Ja klopt, dat heb ik al gemerkt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:50 schreef shiznuts het volgende:
Je moet ze wel zorgvuldig positioneren voor de beste beleving.En dan licht aandrukken.
Ik vind ze echt briljant, omdat ze zo licht en comfi (en allround) zijn.
Gebruik daardoor al die headset/-phones die ik heb liggen eigenlijk niet, omdat die vrij specifiek gericht zijn qua audio en groot en zwaar zijn.
Ben benieuwd wat je er verder van vindt.
Nee, heb geen amp.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:09 schreef shiznuts het volgende:
Oh lol. Heb je een amp dan? Want luid is 'ie op portable devices niet echt genoeg heb ik het idee.
Hmz, dus water er in gieten en er komt drank uitquote:• It is said that the Mayan Crystal Skulls have mysterious powers.
• This crystal-clear skull shot has a magical power all its own - to get you magnificently drunk.
en bevalt ie een beetje?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:39 schreef Miniem het volgende:
Mijn Sonun headset binnen die ik 22-2 besteld van FP.
http://www.focalprice.com(...)e_Control_Black.html
Nu eens testen, erg licht dingetje wel.
Nee, zie een paar posts hierbovenquote:
Misschien bij BIC: http://www.buyincoins.com/search--Arduino----1.htmlquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:13 schreef veda het volgende:
Deze bluetooth module:
http://www.dealextreme.co(...)l-port-module-104299
is al een tijdje uitverkocht op DX, iemand die deze ook ergens anders heeft gevonden voor niet te veel geld?
Ik wil geen SMD solderen, dus de kale module zoals deze:
http://www.dealextreme.co(...)sceiver-module-80711
is geen optie.
http://www.tomtop.com/wir(...)er-module-rs232.htmlquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee, zie een paar posts hierboven
[..]
Misschien bij BIC: http://www.buyincoins.com/search--Arduino----1.html
Anders even via Chinaprices.us zoeken
Er zijn geen onorginele AWEI's en weet niet wat je er gaar aan vindt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:04 schreef xminator het volgende:
Is de ES900i op focalprice.com (http://www.focalprice.com(...)_12M_Cable_Grey.html)
Wel een originele? Want op de foto ziet die er best gaar uit
Ik denk dat je dan nog lang kan wachten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mag toch hopen dat DX opschiet met versturen, heb 2 weken geleden mailtje gekregen om adres te bevestigen maar over 2 weken ga ik de sleutel inleveren hier omdat ik dan ga verhuizen
Dat ga je never nooit redden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mag toch hopen dat DX opschiet met versturen, heb 2 weken geleden mailtje gekregen om adres te bevestigen maar over 2 weken ga ik de sleutel inleveren hier omdat ik dan ga verhuizen
Afwerking op plaatje 3 ziet er enorm slecht uit, terwijl ze op andere plaatjes veel mooier ogen vandaar.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Er zijn geen onorginele AWEI's en weet niet wat je er gaar aan vindt?
Dan vind je Skullcandies en Xears ook niks zeker?
Nu het adres al veranderen naar het nieuwe adres (kan nog mits niet packaging), dan krijg je hem volgend jaar vanzelf ergens in je nieuwe huis binnenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ah dan is hij dus al verzonden. Staat er nog geen tracking bij? Nu iets veranderen kan niet meer (tenzij deelverzending)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
En de status is "shipped" dus aanpassen van het adres is niet meer mogelijk
Zou het nog zin hebben om contact met ze op te nemen? Want het artikel kostte me wel 35 euro
Jep.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Geen deelverzending dit keer
En is dat RA nummer een trackingnummer?
Chrome - vertalenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar als ik daar op klik kom ik op een chinese site met chinese tekens![]()
Zijn volgens mij ook plugins voorquote:
http://intmail.183.com.cn/item/trace/itemTrace.jspquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar als ik daar op klik kom ik op een chinese site met chinese tekens![]()
Headsets niet, maar oordopjes lopen nog wel eens naar de kamer van mijn zusje, zomaar ineens, spontaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:33 schreef gers het volgende:
hebben jullie ook last van weglopende headsets ?
ik bestel om de 2 maanden nieuwe
de normale reactie is nu toch pics ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Headsets niet, maar oordopjes lopen nog wel eens naar de kamer van mijn zusje, zomaar ineens, spontaan
- faal dubbel post --
waarschijnlijk heeft admiraal wat volwassen speeltjes besteld ofzo en durft hij het niet op te halenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:45 schreef shiznuts het volgende:
Pfff. Zou me echt niet veel uitmaken als het op het 'oude' adres aankomt.
Je hebt toch ook zoiets als verhuisservice ofzo?
En anders zijn de nieuwe bewoners toch geen boemannen en hebben ze daar begrip voor?
Relax.
Er komen na mij 6 Polen in deze woning (particulier) en een goed afscheid met de huisbaas is het ook nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:45 schreef shiznuts het volgende:
Pfff. Zou me echt niet veel uitmaken als het op het 'oude' adres aankomt.
Je hebt toch ook zoiets als verhuisservice ofzo?
En anders zijn de nieuwe bewoners toch geen boemannen en hebben ze daar begrip voor?
Relax.
Verhuisservice dusquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Er komen na mij 6 Polen in deze woning (particulier) en een goed afscheid met de huisbaas is het ook nieten die Polen spreken geen woord nederlands, zijn seizoensarbeiders
En nee, het is een accu voor mijn laptop
volgens tros opgelicht is dat levensgevaarlijk en moet je de officiële dure versie kopenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Er komen na mij 6 Polen in deze woning (particulier) en een goed afscheid met de huisbaas is het ook nieten die Polen spreken geen woord nederlands, zijn seizoensarbeiders
Dit even zeggenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oeps ik kom net van waterpolo vandaar. Die maar overslaan dus.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee, zie een paar posts hierboven
[..]
Misschien bij BIC: http://www.buyincoins.com/search--Arduino----1.html
Anders even via Chinaprices.us zoeken
betekend zeker hey hoerenjong ik heb je zusje volgeblaft en ze vond het lekkerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dit even zeggen
[warning]Pakiet jest nadal dla mnie, to zadzwoń do mnie zbierać I[/warning]
quote:
quote:Welke post wordt niet doorgestuurd?
post geadresseerd aan een persoon met een andere achternaam, dan diegene die de Verhuisservice heeft aangevraagd.
post die groter is dan 38 x 26,5 x 3,5 centimeter.
post die door andere postbedrijven wordt gebracht.
post vanuit een postbus (zie hiervoor informatie bij postbussen).
post gestuurd door de NAPO of Buitenlandse Zaken.
de post vanaf een adres in het buitenland.
aangetekende post.
ongeadresseerde post (huis-aan-huis).
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:51 schreef gers het volgende:
[..]
volgens tros opgelicht is dat levensgevaarlijk en moet je de officiële dure versie kopen
Kzal het even achterlaten hier op een briefjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dit even zeggen
[warning]Pakiet jest nadal dla mnie, to zadzwoń do mnie zbierać I[/warning]
Niks overslaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:52 schreef Loll het volgende:
[..]
Oeps ik kom net van waterpolo vandaar. Die maar overslaan dus.
quote:Op maandag 28 november 2011 19:49 schreef shiznuts het volgende:
Heb m'n Sonun SN-161 van Focal binnen.
Is voor VOIP-bellers en muziekluisters een betere optie dan de Kanen KM-780 zou ik zeggen.
Erg stylish en sleek ook. Zwarte faceplates (met 'Sonun' erop) kun je veranderen in de meegeleverde zilvergrijze, wist niet eens dat die erbij zaten, was ook niet echt nodig geweest, want ik vind die zwarte wel vet, maar misschien die extra zelf bewerken met een leuk printje of iets.
Zijn erg lichtgewicht en dragen erg comfortabel. On-ears met erg aangename kussentjes. Aan te raden is om de SN-161 aan te drijven met een FiiO E5 amp-je (of soortgelijk), daar de drivers van headphones (in het algemeen) meestal wat meer geprikkeld dienen te worden om tot hun recht te komen (een headphones kan z'n werk dan beter doen, gaat niet per se om hoe luid 'ie is, dus overdrijf het niet qua volume boost), niet per se nodig als je 'em op je computer aansluit, maar m'n telefoon en Sansa Clip+ zijn mobiele apparaten die niet in staat zijn op een ideale manier output te leveren voor een headphone.
Staat verder op de verpakking 'Super bass', nu is de bass heel goed vertegenwoordigd (again, moet je ze goed op je oren zetten en een amp gebruiken voor volle effect), maar haalt het uiteraard niet bij m'n dure en originele Beats Solo. Verder is de soundstage en de 'ruimtelijkheid' geweldig, klinkt niet 'plat' en biedt voldoende nuances en detail. Erg verrassend fijne headset voor $8,20 (met korting, is dus net iets meer dan 6 euro) mag je wel stellen. Comfort, soundstage, looks, control-to-talk-pushbutton-mic-unit (om gesprekken aan te nemen/op te hangen, werkt niet met amp ertussen uiteraard). De Kanen KM-780 vond ik redelijk geschikt voor VOIP en Gaming. Deze is erg geschikt voor VOIP en muziek luisteren, het is uiteraard geen high-end shizzle, maar de bang-for-buck-force is bij deze wel weer sterk aanwezig.![]()
X-post uit Chinese Webshops topic #177 Waar doctorstarbucks eens de eer heeft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |