en ook wel eens Europees zou wilen ballen.
http://www.limburger.nl/article/20111124/SPORT01/111129782/1030quote:De 29-jarige Limburger blijft tot 30 juni 2014 bij de Duitse club.
Zijn leeftijd vind ik eerder positief dan negatief maar is nu volstrekt onhaalbaar dus vanwege zijn contractverlenging. Zonde.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
30 jaar inmiddels.
[..]
http://www.limburger.nl/article/20111124/SPORT01/111129782/1030
Als je drie, vier miljoen neerlegt ben je een heel eind. Is er geld?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:43 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Zijn leeftijd vind ik eerder positief dan negatief maar is nu volstrekt onhaalbaar dus vanwege zijn contractverlenging. Zonde.
Ik denk dat je er daarmee niet komt en of er geld beschikbaar is weet ik niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als je drie, vier miljoen neerlegt ben je een heel eind. Is er geld?
Dat is toch een redelijk bedrag voor een 30-jarige centrale verdediger die lang niet altijd basisspeler is/was. Misschien word hij iets duurder omdat zijn club een goed seizoen draait. Hij komt toch ook uit de buurt van Eindhoven?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:45 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik denk dat je er daarmee niet komt en of er geld beschikbaar is weet ik niet.
Was volgens mij een Limburger dus eigenlijk nog een pluspunt als hij daadwerkelijk uit de streek komt.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is toch een redelijk bedrag voor een 30-jarige centrale verdediger die lang niet altijd basisspeler is/was. Misschien word hij iets duurder omdat zijn club een goed seizoen draait. Hij komt toch ook uit de buurt van Eindhoven?
Hij heeft toen 1 seizoen, of beter een periode, veel gescoord en daardoor is hij in het nieuws gekomen. Vorig seizoen 1 goaltje en dit seizoen nog 0. Dat lukt de jongens die we nu hebben staan ook nog wel.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:38 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Brouwers is ten opzichte van Marcelo en Bouma wel degelijk een versterking. Een speler die op de been blijft tegen de top van de Bundesliga is altijd een versterking voor PSV tel daar ook het aantal doelpunten die hij maakt er bij op en het feit dat hij Nederlands is en ook wel eens Europees zou wilen ballen.
Dat hoop ik, vooral Depay.. Wat een pareltjequote:Op maandag 12 maart 2012 23:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Benieuwd of Cocu/Faber Depay, Ritzmaier en Locadia minuten gaan geven
Ik heb hem weleens zien spelen en ik moest wel toegeven dat hij iedergeval verdedigend wel zijn mannetje stond. Marcelo is brandhout, binnengehaald als de nieuwe Alex maar lijkt eerder op een voetballer die bij de Graafschap nog op de bank zou zitten. Hij is alleen maar groot maar mist snelheid het vermogen om door te dekken en is zijn directe tegenstander vaak kwijt tel daar zijn dramatische opbouw bij op en je heb een speler die beter in Polen had kunnen blijven.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Hij heeft toen 1 seizoen, of beter een periode, veel gescoord en daardoor is hij in het nieuws gekomen. Vorig seizoen 1 goaltje en dit seizoen nog 0. Dat lukt de jongens die we nu hebben staan ook nog wel.
Heb nooit veel gezien, maar ik denk niet dat hij nou een geweldige versterking is. En dan zijn leeftijd ook nog. Dat geld kan beter uitgegeven worden.
Nooit geweten dat Cocu het halfbroertje van Edward Sturing is. Verklaart wel een hoop.quote:
Die kapsel zullen toen wel hip zijn geweest.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Cocu het halfbroertje van Edward Sturing is. Verklaart wel een hoop.
Zal wel ja. Al draagt Sturing het nu nog zoquote:Op maandag 12 maart 2012 23:37 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Die kapsel zullen toen wel hip zijn geweest.
[ afbeelding ]
Echt ergquote:Op maandag 12 maart 2012 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel ja. Al draagt Sturing het nu nog zo
achja,quote:Op maandag 12 maart 2012 23:37 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Die kapsel zullen toen wel hip zijn geweest.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:35 schreef Doublepain het volgende:
Ben ik trouwens de enige die misselijk wordt van Sanders zijn keel?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Cocu het halfbroertje van Edward Sturing is. Verklaart wel een hoop.
Van Raaij vraagt zich af waarom Brands buiten schot blijft.quote:Harry van Raaij noemt het vertrek van Fred Rutten bij PSV onvermijdelijk en denkt dat de maandag ontslagen oefenmeester de beslissing van de directie om het tij proberen te keren ook begrijpt. De erevoorzitter van PSV vermoedt dat het besluit de directeur Tiny Sanders en manager Marcel Brands moeite heeft gekost. "Het probleem was dat de overige leden van de technische staf en spelers aan hen rapporteerden en iedereen volledig achter Rutten stond", zegt Van Raaij dinsdag.
"Als er een vertrouwensbreuk tussen de groep en trainer is, wordt een ontslag veel makkelijker", geeft Van Raaij aan in gesprek met De Telegraaf. De ex-sportbestuurder vraagt zich hardop af hoeveel blaam Rutten nu eigenlijk treft en denkt daarbij ook aan Brands. "Natuurlijk moet je concluderen dat het gezien de kwaliteiten van de selectie qua resultaten niet goed ging. Maar persoonlijk ben ik niet voor een constructie met een technisch directeur."
"Wie is er verantwoordelijk voor de samenstelling van de groep? Een technisch manager werkt belemmerend, heeft een stevige vinger in de pap bij het aantrekken van spelers, maar blijft bij problemen bijna altijd buiten schot. Ik had destijds het geluk dat ik alles in één hand kon leggen bij Guus Hiddink. Het maakte de lijnen korter en de verantwoordelijkheid duidelijk", aldus Van Raaij.
quote:Woelig PSV gaat op de kortst mogelijke termijn 'senior' aantrekken
PSV trekt op de kortst mogelijke termijn nog een ervaren coach aan die Phillip Cocu en Ernest Faber tot het einde van dit seizoen gaat assisteren. Assistent Erik ten Hag verklaarde zich maandag solidair met de ontslagen Fred Rutten en zodoende wil de club uit Eindhoven er nóg een trainer bij halen.
"Op dit moment is dit de beste oplossing voor de club’’, zegt algemeen directeur Tiny Sanders dinsdag in De Telegraaf. "Cocu heeft dit met grote bedenkingen aanvaard. Maar hij heeft zijn verantwoordelijkheid voor de club genomen. Daarom komt er toch nog een ‘senior’ bij. Het was logistiek moeilijk om het nu al zo ver te brengen. Maar het gaat geen weken meer duren."
Dries Mertens ziet het vertrek van Rutten als een groot verlies. "Dit is een vervelende situatie", erkent de Belgisch international. "Iedereen wilde er het beste van maken. Ook Fred. En ik denk dat het kon. We willen het tij nog steeds keren. Helaas zonder Rutten. Hij was elke dag met me bezig. Mijn ontwikkeling heb ik grotendeels aan hem te danken."
Wat een kwalletje blijft dat ook die Joep .quote:Op maandag 12 maart 2012 21:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
http://psv.netwerk.to/nie(...)vertrek%20Rutten.php
Die NOS-microfoon mag op een plekje waar de zon nooit schijnt.
Als je die reacties ziet ga je toch heel erg twijfelen of ze wel de juiste beslissing hebben genomen in de directiekamer. Ben het wel eens met wat al vaker gezegd is: het had na het vorige seizoen gemoeten of helemaal niet.
Dit. De selectie lijkt wel een vriendenclubje dat Rutten continu en nog steeds de hand boven het hoofd gehouden heeft. Waarom was dat dan niet te zien op het veld? Ik zou het wel eens fijn vinden als ze daar eens op gaan focussen, hameren en elkaar erop aan spreken als het mis gaat. Dit softie-gedoe zit ik niet op te wachten, wordt donderdag en zondag vast weer gebruikt als excuus als het weer mis gaat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:26 schreef knep het volgende:
Ik gun Fredje ook het beste, volgens mij moet hij weer lekker assistent trainer worden bij een grote club. Dan komen zijn kwaliteiten (want die heeft hij) het beste tot zijn recht.
Verder moet iedereen eens kappen met zielig dit, zielig daar, pfff. En al helemaal niet die zogenaamd treurige spelersgroep, stelletje klootviolen, jullie zijn minstens zo schuldig aan die bagger van de laatste tijd.
Niet meer dan normaal. En Eindhoven zal vast geen half miljoen ofzo vragen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:03 schreef Einthovuh het volgende:
http://www.ed.nl/sport/fc(...)Eindhoven-en-PSV.ece
Eindhoven is de lul, omdat PSV haar trainer ontslaat. Heeft verder niets te maken met het feit dat ze spelers mogen huren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eindhoven mag blij zijn dat ze die PSVers mogen huren.
Dat, dit moet gewoon netjes geregeld worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eindhoven is de lul, omdat PSV haar trainer ontslaat. Heeft verder niets te maken met het feit dat ze spelers mogen huren.
Dat staat hier natuurlijk volledig los van. En wie weet wat voor voorwaarden PSV destijds daarvoor heeft bedongen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:39 schreef tompsv18 het volgende:
Eindhoven moet niet moeilijk doen, een paar jaar geleden heeft PSV een schuld van 200k kwijtgescholden. Dan mogen ze dat ook wel teruggeven.
Hun hoofdtrainer wegkapen, omdat de onze is ontslagen. Dat staat los van huurspelers en incidenten uit het verleden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:39 schreef tompsv18 het volgende:
Eindhoven moet niet moeilijk doen, een paar jaar geleden heeft PSV een schuld van 200k kwijtgescholden. Dan mogen ze dat ook wel teruggeven.
Dit dus.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat, dit moet gewoon netjes geregeld worden.
Gelijk heb je, ze hadden beter het seizoen onder Cocu kunnen afmaken en daarna Faber halen, ik vind dit niet leuk voor FC Eindhoven.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:07 schreef eight het volgende:
Vreemde gang van zaken. Er is een lange lijst met werkloze coaches in Nederland die hoger staan aangeschreven dan Faber en meteen beschikbaar zijn. Nu dwarsboom je fc eindhoven door hun succestrainer weg te plukken op een moment dat ze nog volop in de race zijn om promotie.
Zoiets doe je bij een concurrent maar toch niet bij een club waarmee je een samenwerkingsverband hebt?
Blijkbaar hebben ze liever maar 1 eindhovense club in de eredivisie..
Noem eens vier geschikte kandidaten danquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:07 schreef eight het volgende:
Vreemde gang van zaken. Er is een lange lijst met werkloze coaches in Nederland die hoger staan aangeschreven dan Faber en meteen beschikbaar zijn. Nu dwarsboom je fc eindhoven door hun succestrainer weg te plukken op een moment dat ze nog volop in de race zijn om promotie.
Zoiets doe je bij een concurrent maar toch niet bij een club waarmee je een samenwerkingsverband hebt?
Blijkbaar hebben ze liever maar 1 eindhovense club in de eredivisie..
1. Van Gaalquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Noem eens vier geschikte kandidaten dan
Dan heb ik nog liever Aad de Mos voor de ploeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
1. Van Gaal
2. Van Gaal
3. Van Gaal
4. Van Gaal
Aad resultaatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:36 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever Aad de Mos voor de ploeg.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:36 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever Aad de Mos voor de ploeg.
"Ik ben een garantie voor succes."quote:
Aad mag alleen komen als hij weer zijn snor laat staan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ik ben een garantie voor succes."
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ik ben een garantie voor succes."
Komt niet vaak voor dat ik een citaat meer dan 15 jaar onthoud, maar deze van Aadje is wel zo ironisch dat ik hem nooit ga vergetenquote:
Met van Gaal voor de ploeg zul je ongetwijfeld goede resultaten halen maar moet je dit wel willen als PSV supporter zijnde? Zoja dan heeft Derksen groot gelijk en is clubliefde gewoon dood. Ik geloof trouwens ook niet dat een van jullie Hiddink bij Ajax aan de slag had willen zien of wel soms?quote:
Met zijn Ajax-verleden heb ik geen problemen, ik geloof alleen nooit dat van Gaal bij PSV kan werken, die zou binnen 3 maanden met de hele club ruzie hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:00 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Met van Gaal voor de ploeg zul je ongetwijfeld goede resultaten halen maar moet je dit wel willen als PSV supporter zijnde? Zoja dan heeft Derksen groot gelijk en is clubliefde gewoon dood. Ik geloof trouwens ook niet dat een van jullie Hiddink bij Ajax aan de slag had willen zien of wel soms?
3 maanden lijkt me nog optimistischquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met zijn Ajax-verleden heb ik geen problemen, ik geloof alleen nooit dat van Gaal bij PSV kan werken, die zou binnen 3 maanden met de hele club ruzie hebben.
Ik schat de zaken de laatste jaren structureel te optimistisch in, de werkelijkheid is altijd nóg erger dan mijn door velen als 'pessimistisch' beschouwde inschattingen eend, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3 maanden lijkt me nog optimistisch
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik schat de zaken de laatste jaren structureel te optimistisch in, de werkelijkheid is altijd nóg erger dan mijn door velen als 'pessimistisch' beschouwde inschattingen eend, dat weet je toch?
Zo hard zal het ook weer niet lopen. Hij is goede vrienden met Brands. Maar dat van Gaal een moeilijk persoon is om mee samen te werken en hij niet binnen onze clubcultuur past staat buiten kijf.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met zijn Ajax-verleden heb ik geen problemen, ik geloof alleen nooit dat van Gaal bij PSV kan werken, die zou binnen 3 maanden met de hele club ruzie hebben.
Van Gaal is uitgesproken Ajacied. Hiddink is niet uitgesproken PSV-er, maar de Graafschap.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:00 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik geloof trouwens ook niet dat een van jullie Hiddink bij Ajax aan de slag had willen zien of wel soms?
Klopt wel wat je zegt maar de grootste successen in Nederland heeft hij toch behaald met PSV en de meeste mensen zien in Hiddink meer eentje van PSV dan van de Graafschap. Daarom waren veel PSV supporters verbolgen over het feit dat Cruijff hem een functie aanbood bij Ajax.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Van Gaal is uitgesproken Ajacied. Hiddink is niet uitgesproken PSV-er, maar de Graafschap.
Klopt. Maar dat is ook zo opgeblazen door Johan Derksen met zijn "Hiddink heeft geld genoeg en heeft een huisje in Amsterdam en kan met de fiets naar het werk". Bleek later wel dat er van de kant van Hiddink totaal geen interesse is geweest, nooit niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:20 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt maar de grootste successen in Nederland heeft hij toch behaald met PSV en de meeste mensen zien in Hiddink meer eentje van PSV dan van de Graafschap. Daarom waren veel PSV supporters verbolgen over het feit dat Cruijff hem een functie aanbood bij Ajax.
Dat was wensvol denken van Johan D. Zou Dick Advocaat na het EK niet gewoon de handschoen opppakken?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:24 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is ook zo opgeblazen door Johan Derksen met zijn "Hiddink heeft geld genoeg en heeft een huisje in Amsterdam en kan met de fiets naar het werk". Bleek later wel dat er van de kant van Hiddink totaal geen interesse is geweest, nooit niet.
Geen idee... Hij wilde persé Cor Pot als assistent.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat was wensvol denken van Johan D. Zou Dick Advocaat na het EK niet gewoon de handschoen opppakken?
Ik denk niet dat zulke namen als assistent willen werken onder Cocu.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik zie zo weinig opties; PSV zegt mogelijk snel een "senior" te willen aanstellen - maar is die "senior" dan voor tot en met deze zomer, of direct voor twee of drie jaar?
Robert Maaskant?
Andries Jonker?
Erwin Koeman?
Adrie Koster?
Echt, ik kan op dit moment geen ideale trainer voor PSV bedenken, behalve Hiddink.
Brands zou ook wel eens sneller dan hij denkt niet meer bij PSV kunnen werken. Maak je maar geen illusies dat die intern niet onder flinke druk komt te staan als dit seizoen eindigt in totale rampspoed. Hij is grotendeels verantwoordelijk voor de samenstelling van deze selectie.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:15 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Zo hard zal het ook weer niet lopen. Hij is goede vrienden met Brands. Maar dat van Gaal een moeilijk persoon is om mee samen te werken en hij niet binnen onze clubcultuur past staat buiten kijf.
Helemaal met je eensquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Brands zou ook wel eens sneller dan hij denkt niet meer bij PSV kunnen werken. Maak je maar geen illusies dat die intern niet onder flinke druk komt te staan als dit seizoen eindigt in totale rampspoed. Hij is grotendeels verantwoordelijk voor de samenstelling van deze selectie.
Wordt PSV door een godswonder nog kampioen, dan is er niks aan de hand. Bij een close finish op de 2e/3e/4e plaats zal hij het ook wel overleven. Maar blijft PSV in vrije val en sluiten we het seizoen als 6e af en halen we geen EL tja, dan is de positie van de belangrijkste technische man die met tientallen miljoenen mocht smijten feitelijk ook onhoudbaar.
Advocaar is inderdaad een 'aankopentrainer', die presteert alleen maar als hij een zak geld krijgt om de juiste poppetjes te kunnen kopen. En eerlijk is eerlijk, daar is hij best goed in. Maar aan zo'n trainer heeft PSV momenteel geen zak.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:33 schreef PKRChamp het volgende:
Dick Advocaat hoeft van mij ook niet te komen hoor, zal wel een enorm salaris willen hebben en is niet echt bereid om de jeugd een kans te geven. PSV kan nu eenmaal niet meer shoppen zoals vroeger en ik wil dat de jeugd eens een keer de kans krijgt ipv de zoveelste 3e rangs buitenlander.
Aankopen zijn er al en als hij komt zal hij niet anders dan kunnen dan met de selectie werken die hij krijgt. Zo simpel is het en als hij dan wil komen dan zal hij begrijpen dat hij niet kan kopen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Advocaar is inderdaad een 'aankopentrainer', die presteert alleen maar als hij een zak geld krijgt om de juiste poppetjes te kunnen kopen. En eerlijk is eerlijk, daar is hij best goed in. Maar aan zo'n trainer heeft PSV momenteel geen zak.
Cocu en Faber het laten doen volgend jaar lijkt me ook totaal onwenselijk.
Zegt hij met veel gevoel voor understatementquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:47 schreef rubbereend het volgende:
gezeik over de selectie. Ja de selectie is niet geheel in balans maar deze zelectie was ook in staat om bovenaan te komen in de Eredivisie.
Cocu is de hoofdtrainer -- ook na dit seizoen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:45 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zulke namen als assistent willen werken onder Cocu.
Waar zijn onze 3 tot 4 nieuwe fatsoenlijke verdedigers dan? Zeker iemand als Advocaat zal het echt niet doen voor Bouma, Manolevje en Marceloquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Aankopen zijn er al en als hij komt zal hij niet anders dan kunnen dan met de selectie werken die hij krijgt. Zo simpel is het en als hij dan wil komen dan zal hij begrijpen dat hij niet kan kopen.
Geen idee. Maar er komt wel op zeer korte termijn een senior/ervaren assistent bij. Dacht dat je dat bedoelde.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Cocu is de hoofdtrainer -- ook na dit seizoen?
Nee maar als je goed genoeg bent om op de helft bovenaan te staan is je selectie ook goed genoeg om kampioen te worden. Zeker als je ervan uitgaat dat een trainer een team laat ontwikkelen gedurende een seizoen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zegt hij met veel gevoel voor understatement.
Maar die selectie mag mij best verrassen en na 34 wedstrijden wéér bovenaan staan. Dat verandert echter niks aan het feit dat hij dan nog steeds niet in balans is.
Lege plekken moeten natuurlijk altijd worden ingevuldquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar zijn onze 3 tot 4 nieuwe fatsoenlijke verdedigers dan? Zeker iemand als Advocaat zal het echt niet doen voor Bouma, Manolevje en Marcelo. En Pieters moeten we deze zomer ook maar zien te slijten zodat we daar iig nog de aankoopsom van terugbeuren.
Met dit soort investeringen ben je inderdaad verplicht om kampioen te worden. Als de trainer al is ontslagen, blijft de technische man over als kop van jut.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wordt PSV door een godswonder nog kampioen, dan is er niks aan de hand. Bij een close finish op de 2e/3e/4e plaats zal hij het ook wel overleven. Maar blijft PSV in vrije val en sluiten we het seizoen als 6e af en halen we geen EL tja, dan is de positie van de belangrijkste technische man die met tientallen miljoenen mocht smijten feitelijk ook onhoudbaar.
Je bent nooit verplicht om kampioen te worden. Dat kan je niet eisen. Je mag wel eisen serieus om de titel mee te doen. Ajax werd kampioen en versterkte de selectie, dus daar eisen ze dan evenzeer een titel?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Met dit soort investeringen ben je inderdaad verplicht om kampioen te worden. Als de trainer al is ontslagen, blijft de technische man over als kop van jut.
Je zou gelijk hebben als we overtuigend bovenaan gestaan hadden. Niks is echter minder waar. Al die magere overwinninkjes en labiliteit in het elftal moeten toch iedereen zorgen gebaard hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee maar als je goed genoeg bent om op de helft bovenaan te staan is je selectie ook goed genoeg om kampioen te worden. Zeker als je ervan uitgaat dat een trainer een team laat ontwikkelen gedurende een seizoen.
O, ik dacht er gezocht werd naar een Senior Hoofdtrainer, maar ze zoeken dus nóg een assistent omdat Ten Hag is vertrokken?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:55 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Geen idee. Maar er komt wel op zeer korte termijn een senior/ervaren assistent bij. Dacht dat je dat bedoelde.
Maar er is geen geld om (fatsoenlijk) inkopen te doen zonder CL, dus is de kans niet denkbeeldig dat Bouma en Manolev een verlenging krijgen en Marcelo ook gewoon blijft (wie zou hem willen weghalen trouwens?).quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lege plekken moeten natuurlijk altijd worden ingevuldniks kopen gebeurd nooit natuurlijk
Yup, dat waren de woorden van Tiny Sanders in ieder geval. Er komt sowieso nog een ervaren assistent bij, en dat zou op heel korte termijn zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O, ik dacht er gezocht werd naar een Senior Hoofdtrainer, maar ze zoeken dus nóg een assistent omdat Ten Hag is vertrokken?
Moreel verplicht aan de fans dan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je bent nooit verplicht om kampioen te worden. Dat kan je niet eisen. Je mag wel eisen serieus om de titel mee te doen. Ajax werd kampioen en versterkte de selectie, dus daar eisen ze dan evenzeer een titel?
Een kampioenschap zal ik nooit verplichten, maar ik had meer verwacht dan het kwakkelen wat ik gezien heb dit seizoen. Enige manier waarop ik zal zeggen "PSV heeft het goed gedaan" is als ze nu een fabuleuze eindsprint trekken en gewoon 9 keer winnen en al die simpele tegendoelpunten uit weten te bannen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Met dit soort investeringen ben je inderdaad verplicht om kampioen te worden. Als de trainer al is ontslagen, blijft de technische man over als kop van jut.
Maar het rammelt aan alle kanten. Maar wat je een trainer mag aanrekenen en een technisch directeur minder is dat er 0 ontwikkeling in het elftal zitquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zou gelijk hebben als we overtuigend bovenaan gestaan hadden. Niks is echter minder waar. Al die magere overwinninkjes en labiliteit in het elftal moeten toch iedereen zorgen gebaard hebben.
Tja er kan alleen maar gehaald worden als er verkocht wordt. Pieters vertegenwoordigd enige waarde en hopelijk kan je daarvan wat verdedigend talent oppikken. Maarja voor je een verdediging op niveau krijgt heb je even nodig. Je zal ook een trainer nodig hebben die een verdedigend blok kan organiseren. Dat kan Advocaat volgens mij wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar er is geen geld om (fatsoenlijk) inkopen te doen zonder CL, dus is de kans niet denkbeeldig dat Bouma en Manolev een verlenging krijgen en Marcelo ook gewoon blijft (wie zou hem willen weghalen trouwens?).
Dat kan hij vast, maar hij zal wel een budget eisen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tja er kan alleen maar gehaald worden als er verkocht wordt. Pieters vertegenwoordigd enige waarde en hopelijk kan je daarvan wat verdedigend talent oppikken. Maarja voor je een verdediging op niveau krijgt heb je even nodig. Je zal ook een trainer nodig hebben die een verdedigend blok kan organiseren. Dat kan Advocaat volgens mij wel.
Dat kan Faber als de beste heeft ie bij FC Eindhoven al bewezenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je zal ook een trainer nodig hebben die een verdedigend blok kan organiseren. Dat kan Advocaat volgens mij wel.
Flik-ker-toch-op.quote:Manolev: scheidsrechters in Nederland bevooroordeeld over mij
13 maart 2012
Stanislav Manolev evenaarde afgelopen zondag het negatieve record in de eredivisie van elf gele kaarten in een seizoen. Tegenover Bulgaarse media liet de rechtsback weten dat de Nederlandse scheidsrechters in zijn ogen bevooroordeeld zijn als het op hem aankomt. "Soms heb ik het gevoel dat ik een kaart krijg als ik slechts onregelmatig ademhaal. Het is eigenlijk beschamend. De scheidsrechters zijn als ik eerlijk ben te streng."
Ja, laten we de arbitrage in Nederland op Manolev afstemmen.quote:"De scheidsrechters zijn als ik eerlijk ben te streng."
Mertens is gewoon op een roze wolk beland na zijn flitsende seizoenstart en na elke wedstrijd 10 camera's op zijn neus en een interviewer die verteld hoe geweldig hij is. Strootman die van Sparta naar Utrecht in een half jaar tijd bij PSV beland en nu in een mindere vorm door de mand valt. Matavz die totaal niet in dit systeem past en net als bij Groningen een tijd nodig heeft om te wennen. Wijnaldum op een plek zetten waar hij niet thuis hoort. Labyad die met zijn gedachten al in Portugal zit. Lens die totaal uit vorm is en volgens mij geen zin meer heeft om te voetballen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het bevestigt voor mij maar weer hoe ver sommige van onze jongens van de realiteit afstaan. Die euforie en het jezelf rijk rekenen na de overwinning tegen Feyenoord, Manolev die de oorzaken buiten zichzelf zoekt terwijl hij gewoon dramatisch presteert.
Die zijn er niet. Wel zijn er genoeg werkloze coaches die beter zijn dan faber (op papier althans).quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Noem eens vier geschikte kandidaten dan
Na die wedstrijd was het niet alleen Mertens die riep dat het nu beslist was. De hele selectie inclusief technische staf liep over van arrogantie. Ik vind dat echt onbegrijpelijk van professionals, zelfs al hadden we overtuigend van Feyenoord gewonnen ipv mazzelend met 3 punten eindigen, dan nog was er niks beslist geweest en ga je niet 10 wedstrijden voor het einde roepen dat je kampioen gaat wordenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:26 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Mertens is gewoon op een roze wolk beland na zijn flitsende seizoenstart en na elke wedstrijd 10 camera's op zijn neus en een interviewer die verteld hoe geweldig hij is.
Truequote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Na die wedstrijd was het niet alleen Mertens die riep dat het nu beslist was. De hele selectie inclusief technische staf liep over van arrogantie. Ik vind dat echt onbegrijpelijk van professionals, zelfs al hadden we overtuigend van Feyenoord gewonnen ipv mazzelend met 3 punten eindigen, dan nog was er niks beslist geweest en ga je niet 10 wedstrijden voor het einde roepen dat je kampioen gaat worden
Dat was echt bizar ja, alsof ze een compleet andere wedstrijd gespeeld hadden dan wij zagen. Die arrogantie is inmiddels hard afgestraft, dus nu eens zien hoe het met de veerkracht gesteld is. Tot nu toe blijken ze mentaal in ieder geval nog niet al te best te zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Na die wedstrijd was het niet alleen Mertens die riep dat het nu beslist was. De hele selectie inclusief technische staf liep over van arrogantie. Ik vind dat echt onbegrijpelijk van professionals, zelfs al hadden we overtuigend van Feyenoord gewonnen ipv mazzelend met 3 punten eindigen, dan nog was er niks beslist geweest en ga je niet 10 wedstrijden voor het einde roepen dat je kampioen gaat worden
Ik had meer het idee dat het pure bluf was ipv arrogantie..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat was echt bizar ja, alsof ze een compleet andere wedstrijd gespeeld hadden dan wij zagen. Die arrogantie is inmiddels hard afgestraft, dus nu eens zien hoe het met de veerkracht gesteld is. Tot nu toe blijken ze mentaal in ieder geval nog niet al te best te zijn.
Lijkt me niet. Deze groep geeft wel vaker blijk van een verwrongen realiteitsbeeld. Daar ligt een mooie taak voor onze nieuwe trainer.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:46 schreef eight het volgende:
[..]
Ik had meer het idee dat het pure bluf was ipv arrogantie..
Het was inderdaad tegen beter weten in; heel hard roepen in de hoop dat de rijen zich sluiten...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:46 schreef eight het volgende:
[..]
Ik had meer het idee dat het pure bluf was ipv arrogantie..
Omdat hij 18 goals maakte afgelopen seizoen, en nog 3 begin dit seizoen voor Groningen. Hij was de veel scorende spits die PSV zo nodig had, weet je nog?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:31 schreef PKRChamp het volgende:
Lens is ook een problematisch iets, derhalve snap ik ook niet waarom Matavz is gehaald terwijl Lens prima als spits uit de voeten kan.
Cocu gaat de interviews doen? Heeft hij iets te melden? Lijkt me nogal een stille...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:43 schreef Buitendam het volgende:
Als ik Thijs Slegers gisteravond bij VI goed heb verstaan had Cocu 0 zin om hoofdtrainer te worden, op dit moment en ook Faber lijkt er bij de haren te zijn bijgesleept. Ik zie niet in hoe we de eindsprint zonder kleerscheuren door gaan komen.
Als invaller bij AZ scoorde hij aan de lopende band, dus ik kan hieruit concluderen dat Lens totaal verkeerd gebruikt word.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Omdat hij 18 goals maakte afgelopen seizoen, en nog 3 begin dit seizoen voor Groningen. Hij was de veel scorende spits die PSV zo nodig had, weet je nog?![]()
Lens maakte er afgelopen seizoen 10, dit jaar 5. Matavz scoorde 9 keer voor PSV.
Tsja, als je met 2 spitsen gaat spelen, dan worden dat Matavz en Toivonen toch? Alhoewel Matavz en Lens met Toivonen erachter ook een optie is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:46 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Als invaller bij AZ scoorde hij aan de lopende band, dus ik kan hieruit concluderen dat Lens totaal verkeerd gebruikt word.
Dit is nu een speler die je aan moet spelen in de diepte en op snelheid de tegenstander aftroeft om vervolgens goed af te ronden.
Ik ben ook een beetje fan van Lens mischien dat dat meespeelt maar op de rechtsbuiten positie hoort hij in iedergeval niet.
Toen ie terugkwam bij PSV heb ik hem regelmatig voor de camera's van Eredivisie Live zien staan. Het is geen begenadigd spreker, maar ik denk dat ie prima persco's en interviews kan doen, hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Cocu gaat de interviews doen? Heeft hij iets te melden? Lijkt me nogal een stille...
Okee. Ik ben benieuwd. Het lijkt me wel een intelligente kerel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toen ie terugkwam bij PSV heb ik hem regelmatig voor de camera's van Eredivisie Live zien staan. Het is geen begenadigd spreker, maar ik denk dat ie prima persco's en interviews kan doen, hoor.
Probleem is gewoon dat er 4 om Matavz heen staan die voor eigen succes gaan. Als je met 3 voorin speelt die allemaal willen scoren moet daar iemand met een goede (steek)pass achter.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Omdat hij 18 goals maakte afgelopen seizoen, en nog 3 begin dit seizoen voor Groningen. Hij was de veel scorende spits die PSV zo nodig had, weet je nog?![]()
Lens maakte er afgelopen seizoen 10, dit jaar 5. Matavz scoorde 9 keer voor PSV.
Je hebt er maar twee want Lens is nu eenmaal geen buitenspeler, eerder een counterspits.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Probleem is gewoon dat er 4 om Matavz heen staan die voor eigen succes gaan. Als je met 3 voorin speelt die allemaal willen scoren moet daar iemand met een goede (steek)pass achter.
Maar Toivonen eruit gaat natuurlijk niet gebeuren, terecht ook. Dan moeten de buitenspelers meer geïnstrueerd worden die bal voor te geven. Driesje misschien op rechts en Lens aan de linkerkant proberen? We hebben 3 prima buitenspelers, maar ze zijn alledrie rechts.
Matavz' afhankelijkheid van de aanvoer is gewoon een zwakte. Ik weet niet of je dan van 4 andere spelers moet verwachten dat zij zich gaan aanpassen. Matavz was gewoon een miskoop van Brands. Brands is trouwens een andere zwakte in de PSV organisatie.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Probleem is gewoon dat er 4 om Matavz heen staan die voor eigen succes gaan. Als je met 3 voorin speelt die allemaal willen scoren moet daar iemand met een goede (steek)pass achter.
Maar Toivonen eruit gaat natuurlijk niet gebeuren, terecht ook. Dan moeten de buitenspelers meer geïnstrueerd worden die bal voor te geven. Driesje misschien op rechts en Lens aan de linkerkant proberen? We hebben 3 prima buitenspelers, maar ze zijn alledrie rechts.
Beste spits die we hebben. Ongeïnspireerd? Die vent ziet er al jaren zo uit. En indien daar wel sprake van is: goals maken inspireert sowieso wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
Lens, weg er meer. Ongeïnspireerde lamlul dat 'ie er rondwaggelt.
Ik vind het drie keer niets. Qua voetballer en qua houding.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:41 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Beste spits die we hebben. Ongeïnspireerd? Die vent ziet er al jaren zo uit,
Interesseert mij die houding nou. Trouwens was hij vorig jaar wel de enige die wilde knokken voor het kampioenschap en zelfs bereid was om tegen Ruttens instructies in gewoon op de aanval te gaan. Dus die houding is feitelijk weinig mis mee. Dat hij in slaap gesukkeld is door het gestuntel van Rutten kan ik hem moeilijk kwalijk nemen. 'Rutten wil er niet voor gaan, dus laat dan maar zitten' Zoiets dus.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind het drie keer niets. Qua voetballer en qua houding.
Ah eindelijk iemand die het ook ziet, meneer buitenspelquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
Lens, weg er meer. Ongeïnspireerde lamlul dat 'ie er rondwaggelt.
Heeft een blessure opgelopen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:55 schreef Doublepain het volgende:
Als Mano tegen Valencia niet speelt, dan is Cocu/Faber denk ik voor elke PSV supporter een held.
Hopelijk zien we nu ook meer:
[ afbeelding ]
Volgend seizoenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:55 schreef Doublepain het volgende:
Als Mano tegen Valencia niet speelt, dan is Cocu/Faber denk ik voor elke PSV supporter een held.
Hopelijk zien we nu ook meer:
[ afbeelding ]
Alsof er iets veranderd moet worden, misschien Bouma en Mano eruitquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:00 schreef Einthovuh het volgende:
Verwachten jullie eigenlijk dat Cocu en Faber het roer drastisch om gaan gooien of donderdag en zondag gewoon met dezelfde opstelling komen als Rutten?
Nee, wat Xaobotnik zegt, ik denk dat er bijzonder weinig veranderen gaat.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:00 schreef Einthovuh het volgende:
Verwachten jullie eigenlijk dat Cocu en Faber het roer drastisch om gaan gooien of donderdag en zondag gewoon met dezelfde opstelling komen als Rutten?
Wat moet er veranderen aan de opstelling dan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:00 schreef Einthovuh het volgende:
Zoals ik gisteren ook al hier postte zou ik liever een soort van 4-4-2 systeem zien om Matavz te laten renderen. Maarja, midden in het seizoen is dat wel een heel groot risico.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat moet er veranderen aan de opstelling dan?
Nou ja, dat gaat natuurlijk niet gebeuren in een paar dagen tijd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:05 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren ook al hier postte zou ik liever een soort van 4-4-2 systeem zien om Matavz te laten renderen. Maarja, midden in het seizoen is dat wel een heel groot risico.
Had het ook gezien jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:13 schreef Doublepain het volgende:
lol op Powned
Tegen Toivonen:
''De supporters willen dat jullie de helft van jullie salaris inleveren.''
''Ja, geen commentaar''
![]()
Mertens ook, 4 punten is reden tot paniek![]()
Je moet nog tegen Ajax en AZ.. Jezus man![]()
Die voelt zich natuurlijk schuldigquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:30 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Had het ook gezien jaWat me opviel was dat Toivonen gewoon op de achtergrond (waren ze in gesprek met Bouma geloof ik) liep te huppelen en met zijn tasje te zwaaien. Daarna spreekt iemand hem aan en kijkt ie op zijn telefoonscherm ofzo. Maar volgens mij kon het Toivonen dus ook allemaal niet zoveel schelen.
Gini was wel zwaar geëmotioneerd![]()
Als Tyton niet gehaald was, dan was dit een goeie optie. Nu hoeft het niet meer.quote:Ondanks dat het dezer dagen bij PSV vooral gaat over het ontslag van Fred Rutten, is de club achter de schermen ook bezig met de selectie voor volgend seizoen. Het Brabantse publiek mag zich verheugen op de terugkeer van Heurelho Gomes. De Braziliaanse doelman is uit de gratie geraakt bij Tottenham Hotspur en de Eindhovenaren zijn geïnteresseerd in de 31-jarige sluitpost. Hij heeft een aflopend contract. (Diverse Britse tabloids)
Tyton is toch gehuurd met een optie tot koop of zit ik ernaast?quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Tyton niet gehaald was, dan was dit een goeie optie. Nu hoeft het niet meer.
Gomes > Tytonquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Tyton niet gehaald was, dan was dit een goeie optie. Nu hoeft het niet meer.
Die optie was geloof ik gebruikt. Dus hij is gekocht dat ik, ik weet het niet zkerquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:43 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Tyton is toch gehuurd met een optie tot koop of zit ik ernaast?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:44 schreef Einthovuh het volgende:
Met deze verdediging krijgt zelfs Gomes al die goals tegen.
Isak gaat weg, Zoet kan je nog wel verhuren. Als Gomes wil en een redelijk salaris accepteert is het wel een goed plan. Maar dat gebeurt natuurlijk toch niet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar 3 keepers is teveel en kut voor zoetje
Is gekocht, alleen belastingtechnisch was het handiger om hem op papier eerst een jaar te huren voor 2,5 miljoen en dan transfervrij over te nemen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:43 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Tyton is toch gehuurd met een optie tot koop of zit ik ernaast?
Die goals afgelopen zondag vielen Tyton niet aan te rekenen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]Gomes hield wel erg veel destijds.
En hij gooide de bal naar het middenveld/aanval zodat verdediging niet hoeft op te bouwen
Dat bedoel ik ook, zoet wil nu de strijd aangaan met tyton. Nu moet hij weer als 3de keeper gaan staan. Best sneu, aangezien hij echt geweldig keeptquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]Gomes hield wel erg veel destijds.
En hij gooide de bal naar het middenveld/aanval zodat verdediging niet hoeft op te bouwen
[..]
Isak gaat weg, Zoet kan je nog wel verhuren. Als Gomes wil en een redelijk salaris accepteert is het wel een goed plan. Maar dat gebeurt natuurlijk toch niet.
Ho ho, Tyton is na migeilhof de beste van de Eredivisie hoor!quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:49 schreef PKRChamp het volgende:
Vind het wel jammer, ik had Gomes graag weer in Eindhoven willen zien keepen met die katachtige reddingen van hem.
Vond het destijds ook echt niet leuk dat hij naar Engeland verkaste en nu zitten we met die Pool in onze maag terwijl Gomes toch echt de betere is/was. Mischien een ruil met Tottenham?
Handig voor marceloquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gomes terug zou ook qua communicatie een goede stap voorwaarts zijn
Gomes lijkt zich altijd en overal verstaanbaar te kunnen maken.
[ afbeelding ]
Ik vind Esteban ook wel een prima keeper.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ho ho, Tyton is na migeilhof de beste van de Eredivisie hoor!
Hoort in de top 5 thuis, laten we het daar op houdenquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ho ho, Tyton is na migeilhof de beste van de Eredivisie hoor!
Ik hoop dat je van de wereld bedoelt?quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoort in de top 5 thuis, laten we het daar op houden
Na die ene van Twente is Gomes toch echt de beste, en in die tijd bij PSV vond ik hem zelfs een van de beste ter wereld en kon ik niet begrijpen waarom hij niet geselecteerd werd voor het Braziliaans elftal samen met Alex.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoort in de top 5 thuis, laten we het daar op houden
En dan te bedenken dat Michailov bijna PSV-er was geweest... Beetje een Nedved verhaal. Eeuwig zonde dat Nedved op het laatste moment ergens anders tekende.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:41 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Na die ene van Twente is Gomes toch echt de beste, en in die tijd bij PSV vond ik hem zelfs een van de beste ter wereld en kon ik niet begrijpen waarom hij niet geselecteerd werd voor het Braziliaans elftal samen met Alex.
Dat vond iedereen. PSV 2x kampioen gemaakt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:41 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Na die ene van Twente is Gomes toch echt de beste, en in die tijd bij PSV vond ik hem zelfs een van de beste ter wereld en kon ik niet begrijpen waarom hij niet geselecteerd werd voor het Braziliaans elftal samen met Alex.
En halve finale Champions Leageu, ik ben dat seizoen echt serieus 10 jaar ouder geworden wat een spanning toen in de kwart finale en halve finale.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat vond iedereen. PSV 2x kampioen gemaakt.
Hij heeft het over Tytonquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:41 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |